romaxa11 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 16:02 #1 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 16:02 Навколо цього питання дуже багато міфів, страхів, ужастіків. Хочу трохи прояснити. На кожній заправці раз в півроку, чи раз в рік, а даколи набагато частіше, заправщики заправляють невідповідне паливо. Сьогодні мені залили в практично порожній бак (світилась лампочка) повний бак по акції дизеля, замість бензину. Я не просік, бо переймався іншим. Від'їхав метрів 400, дала звуки детонації в двигуні, я зупинився щоб зрозуміти що сталось, щось під капотом трохи постукало і мотор вже не заводився. Короче за пару хвилин догнали що сталось. Почались лякалки новим двигуном і т.д. Фірма визвала евакуатор і знайшла сервіс. Вийшло так, що знайшли саме того хлопця хто один з небагатьох знався на моделі і повному курсі обслуговування. Купили паливного фільтра, нові свічки. Так сталось, що тільки вчора на сервісі встановили нові Викачали всю солярку з баку, патрубків. Викрутили вже згорівші свічки. Залили бензу. Провернули декілька разів старетром, щоб довигнати залишки солярки. Через пару хвилин машинка завелась і спокійно працювала в штатному режимі. Дим від залишків солярки пройшов за дві-три хвилинки. Фірма заправила повний бак бензи. Плани на день зірвані, але день багато чого навчив. Машинка працює як і працювала. Мотор звичайний атмосферник 2,0, без жодних турбін і піддувів. Проблеми можуть настати в зворотньому випадку: в солярки менше октанове число і бензиновий двигун просто глохне, а от коли в дизельний мотор залити бензин, проблеми з паливною і згорілими форсунками практично гарантовані. Будьте обережні на заправках, краще заправляйтесь самі. Я так і буду робити
Factory Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 16:17 #2 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 16:17 согодні теж намагались впарити дизеля, це при тому що внятно сказано 5 літрів 92 прямо "форточку", після того як здачі з сотні не отримав (17грн\літра) вияснилось шо вже дизель рахується)певно привикли що за місто фури стають
romaxa11 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 16:18 Автор #3 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 16:18 З однієї мережі в Луцьку такі інцеденти раз на один два тижні От коли форсунка горить і не одна, то вже зовсім не смішно.
Deemon Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 17:32 #4 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 17:32 яке авто, якщо не секрет?карбюратор, моноінжектор, FSI...?
guest Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 17:41 #5 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 17:41 а який тут алгоритм?треба щоб одночасно я вставив не той пістолет, плюс оператор натиснув не ту кнопку?
romaxa11 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 17:58 Автор #6 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 17:58 Звичайний атмосферник, 16клапанникАлгоритм простий, провтикуєш контроль заправщика ти, провтикує заправщик, а каса автоматично вибиває пуск палива - все йде автоматом. Це вже другий мій випадок, колись в вітку цедеішку залили бензи, але я просік , не завів, викачали, заправили повний бак солярки і все минулось.
vaz75 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 19:40 #7 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 19:40 Якби був би каталізатор, то йому б приснився би піпець (ну і Лямбда зонду теж), правда не одразу, а поступово.А щодо свічок, то якщо не викинув, то віддай на піскоструйку і будуть як нові працювати
romaxa11 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 19:58 Автор #8 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 19:58 правда не одразу, а поступово тобто якщо в бензинову тачку постійно солярку лити?
romaxa11 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 20:06 Автор #9 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 20:06 Коли солярка попадає в паливну машина практично відразу глохне (десь 30 секунд), дальше вихлопів немає. Потім прочистка системи і за десь до одної-двох хвилин з труби вже всьо гуд. Тут може бути інший ризик, який я вже не апробовував. Коли процент солярки в баку не 90%, а скажімо 30-50%. Мій випадок фактично крайній і це також потрібно враховувати. Але і бездумно лякати не варто, яких вже я варіантів пі...дєца наслухався від різних майстрів, поки евакуатор чекав, та ну нах. Тут важливо особистий досвід.
vaz75 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 22:04 #10 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 22:04 правда не одразу, а поступово тобто якщо в бензинову тачку постійно солярку лити ? Пояснюю: дизельне пальне, на відміну від бензину, це важкі фракції переробки нафти, які не випаровуються (слабо випаровуються) на повітрі, і мають здатність коксуватися (утворювати твердий нагар). Каталізатор - це керамічна штуковина з багатьма маленькими (долі міліметра) отворами (такі собі трубочки). яка дуууже сильно нагрівається (тисячі градусів). Отже залишки бензину , що потрапляють в каталізатор моментально без решти згоряють. Що ж відбувається з випадком "залиття" дизпалива. Водій проїжджає кілька метрів, поки не заглухне двигун. Потім, не розуміючи, що трапилося, спробує декілька разів безрезультатно завести двигун. Форсунки в цей час безбожно будуть лити солярку в циліндри, а звідти - в каталізатор, де попадаючи на розпечені трубочки, коксуючи отвори, зменшуючи їх у діаметрі, тобто по-простому, забиваючи каталізатор.
b0rg Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 23:06 #11 Опубліковано 13 Вересня, 2014 в 23:06 в новіших "дизелів" горловина баку вузька, практично ні один бензиновий пістолет в Луцьку туди ну нікак не має влазититого й буває періодично, що в бензу як раз додали соляри, навпаки рідко, хіба з старенькими екземплярами
romaxa11 Опубліковано 14 Вересня, 2014 в 03:01 Автор #12 Опубліковано 14 Вересня, 2014 в 03:01 Винний заправник, який завжди має перевіряти, що лити. Для цього накришечках бачків є позначка великим шрифтом: diesel, 92, 95. Ну і цього разу з нього вирахували. Шкода дядька, а з іншої сторони, я з сім'єю зібрались на книжковий ярмарок в Львів, вже були плани куди піти з дітьми, тому і заправив повний бак. Повезло феноменально, якщо б бензи було більше, стояв би в полях під Дубно з сім'єю, і фіг знати як би то все розрулилось.
woodwork Опубліковано 14 Вересня, 2014 в 03:22 #13 Опубліковано 14 Вересня, 2014 в 03:22 Читаю, тіхій ужас, я не уявляв що таке може бути, ппц. Стшсовно бачин заправщиків, їх ''високоінтелектуальна'' та малооплачувана робота заключається у кількох нескладних речах, привітання, запитання про тип та марку пального, тицнути пістоля, дістати його та попрощатись. Як можна тут натупити, це ж не якась наука, де прораховувати треба, бути уважним і все, а як дебіл то що зробиш?
Адміністратори kmd Опубліковано 14 Вересня, 2014 в 05:21 Адміністратори #14 Опубліковано 14 Вересня, 2014 в 05:21 Я або сам заправляю що рідше. Чи просто дивлюсь який пістолет заправщик втулив в бак.Потім йду до оператора.В кадіка 2 рази намагались пхнути дизель.
Victor_1989 Опубліковано 14 Вересня, 2014 в 08:07 #15 Опубліковано 14 Вересня, 2014 в 08:07 Не дарма на АЗС висять наклейки "Пістолет в бак, гроші в касу", але завжди краще глянути який пістолет тобі встромили в бак
V.Wolf Опубліковано 15 Вересня, 2014 в 18:57 #16 Опубліковано 15 Вересня, 2014 в 18:57 А на якій заправці то сталось?
Zalepok44 Опубліковано 15 Вересня, 2014 в 19:57 #17 Опубліковано 15 Вересня, 2014 в 19:57 Да на якісь ANP, полюбас, на ВОГ чи Окко навядчи таке можливо... Краще переплатити 0,3 грн за літру, але зайти в чистий, приємний туалет, випити смачної кави та виїхати із заправки з хорошим настроєм.
MANJAK11 Опубліковано 15 Вересня, 2014 в 20:06 #18 Опубліковано 15 Вересня, 2014 в 20:06 Да на якісь ANP, полюбас, на ВОГ чи Окко навядчи таке можливо... Краще переплатити 0,3 грн за літру, але зайти в чистий, приємний туалет, випити смачної кави та виїхати із заправки з хорошим настроєм.да да, ще давай стеріотипи навішай, цих мало, давай ще
romaxa11 Опубліковано 15 Вересня, 2014 в 20:08 Автор #19 Опубліковано 15 Вересня, 2014 в 20:08 Да на якісь ANP, полюбас, на ВОГ чи Окко навядчи таке можливо... Краще переплатити 0,3 грн за літру, але зайти в чистий, приємний туалет, випити смачної кави та виїхати із заправки з хорошим настроєм. Назву не буду світити , бо все ж вирішили і допомогли вони чим могли. Наголошую, таке можливе на будь-якій заправці. Раз і назавжди запам'ятайте, що заїжаючи на заправку, ви в зоні ризику. Це ж може бути ніч, всі сонні, чи перевтомлені від жари в день, чи відморожені зимою. Таке вже двічі ставалось зі мною за дванадцять років стажу. Перший раз в дизельний бусік стажер налив бензи, поки я розплачувався, а другий цей, де сім'я, діти. Комусь купити води, комусь хот-дога. Навіть подумати не міг.
Vgadomsky Опубліковано 15 Жовтня, 2014 в 19:34 #20 Опубліковано 15 Жовтня, 2014 в 19:34 вставлю свої 5 копійок у обговорення теми. Я можу абсолютно точно сказати, що такий бок, як залите не те паливо - трапляється дуже часто і на всіх азс без виключення. Це може статись з кількох причин: 1. пістолетчик завтикав і нерозчувши, або сам собі вирішивши пихнув не той пістолет. 2. Водій, вчора їздив на своїй дизельній машині, а сьогодні взяв дружинину бензинову і по звичці замовив не те паливо. 3. Водій сам потсавив не той вид палива. Але памятайте, що за кінцевий результат відповідає лише водій!!!!. Він відповідає за той агрегат, яким він управляє. Водій - каже пістолетчику, який пістолет поставити, водій каже оператору на касі, яке паливо оплатити, водій отримує чек, в якому зазначено вид палива, к-ть і ціну, водій, сідаючи у машину дивиться на циферблат колонки, на якому вказана к-ть, ціна і сума. Я розумію, що дивитись в чек - це не по феншую, але на колонку глянути не гріх (то залізяка, може і відбити і недолити і повернення зробити).Погоджусь з кожним, хто мені заперечить словами - я клієнт, я замовлення зробив, все решта проблеми АЗС. Але для того, щоб не втрати свій час, нерви, а можливо справність авто - рекомендую користуватись одним прийомом: приїхали на АЗС - пістолет в бак (не важливо чи Ви чи пістолетчик чи Ваш попутчик) - Ви до каси і оператору задаєте питання - Який пістолет знятий на 2-ї колонці? Якщо почули Ваше паливо - сміливо замовлейте і платітьдо речі, після такої заправки на циферблат колонки всеодно гляньте, хочаб суму чи кількість перевірте.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.