Перейти до змісту

Ситуація в країні: минуле, сьогодення, майбутнє. Про все, що сьогодні турбує суспільство.


Dieselsmart

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
36 минуты назад, NightVision сказал:

Ага, сам Ющенко вже втретє петицію пише, бо пенсії вже не вистачає, та й медовий бізнес не такий прибутковий, як банківський...

  • Відповідей 170
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
51 хвилин тому, Basil сказано:

Ось хто дуже хоче перевиборів в Раду:

Клименко: Первое, с чего нужно начинать – это перезагрузка парламента

Він же ж в розшуку? ні?

 

а що йому заважає ролики з мацкви постити?

Опубліковано

Оппозиционный блок в своем проекте изменений в Конституцию предлагает перенести столицу Украины из Киева в Канев.

Об этом заявил народный депутат от этой политсилы Борис Колесников во время презентации редакции проекта Основного закона.

"Стержневым вопросом в нашем проекте Конституции является перенос столицы в город Канев, где находятся святые шевченковские места, чтобы каждый политик, приезжая туда, понимал, что он находится у истоков современной истории нашей страны", - цитирует Колесникова пресс-служба Оппоблока.
 

http://nv.ua/ukraine/politics/oppoblok-predlozhil-perenesti-stolitsu-iz-kieva-v-kanev-99349.html

Опубліковано

У Німеччині за участі української сторони працюють над новою стратегією для стабілізації і розвитку України.

Про це заявив член Християнсько-демократичного союзу (партія канцлера Ангели Меркель) і голова Німецько-української парламентської групи у Бундестазі Карл-Георг Вельман в інтерв’югазеті "Сегодня".

"Ми не хочемо, щоб це (втома Європи від України) відбулося. Тому ми працюємо над новою стратегією для стабілізації і розвитку України, разом з українцями. З набагато більш великими фінансовими і політичними зусиллями", - розповів він.

За словами депутата, це щось нове і буде йти в якості доповнення до Угоди про асоціацію з ЄС.

"Це ще в розробці і не стало частиною офіційної політики. Це ідея ґрунтовного "плану Маршалла" для відновлення економіки, управління, судової системи і т. д. Якщо цей "план Маршалла" коли-небудь почне працювати, то тільки під повним контролем і моніторингом (з боку Німеччини)" - сказав Вельман.

"Європа – це доля України. Але в першу чергу і ви повинні робити свою домашню роботу. Приміром, як робили поляки після підписання Угоди про асоціацію з ЄС більше 20 років тому" - наголосив він.

http://www.eurointegration.com.ua/news/2016/02/29/7045578/

Опубліковано
21 минуты назад, Volyniaka сказал:

Якщо цей "план Маршалла" коли-небудь почне працювати, то тільки під повним контролем і моніторингом (з боку Німеччини)

Давно вже так треба робити. А то зараз є дуже великі сумніви, що ті всі кредити, які бере наша влада, йдуть за цільовим призначенням.

Опубліковано

Чому Україна не пройшла випробування реформами

Цитувати

Екс-міністр фінансів Болгарії Симеон Дянков не менш відомий як економіст Світового банку і один з авторів рейтингу легкості ведення бізнесу Doing Business.

Економіст з американським паспортом очолив міністерство фінансів Болгарії 2009 року – в розпал економічної кризи.

Одним з найяскравіших результатів його роботи стало зростання кредитного рейтингу Болгарії – жоден інший член ЄС не зміг показати такого росту під час кризи.

Минулого тижня Симеон Дянков відвідав Україну. Свої враження від ходу реформ в країні та рекомендації майбутнього уряду він виклав у колонці, написаній спеціально для "Європейської правди".

Чому реформи були успішно реалізовані в східноєвропейських країнах, зокрема в Болгарії, і так важко йдуть в Україні?

На це питання – в тій чи іншій формі – доводиться відповідати постійно.

Багато труднощів, насамперед опір старої системи, чудово знайомі усьому східноєвропейському регіону. Це зовсім не особливість України.

Однак більшість країн регіону успішно пройшли випробування реформами. Чому це ніяк не вдається Україні?

Можливо, коренем проблем є ставлення до державної власності. Масштабна приватизація, без якої були б неможливі реформи в Болгарії та багатьох інших країнах, досі не проведена в Україні.

Часто доводиться чути, що зараз не найкращий час для приватизації. Однак з таким аргументом все ж не варто погоджуватися.

Зараз в Євросоюзі є вільні кошти – і вони можуть бути вкладені в активи в країні, що підписала Угоду про асоціацію з ЄС.

Такі вкладення занадто ризиковані? Але ж свого часу активи у Східній Європі також були ризиковими. І в цих країнах також була сильна корупція.

Можливо, варто визнати – українські політики не готові розлучатися з держвласністю, адже вона така зручна, а головне, в потрібний момент допомагає наповнити виборчі бюджети.

Однак така нерішучість занадто дорого коштує Україні. Зокрема, вона не дозволила ухвалити більш ліберальний Податковий кодекс.

При цьому урядова редакція Податкового кодексу в принципі не така вже й погана, але дуже обережна. Саме тому цей документ важко називати фундаментом економічного прискорення України.

Україна могла б знизити податки – до 10-15%, як це було в Болгарії, Естонії, Грузії. І це було б серйозною заявкою на хороші економічні показники.

Але для цього український уряд має знайти кошти для покриття бюджетного дефіциту. Наприклад, за рахунок масштабної приватизації. А ще – за рахунок зрівнювання всіх платників податків та встановлення пласкої шкали оподаткування.

Цим шансом Україна не скористалася. А отже, шанс на реальну лібералізацію податкової системи з’явиться лише тоді, коли економічна ситуація у країні стабілізується і річні темпи ВВП становитимуть не менше 5-6%.

Що ж робити в нинішній ситуації?

Мені здається, що Україна потребує струсу "команди реформаторів". Хоча б тому, що реформи не роблять два роки – максимум рік. Отже, нинішня команда вже "втомилася від реформ".

А новій команді реформаторів варто зосередитися на двох завданнях, намагаючись реалізувати їх максимум за рік – поки ще буде сильна підтримка парламенту.

Перше – приватизація і податкова реформа, про що вже говорилося. І не слід боятися критики МВФ – через це пройшли всі східноєвропейські країни.

Чим швидше будуть проведені ключові реформи – а це може зайняти лише декілька місяців, – тим швидше МВФ переконається у правильності курсу і повернеться до співпраці.

І друге – інфраструктурні проекти. Не секрет, що вони дають швидку і високу економічну віддачу. Більш висока віддача – тільки у вкладень в освіту, але в них віддача відбувається більш повільно.

При цьому на початковому етапі кошти на ці проекти залучаються у Світового банку та інших донорів. Знову ж таки – як це робили всі східноєвропейські країни.

Цю можливість має і Україна. Однак поки що влада країни не поспішає нею скористатися.

І цей факт, мабуть, є найяскравішим показником того, наскільки реально українська влада налаштована на реформи

 

  • 3 тижня потому...
Опубліковано
On 01.02.2016 at 12:32, Basil сказано:

Багато букв, але правильних... імхо

УНИКНУТИ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІЙНИ

Це природньо, їхній бог ненавидить Україну і українців, навіть благословляє їх вбивство. Інше питання ставлення самих українців до цього і до цього бога.

Опубліковано

Ця система непереможна:

Прокуратура взялась за Георгія Туку. Деталі особисто від голови Луганської ОДА

Цитувати

Реальний опір наскрізь корумпованої системи я реально почав відчувати біля місяця тому. За цей час я терпляче збирав інформацію щодо участі місцевих чиновників в тих чи інших схемах.

Скажу чесно: досить часто я шаленів від того, що бачив та розумів. Досить часто здавалось, що боротись з цією «братвою» просто неможливо (настільки все прогнило, настільки всі пов’язані між собою). Але, розуміючи те, що я вже відповідаю не тільки за себе особисто, але і за тих людей, які повірили мені, доводилось стискати кулаки і терпіти.

Тим, хто ніколи не стикався з СИСТЕМОЮ, здається, що позбутись того чи іншого чиновника досить просто, варто лише побажати. На жаль, це абсолютно не так. Здебільшого, ті чи інші кадрові рішення приймаються двома сторонами: Адміністрацією та Міністерством. Якщо, маючи волю, я можу вимагати звільнення керівника, то в Міністерстві може панувати інша точка зору: вивчимо питання, недоцільно, надайте кандидатуру на заміну, поруште кримінальну справу і т.д. Цікава деталь: будь який чиновник, відчувши небезпеку, миттєво летить в Київ «вирішувати питання».

Досить доречне питання: чому не порушуєте кримінальні впровадження? По-перше, я не можу це робити. Це справа правоохоронців. По-друге, час розслідування може тривати роками і вплинути на його терміни я не можу. По-третє, воююча область не маю часу чекати!

До боротьби залучились і місцеві правоохоронці. Правда, включились вони «не на тій стороні».

Зокрема, на днях Заступник Обласного Прокурора звернувся до керівництва Екологічної інспекції та ДПА з Запитом: надати інформацію щодо розміром збитків, які виникли в результаті реалізації розпоряджень Голови ВЦА щодо вирубки лісів.

Нагадаю. Неодноразово до мене звертались наші військові та прикордонники з проханням надати їм лісоматеріали для обладнання укріплень. Мова іде про горілий ліс, якого в області налічується тисячі гектарів. Процедура отримання офіційних дозволів тривала МІСЯЦЯМИ!!! Зрозумівши, що, дякуючи клятим бюрократам та крадіям лісу, ми ризикуємо залишити наших захисників без належних укріплень, я (іноді) підписував відповідні Розпорядження, якими доручав керівництву ЛісГоспу задовольнити потреби військових.

І от, наразі, Прокуратура вирішила виявити розміри збитків… Скажіть, лише мені розуміла мета діяльності цієї установи? Звісна річ, місцева Прокуратура, не маючи реальних справ ані щодо бариг-чиновників, ані щодо сепаратистів, ані щодо своїх колег-хабарників, що збирають данину по всій області, вирішила (виключно від скуки) поцікавитись питанням моїх Розпоряджень.

p.s. Цікаво, той героїчний прокурор, що надіслав Запит, вже отримав «учасника АТО»?

 

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

То чи чекає на Україну НАТО?

Бессмысленная надежда Украины на НАТО

Цитувати

....

Только недавно Запад начал воспринимать Россию как то, чем она была с 1991 года – пост-империалистическое государство, чьи шансы на демократизацию и модернизацию без массированной поддержки Запада и решительной европейской интеграции довольно призрачные. Не будет слишком смелым предположение, что сегодня Латвия, Литва и Эстония не имели бы никаких шансов вступить в НАТО, не сделай они этого в 2004 году. И если бы Эстония не была в НАТО сегодня, то ее восточный город Нарва был бы возможно сегодня оккупирован Россией.

Не удивительно, что Украина, Грузия и другие постсоветские страны глубоко обеспокоены своей безопасностью. На фоне из территориальных споров и военной конфронтации с одной из крупнейших военных сил на земле, украинцы, естественно, смотрят на НАТО, как потенциальную помощь Тем не менее эти надежды обречены оставаться нереализованными, так как сам Запад начал бояться России. После военного вмешательства России в Крыму, на востоке Украины и в Сирии, многие люди в Западной Европе решительно против того, чтобы ввязаться в возможную войну со страной, которая имеет потенциал для уничтожения всего человечества. Украина и Грузия будут иметь шанс вступить в НАТО только когда их конфронтация с Россией полностью закончится, когда им больше не будет нужна защита НАТО.

 

Опубліковано

1 Чувак *Слугу Народа* тільки но закінчив дивитись ? Бо нащо пересказувати одну з серій ?

2 Давати й брати будуть до тих пір, поки не посадять на пожиттєве з пару десятків *акул* нашого політичного й економічного світу. Поки дрібний чинуша не побачить, що раз таких *мамонтів* завалили, то з ним точно панькатись не будуть, нічого не буде

3 Й нєфіг ківати на західний світ, там все базуєтся практично на одному *киті* - невідворотність покарання, коли кожен свідомий громадянин (укурки, оторвиши й інша наволоч не в щот) розуміє, що за проступок обовьязково буде покарання, здебільшого суворе покарання, а щоб *привити* нашим громадянам таке відчуття, знову ж таки потрібні массові посадки *акул*. Вкинь любого цивілізованого європейця в наше *болото* й через декілька років його цивілізованість поступово вивітрится й він почне так само брати й давати хабарі, просто хоча б заради того, щоб вижити

4 ну й на останок, судячи з останнього абзацу, автор й сам не вірить в те що понаписував, й розуміє, що те, що він пропонує, при теперішньому стані речей - це утопія. Тому й чекає нашу країну в майбутньому, або ще глибше болото, або массові ростріли й новий виток розвитку. Хіба *як чорт з табакерки* вискочить свідомий лідер й массові ростріли будуть замінені масовими посадками високопоставлених чиновників й олігархів, але наразі на це у нас не більше шансів ніж вступити до євросоюзу

Опубліковано
2 минуты назад, la20 сказал:

можуть посадити всіх але наші люди будуть всеодно давати, навчені що не підмажеш не поїдеш.

да шо ти гаваріш ? якась частина звичайно буде, он в Китаї розстрілюють й всерівно беруть, але більшість буде сцяти кипьятком бо інстинкт самозбереження ніхто не відміняв

Опубліковано

сцяти в основному будуть ті кого будуть стріляти, тобто до відповідальності дві сторони треба притягувати, тоді будуть дві сторони і не те що сцяти, ай срати. Виключення коли є вимагання.

Опубліковано

те, що і беручих й даючих , то само собою, про це мова навіть не йде, мова зовсім про інше, а ти знов плавно в іншу сторону розмову відводиш

Опубліковано

агентсміт13, прийшло й на твою вулицю свято

 

Урядом визначено умови оплати праці державних службовців. Рішення прийняте на виконання норм Закону України "Про державну службу", який набере чинності 1 травня 2016 року. Зокрема затверджено схеми посадових окладів, розмір надбавки за ранг та визначено прирівняння посад державної служби до відповідних груп оплати праці. Відповідно до запропонованої схеми посадові оклади державних службовців будуть підвищені та становитимуть зокрема: від 1723 грн. на посаді спеціаліста в районі до 8615 грн. на посаді Голови районної державної адміністрації; від 2412 грн. на посаді спеціаліста в області до 10338 грн. на посаді Голови обласної державної адміністрації; від 3618 грн. на посаді спеціаліста в державному органі, юрисдикція якого поширюється на територію всієї України, до 12061 грн. на посаді керівника державного органу (Державного секретаря). Також проектом пропонується затвердити розміри надбавок за 9-ю рангами державного службовця від 200 до 1000 грн.
1x1.gif
1x1.gif
Текст документа:“Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році ” № 292 — редакція від  06.04.2016
1x1.gif
Герб України

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 6 квітня 2016 р. № 292

Київ

Деякі питання оплати праці 
державних службовців у 2016 році

Відповідно до статей 51 і 52 Закону України “Про державну службу” Кабінет Міністрів Українипостановляє:

1. Установити, що мінімальний розмір посадового окладу за групою оплати праці 9 у державних органах, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст обласного значення, становить з 1 травня 2016 р. — 1723 гривні.

2. Затвердити:

схему посадових окладів на посадах державної служби за групами оплати праці з урахуванням юрисдикції державних органів згідно з додатком 1;

розмір надбавок до посадових окладів за ранги державних службовців згідно з додатком 2;

перелік посад державної служби, що прирівнюються до відповідних груп оплати праці, згідно з додатком 3.

3. Ця постанова набирає чинності одночасно із Законом України від 10 грудня 2015 р. № 889-VIII “Про державну службу”.

 

 

Прем’єр-міністр України

 

 

                             А. ЯЦЕНЮК

 

 

Інд. 73

 

 

 

Додаток 1
до постанови Кабінету Міністрів України
від 6 квітня 2016 р. № 292

СХЕМА
посадових окладів на посадах державної служби за групами 
оплати праці з урахуванням юрисдикції державних органів

Найменування посади 
державної служби

Група оплати праці

Розміри посадових окладів, гривень

вся територія України

територія однієї або кількох областей, м. Києва або м. Севастополя

територія одного або кількох районів, міст обласного значення

керівник державного органу

1

12 061

10 338

8 615

перший заступник керівника державного органу

2

11 200

9 477

7 754

заступник керівника державного органу

3

10 338

8 615

6 892

директор департаменту

4

8 615

6 892

5 169

начальник самостійного управління

 

8 270

6 547

4 824

начальник самостійного відділу

 

7 926

6 203

4 480

заступник директора департаменту

5

7 754

6 031

4 308

заступник начальника самостійного управління

 

7 409

5 686

3 963

заступник начальника самостійного відділу, завідувач самостійного сектору

 

7 064

5 341

3 618

начальник управління у складі департаменту

6

6 720

4 997

3 446

заступник начальника управління у складі департаменту

 

6 375

4 652

3 274

начальник відділу у складі департаменту, самостійного управління

 

6 031

4 308

3 101

заступник начальника відділу у складі департаменту, самостійного управління

 

5 686

3 963

2 929

завідувач сектору у складі департаменту, самостійного управління та відділу

 

5 341

3 618

2 757

головний спеціаліст державного органу

7

4 308

3 274

2 585

провідний спеціаліст державного органу

8

3 963

2 929

2 240

спеціаліст державного органу

9

3 618

2 412

1 723

 

_________

Примітки. 1. Посадові оклади працівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади та структурних підрозділів, які є юридичними особами, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, м. Києва або м. Севастополя, визначаються за 4—9 групами оплати праці.

2. Посадові оклади державних службовців Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України та Секретаріату Кабінету Міністрів України, передбачені цією схемою, підвищуються на 10 відсотків.

_____________________

 

Додаток 2
до постанови Кабінету Міністрів України
від 6 квітня 2016 р. № 292

РОЗМІР
 надбавок до посадових окладів за ранги 
державних службовців

Ранг державного службовця

Розмір надбавки, гривень

1

1000

2

900

3

800

4

700

5

600

6

500

7

400

8

300

9

200

_____________________

 

Додаток 3
до постанови Кабінету Міністрів України
від 6 квітня 2016 р. № 292

ПЕРЕЛІК
посад державної служби, що прирівнюються
до відповідних груп оплати праці

Групи оплати праці та посади державних службовців, передбачені Законом України 
“Про державну службу”

Посади державних службовців, що прирівнюються
до відповідних груп оплати праці

Група 1.

Посади керівників державних органів

Державний секретар Кабінету Міністрів України; керівники апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати; державні секретарі міністерств; керівники центральних органів виконавчої влади, які не є членами Кабінету Міністрів України, голови місцевих державних адміністрацій; керівники державної служби в інших державних органах, органів прокуратури, крім тих, посади яких зазначені у частині третій статті 3 Закону України “Про державну службу”, та тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України

Група 2.

Посади перших заступників керівників державних органів

перші заступники (у разі наявності): Державного секретаря Кабінету Міністрів України; керівників апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати; керівників центральних органів виконавчої влади, які не є членами Кабінету Міністрів України; керівників апаратів Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів; голів місцевих державних адміністрацій; керівників державної служби в інших державних органах, органів прокуратури, крім тих, посади яких зазначені у частині третій статті 3 Закону України “Про державну службу”, та тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України

Група 3.

Посади заступників керівників державних органів

заступник Державного секретаря Кабінету Міністрів України, заступники: керівників апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, керівників центральних органів виконавчої влади, які не є членами Кабінету Міністрів України, керівників апаратів Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, голів місцевих державних адміністрацій; керівників державної служби в інших державних органах, органів прокуратури, Надзвичайний і Повноважний Посол України, Постійний представник України при міжнародній організації, Представник України при міжнародній організації, крім тих, посади яких зазначені у частині третій статті 3 Закону України “Про державну службу”, та тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України

Група 4.

Посади керівників самостійних структурних підрозділів державних органів

керівники структурних підрозділів: Секретаріату Кабінету Міністрів України, апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, органівпрокуратури, радник; консул; органів військового управління, керівників територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, апаратів апеляційних та місцевих судів, керівників структурних підрозділів апаратів судів, крім тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України

Група 5.

Посади заступників керівників самостійних структурних підрозділів державних органів

 

заступники керівників структурних підрозділів: Секретаріату Кабінету Міністрів України, апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, органівпрокуратури, органів військового управління, заступник Постійного представника України при міжнародній організації, заступник Представника України при міжнародній організації, Генеральний консул України — завідувач консульського відділу Генеральний консул України, Радник-посланник закордонної дипломатичної установи України, керівників територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, апаратів апеляційних та місцевих судів, керівників структурних підрозділів апаратів судів, крім тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України

Група 6.

Посади керівників підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів державних органів

керівники підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів і їх заступники: Секретаріату Кабінету Міністрів України, апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, органівпрокуратури, органів військового управління, керівників територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, апаратів апеляційних та місцевих судів, керівників структурних підрозділів апаратів судів; Державний адміністратор, крім тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України

Група 7.

Посади головних спеціалістів державних органів

головні спеціалісти (головні консультанти, експерти): Секретаріату Кабінету Міністрів України, міністерств, апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, органів прокуратури, органів військового управління, перший секретар; закордонних дипломатичних установ України, територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, апаратів апеляційних та місцевих судів, структурних підрозділів апаратів судів; Державний реєстратор, крім тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України

Група 8.

Посади провідних спеціалістів державних органів

провідні спеціалісти: Секретаріату Кабінету Міністрів України, керівників апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, органівпрокуратури, органів військового управління, другий секретар закордонної дипломатичної установи України; територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, апаратів апеляційних та місцевих судів, структурних підрозділів апаратів судів, крім тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України

Група 9.

Посади спеціалістів державних органів

спеціалісти: Секретаріату Кабінету Міністрів України, міністерств, керівників апаратів (секретаріатів) Верховної Ради України, допоміжних органів, утворених Президентом України, Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, Антимонопольного комітету України, Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Фонду державного майна України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, вищих спеціалізованих судів, Вищої ради юстиції, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, органів прокуратури, органів військового управління, третій секретар, аташе закордонної дипломатичної установи України територіальних органів цих державних органів та їх структурних підрозділів, апаратів апеляційних та місцевих судів, структурних підрозділів апаратів судів, крім тих, умови оплати праці яких визначені окремими Законами України

________

Примітки. 1. Прирівняння посад працівників державних органів до відповідних груп оплати праці здійснюється з урахуванням частини другої статті 51 Закону України “Про державну службу”.

2. Посади державних службовців, обов’язками яких передбачаються здійснення функцій перевірок та інспектування і посади яких не передбачені цим додатком, визначаються керівником державного органу залежно від складності виконуваної роботи.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...