Перейти до змісту

Ціни на інтернет в Луцьку


spqr

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 755
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано

Інеренет приблизно дае 10% від всього прибутку Укртелекому.

Один абонент приблизно 120 грн.

... приблизно цього.

тут і самому порахувати можна. Просто подивитись який найпоширеніший тарифний план )

Опубліковано

Да Укртелеком (ОГО) маладци нащод цін і тарифів, но їхнім консультантам більш неповіру неразу.

Коли підключав послугу діяла акція що підключення 1грн. Я спитав зразу чи дієтиме це на Торчин чи тількі на Луцк? Мені відповіли шо підключення буде проведено за 1грн. Сьогодні коли отримавши рахунок я був немало здивований коли побачив суму в 324грн за 1міс. Звернувшись в розрахунковий віділ мені сказали шо за інет 124грн а за підключення 200грн. Шо мене зразу здивувало бо мало бути інакше. Після того я зателефонував в в віділ загальних питаннь і спитав чому то так. Мені в відповідь томушо акція нерозпростаннялася на селище. Хоч коли я писав заяву то сказали все ок непереживайте. Вот вам і консультант допоміг називається . Оцим я став розчарований в Укртелекомі. :blink::):0126:

Опубліковано

Ціни то гуд, а реально підключитись нема до кого :(

то портів нема, то кабеля....

і до кого підключатись Інтертелеком якийсь за 95 грн 2гіга

Опубліковано
Справа - в конкуренції та лояльності.

Справа в тому, що хтось навмисне обезцінює урктелеком, роблячи його гіперзбитковим, щоб за безцінь його купити чи потрібним людям продати.

Цим самим обвалючи ринок послуг по передачі даних спровокують банкрутвство багатьох операторів. Прийде новий власник, на ринку практично не залишиться конкурентів і от тоді полізуть ціни вверх :)

А коли ці "оператори" зовсім недавно продавали інтернет по цінах в 5-10 раз більше європейських, то це було нормально?

  • Адміністратори
Опубліковано

Так, бо і вартість кредитів в Україні в 5-10 разів більші ніж в європі. І вартість каналів на забугор та облатнання була значно більшою.

Опубліковано

Я позвонив до оператора і мені повідомили що за ДОДАТКОВІ СЕРВІСИ...

Це пропозиція підключити телефон від Фотакому та вибрати любий номер телефону із пропонованого списку телефонів... + пропозиція встановити послугу "заборона звінків на номери, що починаються на цифру 8" та деякі інші послуги...

Оскільки в мене дома є телефон то я не став далі її слухати)))))))))))))))

Опубліковано

Я вот с каждым днем прихожу к мысли и желанию перейти на Укртелеком! Уже изучаю тарифы и спрашиваю про качество услуг у тех, кто пользуется.

Датагруп согласно ценам выставляет тарифный план, что в принцыпе устаривает!

Но последние время, качество и скорость раегирования на проблему вызывает недовольство. Скорость приема не превышает 2Мбит/сек (иногда скорость ниже 1Мбита/сек) во внешней сети (это не относиться к закачам с платных серверов, где есть ограничения по скорости), когда в контракте речь идет о 10Мбит/сек, скорость внутреннего не привышает 10Мбит/сек, когда в контракте указано 100Мбит/сек. Конечно, существует перегрузка канала и прочие факторы, которые влияют на скорость, но не до такой же степени. У меня целую неделю были обрывы, скакал пинг до 3000мс, при этом уже была ясна причина, в итоге целую неделю разбирались, так ничего и не исправив. Вчера из-за "качественной" связи был испорчен весь вечер, которого ждал и готовился к которому на протяжении нескольких дней... И это далеко не первый раз!

Теперь по поводу сапорта. Я благодарен двум администраторам (различаю их по голосам), с которыми можно действительно разобраться в чем проблема.

И почему бы тем дежурным, которые не могут выполнить какие-либо действия по жалобе абонента, не могут просто оставить заяку админу, который прийдет и сделает все что нужно и как положенно. Почему начинают задавть глупые вопросы и просить выполнить ненужыне действия (проверить правильно прописан ли IP-адресс и прочиую ерунду), а не просто сказать: "извините, я не могу вам сейчас помочь, давайте я на завтра оставлю вашу заявку и вашу проблему с самого утра рассмотрят...".

А что касается вирусов в сети, нужно реагировать более кардинально, предупредили, нету реакции, отключили пока не позвонит, потом уже разбираться с ним, не может сам устранить причину, вызов специалиста на дом и делов. Если не ошибаюсь, то по условию контракта, по таким причинам, отключение может последовать без предупреждений!

Некоторые хорошие и добросовестные сотрудники на предприятии - это еще не залог успешной работы всего предприятия. Нужно немного котнролировать трудовую дисциплину внутри фирмы, а не ждать пока абонент не будет звонить и надоедать, или пока не пожалуется директору на бездействие персонала.

И не нужно оправдываться тем что есть Аверс, или Визор, у которых качество вообще ужасное...

Я понимаю, что частное лицо - это мизирный доход, но таких абонентов много и все люди, которые хотят получать качечтвенные услуги. Жаль, что в нашей стране простой человек не защищен ни правом, ни законом, жаль что нету Советской системы, когда можно было пожаловаться и от этой жалобы был бы моментальный результат!

В прочем, это то, что можно отнести к новостям за прошедшую неделю... <_<

Опубліковано
И не нужно оправдываться тем что есть Аверс, или Визор, у которых качество вообще ужасное...

Так, але не до такої степені:

Скорость приема не превышает 2Мбит/сек (иногда скорость ниже 1Мбита/сек) во внешней сети (это не относиться к закачам с платных серверов, где есть ограничения по скорости), когда в контракте речь идет о 10Мбит/сек, скорость внутреннего не привышает 10Мбит/сек, когда в контракте указано 100Мбит/сек.
У меня целую неделю были обрывы, скакал пинг до 3000мс

Так що, виявляється, що наприклад, у "Аверса" не все так погано, як дехто думає.

  • Адміністратори
Опубліковано

адеон гонщик рідкісний :), тільки що бачив 400 кілобайт в секунду(це явно більше ніж 3 мегабіта) до нього. нехай візьме щось смикне з http: // video.univ.kiev.ua і покаже тут результат, бажано скріншот

ps: можливо вечорами і буває щось в тій підмережі, це окрема мова і це досліджується при надходженні заявки.

Опубліковано
адеон гонщик рідкісний :), тільки що бачив 400 кілобайт в секунду(це явно більше ніж 3 мегабіта) до нього. нехай візьме щось смикне з http: // video.univ.kiev.ua і покаже тут результат, бажано скріншот

Все таки не зря на форуме месагу написал, повлияло. Спасибо! Такую скорость всегда, цены б вам небыло! :D

Совсем другое дело:

post-498-1230564128.jpg

ps: можливо вечорами і буває щось в тій підмережі, це окрема мова і це досліджується при надходженні заявки.

При подаче заявки, говоришь? Сколько заявок нужно подать, чтоб начали работать? На протяжении целой недели заявки подавал... Каждый раз ответ был: "У вас в сети абонент с вирусами!" И так ничего и не решили... <_<

Опубліковано
Каждый раз ответ был: "У вас в сети абонент с вирусами!" И так ничего и не решили... <_<

почему не решили?

решили... пока этого абонента оставить в живых :)

Опубліковано

До речі, про віруси. Кілька днів тому, до мене зі старпорту задзвонили, кажуть типу ваш ПК заражений вірусом :) . Я звичайно подумав, що вони помилились, але коли сказали мою ІР адресу дуже здивувався. Ну думаю, можливо якийсь троянець проскочив, в чому дуже сильно сумніваюся. Просканував ПК трьома різними антивірусами проте нічого не знайшов. Виходить це наклеп.

А з Адееоном Я цілком згідний. ДАТАГРУП потрібно більше турбуватися про підключених користувачів а не заохочувати нових.

Опубліковано
Все таки не зря на форуме месагу написал, повлияло. Спасибо! Такую скорость всегда, цены б вам небыло! biggrin.gif

Судячи з того, що в мене зараз, то мені помстились за:

Так що, виявляється, що наприклад, у "Аверса" не все так погано, як дехто думає.

Тепер в мене повна *опа, якої я ще майже за 1,5 року не бачив. Adeon-у віддали майже весь канал, що йшов на Аверс? :)

P.S. вже попустило, але чи надовго... Adeon, ти як тепер там? )))

Опубліковано
P.S. вже попустило, але чи надовго... Adeon, ти як тепер там? )))

А у меня попрежнему отличная скорость, ненарадуюсь... :P

Опубліковано
А з Адееоном Я цілком згідний. ДАТАГРУП потрібно більше турбуватися про підключених користувачів а не заохочувати нових.

А менеджерам Фокстрота давно пора обзвонить своих покупателей и узнать, как работают их телевизоры и стиралки! А лучше - наведаться на дом и убедиться, а то , вдруг скрывают неполадки.

Опубліковано
А менеджерам Фокстрота давно пора обзвонить своих покупателей и узнать, как работают их телевизоры и стиралки! А лучше - наведаться на дом и убедиться, а то , вдруг скрывают неполадки.

Взагалі то Я мав на увазі ціни.

  • Адміністратори
Опубліковано
Так що, виявляється, що наприклад, у "Аверса" не все так погано, як дехто думає.

Тепер в мене повна *опа, якої я ще майже за 1,5 року не бачив. Adeon-у віддали майже весь канал, що йшов на Аверс? :)

Аверс як і раніше грузить замовлений канал в 100%.

Опубліковано
адеон гонщик рідкісний :), тільки що бачив 400 кілобайт в секунду(це явно більше ніж 3 мегабіта) до нього. нехай візьме щось смикне з http: // video.univ.kiev.ua і покаже тут результат, бажано скріншот

ps: можливо вечорами і буває щось в тій підмережі, це окрема мова і це досліджується при надходженні заявки.

Serega, цей показник всерівно не дотягує до заявлених 10 Мбіт/сек. В мене в школі з математикою паршивенько було, але я тако прикинув, то в рази три менше виходить.

Так що, про якість послуг можна ще довго говорити. Я саме хотів відповісти на це повідомлення й довелося кілька хвилин чекати. Не було доступу до інтернету :-( Навіть шлюз не пінгувався.

Я розумію, що Укртелеком відчутно демпінгує ціни. В таких умовах тим більше треба старатися, щоб у вас було як мога більше задоволених користувачів. Перевага ОГО! для мене в одному - безлімітний доступ до Інтернету за помірною ціною. Для мене немає потреби вдома в безлімітці. Я й 1.5 Гб не вибираю. Хочеться щоб була якість й стабільність. З цим останнім часом стало гірше.

А ведь не было ни единого разрыва...

Опубліковано

Там гарно написано в договорі ДО 10Mbit (10/8=1.25Мегабайта в секунду!).

Я вже викладав колись на форумі швидкість - якої максимально дотягнув в неті будучи абонентом ДГ - 1160Кб/сек. що і є ~10Mbit.

У всіх провайдерів є якісь "граблі" не без того. Чинників - безліч. Тоому на тимчасові негаразди- жалітися не варто.

І знову нагадаю - КІНЕЦЬ МІСЯЦЯ - ВСІ намагаються докачати трафік - щоб дарма не пропав. Мережа загружена!

Чекайте поки до Вас у будинок заведуть оптику! тоді ВСІМ полегшає. Цей процес просувається, не так стрімко, як цього хотілося б.. але все ж таки..

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...