Перейти до змісту

Психологія сприйняття слів


madkot

  

33 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

в ході розмови в одній з тем виникло бажання перевірити  різницю між "повинен" та зобов'язаний". а точніше психологічний аспект сприйняття синонімів при використанні  у тих чи інших правилах

 

опитування триватиме приблизно добу 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Слово "зобов'язаний" менше флуду і питань породжує... . а так написано що зобовязаний і 3,14...ц. Тобто крапка))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

обо'язок... повинність...

"- скільки буде 0,5+0,5? - відчуваю, що ЛІТРА, а як пояснити?- не знаю..."

 

Я не юрист і не філолог, але по відчуттях "обов'язок" тут (в тій темі), як на мене, більш доречний...

Повинність, це щось трішки інше...

От наприклад, податок... Це більш повинність, ніж обов'язок, але з юридичної точки зору це, певно, одне й те ж...

... військова повинність... :0026:   :_31:

без пляшки тут не розібратись  :_37:але слово "зобов'язаний" звучить більш спонукально, ніж "повинен"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Слово "повинен" у психології завжди сприймається як негативний маркер. Не хочу заходити в глибокі роздуми відносно даного слова, та мета кожного психолога вилучити слово "повинен" у своїх клієнтів по відношенню до себе.

 

А відносно Вашого запитання гадаю слово "зобов*язаний" буде більш доречним, не те що б воно "вимагало більшої відповідальності у будь яких правилах", просто воно сформоване від слова "обов*язок", то ж має не такий деструктивний вплив на підсвідомість, як слово "повинність" (від "вина"рос. або "провина").

 
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти