Перейти до змісту

Майстер по ремонту/сервісу авто


difoto

Рекомендовані повідомлення

Більш того, що проблема в перетворювачі напруги який вставляється в прикурку, який там вихідний роз'єм, та вольтаж-ампераж? Яке авто?
ІМХО джерело шуму всередині реєстратора. Коли від'єднуєш кабель живлення від реєстратора шум зменшується, а при вимкненому взагалі пропадає. При тому роз'єм знаходиться в прикурювачі.

БЖ який в роз'ємі без нагрузки може менше шуміти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть хорошого майстра для ремонту старої чи встановлення нової рульової рейки на Опель Кадет 1987р.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До кого звернутися на рахунок встановлення автосигналізації? Бажано людина з хорошою репутацією. Дякую.

0668587372 Іван

Він вже стільки їх переставив і на різні авто.... Дзвони не пошкодуєш. І не тільки сигналізації, а і взагалі всього різного по електриці.

Змінено користувачем Nikitamega
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть хорошого майстра для ремонту старої чи встановлення нової рульової рейки на Опель Кадет 1987р.

не дня без пригод? - вранці просив допомоги з свічками, а вечері вже рейку треба ремонтувати... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть хорошого майстра для ремонту старої чи встановлення нової рульової рейки на Опель Кадет 1987р.

не дня без пригод? - вранці просив допомоги з свічками, а вечері вже рейку треба ремонтувати... :)

Та просто рейка з самого початку стукала, ще як машину брав, от і роблю все по трошки))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене також стукала. Кум поміняв.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть хорошого майстра для ремонту старої чи встановлення нової рульової рейки на Опель Кадет 1987р.

не дня без пригод? - вранці просив допомоги з свічками, а вечері вже рейку треба ремонтувати... :)

Та просто рейка з самого початку стукала, ще як машину брав, от і роблю все по трошки))

Її легко міняти. Підходить нова з Ланоса здаеться. А так можна б.у. за 300 грн взяти.

Якщо треба можу допомогти з встановленням.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

але спочатку спробуй на пару градусів затянути рейку, може перестати стукати, але руль чуть тугіше буде ходити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є проблеми з вакуумною системою в мерседеса w124 94р. 2,5 TD - треба діагностика і ремонт. Хто може допомогти або порадити когось?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є проблеми з вакуумною системою в мерседеса w124 94р. 2,5 TD - треба діагностика і ремонт. Хто може допомогти або порадити когось?

099-291-26-26 Андрей на львовской возле аптечных складов

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люди, де можна якісно і не дорого зробити стартер на Опель кадет, 1987 року, 1,3 мотор. Принципі потрібно тільки замінити бендикс і щітки??

Змінено користувачем arimantaras
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люди, де можна якісно і не дорого зробити стартер на Опель кадет, 1987 року, 1,3 мотор. Принципі потрібно тільки замінити бендикс і щітки??

На формулу, до стартеристів, питати Вову.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть майстра/ станцію ТО де б якісно продіагностували систему ГРМ та приводу генератора на автомобілі Шкода.

Суть проблеми така, що на холодному двигуні свистить якийсь ролік чи щось таке подібне, але це не ролики ГРМ - оскільки знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав. Генератор місяць назад робився, є підозра на кондиціонер чи натяжний ролик.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть майстра/ станцію ТО де б якісно продіагностували систему ГРМ та приводу генератора на автомобілі Шкода.

Суть проблеми така, що на холодному двигуні свистить якийсь ролік чи щось таке подібне, але це не ролики ГРМ - оскільки знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав. Генератор місяць назад робився, є підозра на кондиціонер чи натяжний ролик.

Я, звісно, далеко не експерт - скоріше "наїздник", але на своїй ВАЗівській 99ці спостерігав подібний симптом. Виявилося, що свист був від помпи (водяний насос), яка приводиться в рух ремнем ГРМ. Вилилося це в те, що в дорозі порвався ремінь ГРМ, який не наїздив і 10 тис. км. - майстер пояснив, що саме підтікаюча помпа, а точніше антифриз від неї, в результаті спричинилася до такої халепи з ремнем (роз'їло чи зіслизнуло).

Не знаю, можливо, у Шкоді там якось інакше з цим, але про всяк випадок майте на увазі.

До речі, у Вас часом не зникає потроху антифриз останнім часом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть майстра/ станцію ТО де б якісно продіагностували систему ГРМ та приводу генератора на автомобілі Шкода.

Суть проблеми така, що на холодному двигуні свистить якийсь ролік чи щось таке подібне, але це не ролики ГРМ - оскільки знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав. Генератор місяць назад робився, є підозра на кондиціонер чи натяжний ролик.

Я, звісно, далеко не експерт - скоріше "наїздник", але на своїй ВАЗівській 99ці спостерігав подібний симптом. Виявилося, що свист був від помпи (водяний насос), яка приводиться в рух ремнем ГРМ. Вилилося це в те, що в дорозі порвався ремінь ГРМ, який не наїздив і 10 тис. км. - майстер пояснив, що саме підтікаюча помпа, а точніше антифриз від неї, в результаті спричинилася до такої халепи з ремнем (роз'їло чи зіслизнуло).

Не знаю, можливо, у Шкоді там якось інакше з цим, але про всяк випадок майте на увазі.

До речі, у Вас часом не зникає потроху антифриз останнім часом?

також думав про помпу, антифриз на місці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви самі себе чуєте

знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав.

Виявилося, що свист був від помпи (водяний насос), яка приводиться в рух ремнем ГРМ.

Є спеціальні спреї (антисвист) прискається на пас, якщо свист пропадає, то натягується пас, або міняється.

Якщо не пропадає, знімається пас і перевіряються ролик, генератор,компресор кондиціонера,насос гідропідсилювача керма(якщо є)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви самі себе чуєте

знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав.

Виявилося, що свист був від помпи (водяний насос), яка приводиться в рух ремнем ГРМ.

Є спеціальні спреї (антисвист) прискається на пас, якщо свист пропадає, то натягується пас, або міняється.

Якщо не пропадає, знімається пас і перевіряються ролик, генератор,компресор кондиціонера,насос гідропідсилювача керма(якщо є)

прискав на ремінь всім чим тільки можна було - не діє.

свист не постійний - схожий на те, ніби ролик/підшипник підсвистує в певній точці - пів оберта свистить пів оберта тихо.

і по темі - до кого звернутися?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому генератор ремонтували? до цього свист був?

Думаю причина в ньому (щось чиркає в середині).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому генератор ремонтували? до цього свист був?

Думаю причина в ньому (щось чиркає в середині).

одні "майстри" сказали проблема в ньому - здав в ремонт, замінили щетки і змазали підшипники.

підсвистування не пропало. свист схожий як на відео по ссилці

http://www.youtube.com/watch?v=FPNAQuvj5Hc

Змінено користувачем Megaherz
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на цьому відео водяний насос желєзобєтонно - частота свисту співпадає з частотою відхилення паса ГРМ на шківах розподільного валу (це перекіс, зміщення не повинно бути взагалі)

В твоєму випадку дійсно треба до майстра - це не пас, і скоріше не генератор

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

купа спеців дає поради,а ніхто навіть не спитав яка Шкода і який обєм мотора.якщо1.4 як на відео-помпа на ремені ГРМ,але ж є ще і 1.2,де стоїть цеп.

о5оо773712-Юра

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть майстра/ станцію ТО де б якісно продіагностували систему ГРМ та приводу генератора на автомобілі Шкода. Суть проблеми така, що на холодному двигуні свистить якийсь ролік чи щось таке подібне, але це не ролики ГРМ - оскільки знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав. Генератор місяць назад робився, є підозра на кондиціонер чи натяжний ролик.

купа спеців дає поради,а ніхто навіть не спитав яка Шкода і який обєм мотора.якщо1.4 як на відео-помпа на ремені ГРМ,але ж є ще і 1.2,де стоїть цеп. о5оо773712-Юра

Читай уважно, записав же про ролики ГРМ, так що 1.2 відпадає

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

одні "майстри" сказали проблема в ньому - здав в ремонт, замінили щетки і змазали підшипники.

підсвистування не пропало. свист схожий як на відео по ссилці

На відео свистить ремінь, зверни увагу який він кривий, мабуть самий дешевий ставили.

В мене схожа ситуація, на холодну посвистує вже кілька років. Минулого літа перевіряв систему кондиціонування, за весь час витікло лише 10% фріону. Генератор перебирав по іншій причині 2 роки тому. Тому я забив на це.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть майстра/ станцію ТО де б якісно продіагностували систему ГРМ та приводу генератора на автомобілі Шкода. Суть проблеми така, що на холодному двигуні свистить якийсь ролік чи щось таке подібне, але це не ролики ГРМ - оскільки знімали ремінь з приводу генератора та завели авто і свист пропав. Генератор місяць назад робився, є підозра на кондиціонер чи натяжний ролик.

купа спеців дає поради,а ніхто навіть не спитав яка Шкода і який обєм мотора.якщо1.4 як на відео-помпа на ремені ГРМ,але ж є ще і 1.2,де стоїть цеп. о5оо773712-Юра

Читай уважно, записав же про ролики ГРМ, так що 1.2 відпадає

Двигун 1.4 16 клапанний. можливо це і помпа - але підтікань поки немає, антифриз на місці.

Направте ,будь-ласка, до хороших спеціалістів. Щоб не було як із попередніми коли невірно визначили причину.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

купа спеців дає поради,а ніхто навіть не спитав яка Шкода і який обєм мотора.якщо1.4 як на відео-помпа на ремені ГРМ,але ж є ще і 1.2,де стоїть цеп.

о5оо773712-Юра

Я так розумію, ти - спєц (раз даєш номер).

Так от, написано, що при знятті паса генератора свист зникає. Отже це не привод ГРМ, чи то ланцюговий, чи то пасовий.

Методом виключення визначаємо що свист дає те, що приводиться пасом генератора. Оскільки антиписком вже прискали, і свист не зник, то це не пас, не його натяг, не шківи. Оскільки генератор вже розбирали. не знайшли несправності, змастили і писк не зник (і характер його не змінився), то залишається 1.ролик паса генератора, 2. компресор кондиціонера (що наймовірніше), 3.насос гідропідсилювача.

Для Megaherz-а, нажаль спеців в Луцьку не знаю, тому пораджу звернутися до власників такого ж авто в Луцьку, де вони обслуговуються

Змінено користувачем vaz75
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...