Перейти до змісту

Професії у галузі ІТ


Forever Autumn

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Молодь треба привчати до системної роботи в ІТ,а не до роботи по типу шарашкіної контори, котрих у Луцьку 95%

Бачите, тут є дві сторони.

З однієї ви навчите молодь працювати по стандартах; це просто чудово, тому що стандартизація рулить і до неї треба прагнути.

З іншої, якщо вони не будуть знати, що їх може чекати, то не буде добре, тому що будуть чекати нормальної організації, якої немає. Звідси нерви і марні очікування, що веде до розчарування. А при старті то не є добре.

Опубліковано

в рабочие обязанности сисадмина может входить:

— Настройка аппаратного и программного обеспечения для стабильной работы; ??? (мутне формулювання)

— Конфигурирование серверов, отказоустойчивых решений, инфраструктурных элементов;

— Установка/инсталляция серверов/сервисов, модернизация существующих;

— Обслуживание офисной компьютерной техники;

— Написание серверного ПО;

— Тестирование аппаратного обеспечения; ???? (саме формулювання мутне)

— Настройка рабочих станций, сетей и сетевого оборудования (роутеры, модемы);

— Информационная безопасность;

— Организация резервного копирования;

— Организация удаленного доступа;

— Поддержка пользователей;

— Проведение закупок нового аппаратного и программного обеспечения.

От я точно лишнє викреслив, тому як:

- написання ПЗ - робота програмера.

- закупівля техніки - відділу постачання. Чи матеріально-технічного забезпечення.

Все решта звичайнісінька робота типового адміна.

А хто по твоєму це має робити? Фінансовий директор? Чи хто?

Адмін НЕ ПОВИНЕН вчити персонал працювати з ПК. Він повинен приймати участь у співбесіді, щоб оцінити рівень знань майбутнього юзера. Якщо юзер шикарний менедер з продажу, але баран в екселі, то це не робота адміна вчити його цьому.

Робота адміна - забезпечити пезперебійну роботу ПК, за яким працює той манагер.

Опубліковано

в рабочие обязанности сисадмина может входить:

— Настройка аппаратного и программного обеспечения для стабильной работы; ??? (мутне формулювання)

— Конфигурирование серверов, отказоустойчивых решений, инфраструктурных элементов;

— Установка/инсталляция серверов/сервисов, модернизация существующих;

— Обслуживание офисной компьютерной техники;

— Написание серверного ПО;

— Тестирование аппаратного обеспечения; ???? (саме формулювання мутне)

— Настройка рабочих станций, сетей и сетевого оборудования (роутеры, модемы);

— Информационная безопасность;

— Организация резервного копирования;

— Организация удаленного доступа;

— Поддержка пользователей;

— Проведение закупок нового аппаратного и программного обеспечения.

От я точно лишнє викреслив, тому як:

- написання ПЗ - робота програмера.

- закупівля техніки - відділу постачання. Чи матеріально-технічного забезпечення.

Все решта звичайнісінька робота типового адміна.

А хто по твоєму це має робити? Фінансовий директор? Чи хто?

Адмін НЕ ПОВИНЕН вчити персонал працювати з ПК. Він повинен приймати участь у співбесіді, щоб оцінити рівень знань майбутнього юзера. Якщо юзер шикарний менедер з продажу, але баран в екселі, то це не робота адміна вчити його цьому.

Робота адміна - забезпечити пезперебійну роботу ПК, за яким працює той манагер.

ні Женя, це повинні робити різні люди, і аж ніяк один адмін. просто ми говоримо про структури різного рівня складності та організації.

Опубліковано

ні Женя, це повинні робити різні люди,

хто? наведи приклад!

Опиши мені чітко посади людей, які повинні це робити.

Опубліковано

ні Женя, це повинні робити різні люди,

хто? наведи приклад!

Опиши мені чітко посади людей, які повинні це робити.

Інженер інформаційної безпеки

адміністратор серверних систем

мережевий інженер

інженер технічної підтримки користувачів

сервіс інженер

і т.д.

ну не може одночасно людина ремонтувати залізо, відповідати за інформаційну безпеку, адміністрити сервери та мережу

-тобто може, але тоді і оплата має бути відповідна і керівництво має усвідомлювати ризики від такого "розподілу" праці.

по аналогії - уяви, що у поліклініці одна людина - це : терапевт, стоматолог, гінеколог і хірург і це все на запрплату медсестри

Опубліковано

просто ми говоримо про структури різного рівня складності та організації.

У великих складних структурах - є ІТ відділ. АБо ж фірма ,яка все це робить.

Організовують тренінги, навчання, атестації - а не адмін розказує манагеру, як в екселі зробити табличку, чи секретарші, як поставити "лапки".

Бух-ів на курси 1С. Де вчать користуватися програмним комплексом - а не адмін підняв сервак, на ньому С-ку і потім розказує які там кнопки натискати.

Як уже говорилося вище, у адмінів є різні "напрямки", типу мережевий, чи там Бази даних.

Але налаштовувати серваки під конкретні потреби фірми і забезпечити захист інформації на них - задача адміна.

І аж ніяк не служби охорони.

Опубліковано

ну не може одночасно людина ремонтувати залізо, відповідати за інформаційну безпеку, адміністрити сервери та мережу

Відповів ще не читаючи - відповідь вище, сам себе процитую.

У великих складних структурах - є ІТ відділ. АБо ж фірма ,яка все це робить.

ну не може одночасно людина ремонтувати залізо, відповідати за інформаційну безпеку, адміністрити сервери та мережу -тобто може, але тоді і оплата має бути відповідна і керівництво має усвідомлювати ризики від такого "розподілу" праці.

У фірмах не таких складних і потужних - це робить одна людина. Тримати штат із *надцяти спеціалістів, для більшості, - непозволітжльная роскошь!

І ще більше - тупо не розуміння справи.

Он із останнього на Ворк.уа - шукали адміна-дизайнера. Головний критерій - він повинен бути дизайнером (Корели там всякі, фотошопи із Ілюстраторами). А потім ще трошки адміном.

Афігєть! Зроби макет нового дизайну для бла-бла-бла, а потім заміниш картриджі в 4-х принтерах, і побудуєш VPN-тунель із віддаленим офісом.

Опубліковано

ну не може одночасно людина ремонтувати залізо, відповідати за інформаційну безпеку, адміністрити сервери та мережу

Відповів ще не читаючи - відповідь вище, сам себе процитую.

У великих складних структурах - є ІТ відділ. АБо ж фірма ,яка все це робить.

ну не може одночасно людина ремонтувати залізо, відповідати за інформаційну безпеку, адміністрити сервери та мережу -тобто може, але тоді і оплата має бути відповідна і керівництво має усвідомлювати ризики від такого "розподілу" праці.

У фірмах не таких складних і потужних - це робить одна людина. Тримати штат із *надцяти спеціалістів, для більшості, - непозволітжльная роскошь!

І ще більше - тупо не розуміння справи.

Он із останнього на Ворк.уа - шукали адміна-дизайнера. Головний критерій - він повинен бути дизайнером (Корели там всякі, фотошопи із Ілюстраторами). А потім ще трошки адміном.

Афігєть! Зроби макет нового дизайну для бла-бла-бла, а потім заміниш картриджі в 4-х принтерах, і побудуєш VPN-тунель із віддаленим офісом.

Женя, все правильно, теорія і практика у Луцьку дуже розходяться.

я сам колись так працював. але тут ми говоримо про навчання молодих спеціалістів, котрі в більшості, сподіваюсь, підуть далі ніж простий сисадмін на 10-15 ПК. і тому дуже важливо донести до них правильні принципи роботи в ІТ, де кожен робить свій тип роботи і аж ніякий інший. на нинішній роботі це дуже чітко зрозумів. дай Боже кожному луцькому адміну працювати по правильно організованим процесам.

знаєш, директори маленьких фірмочок мають дякувати адмінам за те, що вони мають совість і не роблять пакості, працюючи на свою користь, бо там де ти відповідаєш за все - дуже легко організувати витік грошей на строну, повісивши це практично на будь кого, включаючи власника. тому і важливо розподіляти ролі в ІТ бо це відповідальність, як і в медицині - де кожен робить те, на що вчився.

Опубліковано

Ага по тематиці: http://rabota.ua/company840778/vacancy4857068?sId=8082968&utm_source=jobalert&utm_medium=email&date=11.02.2015

І в малому бізнесі від цього особливо невідійдеш. Ну небуде ніхто наймати окрему людину яка буде міняти мишки і клавіатури на офісі в 5 чоловік ... Якщо є дизайнер який здатен поміняти мишку клаву, картридж то мабуть він то і буде робити . .. (хоча по логіці це повинна вміти кожна людина здатна прочитати інструкцію).

І в Луцьку вимагати чіткого дотримання якоїсь загалноприйнятої концепції посади, яку розробили мегаспеціалісти якого небуть "IBM" це абсурд.

Будем надіятися кластер зможе актуалізувати потреби по конкретним напрямкам. Як буде сайт кластеру цілком на мою думку гарною ідеєю буде побудова тематичних гілок, в кожній з яких організувати певні структури типу: "Блогом системного адміністратора" чи "Блогом розробника Drupal" від професіонала своєї справи. Там можна буде допомагати молоді освоїти нюанси та аспекти. В розділі Питання\Відповіді можна допомагати пракичними порадами.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Підсиплю в топку)) Можливо комусь цікаво.

Потрібні техніки (техн.освіта) на цілодобове чергування.

Бажано елементарне вміння паяти та розуміння роботи мереж. Порадує знання LINUX.

Завдання: Підтримка (технічної) роботи швидкої допомоги Волинської області. 1 день через 2 дня.

Намалюю приклад роботи:

1) Підтримка роботи системи GPS моніторингу.

2) Усунення пошкоджень у роботі мережі. (інколи в голові інших людей :0161: )

Якщо зацікавить WELCOME на вул.Привокзальна 13, до гол.лікаря Куц О.С

Опубліковано

Тут планувалося опис спеціальносте які є в місті Луцьку, для актуалізації навчальної програми :)

Для пропозицій по працевлаштуванню є окремий розділ.

Також там обовязково вказувати хоча б орієнтовний рівень зп.

Опубліковано

І в Луцьку вимагати чіткого дотримання якоїсь загалноприйнятої концепції посади, яку розробили мегаспеціалісти якого небуть "IBM" це абсурд.

а мо таки забути що Луцьк це велике село і старатись нормально організовувати процес?

Опубліковано

І в Луцьку вимагати чіткого дотримання якоїсь загалноприйнятої концепції посади, яку розробили мегаспеціалісти якого небуть "IBM" це абсурд.

а мо таки забути що Луцьк це велике село і старатись нормально організовувати процес?

Ніхто не проти нормальної організації. Малось на увазі що у нас не може бути строгих рамок диференціації через те що багато людей зайняті в компаніях малого і середнього бізнесу де ну доводиться сисадмину ковирятися в налаштуванні 1с чи проектанту аутокада допомогти Марусі замінити мишку .....

Да і банально умовно візьмем: 1С програміст захоче з\п мінфмум 8к сисадмин скаже я хочу 5к, веб програміст захоче 10к і тд ... а на роботу візьмуть студента ениекейщика, за 2,5-5 к, який буде трошки бухгалтерам в 1с підказувти як правильну папочку вибрати, мишку поміняє, вінду переставить, а потім ще й на сайті парочку форм допоможе заповнити ... І повірте цій фірмі більшого не потрібно ..

Сфера ІТ лише в небагатьох компаніях є сферою діяльності компанії, в більшості випадків це є обслуговуюча ланка і не завжди нам вибирати як воно буде влаштовано.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...