Перейти до змісту

Вибухнула тойота на чернишевського


Marshall

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

ГБО на Camry? A на Бентлі, Феррарі, Порши теж ставлять?

Половина лехусів та х5 на газі їздять.Понти понтами,а грошей нема.))))В Рівному бачив як лімузин газком заправляли.

  • Відповідей 161
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

зараз половину джипів на газу їздять, кризіс цуко)))

напевно, все-таки, не джипів, а паркєтніків. джип на газі, то як вертоліт на дровах.

ні-ні джипів, плану сантафе, паджеріків,прадіків, х5. чи це паркетніки?

Опубліковано
напевно, все-таки, не джипів, а паркєтніків. джип на газі, то як вертоліт на дровах.

багато джипів на газу їздить
Опубліковано

напевно, все-таки, не джипів, а паркєтніків. джип на газі, то як вертоліт на дровах.

якщо вже докулупуватись до слів, то не "джипів", а позашляховиків. "Jeep" - то все-таки марка авто.

плану сантафе, паджеріків,прадіків, х5. чи це паркетніки?

так саме паркєтніки. які по бездоріжжю і грязюці далеко не заїдуть)

Опубліковано

якщо вже докулупуватись до слів, то не "джипів", а позашляховиків. "Jeep" - то все-таки марка авто.

"Джип" - таке саме "імя наріцательноє", як і ксерокс, кеди, памперси, фломастери, вазелін, скотч і навіть унітаз, які раніше всі були торговими марками.

Опубліковано

кемрі - не варто в один ряд ставити з люксовими\преміум тачанками, це всього лиш троха ліпше як королла\фокус\поло, тому газ - не позорно :)

Опубліковано

о скільки *спеціалістів* позашляхових характеристик та споживачів авто з 4+ літровими двигунами без газу намалювалось :)

Опубліковано

Половина лехусів та х5 на газі їздять.Понти понтами,а грошей нема.))))В Рівному бачив як лімузин газком заправляли.

То такий менталітет в багатих - чим багатший тим скупіший, вони намагаються заробляти чим побільше а витрачати чим поменше, а різницю складувати на рахунки, в сейфи і тд.

Опубліковано

То такий менталітет в багатих - чим багатший тим скупіший, вони намагаються заробляти чим побільше а витрачати чим поменше, а різницю складувати на рахунки, в сейфи і тд.

;) а повинні обовьязково прислухатись до вашої думки, й не дай Бог не опозоритись перед вами ? Приблизну глибину місцезнаходження їхнього відношення до вашої думки по цьому поводу хоч представляєте ? :)

Опубліковано

Приблизну глибину місцезнаходження їхнього відношення до вашої думки по цьому поводу хоч представляєте ? :)

Я їх всіх там само бачив :)

Опубліковано

Я їх всіх там само бачив :)

тим не меньше, чомусь ви обговорюєте як і скільки комусь тратити гроші, а не хтось обговорює, як вам тратити ваші

Опубліковано

зараз половину джипів на газу їздять, кризіс цуко)))

напевно, все-таки, не джипів, а паркєтніків. джип на газі, то як вертоліт на дровах.

Декілька знайомих на крузаках - всі на газові. різниця газ/бензин на таких машинах не відчутна.

кемрі - не варто в один ряд ставити з люксовими\преміум тачанками, це всього лиш троха ліпше як королла\фокус\поло, тому газ - не позорно :)

порівняння спеца...клас В = клас С = клад Д...супер..залишилось ще заз прирівняти до майбаха..

Половина лехусів та х5 на газі їздять.Понти понтами,а грошей нема.))))В Рівному бачив як лімузин газком заправляли.

То такий менталітет в багатих - чим багатший тим скупіший, вони намагаються заробляти чим побільше а витрачати чим поменше, а різницю складувати на рахунки, в сейфи і тд.

абсолютно нормальний менталітет, нічого зазорного в економії грошей немає..

Приблизну глибину місцезнаходження їхнього відношення до вашої думки по цьому поводу хоч представляєте ? :)

Я їх всіх там само бачив :)

вони навіть не підозрюють про твоє існування...
Опубліковано

Для мене суб'єктивні критерії як відрізнити джип від паркетника - наявність шноркеля, лебідки, висота протектора, характерна гума... Це суто суб'єктивно. Часто такий бачу в сусідньому дворі, в болоті і гавні по дах.

А х5, Крузери і тп з 4х4 - типу урбан джипи, але приказка "чєм кручє джип тєм дальше пі_довать за тратором" - то як раз про них. Я щось не дуже їх помічав на фотках з "Хрінники джип фест".

Опубліковано

Давайте почнемо з того, що в цивілізованому світі на джипах чи позашляховиках їздять єгєрі, лісники, фермери, лісоруби, військові і тп. Хоч в одному з них є ГБО? А в нас позашляховик, а точніше паркєтнік, то понт і показуха стутусу і наявносні бабла. При чому, при наявності ГБО, це все рівно, що 6-й айфон з 2,50 грн. на рахунку.

п.с. нікому не заздрю.

Опубліковано

Для мене суб'єктивні критерії як відрізнити джип від паркетника - наявність шноркеля, лебідки, висота протектора, характерна гума... Це суто суб'єктивно. Часто такий бачу в сусідньому дворі, в болоті і гавні по дах.

А х5, Крузери і тп з 4х4 - типу урбан джипи, але приказка "чєм кручє джип тєм дальше пі_довать за тратором" - то як раз про них. Я щось не дуже їх помічав на фотках з "Хрінники джип фест".

крузери з х5..))) субєктивні критерії це твоє бачення, а є обєктивні...крузакі позиціонуються і доволі часто використовуються саме як позашляховик, небачив то поцікався. Твій/сусідній двір це не клуб 4х4 ... про урбан джип взагалі смішно, урбан джип за 100 000 баків...

Давайте почнемо з того, що в цивілізованому світі на джипах чи позашляховиках їздять єгєрі, лісники, фермери, лісоруби, військові і тп. Хоч в одному з них є ГБО? А в нас позашляховик, а точніше паркєтнік, то понт і показуха стутусу і наявносні бабла. При чому, при наявності ГБО, це все рівно, що 6-й айфон з 2,50 грн. на рахунку.

п.с. нікому не заздрю.

їздив на джипах більше 40-50 штук баків? канєшно ні..Пастернака не читав, но осуждаю..Відкрию велику тайну для сумпер-пупер знавців дорогих машин - люди як правили платять за комфорт і безпеку, які в дорогих машинах як правило (а особливо в джипах) знаходяться на значно вищому рівні, ніж в машин в 2 рази дешевших.

Опубліковано

не путайте кисле з мягким,ТЛК 100,200, Прадо,FJ, Мітсубісі Вагон, Ніссан Патрол, це повноцінні ДЖИПИ, вони ж позашляховихи (вседорожники), з ДУЖЕ ХОРОШИМИ позашляховими характеристиками, а шноркель, лебідка й інше, це ЕЛЕМЕНТИ ТЮНІНГУ, для авто , які СПЕЦІАЛЬНО готуются, ВИКЛЮЧНО для бездоріжжя . Ви хоч трохи вивчіть матчасть, перед тим як щось плісти

Опубліковано

Народ харе флудити і офтопити.

По toyota- варто чекати заключення експертів, а не вангувати по фото.

Зііі проводка теж інтенсивно горить.

Опубліковано

не путайте кисле з мягким,ТЛК 100,200, Прадо,FJ, Мітсубісі Вагон, Ніссан Патрол, це повноцінні ДЖИПИ, вони ж позашляховихи (вседорожники), з ДУЖЕ ХОРОШИМИ позашляховими характеристиками, а шноркель, лебідка й інше, це ЕЛЕМЕНТИ ТЮНІНГУ, для авто , які СПЕЦІАЛЬНО готуются, ВИКЛЮЧНО для бездоріжжя . Ви хоч трохи вивчіть матчасть, перед тим як щось плісти

що тут пояснювати, якщо х5 і крузак - це урбан?))) сміх тай годі..

Опубліковано

повноцінний "джип" це та колісниця, яка мінімально - має раму і повний привід.

Perez, ти про класи шибко не втирай, хоча б тому, що зараз на одній платформі виробники можуть зробити 10 "якоби" різних тачок, які при ближчому перегляді будуть - ті ж яйця, вигляд збоку. Плюс до того всього на сьогодні існує купа мутантів, які ні по ціні, ні по типу кузова, ні по цільовому призначенню не можна рафінувати в окремий клас, якось так.

Опубліковано

Народ харе флудити і офтопити.

По toyota- варто чекати заключення експертів, а не вангувати по фото.

Зііі проводка теж інтенсивно горить.

шось не альо?? до чого тут флуд?? люди в питаннях стерильні, елементарних речей не знають но зато рахують себе експертами.

повноцінний "джип" це та колісниця, яка мінімально - має раму і повний привід.

Perez, ти про класи шибко не втирай, хоча б тому, що зараз на одній платформі виробники можуть зробити 10 "якоби" різних тачок, які при ближчому перегляді будуть - ті ж яйця, вигляд збоку. Плюс до того всього на сьогодні існує купа мутантів, які ні по ціні, ні по типу кузова, ні по цільовому призначенню не можна рафінувати в окремий клас, якось так.

залізь в вікі і почитай про понижаючу передачу, блокування диференціалів і інші речі характерні джипам..про що можна говорити якщо поло = камрі..))

Опубліковано

повноцінний "джип" це та колісниця, яка мінімально - має раму і повний привід.

Perez, ти про класи шибко не втирай, хоча б тому, що зараз на одній платформі виробники можуть зробити 10 "якоби" різних тачок, які при ближчому перегляді будуть - ті ж яйця, вигляд збоку. Плюс до того всього на сьогодні існує купа мутантів, які ні по ціні, ні по типу кузова, ні по цільовому призначенню не можна рафінувати в окремий клас, якось так.

що, з того, що я назвав, крім Педжеро Вагон, не має рами та ПОСТІЙНОГО повного приводу ???? Наголосив на слові *постійний*, бо постійний і підключаємий це в основному й є та різниця, яка відрізняє *паркетника* від повноцінного джипа. Вагон в джипи відносить його продвинута система повного приводу Super Selekt

Опубліковано

повноцінний "джип" це та колісниця, яка мінімально - має раму і повний привід.

Perez, ти про класи шибко не втирай, хоча б тому, що зараз на одній платформі виробники можуть зробити 10 "якоби" різних тачок, які при ближчому перегляді будуть - ті ж яйця, вигляд збоку. Плюс до того всього на сьогодні існує купа мутантів, які ні по ціні, ні по типу кузова, ні по цільовому призначенню не можна рафінувати в окремий клас, якось так.

що, з того, що я назвав, крім Педжеро Вагон, не має рами та ПОСТІЙНОГО повного приводу ???? Наголосив на слові *постійний*, бо постійний і підключаємий це в основному й є та різниця, яка відрізняє *паркетника* від повноцінного джипа. Вагон в джипи відносить його продвинута система повного приводу Super Selekt

якщо не лукавити, то повноцінних джипів зараз практично немає, тому що там доволі суттєві вимоги по кузову якраз ідуть..повний привід і рама це обовязкові складові, але далеко не всі..

Опубліковано

їздив на джипах більше 40-50 штук баків? канєшно ні..

ти смішний.

смішно говорити про те, чого не знаєш...спочатку поїздь на таких машинах а потім розказуй про "панти". Подивись краштести середньостатистичного седана і преміум позашляховика, може щось дійде...я вже промовчу про рівень комфорту...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...