Перейти до змісту

Збираємо комп'ютер.


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)

Одразу прохання: без зайвого флейму, лише поради та чіткі змістовні відповіді (стосується тих хто хоче допомогти).

Сабж.

Купуємо компютер.

Одразу слід завважити що його слід купувати по-запчастинах, і дешевше і бачиш що там є, а не "Мегапупер,[email protected]/4GB/512 video/400 Gb HDD"

чи щось подібне. Одразу бачимо - що нічого не бачимо: ні материнської плати, ні відеокарти , ні пам*яті, а ні вінчестера.. Себто моделей і фірм, що немаловажливо при утворенні ціни. але ми відступилися .. це лірика.. до справи:

1) Материнська плата, залежить від Ваших фінансів і вибору платформи (Інтел чи АМД), слід врахувати одну деталь - наявність ф-ції що дозволяє регулювати швидкість обертів вентиляторів (кулерів),це вплине на подальшу безшумність роботи (Q-FAN у Asus та щось схоже у ASRock). Формфактор - АТХ чи мАТХ - тут знову питання фінансів та потреб. Для "друкарської машинки /терміналу" не варто зупинятися на моделях дорожче 75 у.о. Крім того можна зекономити на Відеокарті , взявши метеринську плату із інтегрованим відео. (АТХ - більш професійний рівень, мАТХ - початковий)

2) Процесор (CPU - Central Processor Unit ) - Потужність залежить від потреб, як я вже казав:

"друкарська машинка/термінал" - для цих потреб вистачить Celeron/Duron

Середній рівень (окрім набирання тексту та гри у "косинку" , розвязуватимуться задачі із архівуванням переглядом відео та прослуховування музики, можливо одночасно :) та робота із офісними програмами типу Visio) - варто обрати процесори вищі за класом, аніж вищевказані, ну і відповідно цінова категорія їх зросте у - 1.5-2 рази. Оскільки я зачепив тему шуму та охолодження , то хочу зауважити таке, сучасне покоління процесорів значно менш енергоємке, тому штатного (боксового вентилятора) - вистачить для охолодження, вони не настільки шумні як іхні попередники).

Ігровий/домашній - материнська плата від 100 у.о. та процесор десь починається від таких же сум. Необхіден для проходження ігор із різним рівнем навантаження на майбутній комп*ютер. Вибір процесора вже буде від 2-х до 4-х ядерних (залежить від товщини гаманця) :)

3) Пам*ять - "Кашу маслом не испортишь", каже приказка, так і комп*ютер, чим більше оперативної пам*яті - тим краще. Для інтегрованого відео - менше навантаження на чіпсет вцілому та позитивно для швидкодії. Для потужних же машин , менше "фрізів" в іграх.

Для "Друкарської машинки" - від 512Мбайт, Для середнього рівня від 1Гб , а ігровий компютер не зупиниться і перд 4-ма Гігами :)

***Я навмисне не вдаюся у подробиці із особливостями чіпсетів та таймінгами пам*яті, частотами процесорів та відеокарт, основна задача - визначитися***

4) Блок Живлення - один із важливих елементів компютера, від нього залежить чи буде ваш майбутній комп*ютер працювати. Слід звернути увагу на вагу БЖ, так-так, саме на вагу, адже грамотний БЖ важить суттєво, тобто він має бути важким, чим тяжчий - тим краще, також звернути увагу на його охолодження - чим більший вентилятор - тим краще. (він буде тихіший та краще відводитиме тепло із середини). Тепер потужність, для "друкарської машинки" (критерії її ми описали) вистачить і 300-350 Ватт. Для середнього рівня від 350 до 450 Ватт. Ну і ігровий має мати бажано десь 450 - 600 Ватт, оскільки потужні пристрої, такі як відеокарта та материнська плата, потребують додаткової потужності.

5) Відеокарта: Для самого простого комп*ютера, як уже зазаначалося, вистачить інтегрованого відео у материнську плату. Модель не сильно і суттєва, оскільки вона необхідна лише для показу зображення на екрані монітора.

Рівень середній: Варто ставити відеокарту із міркувань "розгрузити" материнську плату від зайвих навантажень - цінова категорія до 100 у.о.

Ігровий же рівень - меж ціни не має - йому всього мало :) лише звернемо увагу на наявність сучасних технологій . Відеокарти такого рівня мають додаткове живлення, ось чому БЖ для такого комп*ютера має бути трішки потужніший аніж середній рівень.

6) Вінчестер - тут скажу лише те, що стсується об*єму пам*яті. "Друкарська машинка" - 80-160 Гб. Середній рівень - 200-400 Гб. Ну і ігровий/домашній - від 400 Гб. (Чому? - поясню: Друкарка (для зберігання документів та пошти - цілком вистачить, Середній - потужні програми займають багато місця - його пивинно бути вдосталь.. Ігровий відповідно: із розрахунку 1 гра 4-8 Гб в архіві.. :) )

7) Корпус: мабуть найтяжчий вибір. Оскільки завжди на його купівлю не вистачає достатньо коштів і доводиться брати "що є". Дарма. Від корпусу залежить температура пристроїв та наявність/відсутність шуму. чим тепліше у корпусі - тим тепліші пристрої - тим швидше крутяться вентилятори намагаючись їх охолодити - і , як результат - шум. Обирати варто практичний корпус із великою к-стю вентиляційних отворів, та місцем для кріплення кулерів/вентиляторів. Товщина стінок корпусу - важлива річ. Він не повинен бути тоненьким як прокладака "Always Ultra", а навпаки.

наразі все.

Далі будемо обирати деталі та конкретні марки/моделі.

До уваги всіх, хто має бажання писати в цей топік! Я буду слідкувати за порядком, і будь-які прояви флейму і інших неприємних явищ будуть суворо наказуватись!

Plum

Змінено користувачем Plum
Увага!
Опубліковано (змінено)

Продовжуємо.

Далі будемо заглиблюватися, та придавати значення деталям, що немаловажливо.

1) Материнська плата: через перегрів деяких компонентів та складових МП, можлива некоректна її робота. А саме, глюки із звуком та відео. чи із мережею. Тому охолодженню основних компонентів ми приділимо увагу.

- Північний міст - основна частина материнської плати - Wiki розкаже гарніше за мене

тому його охолодження дуже важливе. Деякі виробники кріплять окрім радіатора, ще й вентилятор. Деякі, лише радіатор.

- південний міст ( знову тітка Вікі нам підкаже),

теж варто трошки охолодити. Для цього достатньо змастити його термопастою та прикріпити радіатор, якщо нема кріплення для радіатора чи вентилятора, то можна скористатися лише термопастою, радіатор триматиметься і так. Тільки не забувати раз на півроку її міняти :lopata:. Про материнську плату все. Поїхали далі.

2) Процесор . Тут питання всі спірні і їх безліч. Тому розглянемо основні. Якщо вас задовольняє рівень охолодження та шуму кулера із стандартної комплектації, тоді годі й щось вигадувати. Якщо ж ні. Тоді розглянемо альтернативні варіанти охолодження. Оберемо нестандартний кулер. Пригадаємо уроки фізики, що прогугляли/прогуляли у школі. Оберемо матеріал для радіатора. Він повинен мати чудове теплопоглинання. Це мідь, та алюміній (із загальноприйнятих та доступних, є й дорожчі, але для чого?). Можливе вдале поєднання алюмінію та міді, це теж призведе то гарної теплопровідності.

Тепер вентилятор для них. Варто обирати із середньою швидкістю обертів - десь 2200 об/хв.. (це вбереже нас від зайвого шуму, та надасть відмінне охолодження радіатора)

Ну і розмір та моделі радіаторів теж на Ваш смак, Головне щоб їх розмір не заважав іншим пристроям.

Ще один вид охолодження - Водяне.. (тут в нас спеціаліст пан Shkoder , питання що виникатимуть із цього приводу - до нього). Я лише коротко опишу - це охолодження за допомогою рідини що циркулює по трубкам - які під'єднані до пластин, що кріпляться до тих частин та пристроїв, які треба охолодити. тут опис того, які бувають і як виглядають.

Змінено користувачем Zheny@
Опубліковано
позбуватися шуму треба ще при покупці.

Згоден.

1. Корпус. Беремо корпуса, в яких є 1-2 предустановлених вентилятора 120мм. Вони охолоджують добре, і працюють дуже тихо.

2. БЖ. Особисто я зупинився на такому, що має 120мм вентилятор знизу корпуса. Шуму від нього також абсолютно не чую. Навідь не зрозумієш, працює він, чи ні, поки не зазирнеш.

3. Відеокарта. Тут складніше. Я довго вибирав тиху модель, але довелось купувати те, що було в наявності. Тому досталась Asus GeForce7900 GS, з дуже шумною штатною вентиляцією. Тут найкращим варіантом заміни може слугувати пасивна система охолодження, так як вона апріорі безшумна. Сам зупинив свою увагу на продукції компанії Arctic Cooling, щоправда купити її у нас доволі проблематично.

4. Будь-який процесор потребує охолодження. Для мене зараз це питання ще стоїть відкритим, так як користуюсь боксовим штатним кулером, а він доволі набридливо шумить. В бестбаї бачив один варіант пасивного охолодження для Socket775, але ще треба вивчити матчастину.

Опубліковано

3) Пам'ять. Самий нерухомий пристрій, який потребує охолодження лише у випадку, коли ви вирішили зайнятися розгоном свого комп'ютера. Для цього використовуються спеціальні радіатори, що "одягаються" на саму пам'ять.

4)Блок Живлення. Як уже було сказано про вагу цього пристрою, то хочу додати таке: він тяжкий через радіатори охолодження. Вентилятор Блоку живлення бажано щоб був розміщений знизу, і мав розміри 120мм на 120мм. (фото всіх бажаних пристроїв будуть викладені згодом). Зверну увагу на дорожчі моделі БЖ, вони "модульні", тобто всі необхідні роз'єми для підключенні пристроїв - доставляються. чим він зручний? - немає зайвих проводів у корпусі, що дає змогу краще циркулювати повітрю. Приклад "грамотного" Блоку живлення

5) Відеокарта. Як написано у пості №5 (пункт 3), це дійсно проблема всіх відеокарт із активним охолодженням і штатними кулерами. Щоб мати тихий комп'ютер, відеокарта мала би бути із пасивним охолодженням, тобто без вентилятора, лише радіатор. Але вона потребує доброї циркуляції повітря у корпусі. 3d.jpg

Це один із варіантів пасивного охолодження відеокарти.

Якщо ж Ви не довіряєте такому виду охолодження, то ось тут, Ви знайдете варіанти яке може бути альтернативне охолодження, та різні види стандартного. (це не реклама конкретних фірм, а лише один із лідерів, до яких можна прислухатися і побачити оцінити ринок)

Ну і там само ви знайдете водяне охолодження відеокарти, на мою думку найефективніше. (зовсім трішечки шумить лише компресор.)

6) Вінчестер. При постійних навантаженнях вінчестер гріється, що негативно сказується на його роботі та довговічності. Тому такий пристрій теж потребує охолодження. Є варіанти активного охолодження за допомогою вентилятора, що кріпиться внизу самого вінчестера, як на мою думку саме непотрібне що лише можна було придумати.. забиває пилюку та гуде як трактор.. і чим він довше працює - тим більше гуде.. А пилюка яку він набив у шпарини, не дає теплу відходити. Ще один шумний вид активного охолодження вінчестера - монтаж у 5" відсік. На вінчестер напрямлено потік повітря, що створюється 3-ма маленькими вентиляторами, сам же вінчестер кріпиться до радіатора, що охоплює всю площину внизу вінчестера. (Якщо відключити пропелери, то матимемо відмінне пасивне охолодження!)

Опубліковано

по поводу видах,

если взять любую пасивную видаху и одувать ее из соседнего слота 80-92мм кулером работаюшим на 800-1000 об. (чтобы не шумел) то она, видаха, хлодная делается..

из минусов - нужно свободные PCI слоты под видахой

Опубліковано

7) Тепер саме складне. Вибір корпусу.

Саме перше - корпус має бути просторим!

Для прикладу хочу розглянути кілька моделей. Із класу дешевшого, середнього та дорогого.

Фірам-виробник в даному випадку майже не матиме значення.

Як уже було сказано вище, головне наявність у ньому достатньо місця, вентиляційних отворів, та місця для кріплення кулерів (вентиляторів).

(сфотографую пару і викладу для наглядності)

Опубліковано
по поводу видах,

если взять любую пасивную видаху и одувать ее из соседнего слота 80-92мм кулером работаюшим на 800-1000 об. (чтобы не шумел) то она, видаха, хлодная делается..

из минусов - нужно свободные PCI слоты под видахой

Я обдував відеокарту і попутньо інші компоненти (звукова, мережева, модем внутрішній був колись...) кулером з торця. Темперетура відеопроцесора падала більш, ніж відчутно. Без обдуву радіатор був гарячим на стільки, що тримати пальця більше пари секунд не можна було. З обдувом при розгоні радіатор лишався ледве теплим. І слоти PCI були зайняті пристроями, а не кулером.

Опубліковано

Перш ніж підійти до вибору корпуса, слід твердо визначитись з іншими комплектуючими і типом охолодження, яке збираєтесь застосовувати. Наприклад якісна система водяного охолодження влізе далеко не в кожен корпус, і це потрібно враховувати. Навіть корпус, який здається великим і просторим, не завжди своєю внутрішньою компоновкою допомагає розмістити всередині всі необхідні елементи охолодження.

Опубліковано (змінено)

Слушне зауваження. Підтримую.

Продовжую про корпус.

Кабелі та шлейфи, і всі інші дроти - бажано гарно закріпити і скріпити.

Наводжу приклад середнього по ціні корпусу від Asus (такий є під рукою).

Це фото корпуса із знятою "мордою" (передньою панеллю). Чудово видно місця для кріплення 2-х 80мм вентилятора. або одного 120мм . (підказав Юрік, (за що йому окремий респект) я щось недогледів :( )

Це дасть змогу відмінно обдувати вінчестери, та створити необхідну циркуляцію повітря.

post-118-1204184791.jpg

Змінено користувачем Zheny@
Опубліковано

На наступному фото, зображено задню стінку корпуса, там теж є місця для двох таких самих кулерів (вентиляторів), Вони забезпечать тепловідвід (відтік теплого повітря). Також видно 120мм вентилятор у БЖ, що в свою чергу забезпечить чудове охолодження його "нутрощів".

post-118-1204185153.jpg

Опубліковано (змінено)

При закритих обох кришках корпусу, циркуляція повітря буже виглядати так: (на малюнку вказано стрілками)

цифрами 1 та 2 - вказано "безгвинтове" кріплення, У даному корпусі - воно ніяке, а правильніше сказати - лише нашкодить.. чому? тому що кріпиться лише з одного боку, а інший бік "висить" - і при роботі того ж вінчестера, буде створюватися шум, через люфт (вібрацію), адже друга сторона вінчестера/ДВД-РОма ніяк не закріплена. Тому раджу не полінуватися і зняти другу бокову стінку для фіксації вінчестера/ДВД/ФДД.

(на фото) не зовсім вдале (я поспішав :) ) зображено варіант "як скрутити дроти в купу", (кажу ж поспішав :) ) головне щоб вони не тіліпалися по всьому корпусу а були зібрані. Скріпити їх можна за допомогою "нейлонових стяжок" (кабель-біндерів).

post-118-1204186829.jpg

Змінено користувачем Zheny@
Опубліковано (змінено)

тепер щодо ввімкнення безшумних режимів на материнській платі.

для прикладу взято материнську плату ASRock

На фото зображено як увімкнути тихий режим у BIOS-і.

post-118-1204712361.jpg

Змінено користувачем Zheny@
Опубліковано

От сьогодні дороблюю комп одному клієнту. Взяв він собі відяшку ту шо на фото. Штатного кулера на ній не чути абсолютно. Я теж спочатку навіть перевіряв чи крутиться... але знову ж, вартує така цяця я цілий системник середнього класу.

post-217-1204888325.jpg

Опубліковано (змінено)

коментую вищевказаний пост! :lol:

Я ніде вище не говорив, що активне охолодження - це погано, чи якось там ще. (казав лише, що для тишини - пасивне найкраще).

Я просто до його обговорення ще не дійшов :(

Раз дійшли самі дописувачі - тому поїхали!

Дійсно, активне охолодження може бути тихим/безшумним і в той же час, відповідно, ефективним. АЛЕ, велике але, це дійсно коштує чималих коштів. Якщо для охолодження "нутрощів" системного блоку достатньо кілька безшумних вентиляторів 120мм чи 80/90 мм, ціна яких буде складати ледь 100 грн, то грамотний, наголошую, грамотний кулер для відеокарти, буде вартувати від 150 грн і вище. Все залежить від потужностей.

Для процесорів я ще не зустрічав пасивного охолодження, тому торкнемося лише відеокарт.

Конкретні моделі розглянемо пізніше, або ж їх вкажуть дописувачі.

Скажу лише на чому варто акцентувати увагу.

Матеріал - мідь, алюміній, або ж їх поєднання.

Вентилятор - розміщення лопастей (кути нахилу), щоб він не просто крутився, а ще й захоплював максимум повітря, та швидкість обертів. (вона між іншим буде залежати від навантаження на відеокарту, граючись годинку-дві у надпотужну гру, процесор(графічний) нагріється і дасть команду вентилятору - збільшити оберти, для інтенсивнішого охолодження. Більше обертів - більше шуму.

розміщення на відеокарті - є моделі "Zalman Edition", там одразу на карті встановлено кулер вищевказаної фірми, виконаний із міді чи алюмінію,або у поєднанні, та із вентилятором до 2000 об/хв., також можуть бути додаткові радіатори на пам'ять.

Приклади:

gigabyte88.jpg

це альтернативне охолодження - такий варіант можна встановити самому, замість "штатного" (оригінально від виробника) кулера (такого, як на малюнку у попередньому пості). Ціни на них я вказав вище - від 30у.о.

Змінено користувачем Zheny@
Опубліковано
Для процесорів я ще не зустрічав пасивного охолодження, тому торкнемося лише відеокарт.

Може і недоречно, але запропоную такий варіант Scythe Ninja Heatpipe (SCNJ-1000) чи ThermalTake Big Typhoon, та є ще і інші такі ж радіатори яких буде достатньо для охолодження процесора без розгону, а якщо мало, то можна всетаки включити кулер, що йде в комплекті на малі оберти чи поставити в корпусі кулер який би обдував радіатор чи навпаки відтягував тепло від нього

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Вентиляторы - вчерашний день! ;)

Во, что нарыл:

Ученые разработали немеханический охладитель процессоров

Инженеры из Thorrn Micro Technologies разработали новый охладитель процессоров, который не имеет подвижных частей, в 4 раза меньше и вдвое эффективнее стандартного вентилятора.

Принцип работы охладителя RSD5 основан на так называемом «коронарном ветре» (corona wind). Подача электрического тока на обмотку устройства приводит к возникновению большого числа ионов, которые выталкивают молекулы воздуха от микросхемы. Ученые придумали способ управления процессом для того, чтобы сделать отвод теплого воздуха максимально эффективным. Скорость воздушного потока, генерируемого RSD5, составляет 2,4 м/с. Для сравнения, скорость воздушного потока в обычных вентиляторах составляет 0,7-1,7 м/с, сообщает Science Blog.

Разработанный кулер успешно справляется с отводом тепла от микросхемы мощностью 25 Вт, имея активную зону охлаждения всего 15 x 15 мм. Ученые полагают, что однажды такое устройство будет внедрено прямо в микросхему, вследствие чего вентиляторы уйдут в прошлое.

device_thorrn.jpg

Охладитель процессоров RSD5

На воздание охладителя ушло 6 лет. Устройство было представлено ведущими разработчиками Дэном Шлицем (Dan Schlitz) и Вишелом Сингалом (Vishal Singhal) на ежегодном симпозиуме в Сан-Хозе, Калифорния.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Скажіть, якщо збирати комп самому, то на скільки він обійдеться дешевше ніж його складуть на фірмі? Адже, коли ти приходиш на фірму і кажеш по комплектуючих який ти хочеш комп, в конфігурації не вказано зборка- х$, а розписано по комплектуючих і ціна навпроти. Куди ж вони її дописують?

Опубліковано (змінено)

Никуда ^_^ Это идет как дополнительный бесплатный сервис.

Хз как остальные, но когда у меня заказывают комп, то это уже подразумевает то ,что он должен быть собранным :) Не, ну можешь и сам покрутить болтики и т.п. Никто не возбраняет. :)

Змінено користувачем mix_forever
Опубліковано

Ну чому?

Збірку компа можна попередньо включити в вартість деталей..

Просто деякі фірми продають зібрані компи на 7-10% дорожче, через те, що він вже зібраний!

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

Спробував і я зібрати повністю безшумний комп. Для цього було придбано:

1. Материнську плату Asus P5Q-E:

2267_l.jpg

Як видно, материнка має непогане пасивне охолодження.

2. Пам'ять дві планки по 2 ГБ OCZ DDR2 PC2-6400 Vista Performance Gold Edition:

DDR2_XTC.jpg

Пам'ять теж поставляється з мінімальними - але радіаторами.

3. Пасивний кулер на процесор Thermalright SI-128:

0500353.jpg

Кулер дешевший, ніж більші моделі - але важчий, що я вважаю плюсом. А нижча ціна, ІМХО, замовлена незначною кількістю можливих сокетів і кріплень.

4. Процесор планується використовувати Intel Core 2 Quad Q9450, який зроблений по 45нм технології, і виділяє порівняно небагато тепла.

5. Два шумо- та віброізолюючі й теплопровідні бокси для жорстких дисків Scythe SQD-1000:

0189553.jpg

Ці коробки були задумані для забезпечення нормальної роботи в RAID0-режимі двох дисків 750 Gb Seagate Barracuda 7200 32Mb.

6. Відеоплата Asus EN9600GT SILENT/HTDI/512M:

2200_l.jpg

7. Все це діло планувалося запакувати в корпус Thermaltake Tenor VB2000BNS:

41E3CH4JMDL._SL500_AA280_.jpg

В корпусі встановлений 1 80-мм вентилятор на вдув, і два маленькі - на видув. Задумка - потужний домашній медіа-центр.

8. А забезпечувати живлення цього всього мав безвентиляторний блок живлення FSP ZEN 400:

0527893.jpg

Тепер що з цього всього вийшло...

Перш за все, виявився дикий облом з ДВД-РВ, який в мене був. Хоч він і компактний, але у відведеному для нього місці - третьому по рахунку нижньому 5-дюймовому слоту (в нижній частині корпуса) дівідюк вперся роз'ємами живлення в материнку, і виступав з корпуса. Легкий "тюнінг" двд-різака в формі припаювання до нього зовнішнього роз'єму живлення на проводах нічого не дав - різак безбожно виступав з передньої частини корпуса, так, що фірмове Термалтейковське віконечко для оптичних дисків не закривалося.

Проблему було вирішено радикально - поставлено різак під кутом десь в градусів 5, так, що задня частина різака "лягає" на плату. Диски читаютсья, збоїв немає. Але в верхніх 5-дюймових слотах стало менше місця. І бокси для жорстких дисків ледве туди стали. Обдувати їх практично не виходить за відсутністю місця для вентиляторів. Отже, диски почали неймовірно дико грітися...

Довелося відмовитися від юзання Скузі-боксів, поставити вінти на пінопропілен для обезшумки і віброгасіння, та обдувати їх одним двовентиляторним кулером для жорсткого диска. Отже, в компі поселився перший вентилятор (хоча він далеко не перший - в корпусі вже були два маленьких, десь по 4-5 см і 1 8 см кулери). Але і його, і їх я завів на 5 вольт - завдяки чому звуку роботи не чути. В усякому випадку, вінти шумлять і вібрують сильніше...

Трабл номер два. Почала дико грітися відяха (70-80 градусів). Потік повітря на неї йшов з 8-см вентилятора на корпусі, зав'язаного на 5 вольт. Довелося ставити цей кулер прямо перед радіатором відяхи, а в корпус повітря почав нагнітати 12-см вентилятор, який працює на 7 вольтах. Температура відяхи стабілізувалася. Але виявився один непримний момент: якийсь дроссель на відясі під час роботи видавав противний писк, який істотно заглушав всі інші шуми... так що відяха пішла по гарантії мінятися.

Крім того, довелося поставити 8-см вентилятор для нагнітання повітря ззовні над процесором, тому що температура мамки почала підніматися до 58 градусів.

І станом на зараз маю комп, який хоч і не шумить - але безшумним його не назвеш. Плюс комп дуже проситься забезпечити активніше відведення теплого повітря по всій задній частині, адже його там виробляють (зліва направо): відяха, мамка, проц, пасивний БЖ.

Що планую зробити:

1. Прорізати купу отворів в задній частині системника для відводу теполго повітря від мамки, проца, відяхи і БЖ (існуючі отвори просто не справляються, і розміщені не зовсім там, де треба.

2. Якось все-таки втулити Скузі-бокси для дисків, оскільки найбільший шум видають саме два вінта, які хоч і посаджені на пінопропілен з поролоном - але шумлять і вібрують істотно. Загалом, вінти в мене виглядають так:

IMG263-1217414221.jpg

IMG263-1217414230.jpg

IMG263-1217414236.jpg

Знаю, що жесть :jeer: але працює.

3. Оптимізувати кількість, розміщення і оборотистість (живлення) вентиляторів до мінімуму).

Загалом, тепер шум такий, що при відкритому вікні комп майже не чути. Температура проца - 30 градусів, мамки - 48, відяхи - 65, вінтів - не заміряв, оскільки РЕЙД не видає інфу смарта; але після 10 хвилин активного копіювання вінти всього лише помірно теплі.

Поскільки я зрозумів, що сам не в змозі нормально зробити безшумний комп, що потужність і безшумність - речі важкопоєднувані, а тим більше в десктоп-корпусі, звертаюся до форумчан, моддерів і просто тих, в кого, на відміну від мене, руки ростуть звідти, звідки треба: хто може допомогти довести комп до пуття? Треба буде посверлити трохи отворів, в т.ч. дремелем, придумати альтернативне охолодження жорстких дисків, нестандартне встановлення безшумних вентиляторів, де треба - радіаторів, і т.п. Безперечно, на оплатній основі.

Опубліковано

Я в своєму компі кулери від блока живлення і HDD підключив на 7 вольт (мінус кулера з корпуса перекидається на +5 вольт). Кулер на проці - ввімкнув функцію Кю-фан (Сілент). Практично шум зник наполовину.

  • 5 місяців потому...
Опубліковано

А скажіть яка нормальна температура для вінта??? (кулери повиключав бо шум задовбав)

Найбільше шо зустрічав то було 43 - літом, зараз в мене комп цілий день пропрацював і - 39...

і ще: стоїть в мене Asus P5K-E, і мене цікавить чи дуже потрібний кулер на боковій стінці який дує на якусь там частину мамки...? її пасивне охолодження витримає??

якщо температура в кімнаті нормальна - зимою не холодно, літом не дуже жарко

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...