Перейти до змісту

Гарантійний ремонт телефону


Рекомендовані повідомлення

В кінці вересня придбав в Алло смартфон Sony Xperia M2. Зараз стикнувся з проблемою не коректної роботи кнопки ввімкнення / вимкнення. Телефон водою не заливався, не купався. Заходив в магазин, де сказали, що телефон буде відправлятися в Київ і що це займе мінімум 21 день. Відрив в інтернеті постанову про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" (тиць), де вказано, що на час гарантіного обслуговування мого телефону, мені повинні видати аналогічний апарат, і я маю повне право вимагати це. Хтось стикався з таким?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мені повинні видати аналогічний апарат, при умові складення договору. Хтось стикався з таким?

Договір в Вас є з такою умовою?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мені повинні видати аналогічний апарат, при умові складення договору. Хтось стикався з таким?

Договір в Вас є з такою умовою?

Я так зрозумів, що він складається між мною і магазином безпосередньо при здачі свого телефону на гарантійне обслуговування

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я так зрозумів, що він складається між мною і магазином безпосередньо при здачі свого телефону на гарантійне обслуговування

Магазин Алло, і надасть вам аналогичній товар на корістування - Ви самі в це вірете?

В мене колись була схожа ситуація, тільки з монітором ( :0157: ) - довелось чекати свій з сервісного ремонту.

Р.S. не псуйте собі нервів, і не витрачайте на це свій час, вітправте на гарантійний ремонт теллефон...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я працював в одній з таких мереж моб. звязку, скажу що був по магазинах підмінний фонд і був він один. Він видавався а телефонів на гарантію несли огого скільки. :_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю не варто надіятися. Навряд чи Вам дадуть аналог. Кращим випадком буде взагалі, аби щось дали!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аналог не дають. Мають підмінний фонд. НЕ знаю що в ньому зараз. а колись там була така труба розміром в кірпіч. казали хочте беріть, а ні то ні.

Я в алло їх дістав мені повернули інший телефон. Міг забрати гроші. але вибрав інший тел і все. пісоя цього в них не купую нічого

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Несіть телефон в сервісний центр, а не в магазин! В магазині майстрів немає - там продавці.

Гляньте в неті, хто займається гарантійним ремонтом в SONY Луцьку. Такий сервісний... є 100-пудово.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Я так зрозумів, що він складається між мною і магазином безпосередньо при здачі свого телефону на гарантійне обслуговування

Магазин Алло, і надасть вам аналогичній товар на корістування - Ви самі в це вірете?

В мене колись була схожа ситуація, тільки з монітором ( :0157: ) - довелось чекати свій з сервісного ремонту.

Р.S. не псуйте собі нервів, і не витрачайте на це свій час, вітправте на гарантійний ремонт теллефон...

особисто я колись ніс в ремонт вінчестер для комп'ютера. на час ремонту дали за моїм проханням новий такий самий. типу на підміну. залежить від підкованості покупця і совісті продавця

Несіть телефон в сервісний центр, а не в магазин! В магазині майстрів немає - там продавці.

Гляньте в неті, хто займається гарантійним ремонтом в SONY Луцьку. Такий сервісний... є 100-пудово.

покупець може повноправно нести тел. в магазин. магаз не має права відмовити! більше того обмінний фонд буде в магазині, а в сервісі навряд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вам правильно написали несіть в сервісний центр, а не в магазин

а що до підмінного фонду, ніяких договорів не потрібно п. 9. ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хоч і не про телефон, і не в Алло, але коли в іншому магазині при здачі в ремонт телевізора (через кілька днів після покупки) почав вимагати аналогічний з підмінного фонду, виявилося що підмінний фонд складається із нових телевізорів на складі. В контексті того що магазин теж не обіцяв ремонту в термін 14 діб, і що згідно визначення терміну "істотний недолік" (з того ж закону про захист прав) це є підставою вважати недолік саме істотним і вимагати обміну на новий або повернення коштів, магазин одразу ж погодився на обмін гарантійного телевізора на новий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аналог не дають. Мають підмінний фонд. НЕ знаю що в ньому зараз. а колись там була така труба розміром в кірпіч. казали хочте беріть, а ні то ні.

Я в алло їх дістав мені повернули інший телефон. Міг забрати гроші. але вибрав інший тел і все. пісоя цього в них не купую нічого

На підміну повинні давати аналогічний або кращий по параметрам товар.

Товар видається АЦС. Про магазин не чув.

Але краще не зв'язуватись - ще з підміною що трапиться....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закон про ЗПС не вказує , хто конкретно має видавати підміну. Тобто на вибір покупця ,він може вимагати це або з продавця, або з СЦ.

Скільки памятаю, підмінний фонд у СЦ біув колись лише на СонуЕрики.

Зараз мабуть і того нема.

З приводу видачі аналогічного апарату на час ремонту, то чисто логічно магазин має підстрахуватися ,видаючи підміну. що отримає її назад в такому ж стані.

Різні порівняння з компами та телевізорами тут зовсім недоречні.Я ще ні разу не чув, аби телевізор, чи хоча б вінчечтер топили в туалеті.

Тому магазин вряд чи видасть підміну аналогічного класу без договору. Так що краще добре зважити, що вимагати.В мене були випадки, коли підміну просто губили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В кінці вересня придбав в Алло смартфон Sony Xperia M2. Зараз стикнувся з проблемою не коректної роботи кнопки ввімкнення / вимкнення. Телефон водою не заливався, не купався. Заходив в магазин, де сказали, що телефон буде відправлятися в Київ і що це займе мінімум 21 день. Відрив в інтернеті постанову про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" (тиць), де вказано, що на час гарантіного обслуговування мого телефону, мені повинні видати аналогічний апарат, і я маю повне право вимагати це. Хтось стикався з таким?

21 день ремонту влаштовує? І це заявлений мінімум!

Це грубе порушення ваших прав.

Недавно мав справу з "Алло" на пр.Волі 21. Звертався з гарантійним ремонтом телефону Fly DS125. В якості підмінки надали Nokia 108, майже новий.

Представники магазину грубо порушують норми Закону про захист прав споживачів, надають недостовірну інформацію і т.п. Раджу уважно ознайомитись з даним Законом і відповідною постановою кабміну. Там є затверджене положення, яке роз'яснює вимоги закону.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закон про ЗПС не вказує , хто конкретно має видавати підміну.

Як не вказує? Там чітко написано:

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.

А ось цитата з Постанови КМУ №506

28. Термін виконання гарантійного ремонту узгоджується за домовленістю сторін, але не може перевищувати встановленого законодавством. За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений термін виконавець виплачує споживачеві неустойку в розмірі 1 відсотка вартості товару.

Так, термін узгоджується, але він не може перевищувати 14 діб. Радив би ТС не вестися на слова представників магазину. Підготуй заздалегідь заяву, в якій вказано суть претензії, вимога щодо безоплатного усунення заявлених недоліків та вимога надати в користування відповідний телефон.

UPD.

Закон України "Про захст прав споживачів"

Постанова КМУ №506

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача,

Так хто з них трьох має видавати підміну?Чомусь сервіси завжди відправляють у магазин.Ну а виробники взагалі недосяжні.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І правильно роблять. Продавець зобов'язаний надати підмінку в тимчасове користування.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так хто з них трьох має видавати підміну?

Той, до кого звернувся продавець.

тьфу-ти, тільки побачив свою помилку, насправді "покупець"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача,

Так хто з них трьох має видавати підміну?Чомусь сервіси завжди відправляють у магазин.Ну а виробники взагалі недосяжні.

Давненько не заглядав у законодавстов про захист прав споживачів, але здається розклади наступні (нехай професійні юристи поправлять, якщо десь помилився)

1. Відносини (угода купівлі-продажу) були є щонайменше до закінчення гарантійного строку з продавцем (Алло), а не з сервісним центром. Тому, якби якісь вимоги їм (СЦ) виставляти некоректно.

2. Вимогу надання товару у тимчасове користування краще оформити письмово (Заява у 2-х примірниках, на одному з яких вимагати поставити печатку магазину і підпис відповідального працівника).

3. Якщо вимога про надання товару у тимчасове користування не виконана, то магазин має сплатити покупцю 1% від вартості товару за кожен день невиконання вимоги (10 днів - 10% вартості, 14 днів - 14%).

4. В жодному разі не погоджуватися на строки ремонту понад 14 днів, які передбачає закон. Якщо вони не встигнуть відремонтувати за 14 днів - вимагайте негайно визнання поломки істотним недоліком і відповідно, отримаєте право на заміну товару на новий. Гарантійка почнеться з "0".

5. Коли йдете з претензіями, прихопіть з собою товариша/подругу. Ні краще товариша, який буде свідком скажімо відмови магазину розглядати ваше звернення. Якщо працівники магазину хоч трохи не лапухи, вони не включатимуть "мороз". Єдиний ризик - можуть направити на експертизу і там "нахімічити".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Знову звертався в "Алло" на пр. Волі 21 з приводу несправності телефону. Знову намагалися відшити клієнта. Працівник сказала, що гарантія на аксесуари не поширюється, хоча в гарантійному талоні написано зовсім інше і вказано конкретні терміни.

Не знаю чи це політика компанії така, некомпетентність працівника чи просто бреше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...