Перейти до змісту

Цена ремонта Шкоды....


alex1973

Рекомендовані повідомлення

Звідки такі здивування. Я не за кермом, але я в курсах, що коли нова машина, міняєш масло сам - знімається гарантія з двигуна, а в них замінити в рази 3 дорожче, ставиш сам магнітолу чи сигналку - на електрику теж вже нема гарантії, в них так само в кілька разів дорожче.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... Работу по организации противотуманного освещения - с польскими фонариками, встраиваемыми отверткой и напильником...

Я с Вас смеюсь. Я поставил ОРИГИНАЛЬНЫЕ ЛАНОСОВСКИЕ противотуманки польского производства(которые ставятся в штатные места в бампере). Кузова к нашим ланосам варят и привозят из Польши. А Волынь-Авто ставит теже туманки, тока называет это работой по организации противотуманного освещения :) И берет 900грв вместо 250ти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... Работу по организации противотуманного освещения - с польскими фонариками, встраиваемыми отверткой и напильником...

Я с Вас смеюсь. Я поставил ОРИГИНАЛЬНЫЕ ЛАНОСОВСКИЕ противотуманки польского производства(которые ставятся в штатные места в бампере). Кузова к нашим ланосам варят и привозят из Польши. А Волынь-Авто ставит теже туманки, тока называет это работой по организации противотуманного освещения :) И берет 900грв вместо 250ти

Полностью поддерживаю. difoto надо работать менеджеро-разводилой на фирменной СТО, уж очень хорошо излагает (С) Бендер

Вы знакомы с автослесарями из этих фирменных СТО? Я знаком. Качество работы зависит от людей. Дай хоть супер оригинальную

запчасть бовдуру и он оправдает свое название.

Цена запчастей на фирменных сто включает накрутку за ИМЯ и гарантию (которая на запчасть заканчивается, как только вы ее установите)

Сравните ремонт подвески путем замены шаровой и путем реставрации последней.

новая шаровая порядка 15$ (по непроверенным данным) реставрация 25$

новую поставил и молишся, чтобы она по нашим дорогам хоть 15-20т.км а на реставрацию гарантия 50000км.

По поводу некоторых з/ч для БМВ: Такая мелочь как пластмассовый колпачек в колесный легкосплавный диск на шроте 25$

новый в АВТ Баварии 10евро.

Если кто думает, что в нашей банановой республике переплачивая втридорого за з/ч вы страхуетесь от потери драгоценного времени,

то это ваше право. Я так не считаю. Рынок диктует цены, есть спрос, есть предложение. Если на "организации противотуманного освещения"

человек готов платить тройную цену - его право, но точно знаю, что тот кто зарабатывает деньги также очень хорошо их считает...

Кстати по поводу фирменных гарантий. Как-то Мицубиси давали гарантию СЕМЬ ЛЕТ на новые машины... Когда я спросил на что распостраняется

их "гарантия" то менеджер сказал на электрооборудование и сквозную корозию кузова... А колодки, подвеска.... это расходники :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колодки і підвіска ніколи і не входили в гарантію, принаймні мені на машини Nissan Almera, Nissan Maxima, Opel Astra на підвіску гарантії ніхто не давав -- все робилось за свій кошт. Термін їх роботи залежить в основному від твого стилю їзди. Давати гарантію на підвіску в нашій країні -- це взагалі нонсенс. Наприклад я восени зробив практично всю підвіску, заплатив майже $1500. Зараз знову щось стукає, потрібно їхати робити. І це при тому що я їжджу на машині нормально, усвідомлюючи що вона моя і що ремонт оплачується з моєї кишені. А дай таку машину якомусь найнятому "льоччику"!.... Любий гарантійний сервіс з нашими дорогами збанкрутіє на ремонтах підвісок за свій рахунок :)

В двох нових Максимах в нас підвіска почала стукати через 10 тис. км, і по гарантії їх звісно ніхто не ремонтував :g27:

P.S. З підвіски мені один раз тільки ступічний підшипник поміняли по гарантії. А по мотору міняли і клапан рециркуляції, і датчик розподвала і ще там щось -- без проблем. До того ж клапан рециркуляції по гарантії поміняли на СТО в Києві, "Автоцентр на Столичному" -- заїхав по дорозі на море.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Качество работы зависит от людей. Дай хоть супер оригинальную

100%

З власного досвіду роботи в автопромі. На одному підприємстві в цеху при установці! поламали педаль гальма (в зборі) "WABCO" (ця штука ставиться на вантажні автомобілі і коштувала 2 роки тому 190 єврів). Ьуло ще дуже багато цікавих і смішних випадків, але наведений є найцікавіший, бо виробник на свою продукцію дає необмежену гарантію (вони справді практично не ламаються), а хлопці вирішили списати на брак. Уявіть очі представника "WABCO", якому показали розламаний вузол :o

Щодо комплектуючих. На виробництвах часто зустрічається впроваджена на український манер ISO9000:2001/2003 ...

Так от комплектуючі, що з якихось причин не потрапляють на виробництво (брак, прихований дефект, т.і.) як правило повертаються виробнику, а як виняток ... правильно, до магазину, на ринок чи СТО (по дуже привабливим цінам)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колодки і підвіска ніколи і не входили в гарантію, принаймні мені на машини Nissan Almera, Nissan Maxima, Opel Astra на підвіску гарантії ніхто не давав -- все робилось за свій кошт. Термін їх роботи залежить в основному від твого стилю їзди. Давати гарантію на підвіску в нашій країні -- це взагалі нонсенс.

Справа в тому, що в рекламних проспектах і самими ж менеджерами наголошувалось, що гарантія на машину (всю)

а коли я попросив уточнити (надіючись, що саме підвіска підпаде під категорію ремонт по гарантії) то почув таке:

- на що ви хочете гарантію, на колодки?

- ми даємо гарантію на електрообладнаня (і то не все, типу на релюшки) і кузов

Представте собі рекламу "Гарантія на реле і кузов 7років"... Кому таке потрібно?

От і розводять людей і заставляють іх кричати на кожному кроці нові машини - ремонт по гарантії... дивлячись що.

В мого знайомого, в новій вектрі 3.2i, полетіла коробка TipTron так йому на диво замінили її по гарантії

(виявляється в цій комплектації дійсно є проблема з масляним голодуванням при їзді на високих швидкостях,

а він навіть по нашим трасам тримає 200 практично постійно)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

....

В мого знайомого, в новій вектрі 3.2i, полетіла коробка TipTron так йому на диво замінили її по гарантії

(виявляється в цій комплектації дійсно є проблема з масляним голодуванням при їзді на високих швидкостях,

а він навіть по нашим трасам тримає 200 практично постійно)

У моего кума на KIA CEED накрылся лямбда зонд через 3 тыс. км. ....... Покупал за свое бабло :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дорогі малята (с)

Можете хоть с пеной у рта доказывать, шо сервисы всех дурят и покупают запчасти на базаре. От этого сервис этих сервисов ( :( ) не выиграет и не проиграет.

А вот запчасти есть нормательные , а есть фуфельные. Кто ремонтирует авто сам или, по крайней мере сам покупает з/ч на Формуле, должен знать, что натяжитель ремня ГРМ к Транзиту моему есть по 12 у.е. (а на сервисе он по 50 с копейками баксей - вот это разводят!!!), а если спросить продавцов, можно найти по 43 у.е. Угадайте, какой из них оригинальный (тот который вам заменят на сервисе Виннер Форд Ривне), а какой - нет! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я полностью поддерживаю Дифото ибо сервис есть сервис. Я тоже раньше делал машину у известных (частных мастеров) и каков итог. Приехал --- стук в подвеске сделали - заплатил 900гр , дали перечень проделанных работ --- поездил 5 дней снова стук , но чуть тише. Приехал к ним , проверили говорят рулевое, поехал к рулевщикам --- говорят ДА проблему знаем устраним, заплатил 500 гр .... поездил 2 дня снова стук, я к рулевщикам - они мне это подвеска едь разбирайся. Поехал к ходовщикам они мне "пусть не Пи..ят с подвеской всё в норме". Ездил ---- ездил ---и забил КУЙ. Итог ---куча потраченного времени + 1500гр , а итог с чем был с тем и остался. Делал бы в сервисе дрючил бы их по полной и пока бы не устранили не слез бы с них, а то как пацана гоняют по всему Луцку. ДЕЛАТЬ машину надо в одном месте хоть это и дорого, чтобы потом не переваливали с одних на других.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що до оригінальних запчастин, то їх на формулі знайти досить важко. Лише під замовлення і з передоплатою. Я до своєї ауді купив на формулі поворотного кулака. Відходив він десь порядка 5 тис. Почав хрустіти ще гірше старого. Поїхав на шрот - зняли з ауді кулак, поставили мені - вже тьху-тьху (3 рази) - 47 тис. і хоч би хник.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

надо уметь хотя бы спрашивать! тяжело найти негра в темной комнате ночью.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

надо уметь хотя бы спрашивать! тяжело найти негра в темной комнате ночью.

... особливо якщо його там немає

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

В пятницю приємно здивували. Дзвінок з Шкоди: прийшла подушка двигуна і чи немогли б приїхати вам потрібно поміняти її по гарантії. Єдине що могли б попередит, коли міняли масло. А взагалі приємно, не такий сервіс вже і поганий як я думав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вже давно писав про сервіс шкоди...

Так само був здивований цінами, і всім.

+ цього всього, що там є гарантія на запчастини що вони ставлять: 20К км або рік. І по якій мені безкоштовно міняли запчастини, після їхньої установки.

Сам раз бачив їхнього працівника, (він завжди з ключами ходить) не знаю точно хто, який йшов з формули з якимось кульком, що там було стверджувати не можу, і кому він це брав також, але це факт. Хоча знаю що на шкоді вони дійсно беруть оригінал все. Але з цінами такі диспропорції що ну.

Дуже радує наприклад, вручну виточений болт, на захист двигуна за 5 грн, або лампочка в задню фару за 3. Але це було 2 роки тому. Як зараз не знаю. Але наприклад задня балка 1 кілобакс... От і робіть висновки. І то так само вже давно міняв.

До речі, ковпав на шкоду сюперб, там колесо R 16, коштує 50 баків, на базарі правда ви таких не знайдете, хіба що десь із Польщі замовите...

Короче кажучи, як правильно було сказано, якщо в людини є вільний час і немає можливості платити таку ціну, то краще купувати самому, але знаю що поки почнеш те все шукати і часу скільки на те все піде. І + знов питання про оригінал стоїть.

Робіть вибір самі, від цієї теми обслуговування на СТО дешевшим і якіснішим не стане, і запчастини також. Як кажуть в гамериці

It's all up to you.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На піт-стопі я вже колись купив стійку стабілізатора. Проїхав чуть більше як 900 км і вона почала стукотіти...

Поїхав на волинь-авто, купив в 2 рази дорожче - оригінал і вже 5 тисяч як ні звуку...

А те що ціни там космічні, нікого не дивує. Тепер багато хто купуючи нову машину, попросту відмовляється від гарантіїї.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відмовляються від гарантії в більшості на авто виробництва Україна/Росія.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 років потому...

Місяць назад потрібно було повністю пофарбувати авто 2012 р, яке я вже підготовив до фарбування, розібрав, пошпаклював-погрунтовав і.т.д .Шукав дуже хорошу камеру. На "Шкоді " за камеру +роботу їхнього маляра ( мене не пустили) запросили 6000 грн , фарба моя. Звичайно відмовився.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є послуги, за якими варто звертатися на шкоду-сервіс, але їх не так багато.

Місяців два тому поцікавився скільки в них коштує топовий головний мультимедійний пристрій Skoda Columbus. У відділі продажу сказали, що зараз не має, а остання ціна була 3300$(!). Ринкова ціна нового з гарантією ~800$. Я, добре пошукавши, купив б/в за 3150 грн.

А коли набрав сервісний відділ нашої шкоди на рахунок вартості установки, то сказали щось накшталт "ну, побачимо, як піде робота". В прошивках вони, як моя бабця в ракетобудуванні. Мене така відповідь збентежила, так що довелось встановювати в Києві.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...