Перейти до змісту

Проїзд перехрестя Рівненська-Відродження


fedot

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Хто і як там їде ми вже в сусідній темі наофтопили, давайте без цього)

В кого які ідеї про правильний проїзд цього перехрестя? Як-то кажуть - щоб всім було добре. В теорії (тут) міняємо знаки, розмітку, світлофори, схему почерговості проїзду...все, крім перебудови самої дороги (того точно місто не потягне, а все інше можна спробувати якось побороти)

Опубліковано

ставимо клумбу посеред повороту, і робимо дорогу з круговим рухом

тільки пішоходні переходи посуваємо метрів на 10

Опубліковано

Сьогодні постояв там, подивився. Як на мене, проблема знімається елементарно - потрібно змістити одну полосу в напрямку "від автозаводу". Мається на увазі, крайня права полоса тепер повинна рухатися "прямо і направо", ті, кому потрібно попасти на Електроапаратну, можуть трішки на червоному постояти, тим більше, що потік авто туди не є значний. В такому випадку звільняється крайня ліва полоса в тому ж напрямку, що і дасть рухатися водіям з протилежного напрямку у дві полоси абсолютно вільно аж до мосту. Ті ж, хто повертатиме наліво на Відродження, заважати нікому (як і зараз) не будуть. Навіть циклічність світлофорів можна не чіпати. Ну - от десь так.

Опубліковано

Поки в нас не навчаться проїзду в "шаховому порядку" звуження смуг "прямо і праворуч" тільки створить додаткові неоднозначності.

Проїзд Рівненська - Відродження - Автозавод елементарно вирішується почерговим проїздом, але завжди знаходяться "принципові". Ну і "стоячих" таксистів з правої смуги вигнати.

Опубліковано

Поки в нас не навчаться проїзду в "шаховому порядку" звуження смуг "прямо і праворуч" тільки створить додаткові неоднозначності.

Проїзд Рівненська - Відродження - Автозавод елементарно вирішується почерговим проїздом, але завжди знаходяться "принципові". Ну і "стоячих" таксистів з правої смуги вигнати.

А я мав на увазі не звуження смуг, а перенесення руху на одну полосу правіше, з видаленням крайньої лівої взагалі і суміщення проїзду "прямо" та "тільки направо(під зелену стрілку) в одну полосу, де рух буде дозволено і прямо, і направо (теперішня крайня полоса)

Опубліковано
А я мав на увазі не звуження смуг, а перенесення руху на одну полосу правіше, з видаленням крайньої лівої взагалі і суміщення проїзду "прямо" та "тільки направо(під зелену стрілку) в одну полосу, де рух буде дозволено і прямо, і направо (теперішня крайня полоса)
Не варіант, у напрямку на Рівне там є зупинка, парковка і дов*ойоби яким лінь 2 кроки ступити.
Опубліковано
А я мав на увазі не звуження смуг, а перенесення руху на одну полосу правіше, з видаленням крайньої лівої взагалі і суміщення проїзду "прямо" та "тільки направо(під зелену стрілку) в одну полосу, де рух буде дозволено і прямо, і направо (теперішня крайня полоса)
Не варіант, у напрямку на Рівне там є зупинка, парковка і дов*ойоби яким лінь 2 кроки ступити.

Зупинка може бути перенесена. А дов*ойобів завжди вистачало)

Опубліковано

Не треба нічого міняти в розмітці та кількості полос. Треба поміняти режим роботи світлофора. Ввсі стоять і всі пішоходи йдуть, на право постійний проїзд (з Рівного на Відродження), на Електроапаратну та проїзд на Рівне (крім коли пішоходи йдуть) та збільшити на 30 сек. зелений у всіх напрямках. Я б всі світлофори міста збільшив на 30 сек., пробок менше буде.

Опубліковано

Я б всі світлофори міста збільшив на 30 сек., пробок менше буде.

Я згоден на 300%!. Для прикладу проспект Перемоги( біля 5 школи) як тільки збільшили зелений, для руху авто, відразу результат, "пробок" майже не має, а пішоходам стояти на 10-20 сек. більше взагалі не проблема,сам там інколи стою(на переході 5 школи) і повірте це взагалі не тяжко.

А ось раніше з 7год. десь до 9год.ранку тудою проїхати ой як було важко.(також їзджу постійно).

Опубліковано

Збільшити час зеленого - можна, хоч ситуацію з дебільною розміткою то не вирішить. Лиш сьогодні (їжджу з тої полоси дуже рідко) помітив, що з напрямку "на Рівне", крайня ліва полоса (в подальшому - поворот на Відродження) по розмітці показує "прямо і наліво". Після проїзду першого світлофора стає чомусь "лише наліво"....Дятли.

Опубліковано

Збільшити час зеленого - можна, хоч ситуацію з дебільною розміткою то не вирішить. Лиш сьогодні (їжджу з тої полоси дуже рідко) помітив, що з напрямку "на Рівне", крайня ліва полоса (в подальшому - поворот на Відродження) по розмітці показує "прямо і наліво". Після проїзду першого світлофора стає чомусь "лише наліво"....Дятли.

в обратном направлении такая же дуристика.
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Підтримую,що все рішає клумба:

50ueklmfwm4c.jpg такі роблять в Європі.Бюджет мінімальний,а світлофори,які вивільняться,можна поставити на перехрестях,де коло не вліпиш,але регулювання необхідне(Вишків-Ківерцівська-Стрілецька,наприклад).Це ж наші з вами гроші.

Опубліковано

Підтримую,що все рішає клумба:

50ueklmfwm4c.jpg такі роблять в Європі.Бюджет мінімальний,а світлофори,які вивільняться,можна поставити на перехрестях,де коло не вліпиш,але регулювання необхідне(Вишків-Ківерцівська-Стрілецька,наприклад).Це ж наші з вами гроші.

Не можу підримати - впевнений, що "корок" на виїзді з Відродження забезпечений таким чином. А зимою там взагалі капець буде.

Опубліковано
помітив, що з напрямку "на Рівне", крайня ліва полоса (в подальшому - поворот на Відродження) по розмітці показує "прямо і наліво". Після проїзду першого світлофора стає чомусь "лише наліво"....Дятли.
Тому що там ще є поворот до Лучеська де таксисти тусуються, тому прямо і ліворуч, а за поворотом тільки ліворуч. А в зворотньому напрямку до перехрестя прямо і ліворуч щоб можна було проїхати перехрестя з обох смуг в середню в ідеальному варіанті.
Опубліковано

Тому що там ще є поворот до Лучеська де таксисти тусуються, тому прямо і ліворуч, а за поворотом тільки ліворуч. А в зворотньому напрямку до перехрестя прямо і ліворуч щоб можна було проїхати перехрестя з обох смуг в середню в ідеальному варіанті.

Ага...От лиш ніхто не задумався, що не місцевий, керуючись таким знаком, їде по лівій полосі з наміром їхати "прямо", а після світлофору попадає під дію знаку "лише ліворуч". І змушений вклинюватися в праву полосу одночасно зупинивши всю свою. Ніфіга не розумно. Краще б того знака зняти взагалі, зробити розриви в розмітці для можливості повороту. Ну от десь так.

Опубліковано

Повторюся. Ідея гарна - але не для того місця. Оскільки головна дорога це кільце, то автомобілі, які виїжджатимуть з Відродження на Рівне будуть створювати постійний корок, оскільки будуть змушені по ПДР пропускати досить великий автопотік з Рівненського напрямку. Тому, як на мене, такий варіант там неприйнятний, на жаль.

Опубліковано
Ага...От лиш ніхто не задумався, що не місцевий, керуючись таким знаком, їде по лівій полосі з наміром їхати "прямо", а після світлофору попадає під дію знаку "лише ліворуч".
Значить не місцевим треба дивитись далі, або заборонити поворот ліворуч до Лучеська місцевим (в напряму Рівного) і рух прямо до перехрестя (від Рівного), приберемо неоднозначності і збільшимо черги, якось так.

Зняти знаки не розглядаю так як це створить неймовірний безлад.

Опубліковано

Повторюся. Ідея гарна - але не для того місця. Оскільки головна дорога це кільце, то автомобілі, які виїжджатимуть з Відродження на Рівне будуть створювати постійний корок, оскільки будуть змушені по ПДР пропускати досить великий автопотік з Рівненського напрямку. Тому, як на мене, такий варіант там неприйнятний, на жаль.

Це працює по всій Європі,де машин в рази більше. Якщо рухатись за розміткою з Відродження,то лівою полосою виїзд в середину кола,а далі по колу або прямоо на Рівне

Опубліковано

Повторюся. Ідея гарна - але не для того місця. Оскільки головна дорога це кільце, то автомобілі, які виїжджатимуть з Відродження на Рівне будуть створювати постійний корок, оскільки будуть змушені по ПДР пропускати досить великий автопотік з Рівненського напрямку. Тому, як на мене, такий варіант там неприйнятний, на жаль.

Досить великий автопотік з Рівненського напрямку ставиться на паузу по-перше світлофором на перехресті Рівненська-Теремнівська (там можна еслі чо збільшити паузу для того напрямку), по друге пішоходами на зебрі, які створять свій потік між Електроапаратним і парною стороною Відродження, на кшталт того що біля Проміня.

Опубліковано

Це працює по всій Європі,де машин в рази більше. Якщо рухатись за розміткою з Відродження,то лівою полосою виїзд в середину кола,а далі по колу або прямоо на Рівне

Ми - далеко, на жаль, не Європа в цих питаннях.

Дуже шкода, що реально спробувати проекспериментувати не вийде.

Опубліковано

Це працює по всій Європі,де машин в рази більше. Якщо рухатись за розміткою з Відродження,то лівою полосою виїзд в середину кола,а далі по колу або прямоо на Рівне

Ми - далеко, на жаль, не Європа в цих питаннях.

Дуже шкода, що реально спробувати проекспериментувати не вийде.

Хм,а я думав,тема створена для того,щоб на практиці там щось змінити.

ЗІ:офтоп-вчора бачив світлофори на перехресті біля Нашого Краю-гроші на вітер.Зробили б рондо і питання закрите.Вартість - 20-25к.гривень.Для міста копійки.

Опубліковано

Хм,а я думав,тема створена для того,щоб на практиці там щось змінити.

ЗІ:офтоп-вчора бачив світлофори на перехресті біля Нашого Краю-гроші на вітер.Зробили б рондо і питання закрите.Вартість - 20-25к.гривень.Для міста копійки.

Правильно. От і пробуємо спочатку розробити якийсь варіант. Ваш варіант буде недешево виконати і так само дорого, в разі "провалу", демонтувати.

По офтопу. От тут таки більше схиляюся до раціональності Вашої ідеї, хоч і світлофор, при умові грамотного розподілення часу пропуску автомобілів, на мою думку, досить непогано.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...