Перейти до змісту

Питання до підприємців


MACCEN

Рекомендовані повідомлення

Наприклад купую я товар, потім його фасую під своєю ТМ і продаю, що я повинен вказати на упаковці.

Не хочеться щоб знали мої покупці мого постачальника.

По типу купують цукор, а потім його фасують в стіки та перепродують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачив на яровиці фасують цукор в мішечки по 5 або 10 кг. На мішках ніяких розпізнавальних знаків нема. Тільки коли купуєш то питаєш шо фасовано кажуть як коли то іваничі то гнідава. А мішочки наверно китайські на мою думку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дивлячись що фасуєте, в більшості випадків нічого не вказують, просто склад продукту чи процентний вміст тих чи інших інгридієнтів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наприклад купую я товар, потім його фасую під своєю ТМ і продаю, що я повинен вказати на упаковці.

Правду.

Клись олія "наш Край" була, там чітко було написано "завод такий то, для мережі супермаркетів" і т.д.

Цукор в стіках так само - прАТ "Солодко" і т.д.

Або купуєш у кого хочеш і пишеш правду - фасовано: фірма "Роги та копита".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А який товар упаковуєте (продукти харчування зовсім інше ніж меблі). Якщо товар простий можете взяти інформацію з заводу виробника (склад, харчова цінність, дата виготовлення).

Загальні вимоги, які встановлені національним законодавством до змісту інформації, що розміщується на упаковці товару є наступними: інформація повинна бути необхідною (тобто корисною), доступною, достовірною та своєчасною, що забезпечує можливість свідомого і компетентного вибору товару. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару.

Закон України “Про безпечність та якість харчових продуктів” в статті 38 визначає наступний зміст етикетування харчових продуктів:

1) назва харчового продукту;

2) назва та повну адресу і телефон виробника, адреса потужностей (об'єкта) виробництва, а для імпортованих харчових продуктів - назва, повна адреса і телефон імпортера;

3) кількість нетто харчового продукту у встановлених одиницях виміру (вага, об'єм або поштучно);

4) склад харчового продукту у порядку переваги складників, у тому числі харчових добавок та ароматизаторів, що використовувались у його виробництві;

5) калорійність та поживну цінність із вказівкою на кількість білка, вуглеводів та жирів у встановлених одиницях виміру на 100 грамів харчового продукту;

6) кінцева дата споживання "Вжити до" або дату виробництва та строк придатності (аналогічну норму містить і Закону України “Про захист прав споживачів”, зокрема частина 3 статті 7 зазначає: “Для продукції, споживчі властивості якої можуть з часом погіршуватися і становити небезпеку для життя, здоров'я, майна споживачів і навколишнього природного середовища, встановлюється строк придатності, який зазначається на етикетках, упаковці або в інших документах, що додаються до неї при продажу, і який вважається гарантійним строком”, “строк придатності обчислюється починаючи від дати виготовлення, яка також зазначається на етикетці ....і визначається часом, протягом якого товар, є придатним для використання, або датою, до настання якої товар є придатним для використання”);

Окрім того, Закон України “Про захист прав споживачів” в частині 2 статті 14 крім обов¢язку виробника (продавця) попереджати споживача про встановлений строк служби (строк придатності) товару, даний Закон зобов¢язує також розміщувати інформацію про обов'язкові умови використання товару та можливі наслідки в разі їх невиконання, а також про необхідні дії після закінчення строку служби (придатності).

7) номер партії виробництва;

8) умови зберігання та використання, якщо харчовий продукт потребує певних умов зберігання та використання для забезпечення його безпечності та якості;

9) застереження щодо споживання харчового продукту певними категоріями населення (дітьми, вагітними жінками, літніми людьми, спортсменами та алергіками), якщо такий продукт може негативно впливати на їх здоров'я при його споживанні.

Закон України “Про захист прав споживачів” містить також статтю про право споживачів на інформацію про продукцію, до якої відноситься інформація про:

1) назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються;

2) найменування нормативних документів, вимогам яких повинна відповідати вітчизняна продукція;

3) дані про основні властивості продукції, а щодо продуктів харчування - про склад (включаючи перелік використаної у процесі їх виготовлення сировини, в тому числі харчових добавок), номінальну кількість (масу, об'єм тощо), харчову та енергетичну цінність, умови використання та застереження щодо вживання їх окремими категоріями споживачів, а також іншу інформацію, що поширюється на конкретний продукт;

4) відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які в становлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами;

5) позначку про наявність у її складі генетично модифікованих компонентів;

6) дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції;

7) дату виготовлення;

8) відомості про умови зберігання;

9) гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);

10) правила та умови ефективного і безпечного використання продукції;

11) строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;

12) найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.

Перелік відомостей, що підлягають розміщенню на упаковці (етикетці) продукції, що реалізується через роздрібну торгівлю містить і Постанова Кабінету Міністрів “Про вдосконалення контролю якості і безпеки харчових продуктів”. Серед переліку відомостей дана Постанова передбачає наступні:

загальну назву харчового продукту;

масу (об'єм);

склад, включаючи перелік використаних у процесі виготовлення інших продуктів харчування, харчових добавок, барвників тощо;

калорійність;

дату виготовлення;

термін придатності до споживання та умови зберігання;

найменування та адресу виробника.

Відповідно до Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами, не допускаються до продажу фасовані вітчизняні та імпортні харчові продукти без маркування державною мовою України, яке повинно містити в доступній для сприйняття покупцем формі інформацію про:

загальну назву харчового продукту;

номінальну кількість харчового продукту в установлених одиницях виміру (маса, об'єм тощо);

склад харчового продукту, якщо він виготовлений з кількох складників, із зазначенням переліку назв використаних у процесі виготовлення інших продуктів харчування, харчових добавок;

харчову цінність, а також енергетичну цінність (для харчових продуктів, що її мають);

кінцевий термін реалізації або дату виготовлення і термін придатності до споживання;

умови зберігання;

позначення нормативного документа (для харчових продуктів вітчизняного виробництва);

найменування та адресу виробника й місце виготовлення;

умови використання (якщо такі передбачені);

наявність у харчовому продукті компонентів з генетично модифікованої сировини (у разі, якщо використання таких

компонентів передбачено нормативними документами або нормативно-правовими актами на даний харчовий продукт);

застереження щодо вживання харчового продукту певними категоріями (групами) населення (діти, вагітні, люди похилого віку, спортсмени, хворі тощо).

При цьому забороняється надавати на етикетці інформацію про дієтичні та функціональні властивості харчового продукту без дозволу центрального органу виконавчої влади у сфері охорони здоров'я. Етикетки харчових продуктів, на яких використовуються символи, повинні містити тільки такі символи, які були затверджені відповідними міжнародними та регіональними організаціями з питань стандартизації.

Написи на етикетці харчового продукту, що представляють інтерес для споживачів та призначені запобігати шахрайству або відрізняти один харчовий продукт від іншого, такі як "повністю натуральний", "органічний", "оригінальний", "без ГМО" (генетично модифікованих організмів) тощо, та інша інформація, на додаток до тієї, що зазначена вище, підлягає перевірці у порядку, встановленому відповідними нормативно-правовими актами, виданими на виконання цього Закону.

Усі харчові продукти, що знаходяться в обігу в Україні, етикетуються державною мовою України та містять у доступній для сприймання споживачем формі (ст.38 Закону України “Про безпечність та якість харчових продуктів” ). При цьому, відповідно до п. 30 Порядку зайняття торговельною діяльністю і правил торговельного обслуговування населення, у разі реалізації товарів імпортного виробництва у пакувальній тарі з написами іноземною мовою суб'єкт господарської діяльності зобов'язаний забезпечити інформацію державною чи іншою мовою відповідно до Закону УРСР "Про мови в Українській РСР" про найменування, основні споживчі властивості товару, термін його придатності та умови зберігання, можливі застереження щодо вмісту шкідливих компонентів і обмежень у споживанні, а також гарантійні зобов'язання.

Таким чином, на упаковці продукції допускається написання інформації для споживачів поряд з державною мовою і іноземною мовою.

Кількість фасованого товару в упаковках, відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”, є об¢­єктом державного метрологічного контролю та нагляду. А тому даний Закон також містить вимоги щодо змісту етикетки упакованого товару. Відповідно до ст.30 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”, на упаковці фасованого товару мають бути зазначені номінальна кількість товару в одиницях маси, об'єму або іншої фізичної величини, а також гранично допустимі відхилення від номінальної кількості або зроблено посилання на нормативний документ, за яким їх встановлено.

Виробник має право маркувати продукцію національним знаком відповідності за наявності декларації про відповідність та/або сертифіката відповідності, виданих згідно із законодавством. Реалізація продукції (у тому числі імпортних товарів) без маркування національним знаком відповідності та/або без сертифіката відповідності чи декларації про відповідність забороняється.

Стосовно продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації, споживачеві повинна надаватись інформація про її сертифікацію.

Інформація про продукцію може бути розміщена у місцях, де вона реалізується, а також за згодою споживача доводитися до нього за допомогою засобів дистанційного зв'язку.

Продукти харчування, упаковані або розфасовані в Україні, повинні супроводжуватись інформацією про їх походження.

У разі порушення законодавства про захист прав споживачів суб'єкти господарювання сфери торговельного та інших видів обслуговування, у тому числі ресторанного господарства, несуть відповідальність за відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію - у розмірі тридцяти відсотків вартості одержаної для реалізації партії товару, виконаної роботи, наданої послуги, але не менше п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а у разі, коли відповідно до закону суб'єкт господарської діяльності не веде обов'язковий облік доходів і витрат, - у розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (стаття 23 Закону України “Про захист прав споживачів”).

Закон України “Про безпечність та якість харчових продуктів” визначає істотні умови щодо форми упаковки товару, зокрема - неправильно маркованим харчовим продуктом є харчовий продукт, якщо:

етикетка підроблена або вводить в оману;

харчовий продукт продається під назвою іншого продукту;

інформація на етикетці представлена недержавною мовою;

харчовий продукт упакований, заповнений у тару або підготовлений таким чином, що це вводить в оману;

етикетка харчового продукту не відповідає обов'язковим вимогам цього Закону щодо етикетування харчового продукту;

етикетка містить слова, словосполучення або дані, які важко прочитати або зрозуміти звичайному споживачу за звичайних умов використання, показу та продажу товару.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правду писати буду це і так ясно, просто постачальника не хочу розголошувати.

Дякую за інфу, просто не хочеться розголощувати постачальника, щоб на пряму в нього не купувади, хоча там мінімальна партія 100 кг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так а поставщик наверняка тоже посредник! Иначе говоря любой (даже безграмотный) предприниматель за 10 минут сможет найти фирму/завод производитель. Вот найти посредника который поставляет товар с (например) ЗИМБАБВЕ контробасом - это сложнее, хотя я думаю если сильно захотеть, то не более полу часа. Так вот по теме - если у Вас товар - импортный ----- то пишите производителя, состав и фасовщика.

Ну в если производитель УКРАИНА , то шила в мешке не утоишь

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Товар імпортний, буду думати, може взагалі нічого писати не буду, буду продавати тут, замість бренду мій нік :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правду писати буду це і так ясно, просто постачальника не хочу розголошувати.

Дякую за інфу, просто не хочеться розголощувати постачальника, щоб на пряму в нього не купувади, хоча там мінімальна партія 100 кг.

Все залежить від того як продаєте та де. Люди самі по собі ліниві. Якщо продаєте підприємцям інша справа, а споживач не побіжить на склад купляти мішок, бо так дешевше (це ж логічно).

Не забивайте голову дурною інформацію. Продається, гроші заробляєте і все на цьому.

Зробіть краще зручну та гарну упаковку!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...