Перейти до змісту

Луцьк. Аеропорт. Рік 2016 :)


ursa

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

На базі Луцького військового аеродрому планують побудувати термінал цивільного аеропорту.

У 2016 році ймовірно проведуть аукціон із продажу землі аеродрому під будівництво терміналу. Про це розповів перший заступник Луцького міського голови Тарас Яковлев під час сесійного засідання 24 лютого.

 

Він підкреслив, що вже є дозвіл від Міністерства оборони про використання військового аеродрому в цивільних цілях. Уже виділена земельна ділянка розміром менше гектара та піднімається питання проведення аукціону з продажу цієї землі під будівництво терміналу для створення аеропорту.

 

"Є ідея, щоб аеропорт надавав послуги з пасажирських перевезень. Якщо облрада зуміє домовитись,то можливо в цьому році буде проведено цей аукціон", – сказав Тарас Яковлев.

 

Також він додав, що справа нарешті зрушила з "мертвої" точки та вже ведуться відповідні переговори щодо цього питання.

Опубліковано

Міністерству оборони бачу взагалі по*уй, вже продають те, що продавати в цілому не можна)), тут на автобус гроші важко нашкребти, а то в маленькому Луцьку про літаки заговорили, буде як біля історичного, під гуртожиток, а потім завалять там пару мікрорайонів.....

Опубліковано

мінімум раз в рік доводиться  на потягах таскатись на великі відстані... мені б було цікаво...) але вище правильно кажуть.. скоріш ми помремо ніж дочекаємось.,,)

Опубліковано
2 часа назад, Віталька сказал:

з Луцька у Варшаву за 25Є - то не мрія =)

То  э реалність ---- тілько на машині :) ( пасажиром )

Опубліковано

Вже є на форумі темка про луцький аеропорт "нью васюкі". Мер з губернатором навіть казали,що з Луцького аеропорту літаки полетять швидше,ніж з Люблінського.

З люблінського вже пару років літають по Європі за копійки,а наша пісня гарна й нова.Будувати аеропорт в країні де більшість населення дійшла до межі бідності(за даними ООН)-це так "практично". Навіть при квитках Луцьк-Варшава за 25Є,важко назбирати пасажирів на регулярні рейси,з населення з доходами 100Є.

Хіба це трохи полегшить добирання нових землевласників з Європи на свої ранчо,коли землю зроблять товаром і всю скуплять(хоча вже й так більшість земли куплено,питання тільки узаконення).

Опубліковано

Як людина яка користується пов.транспортом постійно і не тільки в Україні скажу що це все абсолютно реально.Це тільки в савдепі самим малим був 24-26тий Антон на середню дальність весь цивілізований світ давно літає на цю (1000км) відстань на малих ПС.Де техроботи та паливо в тричі дешевші ніж савдеповські літаки.Цесна бичкрафт ембрайер ....та їх море літаків та вертольотів до 20-25 посадочних місць ємністю.А про спроможність населення.....Таке відчуття що що ми  живемо в різних містах та вимірах.Подивіться на кількість лакшері машин на вулицях на кількісь відвідувачів ресторацій на будинки та палаци з усіх сторін міста.В новобудовах в центрі всі квартири розкуповлюються на етапі будівництва.Про які 25 євро за квиток до Києва йде мова...Як і хто їх бере - це інша тема мова йде про спроможність купівлі квитка.

Galerie-1-Beechcraft.jpg

Опубліковано
В 17.03.2016 at 19:18, DarkMonk сказал:

То  э реалність ---- тілько на машині :) ( пасажиром )

 

За ці гроші можна і водієм, на своїй машині, в Варшаву і назад з'їздити (при умові, що є "зелена карта"). На атобусі квиток в одну сторону на одного пасажира - 250-400 грн (в залежності від перевізника). А на попутці - від 100 грн.

Опубліковано
32 минуты назад, NightVision сказал:

Тут вже мова йде про швидкість пересування.

 

Тут вже мова йшла про ціну і згадувались машини, на що я і відповів.

Опубліковано

В світлі подій останніх двох років відновлення військового аеродрому (хоча б транзитного) було б доцільнішим. ІМХО.

Опубліковано

Це  не мультимільйонні вкладення, це будівництво пасажирського терміналу та розширення стоянки літаків цивільного призначення.Самим дорогим є ВПП та засоби РТЗ ,які в чудовому стані ,так як якимось дивом їх не дали розікрасти  .Хтось вумний залишив комендатуру та групу керівництва польотами.Сама смуга в ідеалі, бо в кінці 80х весь аеродром і смуга були реконструйовані по плану текучого ремонту в  ВВС ВС СССР.В цілому це називається аеродроми сумістного використання - з однієї сторони ВЧ з іншої цивільна авіація.

Опубліковано
On 19.03.2016 at 10:25, Alex S сказано:

мова йде про спроможність купівлі квитка

Трохи все спрощено подаєте.Є закони економіки,якщо на пальцях-то вартість часу громадян.Можна і приклад-людина володіє 50млн і працює ,зустрічається з клієнтами,контролює філіали фірми,так ціна часу цієї людини висока.Йому дешевше літаком літати.Інша людина володіє 100 млн.,але живе на дивіденди,за неї працюють банки,біржі-вона контролює все з одного місця.Ціна часу цієї людини не висока і йому(якщо відкинути понти)дешевше на автомобілі проїхати довгий шлях.Так і тут-середня ціна часу населення ,тоді можна і рахувати чи окупиться аеропорт.Кому цікаво,прочитайте книгу *Економікс*,там все розкладено по поличках.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Вперше за 26 років на військовому аеродромі у Луцьку розпочали ремонт злітно-посадкової смуги.

 

З настанням тепла військовослужбовці авіаційної комендатури, дислокованої в Луцьку, взялися до ремонту злітної смуги. Про це повідомляє прес-центр Повітряного командування «Захід» Повітряних сил Збройних Сил України.

 

«Останній раз полоса оновлювалась майже 26 років тому, – говорить заступник командира частини по роботі з особовим складом майор Андрій Вдовіцин. – На жаль час руйнує навіть найміцніші матеріали і конструкціі. Не виключення й аеродромні плити, на яких з часом за погодних умов та під час використання при забезпеченні польотів з’являються сколи та тріщини. На сьогодні вже проведено дефектацію штучного покритття злітно-посадкової смуги, зараз йдуть роботи по заміні аеродромних плит. Величезну допомогу нам надають фахівці Хмельницького інженерного батальону Повітряних Сил Збройних Сил Украіни».

 

Перший заступник командувача Повітряних сил Аркадій Вашутін заявив: «Аеродром розглядається як оперативний для забезпечення потреб бойової авіації. Спроможність місцевої авіаційної комендатури та особового складу до виконання завдань за призначенням висока. Тож будемо планувати тут не лише збори із військовими авіаторами, але й інші заходи».

 

На цей час на летовищі тривають ремонтно-відновлювальні роботи. Після проведення дефектувальних робіт триває заміна штучного покриття злітно-посадкової смуги.

 

«Активне використання летовища у військових цілях було припинено в 2006 році. А ґрунтовне оновлення злітно-посадкової смуги проводилось 26 років тому. В 2014 році, зважаючи на зростаючу військову напругу, у Луцьку знову стали сідати військові літаки. Тому вищим командуванням було прийнято рішення про проведення ремонтно-відновлювальних робіт на аеродромі. Це завдання доручено особовому складу авіаційної комендатури та фахівцям окремого інженерного батальйону Повітряних сил ЗС України», – розповів заступник начальника авіакомендатури із роботи із особовим складом майор Андрій Вдовіцин.

 

На злітній смузі постійно працюють декілька робочих бригад. За словами офіцера окремого інженерного батальйону Володимира Дацюка, за робочий день вдається замінити до 12 бетонних плит, якими вкрито злітно-посадкову смугу. Слід додати, що «плита аеродромна гладка» до Луцька доставляється з іншого військового летовища, яке не планується до подальшого використання. Адже ці залізобетонні конструкції в Україні на цей час не виробляються. Однак наявного запасу вистачить для проведення оновлення не одного летовища.

 

У часи СРСР Луцький військовий аеродром вважався аеродромом підскоку у разі війни з НАТО. Нині військовий вектор змінився. Військовий аеродром у Луцьку здатен приймати найважчі літаки за класифікацією НАТО.

 

item-62-aerodrom02.jpgitem-56-aerodrom01.jpg

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

Поки наш аеропорт в далеких планах, в сусідів потроху оживає, сьогодні рівненський аеропорт прийняв перший чартерний рейс.

 

Andrew Pilipchuk додав 8 нових світлин — почувається гордим.

17 хв ·
 

Сегодня из Aeroport Rivne в Анталию стартовал первый рейс. Организаторы похвалились, что билеты на все рейсы до сентября розкуплены. Чартер будет летать раз в неделю, каждое воскресенье. Я очень рад, что родной аэропорт опять "зашевелился". Надеюсь, что туроператоры и авиакомпании "пощупают" рынок и летать станут чаще, а география расширится. Приятно было видеть как сотрудники аэропорта старались, привели территорию в порядок и обеспечили проффесиональный прием.

Показати прихований контент  

 

13585034_1733215953607440_38764881001749

13576884_1733215173607518_85391679530083

13585015_1733215183607517_81550649690875

13613660_1733215230274179_83299146201966

13584785_1733215136940855_67370154332811

13567516_1733215130274189_72545992253038

13641219_1733215176940851_87797071038599

13576644_1733215126940856_54705511981166

Hide  

 

Опубліковано

І у Вінниці теж нещодавньою відновив роботу аеропорт, запустили навіть регулярний рейс Вінниця-Варшава, крім чартерів.

Опубліковано

Сьогодні з ранку над мостом "Перемоги-Соборності" пролетів на малій висоті транспортний або пасажирський літак. Ніби як в сторону військового аеродрому.

Опубліковано

десь після 10 ранку з різницею в 20 хв на аеродром приземлилось два реактивних транспортники (по 2 турбіни на крилі), як на мене, то це були ІЛ-76.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...