Перейти до змісту

Маршрутки по 4 грн, тролейбус по 2 грн.


SaShurik

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Такси есть так такси. Я за тралики и велосипеды

Якби ж то "траліки" їздили всіма потрібними маршрутами.... Та й технічний стан самих тролейбусів, бажає кращого, якщо чесно.
  • Відповідей 483
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

К-сть людей ,яка зараз проживає в місіті, і яка проживала тоді - не рівняй.

Шо в 2 рази більше населення стало? Ну на тисяч 5-10 від сили збільшилось.

Вагон тролейбусів, які чітко по графіку ходили.

Дада, пам'ятаю, як до появи маршруток не раз "в той степи глухой замерзал ямщик", тобто я.

Автобуси. Не маршрутки. Великі такі, жовті.

Вони і до 95-го не дожили.

Опубліковано

Шо в 2 рази більше населення стало? Ну на тисяч 5-10 від сили збільшилось.

Перш, ніж таке сказати - варто глянути статистику.

з 1989 року (Якраз той період, про який ми говоримо) по 2014 рік, населення збільшилося майже на 20 000 чол.

Вони і до 95-го не дожили.

Бо їм вже тоді було по 20-25 років :)

Нових ніхто не купував. Їх маршрутки аля Мерседес-рекс, згодом Івеко, а потім і всякі Тати вижили.

поправив помилку.

Опубліковано

Перш, ніж таке сказати - варто глянути статистику. з 1989 року (Якраз той період, про який ми говоримо) по 2014 рік, населення збільшилося майже на (!) 50 000 чоловік. Офіційний пруф!

ну, якщо 19 тис., то майже 50 тис., то okay. Тим більше, що останній перепис населення був ще у 2001 р. Так що, як воно насправді - хз.

Бо їм вже тоді було по 20-25 років

Вони з'явились не раніше 1985 р., тобто в рік святкування 900-річчя міста. Тобто і 10 років вони не прожили.

Опубліковано

у, якщо 19 тис., то майже 50 тис., то okay.

упс. :) Буває. Клацнув на калькуляторі не 9 а 6, так і вийшло. Але, погодься, з 1979 року по 1989 - 60 000. зі 137 тисяч на 197 тисяч. І це теж період тих рафіків.

Ладно. 20 тисяч офіційно, а не офіційно?

Опубліковано

Не можу зрозуміти логіки цих довб..в перевізників разом з цим головою неясно чого.

Підняли проїзд до 3х грн. цілком логічно всі здатні ходити і маршрути не через усе місто віддають переваги пішим прогулянкам (особисто знаю що з мого оточення це відсотків 10 точно). Піднімуть до 4 це буде 30% і вони ще більше плакатимуть що прибутків немає.

Пора задуматись про зміну всяких "голів" які поганенько захищають народ який їх ніби обрав.

Опубліковано

Альтернатива є то ВЕЛОСИПЕД!...хоча сьогодні задоволення також вже не здешевих... Сам вже більше року не користуйся мійським транспортом!.. Варто потратитися раз, і купити нормальний велосипед! Воно того варте! Ані палива, ані заторів, безкоштовне тренування, безкоштовне паркування!...) Катайся велосипедом, це корисно не лише для тебе!)

Опубліковано

Альтернатива є то ВЕЛОСИПЕД!...хоча сьогодні задоволення також вже не здешевих... Сам вже більше року не користуйся мійським транспортом!.. Варто потратитися раз, і купити нормальний велосипед! Воно того варте! Ані палива, ані заторів, безкоштовне тренування, безкоштовне паркування!...) Катайся велосипедом, це корисно не лише для тебе!)

схоже моду до велосипедів лучанам можна прищепити лише кусючими цінами на міським транспорт - згадую як класно було їздити розвантаженими від авто вулицями, після стрімкого росту цін на пальне у лютому :)
Опубліковано

ну не треба в черговий раз робити з велосипеда панацею, а тему перетворювати на обговорення фірм-виробників, рам і комплектуючих до них.

велосипед - це спорт, туризм, відпочинок, хоббі, розваги - але аж ніяк не повноцінна альтернатива не лише автомобіля, а навіть громадського транспорту.

*теги: зима, дощ, відповідний дрес-код на роботі, відсутність місця для зберігання вдома/на роботі, перевезення ручної поклажі, вихід/виїзд з дитиною, бабусею і т.д.

Опубліковано

Як вчасно по Соборності вирішили вело доріжку зробити :)

Та й велосипед не завжди добре. Приїхати на роботу і весь день спітнілим ходити - неприємно.

Минулого року був в Болгарії. Дуже сподобався їх транспорт. Нам би такий:

http://primove.bombardier.com/typo3temp/GB/b40b4721e5.jpg

Правда був типу "гармошка" як в нас в народі кажуть

Опубліковано

от мене цікавить таке питання, звісно може трохи не в тему. чи реально вибратись з Дубнівської після 21,30 маршуткою "1". особисто сам декілька днів підряд в цій годині простояв, то 4 підряд одинички тупо проїхали, типу їдуть в гараж, мусив сідати на 30ку і потім в центрі пересідати, куди звертатись з такою жалобою, де найти їх правильний графік, і як з цим боротись, коли стоїш більше як пів години а ці Сцуки тупо проїжають, аж хочеться камня їм в скло кинути

Опубліковано

25тка взагалі їздить тепер 1 раз в 30 хв... після 8 вже важко додому доїхати бо багато хто з них з'їжає з маршутів. Але зараз вже знову вроді якийсь водій проїжай свій останній маршут десь біля 9:30.

Опубліковано

v.vitalijovich, гарно розказуєш, але що робити тим людям які не можуть сісти на велосипед?

Ходити пішки - це також корисно!... або їздити громадським транспортом і не жалітися на вартість проїзду!... Я живу за межами Луцька (10 км) і мені щоб дістатися до роботи потрібно їхати з двома пересадками, а це (1-ша маршрутка 10 грн + 2-га маршрутка 3 грн) х 2 = 26 грн вдень на проїзд! А ви ще жалієтесь що 4 грн дорого! Велосипед - це звичайно не панацея, але досить таки непогана альтернатива!

А на рахунок : " ...велосипедом не завжди добре. Приїхати на роботу і весь день спітнілим ходити - неприємно..." - ну так, я ж забув у нас маршрутки кондиціонерами обладнені!)))...особливо коли на дворі + 30, час-пік, людей як шпротів у банці...і закритий люк, бо обов.язково знайдеться якайсь бабулька яку сквозить...!....то ж кожен обирає кращий варіант для себе сам! Особисто для мене сьогодні це велосипед!

Опубліковано

Можна багато говорити про ходьбу пішки, але люди, які високо цінують свій час, нададуть перевагу витратити на проїзд хоч і 10 грн, ніж йти пішки. Якщо, наприклад, я маршруткою буду їхати 10 хвилин, а йти півгодини (в кращому випадку), то заробляючи, скажімо від 50 грн/год я можу отримати куди більше, ніж "зекономив". Той, хто свій час не цінує - так, можна ходити пішки хоч щодня через усе місто.

Так то воно так звичайно в ритмі роботи: не завжди виходить, обмеженя в часі і інше.

Але ви також подумайте над тим що витративши на 20 хв в день більше на те щоб пройтися ви додасте собі 20 років без непотрібних хвороб після 50 :)

Опубліковано

Комусь треба пропонувати стартап для бізнесу: платні велостоянки в робочих районах, з душем для постійних клієнтів (або за окрему плату)

Опубліковано

v.vitalijovich, гарно розказуєш, але що робити тим людям які не можуть сісти на велосипед?

Вони можуть їхати стоячи. :_04:

Опубліковано

Комусь треба пропонувати стартап для бізнесу: платні велостоянки в робочих районах, з душем для постійних клієнтів (або за окрему плату)

боюсь що цей бізнес також захоплять власники маршруток і зрівняють все у ціні.

Опубліковано

Пропоную:

- Вимагати повного звіту по тому скільки проїжає одна маршрутка, скільки перевозить пасажирів, сума за день зібраних коштів.

- Вимагати повного звіту скільки йде на ремонт однієї маршрутки, скільки пального використовує, скільки йде на зарплату водієві.

- Все це розмістити у вільному доступі в інтернеті.

Щоб ми могли зайти і подивитись чи дійсно підвищення обгрунтованого. Бо таке відчуття що власник хоче в свою кішеню класти як і раніше ту саму суму в доларах!!! Хай терпить !!!

А для цього потрібна масова акція!! Щоб ніхто тиждень не їздив на них!.

Опубліковано

Пропоную: - Вимагати повного звіту по тому скільки проїжає одна маршрутка, скільки перевозить пасажирів, сума за день зібраних коштів. - Вимагати повного звіту скільки йде на ремонт однієї маршрутки, скільки пального використовує, скільки йде на зарплату водієві.

кеп, ти?

Опубліковано

Пропоную: - Вимагати повного звіту по тому скільки проїжає одна маршрутка, скільки перевозить пасажирів, сума за день зібраних коштів. - Вимагати повного звіту скільки йде на ремонт однієї маршрутки, скільки пального використовує, скільки йде на зарплату водієві.

кеп, ти?

Я не кеп. Я пропоную реальні дії і те як має бути! А не ходити колами! Це вже давно потрібно було зробити.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...