Перейти до змісту

Автомобілі старше 5 років


Andreyxxx

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

З наступного року до Україні заборонять ввозити авто старше 5 років

З 1 січня 2016 року, згідно з підписаною угодою з ЄС, в Україну заборонено ввезення автомобілів, які не відповідають екологічним вимогам стандарту Євро-5, тобто старше 5 років.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.

"З підписанням угоди з ЄС Україна взяла на себе зобов'язання, що з 1 січня наступного року в Україні буде заборонено ввезення автомобілів, які не відповідають екологічним стандартам Євро-5", - сказав Назаренко.

За його словами, стандарт було введено в Європі в 2009 році, і він забороняє імпорт автомобілів, що були в користуванні більш як 5 років.

"В угоді з ЄС ми підписали ці умови, і скасувати цей закон ми вже не можемо", - сказав Назаренко.

Він відзначив, що з 1 січня 2014 року до 1 січня 2016 року в Україні діє екологічний стандарт Євро-4.

Євро-4 - екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах автомобілів, введений в Євросоюзі в 2005 році.

Сертифікат Євро-4 підтверджує відповідність автомобіля чи будь-якого іншого транспортного засобу європейським екологічним стандартам, основним показником якого є рівень викиду в атмосферу шкідливих речовин - вуглекислого газу, оксидів азоту і вуглеводнів тощо.

Євро-5 - стандарт обов'язковий для всіх нових вантажних автомобілів, що продаються в Євросоюзі, з жовтня 2008 року і для всіх легкових автомобілів - з 1 вересня 2009 року. Норми за викидами: СН до 0,05 г/км, CO до 0,8 г/км і NOy до 0,06 г/км.

Оскільки реальна дія екологічного стандарту Євро-5 в країнах Євросоюзу та США встановилася в 2009 році, відповідно, автовиробники почали випуск автомобілів, які відповідають новим правилам, після вересня 2009 року.

Для автомобілів, які не відповідають класу Євро-5, необхідно буде обов'язкове переобладнання двигуна.

Ось Вам і відсутність розтаможки....

Ось це я так і не зрозумів що треба робити з авто 20+ років :)

Для автомобілів, які не відповідають класу Євро-5, необхідно буде обов'язкове переобладнання двигуна.

Опубліковано

хай би вони закони про якість палива змінили, а не спонукають "шумахерів" придумувати нові лазєйкі.

Опубліковано

нафіг взагалі той весь цирк - євросоюз/неєвросоюз........ причому то все до України? Ми в євросоюзі - НІ! І будемо там скоріше за все нескоро....... А розтаможка тим не менш, у нас чомусь космос, і рахують все на кордоні при ввезенні автомобіля в євро! Причому якось цікаво: до 14 години дня може бути одна сумма , а після- інша. Я так думаю зв"язано з подвійною конвертацією нацвалюти у іноземну.....Та й взагалі заганяють нас (Україну) поглибше в ж...... по багатьох "статттях" Заборонити будь-що - простіше за все, а от думати у владі за людей, походу в нас в країні немає кому............

Опубліковано

Цікаво, чому це в Євросоюзі можна запросто придбати, напр. в Германії якогось старого опеля або мерса року так 2000, перегнати його в іншу європейську країну, напр. Польщу, і там без проблем зареєструвати і поставити на облік? А в Україну, бачите, так не дозволено, бо угода з ЄС не дає. Про яку Європу та європейські закони ми тоді говоримо? Сказали би прямо: бидло, купуйте продукцію "Автозаз", Ланоси і Сенси - ось вибір патріота! А то ви охреніли, всі хочуть на бехах і мерсах їздити, а щирий українець пан Таріел Васадзе звик їсти бутери з ікоркою, і від своєї звички він відмовлятися не збирається. Офіційно це називається "Підтримка вітчизняного автовиробника". І не важливо, що цей вітчизняний автовиробник вже давно знаходиться в комі, а його життєдіяльність підтримується штучно коштами лохторату. І це бл@дство буде тривати до тих пір, поки якийсь "Правий Сектор" не обкладе Автозаз тротилом і не зробить big bang, без можливості його відновлення. Іншого виходу я просто не бачу. А до тих пір будемо далі купувати Ланоси і Форзи по захмарній ціні, і мито ніхто не відмінить, і не мрійте.

Опубліковано

Я думаю ту умову в угоди підсунула хохляцька влада. При такому рівні корупції, правового нігілізму як в нашій банановій державці, щоб хтось ще про Євро 5 думав:) Просто гандони і з цим потрібно боротись.

Опубліковано
Сказали би прямо: бидло, купуйте продукцію "Автозаз", Ланоси і Сенси - ось вибір патріота!

Я не патріот і навіть не розумію, як це - бути патріотом країни, яка постійно тягне з народу останнє. А їздити на сраних ланосах... Краще на іномарці 20+, там по крайній мірі на совість зроблено. ІМХО.

Опубліковано

Якщо так і буде, то на іномарку молодше 5-ти років з нинішнім курсом довго прийдеться гроші збирати) Все для народу, як завжди.

Опубліковано

..........так прикол в тому що робили "краще" а вийшло як завжди! Коли наприклад Т4 ставав десь 6 доларів, зараз він стане за 10-ку! Так і з усім іншим.......ну я розумію наприклад в Китаї зробили-би таке як в нас - для підтримки їхніх вічизняних виробників, але в нас!!!??? Один завод який взагалі ніяк не розвивається в порівнянні з їхніми "кучою заводів" які конкурують між собою і розвиваються! Чому все через опу? Або конкуруємо нормально або "зав"язуємо з цирком" котрий звется підтримкою вітчизняного автопрому

Опубліковано

Я тут живу від народження і не пригадую коли "українськавлада" робила щось не через жопу. Там де в неї якимось дивом не виходило зробити через жопу, різко зростала ціна питання. В Україні є декілька тестових питань на рахунок народності влади: легалізація зброї, комплексна вартість розтаможки, ставлення до малого бізнесу. Як не дивно але найнароднішим ІМХО був Кучма, при якому мій родич навіть зміг завезти оригінального пасажира по адекватній розтаможці (лавочку-нормативний акт швидко прикрили), ввели єдиний податок - це все:). Тому в нашій країні все легко прогнозувати і бути політичним експертом. Робиться через жопу виключно народу, собі і суперсучасні європейські будинки, і дороги до них на рівні і останні моделі європейського автопрому, гарний, дорогий одяг, аксесуари, якісний закордонний відпочинок, лікування, оздоровлення. Не робити через жопу влада не може бо боїться втратити нереально круті бонуси, які жодним чином не відповідають їх професійно-інтелектуальному рівню. Тупий інстинкт. За цей рік взагалі владі вдалось зробити все те, про що дибіл Янукович тільки говорити починав, за що і звалив потім. Остаточно перевести країну в маргінез. Закреслити будь-які європейські сподівання (нас вже навіть на Євробаченні не буде:)), будь-які цивілізаційні зрушення. В цьому плані все як в Житті Святих тримається на святих сподвижниках-грузинах. Рівень доходів не позволяє заносити Україну до країн третього світу. Нам потрібно придумувати іншу систему, в якій не буде привязки до економіки - просто країна світу, або територія планети Земля. Але Порошенко то найкращий варіант:)!

Опубліковано

Щоб завозити тільки авто, які відповідають нормам Евро-5, треба щоб всі заправки продавали пальне, яке відповідає таким нормам, інакше то пшик, а не Євро-5.. в нас такого палива ще дуже мало, та й не скоро воно у всіх буде.

Опубліковано

Мені здається на даний момент попадалово з цієї неповної інфи тільки у груз. авто які переобладнують в пас. Чи я помиляюсь і на даний момент вигідно везти 6-7 річний легковик і ставити його тут на облік з оплатою всіх поборів/податків? Ринок б/в авто і далі буде жити з авто які ввезені як такі що мають до 5 років, авто які продаються в Україні з автосалонів, авто які вже биті-переварені але "мамай кленус, в гаражє стоял".

Опубліковано

може це про нові авто йдеться? мені здається що хтось чогось не зрозумів.

Мені здається, то спеціально так подана інформація, щоб підштовхнути ринок. Об'єми на вторинному ринку значно знизились, от і пишуть так, що ми "правильно прочитали".

Прочитав лише це:

З наступного року до Україні заборонять ввозити авто старше 5 років

З 1 січня 2016 року, згідно з підписаною угодою з ЄС, в Україну заборонено ввезення автомобілів, які не відповідають екологічним вимогам стандарту Євро-5, тобто старше 5 років.

І відразу виникло певне обурення. Яким чином Євро-5 (екологічний стандарт, яким встановлюються допустимий вміст шкідливих речовин у вихлопних газах) автоматично впливає на "старше 5 років"? Цихферки однакові??

Тим більше, що в Євросоюзі всі нові легкові автомобілі, які продаються з 1 вересня 2009 року мають відповодати вимогам даного стандарту. Зміни нібито вводяться з 2016 року. Тобто на час введення даних обмеежнь автомобілю, який відповідає вимогам Євро-5 може бути і 5, і 6 і навіть більше років.

То непрофесійність журналістів, які пишуть такі статейки чи нас спеціально дурять, вводять в оману?

Опубліковано

А ще може і із-за цього:

ЗАЗ возобновил производство

Запорожский автомобилестроительный завод, который входит у корпорацию «Укравто», возобновил производство автомобилей после длительного простоя. Об этом сообщает «Интерфакс».

По данным пресс-службы корпорации, завод планирует выполнить объем выпуска автомобилей за три месяца.

«Что касается выполнения годового производственного плана, то в связи с достаточно туманными перспективами развития и состояния рынка новых автомобилей в Украине, более точно можно будет говорить о них по итогам первого полугодия», — заявили в пресс-службе.

Опубліковано

Будуть возити і євро 4 і євро 3..

згадайте 2012 рік і заборону на авто старше 12 років, тоді це був 2000 крайній рік.

всі сунули т4 1990х і я сунув )

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...