Jump to content

Вся правда про Грабінскі


Recommended Posts

Давно чув шо відкрився новий непоганий заклад, але ніяк не було можливості туди потрапити. І от вчора домовився з товаришем, взяли подруг і добралися) Обслуговування якшо чесно навіть не на "2"...40 хвилин ми чекали меню. Ціни там норм. АЛЕ!!! Коли прийшов час розплачуватись нам приносять "Попередній рахунок" :blink: , і все б воно добре, але в тому рахунку 3 буханочки хліба загальною вартістю :blink: 90!!! грн. Я вже мовчу про те що хліб ми зовсім не замовляли. Нас обслуговувала старший офіціант - жінка під 40 років. Однозначно в неї є досвід роботи офіціантом і добре вона знає як і коли мона підсунути такий рахунок. Все цікаве зараз... Я з товаришем підхожу до барної стойки, показуємо їй цей рахунок, вона звичайно не поняла шо ми від неї хочемо, коли ми пояснили - рахунок нам переробили, але в ньому вже не було напису "Попередній рахунок" . Впевнений що там цим промишляють часто, знайомі також жалувались шо там таке бумає...для всіх хто не повірить словам прикріпяю обидва рахунки.

Будьте уважні!!!

post-1493-1197214329.jpg

post-1493-1197214347.jpg

Link to comment
Share on other sites

Я також там був, правда вже давно десь так з місяці 2 тому...

Враження? ... Більш я туди не піду, хіба що так складуться обставини, що я буду змушений туди попасти.

Було нас троє, двоє моїх друзів і я. Замовили суші, так як після штатів я його почав любити. Крім того, що було багато нюансів, як от

замовили ми три різних види суші, офіціантка каже:

- я вам принесу все разом, на одній тарілці

- ні дякую, будь-ласка окремо

- так давайте все разом може?

- ні не треба

- хлопці а яка вам різниця, ви всерівно в ньому не розбераєтесь що де

...

(Це не дослівне відтворення, але суть збережено)

BTW це зовсім не справа офіціантів, вставляти свої 5 копійок і тим самим показувати свій псевдо-"професіоналізм", і принижувати клієнта, на кшталт

я просто спеціаліст по суші- ти ніхто. Може так і не було, але мені точно так здалося.

Але це що було потім взагалі вразило мене, коли мій друг замовив рис, перед тим спитавши чи випадково не має там грибів, на що отримавши ствердну відповідь, замовив страву. Через хвилин 20 принесли рис. Я думаю ви здогадалися з чим. Але саме цікаве попереду...

Ми попросили щоб підійшов адміністартор, яка знов почала задавати багато лишніх питань. Сказала що зараз вони все виправлять. Через 20 хвилин вона повертається до нас із запитанням до мого друга:

ЧОМУ ВИ НЕ ЛЮБИТЕ ГРИБИ?

Шо остаточно підірвало моє враження про цей заклда як такий. Отримавши багато відгуків схожого характеру від моїх друзів, більш цей заклад я не відвідую. Можливо почну, коли там відбудеться кардинальна зміна політики обслуговування відвідувачів і адміністратора зокрема. Але хто його знає чи взагалі таке станеться...

Link to comment
Share on other sites

:blink:

в багатьох закладах таке є.

Як висновок - побажання: "Перевіряйте те, що пишуть в рахунках"

Link to comment
Share on other sites

мы с супругой много раз обедали в Грабински и подобных прецедентов не было.. обслуживали нас быстро и качественно, со счетом тоже никаких заморочек. но к ценам на хлеб обязательно присмотримся :blink:

впрочем, как я мог недавно убедиться, уровень качества луцких заведений -- параметр весьма непостоянный. буквально на прошлой неделе я был просто поражен некачественной кухней и отвратительным обслуживанием в баре "Ортеол" (он же Винный погребок, на Леси Украинки напротив Аваля), который еще несколько месяцев назад я расхваливал на все лады. я и раньше удивлялся уменьшению количества посетителей, но списывал этот факт на возросшие цены на фоне уменьшения обьема порций. теперь убедился, что "Ортеол" превратился в столовку с завышенными ценами. окончательно мое мнение укрепило общение с "шеф-поварихой" этого заведения, которая на первое место в обслуживании клиента ставит калькуляцию на исходные продукты, и при этом умудряется готовить вовсе не то, что заказывал клиент :blink:

ps. из заведений с хорошей кухней за разумные деньги хочу выделить два, которые еще не подводили : ресторан Данко на проспекте Победы и английский паб Chester на проспекте Воли.

Link to comment
Share on other sites

быстренько "Грабински" репутации набрался.

про "Ортеол" тоже интересно.

нда. мы про доллар рассуждаем. цены на хлеб надо обговаривать :blink:

Link to comment
Share on other sites

виникає питання - в мене залишились обидва чеки (спеціально їх забрав), можливо варто із ними прогулятись у відділ захисту прав споживачів? Пояснити ситуацію, пред*явити докази? Я аж ніяк не хочу отримати якусь компенсацію тощо, хай би власники заплатили штраф, другий, третій, і почали б звертати увагу на персонал свого закладу.

Link to comment
Share on other sites

Я останнім часом ходжу тільки в Капрі. Питань до обслуговування, до персоналу і до рахунків немає :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ще один нюанс відносно Грабінскі:

там подають «піцу»(в їхньому розумінні цього слова). Скажіть, будь-ласка, з яких пір Маргарита стала коржем з соусом, на який замовляється начинка за вибором?!?!?!?!?

І ця клята офіціантка повідомила про це, тримаючи в руках виконане замовлення з такою «гадєнькою» ухмилочкою на морді!!! Патвора!

Та і пиво їхнє - фігня!

Link to comment
Share on other sites

як вже сказав Shura цей заклад активно набирає зочьоди...ф грубку Грабінскі, завтра іду відстоювати свої права споживача

Link to comment
Share on other sites

Я останнім часом ходжу тільки в Капрі. Питань до обслуговування, до персоналу і до рахунків немає :rolleyes:

аналогічно для мене Курінь і Честер thebest. смачно в квадраті!

в тему топіка - зіпсувалось обслуговування в раніше улюбленому швейку :rolleyes: хоча може це мені так повезло

Link to comment
Share on other sites

в тему топіка - зіпсувалось обслуговування в раніше улюбленому швейку :rolleyes: хоча може це мені так повезло

А шо саме сталося?

Link to comment
Share on other sites

А шо саме сталося?

офіціантки все більше зайняті собою і своїми бесідами. приходиться буквально за руку її тянути щоб підійшла до столу, прибрала, пивка піднесла...

Link to comment
Share on other sites

буквально на прошлой неделе я был просто поражен некачественной кухней и отвратительным обслуживанием в баре "Ортеол" (он же Винный погребок, на Леси Украинки напротив Аваля), который еще несколько месяцев назад я расхваливал на все лады. я и раньше удивлялся уменьшению количества посетителей, но списывал этот факт на возросшие цены на фоне уменьшения обьема порций. теперь убедился, что "Ортеол" превратился в столовку с завышенными ценами. окончательно мое мнение укрепило общение с "шеф-поварихой" этого заведения, которая на первое место в обслуживании клиента ставит калькуляцию на исходные продукты, и при этом умудряется готовить вовсе не то, что заказывал клиент

А шо я казав? :rolleyes:

В мене, в принципі, до "Грабінскі" претензій немає... разів 7 там був, в різний час доби - приблизно завжди було все нормально. Хоча до звання ресторану цей заклад не дотягує, але особисто в мене претензій до нього немає. Ввічливість до офіціанток, посмішка - і цього достатньо... а бажання віддячити чайовими в мене завжди залишалося, і його я не душив в собі :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

буквально на прошлой неделе я был просто поражен некачественной кухней и отвратительным обслуживанием в баре "Ортеол" (он же Винный погребок, на Леси Украинки напротив Аваля), который еще несколько месяцев назад я расхваливал на все лады. я и раньше удивлялся уменьшению количества посетителей, но списывал этот факт на возросшие цены на фоне уменьшения обьема порций. теперь убедился, что "Ортеол" превратился в столовку с завышенными ценами. окончательно мое мнение укрепило общение с "шеф-поварихой" этого заведения, которая на первое место в обслуживании клиента ставит калькуляцию на исходные продукты, и при этом умудряется готовить вовсе не то, что заказывал клиент

А шо я казав? :blink:

В мене, в принципі, до "Грабінскі" претензій немає... разів 7 там був, в різний час доби - приблизно завжди було все нормально. Хоча до звання ресторану цей заклад не дотягує, але особисто в мене претензій до нього немає. Ввічливість до офіціанток, посмішка - і цього достатньо... а бажання віддячити чайовими в мене завжди залишалося, і його я не душив в собі ^_^

Тобі було кому посміхатися;) А я от принципово просидів 20 хвилин не кличучи офіціантку, після того як вона мені меню принесла, чекаючи поки ж до мене підійдуть щоб прийняти замовлення. Добре шо все одно тра було чекати, то просто посидів в теплі:)

Link to comment
Share on other sites

Щодо швейку - там знайома офіціантка працює... вроді професійно дєвушка вміє обслуговувати (не подумайте пошлого) - працювали разом в одному закладі

Link to comment
Share on other sites

В суботу теж вирішив з дівчиною піти до ресторану^_^. Я ніколи не пробував суші от і вирішили сходити...Обслуговування на дуже низькому рівні, так само довго чекав меню, ще довше виконання свого замовлення...Ціни не дивився, якось ніколи не звіряю, тепер прийдеться...Мені найбільше сподобався дизайн такого закладу :blink:,особливо українське веретено серед залу...мда...не так собі все уявляв.А хотілось відпочити...

Link to comment
Share on other sites

В суботу теж вирішив з дівчиною піти до ресторану:). Я ніколи не пробував суші от і вирішили сходити...Обслуговування на дуже низькому рівні, так само довго чекав меню, ще довше виконання свого замовлення...Ціни не дивився, якось ніколи не звіряю, тепер прийдеться...Мені найбільше сподобався дизайн такого закладу ;),особливо українське веретено серед залу...мда...не так собі все уявляв.А хотілось відпочити...

а может не стоит ходить до "закладу, посередені якого стоїть українське веретено", чтобы попробывать в первый раз суши? :)

Link to comment
Share on other sites

В суботу теж вирішив з дівчиною піти до ресторану:). Я ніколи не пробував суші от і вирішили сходити...Обслуговування на дуже низькому рівні, так само довго чекав меню, ще довше виконання свого замовлення...Ціни не дивився, якось ніколи не звіряю, тепер прийдеться...Мені найбільше сподобався дизайн такого закладу :angry:,особливо українське веретено серед залу...мда...не так собі все уявляв.А хотілось відпочити...

а может не стоит ходить до "закладу, посередені якого стоїть українське веретено", чтобы попробывать в первый раз суши? :D

:) Здається автор якраз і вказував на те, що українське веретено в ресторані, яке готує східні страви, мяко кажучи, недоречне.

Чи може там суші недоречне?

П.С. Цікаво, куди я дивився, що не бачив того веретена? Хоча ми теж чекали довго офіціантку, після того як нам принесли меню.

Фішка їхня, чи шо? Чи дають час необізниним лучанам, щоб вибрати страву?

Link to comment
Share on other sites

В суботу теж вирішив з дівчиною піти до ресторану:). Я ніколи не пробував суші от і вирішили сходити...Обслуговування на дуже низькому рівні, так само довго чекав меню, ще довше виконання свого замовлення...Ціни не дивився, якось ніколи не звіряю, тепер прийдеться...Мені найбільше сподобався дизайн такого закладу :),особливо українське веретено серед залу...мда...не так собі все уявляв.А хотілось відпочити...

собстна я також був там у суботу) може нам зміна така попалась?)

Link to comment
Share on other sites

В суботу теж вирішив з дівчиною піти до ресторану:). Я ніколи не пробував суші от і вирішили сходити...Обслуговування на дуже низькому рівні, так само довго чекав меню, ще довше виконання свого замовлення...Ціни не дивився, якось ніколи не звіряю, тепер прийдеться...Мені найбільше сподобався дизайн такого закладу :),особливо українське веретено серед залу...мда...не так собі все уявляв.А хотілось відпочити...

собстна я також був там у суботу) може нам зміна така попалась?)

може і зміна...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...