Перейти до змісту

Техогляд повертається?


S-driver

Рекомендовані повідомлення

Кабінет міністрів України схвалив введення з 2019 року обов'язкового технічного огляду для легкових автомобілів, який було скасовано в 2011 році, з 2015 року - для вантажівок, з 2017 року - для автобусів, а до 2022 року - для мотоциклетної техніки.

Як йдеться в повідомленні Міністерства інфраструктури, дані положення були схвалені урядом 9 грудня в рамках презентації законопроекту "Про приведення законодавства України в сфері автомобільного транспорту згідно з актами Європейського Союзу".

 

http://economics.unian.ua/transport/1208313-kabmin-shvaliv-vvedennya-z-2019-roku-tehoglyadu-dlya-legkovih-avtomobiliv.html

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Єтіть колотить. А акциз з пального вони знімуть? (риторично)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За 3 роки ще все може помінятись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Єтіть колотить. А акциз з пального вони знімуть? (риторично)

Акциз з пального - це теперішній аналог так званого "дорожнього збору", квитанцію про сплату якого ми пред'являли в ДАІ при проходженні техогляду.

Тобто безпосереднього відношення до техогляду цей збір не мав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Єтіть колотить. А акциз з пального вони знімуть? (риторично)

Акциз з пального - це теперішній аналог так званого "дорожнього збору", квитанцію про сплату якого ми пред'являли в ДАІ при проходженні техогляду.

Тобто безпосереднього відношення до техогляду цей збір не мав.

 

Помиляєшся, цей збір якраз мав, тобто "бідьше їздиш - більше сплачуєш податку" і я сумніваюсь, що техогляд буде безкоштовним, а акциз знімуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Помиляєшся, цей збір якраз мав, тобто "бідьше їздиш - більше сплачуєш податку" і я сумніваюсь, що техогляд буде безкоштовним, а акциз знімуть.

 

 

 

 

Це зараз так - більше їздиш - більше заправляєшся, і значить, більше платиш податку.

А до скасування обов'язкового ТО податок залежав лише від об'єму двигуна.

Машина могла цілий рік (або й два) простояти в гаражі, а коли підходив час техогляду, всі мусили платити - і ті, хто їздив, і ті, хто лише пилюку з машини витирав.

Безкоштовним техогляд не буде, це точно.

Ось тільки поки що незрозуміло, хто, де і як буде його проводити. Чув, що право проведення техогляду у ДАІ (чи як там цей підрозділ буде називатися?) відберуть, а займатися ним будуть виключно сертифіковані СТО. І нести відповідальність в разі чого будуть також вони.

Хоча у нас може бути все що завгодно, а за 3 роки, як правильно підмітив Taurus, багато що може помінятись...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене то по європейські все правильно! Хлопці цеж наша безпека!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене то по європейські все правильно! Хлопці цеж наша безпека!

От коли я, на середньостатистичній роботі, із середньостатистичною з/п, за 2 місяці зможу заробити на Гольф 3 і річний пакет страховки - от тоді буде і по-європейськи, і безпека....

Ви за що зібралися нормальні авто, "безпечні", купувати? За 6-7 тисяч сімейного бюджету на двох дорослих і дитина? Не знущайтеся. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За 3 роки ще все може помінятись.

 

Сподіваюсь за 3 роки побачити цей уряд десь в районі Ростова.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене то по європейські все правильно! Хлопці цеж наша безпека!

а особливо знаючи як у нас в Україні той техогляд проходять......

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Як на мене то по європейські все правильно! Хлопці цеж наша безпека!

а особливо знаючи як у нас в Україні той техогляд проходять......

 

Цікавою особливістю вітчизняного техогляду було те, що дуже часто присутність самого автомобіля на процедурі техогляду була необов'язковою   :_30:

То про яку безпеку могла йти мова?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чого возмущаєтесь?Мало грошей в казні.Треба наповнювати!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чого возмущаєтесь?Мало грошей в казні.Треба наповнювати!

Нехай менше п@здять !!! Скільки грошей допомоги дали країни світу, МВФ і т.д.

А військовий збір? Армія живе за рахунок волонтерів. А гроші куди діваються? А Яценюк на державній роботі де мільярд  заробив? А Порох чому досі Рошен не продав, і чому АТО не триває години як обіцяли ??? Ви всі знаєте відповіді на це запитання, але й досі є такі які свято їм вірять.

 

А по темі я ЗА техогляд.

Щоб оті корчі без повортників і фар, з тонованими стопами/поворотниками трохи з доріг прибрали. Але за умови, щоб ТО проводила достатня кількість станцій. Бо якщо буде монополія то будуть черги, а наші люди черг не люблять, тому почнуть рєшати щоб пройти без черги, пошвидше. І щоб у разі несправності можна було приїхати пізніше, відремонтувавши машину будь-де на свій вибір, а не тільки в них і тільки зараз та ще й по захмарній ціні. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я пам'ятаю, як передавали ТО (техогляд) СТО (станціям технічного обслуговування) з метою запобігання фіктивних ТО і покращення технічного стану транспортгих засобів. Вимоги до обладнання були досить високі: гальмівний стенд, вібростенд, газоаналізатор, димомір, стенд з регулювання фар і ще якісь дріб'язок. Такий монстр, як Укравто, дообладнав дещо (взяти технологічну лінію на Волинь-Авто), створив спеціальну службу по ТО, посадили даїшника, який по висновкам протоколів лініїї і квитанціям дорожного збору виписував талончики. І по-началу все йшло нормально. Надивишся - які корчі приїжджають :blink: . А гальмівний, і особливо вібростенд, і нколи нові ЗАЗи не могли пройти :D. Для СТО добре - клієнт на місці міг відремонтувати своє авто, та й для клієнта теж вродє добре (хоча про ціни і якість ремонту на Украавто ходять легенди).

А потім з'явилися "скарги" автовласників про черги, тощо. І з'явилися інші СТО, які проводили аналогічне ТО, які зачасту числились лише на папері. Здогадуєтесь чиї були СТО? Начальника обл.ДАЇ. Основна маса ТО звісно проходила через них, бо треба було лише заплатити і авто навіть не потрвбен. Щоб це трошки розбавити і приховати, дали дозволи за "порєшать" і іншим автоцентрам і СТО, які не мали і половини зі списку необхідного обладнання. Уявляєте якість ТО?

Бабло рулить.

Якщо знову повториться подібна схема, прикриваючись євросоюзом, то такого ТО не треба.

А що сталося з закупленими пересувними пунктами технологічного контролю, які мали вибірково перевіряти підозрілі авто на справність? Стільки бабала вкинуті були в них.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Чого возмущаєтесь?Мало грошей в казні.Треба наповнювати!

Нехай менше п@здять !!! 

 

В слові ''п@здять'' на якій букві наголос поставити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я пам'ятаю, як передавали ТО (техогляд) СТО (станціям технічного обслуговування) з метою запобігання фіктивних ТО і покращення технічного стану транспортгих засобів. Вимоги до обладнання були досить високі: гальмівний стенд, вібростенд, газоаналізатор, димомір, стенд з регулювання фар і ще якісь дріб'язок. Такий монстр, як Укравто, дообладнав дещо (взяти технологічну лінію на Волинь-Авто), створив спеціальну службу по ТО, посадили даїшника, який по висновкам протоколів лініїї і квитанціям дорожного збору виписував талончики. І по-началу все йшло нормально. Надивишся - які корчі приїжджають :blink: . А гальмівний, і особливо вібростенд, і нколи нові ЗАЗи не могли пройти :D. Для СТО добре - клієнт на місці міг відремонтувати своє авто, та й для клієнта теж вродє добре (хоча про ціни і якість ремонту на Украавто ходять легенди).

А потім з'явилися "скарги" автовласників про черги, тощо. І з'явилися інші СТО, які проводили аналогічне ТО, які зачасту числились лише на папері. Здогадуєтесь чиї були СТО? Начальника обл.ДАЇ. Основна маса ТО звісно проходила через них, бо треба було лише заплатити і авто навіть не потрвбен. Щоб це трошки розбавити і приховати, дали дозволи за "порєшать" і іншим автоцентрам і СТО, які не мали і половини зі списку необхідного обладнання. Уявляєте якість ТО?

Бабло рулить.

Якщо знову повториться подібна схема, прикриваючись євросоюзом, то такого ТО не треба.

А що сталося з закупленими пересувними пунктами технологічного контролю, які мали вибірково перевіряти підозрілі авто на справність? Стільки бабала вкинуті були в них.

Саме УкрАвто також проводило ТО лише на папері, тут на Борді була пропозиція. Приїхав, мені винесли вже готового талона про проходження. Думаю: все рівно плачу за проходження, то попросив щоб мене прогнали по тих станках, для себе.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

 

Саме УкрАвто також проводило ТО лише на папері, тут на Борді була пропозиція. Приїхав, мені винесли вже готового талона про проходження. Думаю: все рівно плачу за проходження, то попросив щоб мене прогнали по тих станках, для себе.

 

То було опосля, "як всі". Спочатку все було по букві закону.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...