Перейти до змісту

PC vs. PS4 vs. XboxOne


romaxa11

  

97 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Цитувати

 

Лидер китайской пиратской группы 3DM предсказывает уничтожение пиратства к 2018 благодаря современным средствам шифрования, которые предотвращают возможность влезать в исполняемые файлы игры. Недавняя Just Cause 3 защищена технологией австрийской компании Denuvo Anti-Tampering technology. Это не DRM, а в корне другая история. Защита не позволяет дебагить, делать реверс-ижиниринг и менять исполняемые файлы. Ей же были защищены FIFA 15, Lords of the Fallen и Dragon Age: Inquisition — на их взлом ушли недели. Видимо, технология эволюционирует, потому что Just Cause 3 взломали только сейчас.
Чуть ранее 3DM писали: «Многие спрашивают нас о крэке для JC3, так что пора ответить. Последний этап взлома настолько сложен, что Джун (взломщик) почти сдался, но в прошлую среду я вдохновил его продолжить дело. Я верю, что эту игру можно сломать. Но учитывая тренды в технологиях шифрования, в течении 2 лет, я боюсь, мы останемся без бесплатных игр вообще».
Два года назад Denuvo говорили следующее:
«Каждая защищенная технологией игра со временем будет сломана. Например, наша технология защиты в FIFA 13 продержалась 13 дней. Мы улучшили ее в FIFA 14, и на взлом ушло 46 дней. С FIFA 15 мы вновь улучшили ее и срок взлома был еще больше. Мы постоянно эволюционируем и срок будет увеличиваться».
В общем, похоже, на правду. Кстати, до сих пор никто не знает, как работает эта технология, а сами авторы — бывшие авторы SecuROM

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 200
  • Створено
  • Остання відповідь

Все, переконали. Пека рулить, консолі відстій:) Їх продають в убиток, криві ексклюзиви лише піар. Краще збирати кожні 2 роки на відеокарту (пішов продавати почку на Titan)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я також вважаю, що 41% проданих ігр для консолефагів - це фігня і їм скоро кранти, а 21% для РС - це огого.)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, AnimaNoir сказал:

Все, переконали. Пека рулить, консолі відстій:) Їх продають в убиток, криві ексклюзиви лише піар. Краще збирати кожні 2 роки на відеокарту (пішов продавати почку на Titan)

Де їх продають в убиток ?) Я тобі навів приклад з одинаковою ціною в розніці на залізо яке видає таку ж картинку як на консолі, при тому що на ньому ще і вінда вісить і нема низькорівневого доступу. Консольне ж залізо значно слабше а деруть ті самі гроші так що навар йде зараз з кожної проданої коробкі. 

 

1 час назад, romaxa11 сказал:

Я також вважаю, що 41% проданих ігр для консолефагів - це фігня і їм скоро кранти, а 21% для РС - це огого.)))

А ти не ліпи все в одну кучу. Бокс і ПС4 це різні платформи і ці 41% нада ділить на 2. Під кожну з них потрібно окремо затачувать і вкладувать гроші в оптимізацію ітд. Так що ПК зі своїми 21% вже зараз приносить більше виручкі чим той же бокс.

Ще раз прошу "ВЧІТЬСЯ ЧИТАТИ УВАЖНО" а не побачив якусь одну цифру і айда кричать, спочатку постарайся зрозуміти що в тій цифрі закладено

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 минуты назад, silia сказал:

Де їх продають в убиток ?) Я тобі навів приклад з одинаковою ціною в розніці на залізо яке видає таку ж картинку як на консолі, при тому що на ньому ще і вінда вісить і нема низькорівневого доступу. Консольне ж залізо значно слабше а деруть ті самі гроші так що навар йде зараз з кожної проданої коробкі. 

 

А ти не ліпи все в одну кучу. Бокс і ПС4 це різні платформи і ці 41% нада ділить на 2. Під кожну з них потрібно окремо затачувать і вкладувать гроші в оптимізацію ітд. Так що ПК зі своїми 21% вже зараз приносить більше виручкі чим той же бокс.

Ще раз прошу "ВЧІТЬСЯ ЧИТАТИ УВАЖНО" а не побачив якусь одну цифру і айда кричать, спочатку постарайся зрозуміти що в тій цифрі закладено

То Ви говорите що на консолях немає графіки попри те що там іде давно вивчений і заїжджений x86, то тепер говорите що під кожну окрему платформу треба оптимізувати. Визначтесь вже)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ти як собі оптимізацію представляєш ?) Оптимізувать по твоєму потрібно тільки коли працюєш на непонятній фіговині з якою ніколи діла не мав ?) 

Оптимізація це не "Скритий потенціал" не путайте поняття

Бокс і ПС4 різні, хоча і на одній архітектурі, але в них різна частота процесора, різні операційні системи, різні типи памяті різні АРІ накінець. Тому те що може собі дозволити ПС4 за рахунок бішої частоти і швидшої памяті неможна використовувати на боксі бо там будуть жуткі лагі. Да можна на ПС4 викатувать ті ж текстуркі що і на бокс, але тоді почнеться крик що графіка в гри отстой. От і приходиться разрабам сидіти для кожної версії і підшаманювать гру окремо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, silia сказано:

А ти як собі оптимізацію представляєш ?) Оптимізувать по твоєму потрібно тільки коли працюєш на непонятній фіговині з якою ніколи діла не мав ?) 

Бокс і ПС4 різні, хоча і на одній архітектурі, але в них різна частота процесора, різні операційні системи, різні типи памяті різні АРІ накінець. Тому те що може собі дозволити ПС4 за рахунок бішої частоти і швидшої памяті неможна використовувати на боксі бо там будуть жуткі лагі. Да можна на ПС4 викатувать ті ж текстуркі що і на бокс, але тоді почнеться крик що графіка в гри отстой. От і приходиться разрабам сидіти для кожної версії і підшаманювать гру окремо

дві консолі це простіше ніж зоопарк відеокарт і віндовсів з різними ресурсами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, silia сказал:

А ти як собі оптимізацію представляєш ?) Оптимізувать по твоєму потрібно тільки коли працюєш на непонятній фіговині з якою ніколи діла не мав ?) 

Оптимізація це не "Скритий потенціал" не путайте поняття

Бокс і ПС4 різні, хоча і на одній архітектурі, але в них різна частота процесора, різні операційні системи, різні типи памяті різні АРІ накінець. Тому те що може собі дозволити ПС4 за рахунок бішої частоти і швидшої памяті неможна використовувати на боксі бо там будуть жуткі лагі. Да можна на ПС4 викатувать ті ж текстуркі що і на бокс, але тоді почнеться крик що графіка в гри отстой. От і приходиться разрабам сидіти для кожної версії і підшаманювать гру окремо

Добре. З цим розібрались. Тоді що заважає на PC робити убер графіку, яка буде в 100500 раз круче, ніж на недоконсолях? Там і з частотами все гаразд, і з памяттю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, alexvvv сказал:

дві консолі це простіше ніж зоопарк відеокарт і віндовсів з різними ресурсами.

Не зовсім. 

В ПК використовується на всіх віндовсах дірект певної версії якій разраби беруть за основу і в теорії все що підтримує цей дірект має запускать гру. Разраби на пк ніколи не роблять гру під конкретну відеокарту (принаймі якщо їм виробникі карт не підкінуть чемодан з грошима) а використовють просто загальноприняті стандарти які дозволяють грі запускатись на всьому зоопарку. В кінці просто проводять пару тестів щоб оприділить системні вимогі і сказать народу що все що нижче цеї відяшкі і цього проца просто не витяне нашу гру.

19 минуту назад, AnimaNoir сказал:

Добре. З цим розібрались. Тоді що заважає на PC робити убер графіку, яка буде в 100500 раз круче, ніж на недоконсолях? Там і з частотами все гаразд, і з памяттю.

Робили так. В 2007му випустили крайзіс якій по графіці був кращий за все що було на консолях і в новому поколінні не всі консольні ігри можуть показать таку графіку. 

Зараз же огранічувать себе одною платформою просто не доцільно по коштам. Ігри стають все дорощими в розробці і щоб їх окупить приходиться робить мультиплатформу для охопленя як умога бішої аудиторії. А при мультиплатформі не сильно повикручуєш графіку, максимум розширення біше, текстуркі покраще, да пару ефектів вроді фізікса чи ще щось. Тут же не будеш перемальовувати всі моделькі на біш полігональні, бо це все гроші і не малі.

Сьогодні на роль такої гри яка має буть вища за всі консольні претендує Star Citizen, але що з неї вийде покі що не зовсім ясно. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Навіть ця тема потроху стає ватною)))

Добре, silia, ти блін просунуто пишеш, всім тикаєш і попускаєш. Тільки от скажи, якого фіга розробникам ігор втрачати такий жирний кусок бабла. як консолі? Кожен виробник зацікавлений в максимальній дистрибюції. Ну наприклад, розробить він мега нову потужну гру і що. Буде продавати виключно для компів? Він ідіот відмовитись від консольних мільярдів? Також і в другу сторону, навпаки, ринок РС ніхто не буде втрачати. Тільки грайки будуть мультиплатформенні і консольщики будуть валитись і пісішники з чуть кращим графоном будууть всіх попускати на форумах) Ця ситуація є компромісною і вигідною для всіх і нічого ніхто змінювати не буде. Це бабло і капіталізм. А далі все зводиться до персонального комфорту, кількості юзерів ПК і домогосподарок, їх дітей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, silia сказано:

Не зовсім. 

В ПК використовується на всіх віндовсах дірект певної версії якій разраби беруть за основу і в теорії все що підтримує цей дірект має запускать гру. Разраби на пк ніколи не роблять гру під конкретну відеокарту (принаймі якщо їм виробникі карт не підкінуть чемодан з грошима) а використовють просто загальноприняті стандарти які дозволяють грі запускатись на всьому зоопарку. В кінці просто проводять пару тестів щоб оприділить системні вимогі і сказать народу що все що нижче цеї відяшкі і цього проца просто не витяне нашу гру.

1. Різні відяшки підтримують різні діректікси.

2. Вінда буває 32 і 64

3. Розробники працюють із виробниками карт і впроваджують їхні технології, знову ж таки карти різних поколінь одного виробника можуть їх не підтримувати.

4. Потрібно в грі робити доступною зміну текстури/фізики/деталізації для зоопарку комплектуючих.

 

І що саме цікаво - зараз ігри раніше виходять на консолі, бо там більше прибутку :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 минуты назад, silia сказал:

 

Робили так. В 2007му випустили крайзіс якій по графіці був кращий за все що було на консолях і в новому поколінні не всі консольні ігри можуть показать таку графіку. 

 

Ага, а потім випустили Crysis на PS3 де ще покращили графіку і тд. Це на відеокарті типу нвідіа 7800:) Це при тому що крайзис ще багато років тупив на топовому залізаччі. От вам і оптимізація для пека)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі, на відміну від віруючих, платформа для мене мало має значення - граю там де є якісний продукт при найменших затратах :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну і ще, консоль цікавіша в плані перепродажу. Років 5 вона взагалі без змін, а отже й продажна ціна висока. От я купив беушного іксбокса, щоб ГТА нормально відбігати. Відбігав і перестала вона мене прікалувать. Продав практично за те що купив мінус гривнів 200 за три хвилини на Борді))) Чувак що в мене її купив, пограється і також її продасть і те ж саме відіб'є, а може навіть, якщо трохи почекає заробить рубасів 500-700 на перепродажі, якщо не буде довго тягнути. Консоль досить цікава інвестиція в цьому плані.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, romaxa11 сказал:

Тільки грайки будуть мультиплатформенні і консольщики будуть валитись і пісішники з чуть кращим графоном будууть всіх попускати на форумах) 

Я хіба десь сказав щось інше ?) Я саме це і говорив. Ігри і будуть далі мультиплатформені в основном, але на ПК буде краща якість плюс більше ексклюзивів так як платформа доступніша для разработчиків. 

1 час назад, alexvvv сказал:

1. Різні відяшки підтримують різні діректікси.

Читай уважно що ти процитував. Разраби рішають на якому діректі вони хочуть гру і після цього всі відяшкі що його не підтримують уходять нище системних вимог. Мощніші ж відяшкі підтримують старий дірект по оприділєнію.

 

1 час назад, alexvvv сказал:

2. Вінда буває 32 і 64

Вінда 32 може використовуватись лише на машинах де меньше 4 гіг оперативкі що автоматично переносить їх в розряд не ігрових а офісних. Якщо ж гра всетакі вміщається в таку кількість опери то 32х бітна програма з легкістю запуститься і на 64бітній вінді

 

1 час назад, alexvvv сказал:

3. Розробники працюють із виробниками карт і впроваджують їхні технології, знову ж таки карти різних поколінь одного виробника можуть їх не підтримувати.

Разраби за це отримують окремі бонуси від виробників про що і було сказано вище. При цьому такі фішкі завжди відключаємі що дозволяє грать в цю ж ру без ексклюзивної технології на інших відяшках.

1 час назад, alexvvv сказал:

4. Потрібно в грі робити доступною зміну текстури/фізики/деталізації для зоопарку комплектуючих.

Тут ти не прав. Вони це роблять на глаз а не з оглядкі на зоопарк. А вже сам гравець виберає що йому цікавіше чи добавити деталізації текстур чи збішити дальність прорісовкі. 

 

1 час назад, alexvvv сказал:

І що саме цікаво - зараз ігри раніше виходять на консолі, бо там більше прибутку :)

Все залежить від конкретної гри і конкретного випадку. Деякі ігри навпакі виходять на ПК раніше чим на консолі, інші потребують біше часу щоб прикрутить додаткові фічі аля того ж фізікса до ПК версії. Іноді виробникі приставок викупляють право першої брачної ночі в разрабів за великі суми бо розуміють що їх консоль без цьго нафіг нікому не нада (як було з тумбрайдером) 

Просто уважніше слідкуйте за ринком тоді поймете що прошли ті часи коли на консолі ігри виходили раніше.

1 час назад, AnimaNoir сказал:

Ага, а потім випустили Crysis на PS3 де ще покращили графіку і тд. Це на відеокарті типу нвідіа 7800:) Це при тому що крайзис ще багато років тупив на топовому залізаччі. От вам і оптимізація для пека)

Ага покращили :) Чим очі натераєш ?) Там зменшили кількість деталей і порізали текстури от і все покращення. 

https://www.youtube.com/watch?v=xQ_1mcnH2yQ

1 час назад, romaxa11 сказал:

Ну і ще, консоль цікавіша в плані перепродажу. Років 5 вона взагалі без змін, а отже й продажна ціна висока. От я купив беушного іксбокса, щоб ГТА нормально відбігати. Відбігав і перестала вона мене прікалувать. Продав практично за те що купив мінус гривнів 200 за три хвилини на Борді))) Чувак що в мене її купив, пограється і також її продасть і те ж саме відіб'є, а може навіть, якщо трохи почекає заробить рубасів 500-700 на перепродажі, якщо не буде довго тягнути. Консоль досить цікава інвестиція в цьому плані.

5 років тому ПС3 коштувала 300-400 баксів зараз 100-200 явно без змін. 

А от мій процесор за 3 рокі подешевшав тік на 5-10 % так що можна поспорить що стабільніше :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

silia, ваша логіка з точністю співпадає із логікою тих, хто робив batman arkham knight для ПК - і в результаті вони отримали купу каках і повернень :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще прикол із crysis 3, який працював на старих консолях, а от на ПК, на якій типу так все легко і зручно писати, на платформі більш зручній для розробників, чомусь потужні відеокарти без directx11 не могли працювати :)

І є купа мультиплатформенних ігор, що заводились на старих консольках, але не на ПК без direct11 :), мабуть тому,що там легше писати розробникам і немає зоопарку відеокарт із діректіксами? :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб не бути голослівним) http://alogvinov.com/2011/10/crysis-dlya-konsoley-prosto-bomba-i-must-have/
Памятаю ще з пресреліза фразу що підкрутили ефекти і тд. Так, зменшили дальність промальовування, але це таке.

Я скажу більше, точно не памятаю але на моїй колишній gtx650 друга частина здається видавала більше кадрів за першу. От вам і Пека. Ясно що на пека графон, але якою ціною.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

35 минуты назад, alexvvv сказал:

silia, ваша логіка з точністю співпадає із логікою тих, хто робив batman arkham knight для ПК - і в результаті вони отримали купу каках і повернень :)

Тут не в логіці діло а в руках і грошах виділених на це. 

Бетмена дали в рукі кривих новачків які толком нічого не вміли і виділили їм маленький бюджет. Коли на верх передали інформацію що вони не справляються з задачею то ворнери сказали що випускайте як є. Керівництво не перенесло реліз на дальший строк щоб могли допилять що недороблено, не виділило більше коштів на привліченіє грамотніших людей вони просто рішили випустити що було. 

23 минуты назад, alexvvv сказал:

А ще прикол із crysis 3, який працював на старих консолях, а от на ПК, на якій типу так все легко і зручно писати, на платформі більш зручній для розробників, чомусь потужні відеокарти без directx11 не могли працювати :)

І є купа мультиплатформенних ігор, що заводились на старих консольках, але не на ПК без direct11 :), мабуть тому,що там легше писати розробникам і немає зоопарку відеокарт із діректіксами? :) 

Крізіс 3 можна випустити і на 8мибітці і він буде йти чудово. Інше діло що там не буде ні 3д ні обємного звуку і нічого іншого. Зато назва буде та сама. 

Випусти вони точно ті ж самі технології що на консолі на ПК требування були б нижчі але тоді б їх всі заклювали так як в крізісі 1му графіка була краща. 

І зоопарк тут ні до чого. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це ще раз доводить, що простіше гру оптимізувати для однієї консолі і отримати передбачуваний, стабільний, відтестований результат, ніж для зоопарку ПК :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, silia сказано:

І зоопарк тут ні до чого. 

Ще пам'ятаю як пливли текстури на деяких відеокартах  у rage - знову ж тут зоопарк ні причому :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 минуту назад, AnimaNoir сказал:

Щоб не бути голослівним) http://alogvinov.com/2011/10/crysis-dlya-konsoley-prosto-bomba-i-must-have/
Памятаю ще з пресреліза фразу що підкрутили ефекти і тд. Так, зменшили дальність промальовування, але це таке.

Я скажу більше, точно не памятаю але на моїй колишній gtx650 друга частина здається видавала більше кадрів за першу. От вам і Пека. Ясно що на пека графон, але якою ціною.

2га була слабша графічно чим перша і на іншому двіжку.

А Логвінова давно не сприймаю за журналіста. Він звичайна продажна писака. В нього кожна нова гра шедевр бо занесли бабла під коврик.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, silia сказано:

Крізіс 3 можна випустити і на 8мибітці і він буде йти чудово. Інше діло що там не буде ні 3д ні обємного звуку і нічого іншого. Зато назва буде та сама. 

Випусти вони точно ті ж самі технології що на консолі на ПК требування були б нижчі але тоді б їх всі заклювали так як в крізісі 1му графіка була краща. 

І зоопарк тут ні до чого. 

Е ні, чоловіче, рівняти потужні відяхи без directx 11 із 8-бітками, це некоректно. Наприклад відео radeon 4970 не було хламом на час виходу crisys3

або GeForce GTX 295

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

59 minutes ago, silia said:

А от мій процесор за 3 рокі подешевшав тік на 5-10 % так що можна поспорить що стабільніше :)

Куплена 8 років тому в салоні машина не те що не подешевшала, а подорожчала на 50% на сьогоднішній день.

Правда в гривнях :)

Чи я неправильно зрозумів і цей б/в 3-річний процесор подешевшав лише на 5% в доларах? Що ж це тоді за модель така?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, yu2007 сказал:

Чи я неправильно зрозумів і цей б/в 3-річний процесор подешевшав лише на 5% в доларах? Що ж це тоді за модель така?

FX8350 купляв приблизно за 200 доларів (точно не помню +- 10-20) а зараз його ціна 5100 в гривнях. В гривнях він подорощав в 3 рази.

1 час назад, alexvvv сказал:

Е ні, чоловіче, рівняти потужні відяхи без directx 11 із 8-бітками, це некоректно.

Я не рівняю, я кажу що на приставці використовувалися інші шейдери гірші текстури і інші старіші технології за рахунок чого требування були б менші випусти вони ідентичний продукт на пк, але вони собі цього дозволити не могли з маркетингових міркувань. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...