Гість rl72 Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:24 #1 Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:24 Взрыв мозга Шины без воздуха. Расход материала уменьшается вдвое, вес составляет половину oт существующей технологии. Нет больше ниппелей. Нет больше воздушных компрессоров на автозаправочных станциях. Нет запасных шин, их не нужно накачивать и многое другое. Бока будут закрыты. Подпишись на Взрыв мозга
NoutM Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:29 #2 Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:29 Як гівно яке в ці соти буде забиватись чистити? На швидкості також думаю біда може бути. 100% є якийсь не добрий момент ,що не дає в маси піти. Вже пару років таке бачив в неті...
Saddy Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:33 #3 Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:33 так, але якщо ці перемички будуть занадто м'якими, то можна буде погнути чи побити диск.якщо ж занадто жорсткими, то буде дискомфорт для пасажирів.також цікавить термін служби/експлуатації.експлуатація в різні пори року - влітку матеріал стає еластичнішим, взимку - ламким.легкові авто зараз полюбляють ставити низькопрофільну гуму - тут такий варіант не проканає.висновок - ідея сирувата, для вузького застосування - на спецтехніці, військовй техніці тощо
flashmax Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:33 #4 Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:33 Для військової техніки - саме те як, на мене.
Zheny@ Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:37 #5 Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:37 прощавай підвіска...
la20 Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:48 #6 Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:48 Як гівно яке в ці соти буде забиватись чистити? На швидкості також думаю біда може бути. 100% є якийсь не добрий момент ,що не дає в маси піти. Вже пару років таке бачив в неті...написано що бока будуть закриті тобто на вигляд як звичайна шина, а всередині "соти"
Ukrainec Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:55 #7 Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 21:55 Все нове давно забуте старе... Вважаю безглуздо вихваляти чи критикувати те про що не маєш ані малійшої уяви як воно працює! Є куча тем де "гексперти" гянять цю красоту ( одноногий вел на фото ): жодного разу в живу не бачивши її на очі.
nikblack Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 22:31 #8 Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 22:31 Да эти шины уже давным давно разрабатываются, только вот они так "хороши" что до сих пор не используются массово...
NoutM Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 22:41 #9 Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 22:41 Як гівно яке в ці соти буде забиватись чистити? На швидкості також думаю біда може бути. 100% є якийсь не добрий момент ,що не дає в маси піти. Вже пару років таке бачив в неті...написано що бока будуть закриті тобто на вигляд як звичайна шина, а всередині "соти" тоді як розхід матеріала менше вдвічі ? На структуру сот піде більше чим на порожнину як у звичайних шин.
Dtox Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 22:48 #10 Опубліковано 12 Вересня, 2015 в 22:48 Цікаво як при швидкості при екстреному гальмуванні воно тричі прокрутиться чи ні??
vaz75 Опубліковано 13 Вересня, 2015 в 05:36 #11 Опубліковано 13 Вересня, 2015 в 05:36 З останнього відео (про Хаммер) видно, що колесо не має радіальної жорсткості - при гальмуванні (плавному, до речі) авто ще як "неваляшка" коливається певний час. А що ж буде при екстреному гальмуванні?
vagus Опубліковано 13 Вересня, 2015 в 07:13 #12 Опубліковано 13 Вересня, 2015 в 07:13 ще цікаво як вони на вантаж спрацюють?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.