silia

Модератори
  • Кількість зміста

    4 858
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

Репутація громади

33 Байдужий

8 Підписників

Про silia

  • Ранг
    Да заткните его уже!
  • День народження 10.09.1985

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    192675919

Останні відвідувачі профілю

12 812 перелядів профілю
  1. XCOM 2 не сподобався ?
  2. http://www.3dnews.ru/927677?from=most-commented-index PS щоб не виникло запитань чого сума більше 100% це тому що деякі разработчікі працюють одразу на декількох платформах
  3. FX8350 купляв приблизно за 200 доларів (точно не помню +- 10-20) а зараз його ціна 5100 в гривнях. В гривнях він подорощав в 3 рази. Я не рівняю, я кажу що на приставці використовувалися інші шейдери гірші текстури і інші старіші технології за рахунок чого требування були б менші випусти вони ідентичний продукт на пк, але вони собі цього дозволити не могли з маркетингових міркувань.
  4. 2га була слабша графічно чим перша і на іншому двіжку. А Логвінова давно не сприймаю за журналіста. Він звичайна продажна писака. В нього кожна нова гра шедевр бо занесли бабла під коврик.
  5. Тут не в логіці діло а в руках і грошах виділених на це. Бетмена дали в рукі кривих новачків які толком нічого не вміли і виділили їм маленький бюджет. Коли на верх передали інформацію що вони не справляються з задачею то ворнери сказали що випускайте як є. Керівництво не перенесло реліз на дальший строк щоб могли допилять що недороблено, не виділило більше коштів на привліченіє грамотніших людей вони просто рішили випустити що було. Крізіс 3 можна випустити і на 8мибітці і він буде йти чудово. Інше діло що там не буде ні 3д ні обємного звуку і нічого іншого. Зато назва буде та сама. Випусти вони точно ті ж самі технології що на консолі на ПК требування були б нижчі але тоді б їх всі заклювали так як в крізісі 1му графіка була краща. І зоопарк тут ні до чого.
  6. Я хіба десь сказав щось інше ?) Я саме це і говорив. Ігри і будуть далі мультиплатформені в основном, але на ПК буде краща якість плюс більше ексклюзивів так як платформа доступніша для разработчиків. Читай уважно що ти процитував. Разраби рішають на якому діректі вони хочуть гру і після цього всі відяшкі що його не підтримують уходять нище системних вимог. Мощніші ж відяшкі підтримують старий дірект по оприділєнію. Вінда 32 може використовуватись лише на машинах де меньше 4 гіг оперативкі що автоматично переносить їх в розряд не ігрових а офісних. Якщо ж гра всетакі вміщається в таку кількість опери то 32х бітна програма з легкістю запуститься і на 64бітній вінді Разраби за це отримують окремі бонуси від виробників про що і було сказано вище. При цьому такі фішкі завжди відключаємі що дозволяє грать в цю ж ру без ексклюзивної технології на інших відяшках. Тут ти не прав. Вони це роблять на глаз а не з оглядкі на зоопарк. А вже сам гравець виберає що йому цікавіше чи добавити деталізації текстур чи збішити дальність прорісовкі. Все залежить від конкретної гри і конкретного випадку. Деякі ігри навпакі виходять на ПК раніше чим на консолі, інші потребують біше часу щоб прикрутить додаткові фічі аля того ж фізікса до ПК версії. Іноді виробникі приставок викупляють право першої брачної ночі в разрабів за великі суми бо розуміють що їх консоль без цьго нафіг нікому не нада (як було з тумбрайдером) Просто уважніше слідкуйте за ринком тоді поймете що прошли ті часи коли на консолі ігри виходили раніше. Ага покращили Чим очі натераєш ?) Там зменшили кількість деталей і порізали текстури от і все покращення. https://www.youtube.com/watch?v=xQ_1mcnH2yQ 5 років тому ПС3 коштувала 300-400 баксів зараз 100-200 явно без змін. А от мій процесор за 3 рокі подешевшав тік на 5-10 % так що можна поспорить що стабільніше
  7. Не зовсім. В ПК використовується на всіх віндовсах дірект певної версії якій разраби беруть за основу і в теорії все що підтримує цей дірект має запускать гру. Разраби на пк ніколи не роблять гру під конкретну відеокарту (принаймі якщо їм виробникі карт не підкінуть чемодан з грошима) а використовють просто загальноприняті стандарти які дозволяють грі запускатись на всьому зоопарку. В кінці просто проводять пару тестів щоб оприділить системні вимогі і сказать народу що все що нижче цеї відяшкі і цього проца просто не витяне нашу гру. Робили так. В 2007му випустили крайзіс якій по графіці був кращий за все що було на консолях і в новому поколінні не всі консольні ігри можуть показать таку графіку. Зараз же огранічувать себе одною платформою просто не доцільно по коштам. Ігри стають все дорощими в розробці і щоб їх окупить приходиться робить мультиплатформу для охопленя як умога бішої аудиторії. А при мультиплатформі не сильно повикручуєш графіку, максимум розширення біше, текстуркі покраще, да пару ефектів вроді фізікса чи ще щось. Тут же не будеш перемальовувати всі моделькі на біш полігональні, бо це все гроші і не малі. Сьогодні на роль такої гри яка має буть вища за всі консольні претендує Star Citizen, але що з неї вийде покі що не зовсім ясно.
  8. А ти як собі оптимізацію представляєш ?) Оптимізувать по твоєму потрібно тільки коли працюєш на непонятній фіговині з якою ніколи діла не мав ?) Оптимізація це не "Скритий потенціал" не путайте поняття Бокс і ПС4 різні, хоча і на одній архітектурі, але в них різна частота процесора, різні операційні системи, різні типи памяті різні АРІ накінець. Тому те що може собі дозволити ПС4 за рахунок бішої частоти і швидшої памяті неможна використовувати на боксі бо там будуть жуткі лагі. Да можна на ПС4 викатувать ті ж текстуркі що і на бокс, але тоді почнеться крик що графіка в гри отстой. От і приходиться разрабам сидіти для кожної версії і підшаманювать гру окремо
  9. Де їх продають в убиток ?) Я тобі навів приклад з одинаковою ціною в розніці на залізо яке видає таку ж картинку як на консолі, при тому що на ньому ще і вінда вісить і нема низькорівневого доступу. Консольне ж залізо значно слабше а деруть ті самі гроші так що навар йде зараз з кожної проданої коробкі. А ти не ліпи все в одну кучу. Бокс і ПС4 це різні платформи і ці 41% нада ділить на 2. Під кожну з них потрібно окремо затачувать і вкладувать гроші в оптимізацію ітд. Так що ПК зі своїми 21% вже зараз приносить більше виручкі чим той же бокс. Ще раз прошу "ВЧІТЬСЯ ЧИТАТИ УВАЖНО" а не побачив якусь одну цифру і айда кричать, спочатку постарайся зрозуміти що в тій цифрі закладено
  10. Хз що тобі мішало підключить той пк до теліка і так же свобідно грать нікого і нічого не мучаючи. Про докупляння до ПК з нинішнім прогресом в залізі це теж видумкі. Мому системнику вже 3 рокі а я міняв в ньому тільки відяшку бо та була ще з попереднього. При цьому доставлять або мінять в ньому нічого особо і не нада ще років зо 2 бо проізводітельності хватає на хай і ультру
  11. Нуу хз де ти побачив що по собі тільки судим... Вроді всі свої слова аргументую зсилками і звітами а от якраз в свою сторону чую голі неаргументовані міфи. Давай розберемся з тим що біше приносить грошей " EA опубликовала результаты за первый и второй квартал 2016-го финансового года, судя по которым, PC остается очень даже выгодной платформой для издателя. Согласно статистике, общий доход на PC составил 23% во втором квартале и 21% в первом, тогда как PS4+Xbox One принесли по 41% за первый и второй квартал. Учитывая, что PS4 ощутимо обходит Xbox One по продажам, можно предположить, что продажи на PS4 составили 23-25%, на Xbox One 16-18%. " Що ми тут бачим ? ЕА получає з ПК грошей стільки ж як і з приставок. Це я теж по собі сужу ? Йдем далі, що ж там у юбісофт "Процент продаж на PC по сравнению с прошлыми результатами этого года вырос на 5%. Количество проданных игр на ПК составили около 20% от общей суммы продаж. Больше всего игр продают для PlayStation 4, однако представители французского издателя отмечают высокий темп роста продаж игр для персональных компьютеров. Полная статистика продаж игр Ubisoft приведена ниже: PlayStation 4 — 27% PC — 20% Мобильные платформы: 18% Xbox One — 12% Xbox 360 — 10% PlayStation 3 — 10% Wii U — 1%" Так що давай ти не будеш судити по собі а глянеш правді в очі що ПК зараз як мінімум рівноправна платформа яка находиться на взльоті і з кожним роком продажи на ній тільки ростуть.
  12. Вчись читати уважніше. Я назвав ці відеокарти мінімумом якій дозволяє грати на рівні з консолями. Щоб ти краще міг орієнтуватись то ПК такій приблизно як і той що використовують в наведеному мною відео коштуватиме в районі 13.5к грн за цінами http://rozetka.com.ua/, там же ти можеш глянути ціну і на ПС4 і що ми там бачим ? Ті самі 13600. Що з ним буде через рік ? А нічого з ним не зробиться аж до слідуючого покоління консолей. Так як ігри будуть продовжувати виходити мультиплатформеними в основній масі а значить і вимогі рости не будуть. Якщо ж вкласти зверху трішки грошей і взяти мощніший процесор і відеокарту з повною підримкою ДХ 12 то це відразу відкриває людині двері в лігу "ПКбояр" котрі дивляться на консолі зверху в низ, бо можуть собі дозволити і кращі настройкі і біший фпс. Про ексклюзиви ти знову ж таки не прав. ПК по даному показнику якраз впереді планети всєй, ну мб на мобілках тільки біше ексклюзивів З найблищих релізів XCOM2. За минулий рік з того що згадав StarCraft II: Legacy of the Void, Pillars of Eternity, куча різної індюшатіни яка з собою принесла геніальний Undertale. Про продажі наведем статистику відьмака http://shazoo.ru/2015/09/25/33588/lish-30-prodazh-the-witcher-3-na-pc З тої заметкі ми робим висновок що гра на ПК має рівну долю проданих копій як і на консолях, але так як на пк в основном продажі шли через цифру то прибилі з ПК версії гри разраби получили більше. І заміть що відьмак продавався з першого ж дня без ДРМ і ніякий "рівень піратства на пк" їм не помішав отримати чесно зароблені гроші. Так що хватить розповідати старі заєжані міфи.
  13. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-grand-theft-auto-5-pc-face-off - зсилка на детальну статю з відео де описують на якіх настройках ітд. Звідти я тобі привів докази що мультиплатформа на ПК починає краще виглядать якщо в тебе комплектуючі трохі кращі за ігровий мінімум якій на мою думку і починається з 660-750 відяшок. І не потрібні для цього одразу "пека за пару тисяч вічозелених" І ? Якщо ворнербразерс випустило кривий продукт це значить що на консолях все краще ? Просто це значить що контора ворнерів погано працює і не біше. Самий простий приклад це МГС5й. В попередньому поколінні кричали що на ПК ніколи не буде МГС і кічились ексклюзивністю і доводили що такі контори випускають ігри лише на консолях. Чим це все скінчилось ? Тим що на ПК в МГС5 найкраща графіка з усіх платформ і гра працює стабільно без глюків. Логіка тут дуже проста. ПК це величезний ринок якій приносить прибуткі, завдякі цифровій дистрибюції, і оминать його зараз ніхто собі дозволит не може тому все йде в мультиплатформу. Коли компанії при цьому халтурять вони отримують по руках рублем і їх гра не продається як той же бетмен. Тому чим далі тим більше ігри будуть націлені на те щоб на ПК гра мала як умога менше нарікань.
  14. 2 рокі прошло, 2 рокі Карл як вона на ринку. І це при тому що це не пс3 і пс2 де унікальна архітектура і разрабам нада навчитись її юзати. Це стандартний х86 де всі знають що з нього можна вижати і революції далі точно ждать нема чого. Да буде до кінця покоління ще ігр з 3-5 від внутрішніх компаній соні з вилизаним всім до блеску але це все, на більше нажаль надіятись нема чого.
  15. Ти хоч мій пост прочитав перед тим як кинутись захищать свою позицію ?) Чи назву відео не помітно ? Люди спеціально на дешевому залізі виставили якість гта ідентичну приставочній, і щоб не виникало запитань зняли ролік з датчиком фпс на обох платформах. І в них там самий дешевий І3 і відяшка 750 На ПС4 стоїть лок в 30 фпс а на компі за таку саму ціну на такій же графіці 30-45. Це до того що не дивись на тести які робляться в вері хай графікс, вері хай приставка ніколи не видавала. Про 60 фпс на приставці теж зачасту тік мріяти приходиться, так що якщо тобі хватає приставочної графікі то нема чого рот розявляти на 980 і подобні відяшкі. ЗІ Можеш на їх каналі подивитись інші ігри протестовані на тій же конфігурації і зняти рожеві окуляри. ПС 4 рівносильна компу за ті ж гроші і ніякої економії в залізі нема. А от в свободі значно урізана і не дає тобі можливості настроїти гру під себе. Я наприклад ненавиджу розмиття в іграх і стараюсь його скрізь відключить, подекуди це можливо лише правленням вручну іні файлів але я можу це зробить на пк а от на приставці пришлося б жрать що накідали