Перейти до змісту

Шины без воздуха


Гість rl72

Рекомендовані повідомлення

12002829_1050150058329005_3683732063725265349_n.jpg?oh=23d974fed2c27477960373d563e52bdd&oe=5672EC15

Взрыв мозга

Шины без воздуха.

Расход материала уменьшается вдвое, вес составляет половину oт существующей технологии.

Нет больше ниппелей. Нет больше воздушных компрессоров на автозаправочных станциях. Нет запасных шин, их не нужно накачивать и многое другое. Бока будут закрыты.

Подпишись на Взрыв мозга

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як гівно яке в ці соти буде забиватись чистити? На швидкості також думаю біда може бути. 100% є якийсь не добрий момент ,що не дає в маси піти. Вже пару років таке бачив в неті...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так, але якщо ці перемички будуть занадто м'якими, то можна буде погнути чи побити диск.

якщо ж занадто жорсткими, то буде дискомфорт для пасажирів.

також цікавить термін служби/експлуатації.

експлуатація в різні пори року - влітку матеріал стає еластичнішим, взимку - ламким.

легкові авто зараз полюбляють ставити низькопрофільну гуму - тут такий варіант не проканає.

висновок - ідея сирувата, для вузького застосування - на спецтехніці, військовй техніці тощо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для військової техніки - саме те як, на мене.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

прощавай підвіска...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як гівно яке в ці соти буде забиватись чистити? На швидкості також думаю біда може бути. 100% є якийсь не добрий момент ,що не дає в маси піти. Вже пару років таке бачив в неті...

написано що бока будуть закриті тобто на вигляд як звичайна шина, а всередині "соти"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все нове давно забуте старе...

Вважаю безглуздо вихваляти чи критикувати те про що не маєш ані малійшої уяви як воно працює!

Є куча тем де "гексперти" гянять цю красоту ( одноногий вел на фото :)):

post-5408-0-64641700-1442094857_thumb.jppost-5408-0-96851400-1442094864_thumb.jp

жодного разу в живу не бачивши її на очі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да эти шины уже давным давно разрабатываются, только вот они так "хороши" что до сих пор не используются массово...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як гівно яке в ці соти буде забиватись чистити? На швидкості також думаю біда може бути. 100% є якийсь не добрий момент ,що не дає в маси піти. Вже пару років таке бачив в неті...

написано що бока будуть закриті тобто на вигляд як звичайна шина, а всередині "соти"

тоді як розхід матеріала менше вдвічі ? На структуру сот піде більше чим на порожнину як у звичайних шин.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво як при швидкості при екстреному гальмуванні воно тричі прокрутиться чи ні?? :0157:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З останнього відео (про Хаммер) видно, що колесо не має радіальної жорсткості - при гальмуванні (плавному, до речі) авто ще як "неваляшка" коливається певний час. А що ж буде при екстреному гальмуванні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ще цікаво як вони на вантаж спрацюють?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...