Перейти до змісту

Як взнати реальний пробіг авто


Nokian

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

цей шаман запхнув пальця у вихлопну пасата, і у вихлопну ауді

В сраку б, вибачте, ще собі запхнув..маланці, блін

Опубліковано

Продавав я авто, покупець захотів перевірити його на автосервісі, заїхав на сервіс, підвіску перевірили, а от пробіг в 120 тис в пасатті б6 2007 року випуску оказався підозрілим для покупця, і він привіз свого знайомого. Який магічним способом вміє визначати пробіг по вихлопам які знаходяться в вихлопній трубі, поряд стояла ауді а6 в с6 кузові 2.0 дизель, цей шаман запхнув пальця у вихлопну пасата, і у вихлопну ауді і сказав що в пасаті пробіг скручений бо сажі більше ніж у вихлопній ауді, як це таке може бути? це реально так визначати пробіг?

Ні. Вас намагались розвести. Реальний пробіг я особисто визначаю по стану салону, керма, авто. Але це в свіжих авто і типу на погляд якщо пробіг до пару десятків тисяч. А старі авто в деяких є приховані датчики. Коли через комп і мозг збиваєш пробіг то в деяких в памяті залишає старі показники. І щоб скрізь збити то треба трошки помудохатись, що не всі роблять.

Опубліковано

всерівно пересічний покупець толком не примінить інфу з статті при виборі авто, бо нема з чим порівнювати, в різних авто , різні агрегати зношуются по різному, мають свої особливості, та й взагалі, треба від природи бути надто прискіпливим, щоб реально відрізнити наприклад зношенність руля при 100 і 200 тисячах пробігу й реально знати, як виглядають рулі при таких пробігах

Опубліковано

Реальний пробіг я особисто визначаю по стану салону, керма, авто. .

Тоді до вас питання скільки на вашу думку пробіг в Audi a6 1994 Року фото додаю

audi_a6__137004550fx.jpg

ти ще б фото труби виставив facepalm.gif

таке вживу потрібно щупати, і не завжди нащупаєш...

Опубліковано

Реальний пробіг я особисто визначаю по стану салону, керма, авто

Це все міняється на раз-два. Так що теж не показник.

І взагалі на таких старих машинах на пробіг можна і не дивитися. Він нічого не вирішує.

Опубліковано

По новіших машинах VIN код може дати інфу по обслуговуванні на сервісі і там може бути вказаний пробіг на конкретну дату...

Опубліковано

Реальний пробіг я особисто визначаю по стану салону, керма, авто. .

Тоді до вас питання скільки на вашу думку пробіг в Audi a6 1994 Року фото додаю. Поляк каже що реально як на датчику то це 280 тис

audi_a6__137004550fx.jpg

Якщо Ауді фіг там 280 тис. Особливо якщо руль в чехлі і піджопники не рідні вже стоять. Плюс механіку тих років би вже не брав якщо рідний двигун то амба йому механікою за 300 тис навіть роблять. Автомат то ладно ще б розглянув. Була бмв е39 97 року на втоматі. Брав з пробігом в 500к. В мене відкатала 50 тис і продав. В нового власника також катає більше 50 тис і далі катає.

Але все від ціни залежить. Ціни дуже просіли. Зараз те авто яке два роки я за 8 тис продавав можна за 4,500 купить.

І да 94 року авто ))) це взагалі не свіже, щоб так стан і пробіг виявити.

І ЩЕ ОДНЕ,,, НЕ БЕРІТЬ ПОЛЯКІВ НІКОЛИ. ПОЛЯКИ І ІТАЛІЙЦІ (вибачте за капс) укатують машини не гірше за нас.

Реальний пробіг я особисто визначаю по стану салону, керма, авто

Це все міняється на раз-два. Так що теж не показник.

І взагалі на таких старих машинах на пробіг можна і не дивитися. Він нічого не вирішує.

Дивлячись в яких авто. В деяких авто зробити таку заміну навіть на бу в гарному стані буде коштувати такі гроші, що сенс в цьому зникає.

Опубліковано

Дивлячись в яких авто. В деяких авто зробити таку заміну навіть на бу в гарному стані буде коштувати такі гроші, що сенс в цьому зникає.

Ну ми ж говоримо не про тачки за 50 - 100 штук. А до старих аудюх, бумерів і мерсів салонів на розборах купа і коштують вони порівняно копійки (100 - 400 баксів в залежності від крутості і стану).

Опубліковано

Пробіг важливо, але авто могло бути в серйозній ДТП чи плавати.

Знайомим попалося авто, якому менше 1 року, але яке плавало.... Пробіг був смішний.

Опубліковано

Дивлячись в яких авто. В деяких авто зробити таку заміну навіть на бу в гарному стані буде коштувати такі гроші, що сенс в цьому зникає.

Ну ми ж говоримо не про тачки за 50 - 100 штук. А до старих аудюх, бумерів і мерсів салонів на розборах купа і коштують вони порівняно копійки (100 - 400 баксів в залежності від крутості і стану).

Такі авто коштують зараз "тих років" 4-5 тис в гарному стані. Корчі по 3 тис і дешевше. Велюр оригінал не вбитий зараз на авто 94 року найти важко. Кожу хіба після реставрації. Про тачки за 50 тис ніхто не говорить. Зараз за 20 свіжак можна знайти навіть німецьких моделей. По віну пробиваємо комплектацію авто і звіряємо. Якщо салон мінявся то ))) то про 300 тис смішно і казати.

Пробіг важливо, але авто могло бути в серйозній ДТП чи плавати.

Знайомим попалося авто, якому менше 1 року, але яке плавало.... Пробіг був смішний.

Таке авто зазвичай побачити можна не сідавши за кермо. А сівши і купивши хіба як горить і авто треба вже вчора ))) коли себе сам накрутиш. Бувало таке. Сам в свій час вчудив так ))) нічо школа вона така. Граблями по морді валить якщо не вчишся в старших.

Опубліковано

Знайомим попалося авто, якому менше 1 року, але яке плавало....

Можна в двох словах які проблеми можуть бути з утоплениками? Ризик короткого замикання, це ясно. Що ще?

Опубліковано

Можна в двох словах які проблеми можуть бути з утоплениками? Ризик короткого замикання, це ясно. Що ще?

з того, що читав, то якщо в прісній воді тонула, то поступово окисляєтся проводка й вся електроніка починає глючити в тій чи іншій мірі, кому як повезе. Якщо в морскій тонула, то - *опа, кажуть

Опубліковано

Ніяк. Факторів які впливають на зношеність - 1000. Можна їздити щодня по 200 - 300 км і вчасно міняти всі фільтри / ГРМ-и і т.д. Лити афігєнну бензу / солярку. І так 5 років

Скрутити можуть так, що фіг здогадаєшся. А салон і все решта буде "ляля".

А можна за 3 роки наїздити 10 000, а вбити машину в гівно! Тими ж 1000 факторів.

Опубліковано

Взагалі всі ці фішки діють коли береш машину в першого власника. Не в Україні, а взагалі. Тоді є якийсь сенс шось шукать якщо невіриш. Коли машина походила по рукам то вірити чомусь вже смішно. Особливо коли колхозу наробили.

Я більше всього в машинах не люблю коли вона мало їздила ))) все, що стоїть не зря стоїть. І коли колхоз. Дешевий китайський тюнінг оптики, коли обновляють машинку бамперами, фарами, зеркалами рестайлу. Типу роблять свіжішу своїх років.

А як вогню боюсь свіжої покраски і ідеального стану косметики при такій собі ходовці.

Опубліковано

А мені, як продаватиму машину, напевно доведеться домотати тисяч 50-100 )))

Зараз виходить середній пробіг менше 10000 км / 1 рік.

Опубліковано

Знайомим попалося авто, якому менше 1 року, але яке плавало....

Можна в двох словах які проблеми можуть бути з утоплениками? Ризик короткого замикання, це ясно. Що ще?

Найстрашніше - це електроніка, яка в якийсь момент може "померти".

Опубліковано

Коли машина походила по рукам то вірити чомусь вже смішно. Особливо коли колхозу наробили.

В такому випадку краще шукати машину на клубах / драйві2 з детальними бортовими журналами, де можна побачити повну її історію експлуатації за останні роки. + це гарантія, що попадеш на адекватного власника, а не дебіла-баригу.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...