Перейти до змісту

У Луцьку хочуть запровадити автоматизовану систему обліку пасажирів та оплати за проїзд


jack74

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
2 годин тому, Zheny@ сказано:

Актуальним стане придуманий мною лозунг (ото я гордий! :) ) : "Поспішаєш? Тролейбуси їздять вчасно!"

Вчасно - це дуже добре. Ще би менше таких ситуацій, коли поспішаєш, а "Тролейбус далі не їде, бо немає струму/заклинило двері/спустило колесо/шешонібудь, пересядьте в той що ззаду". А той що ззаду не йде туди, куди тобі потрібно, і гроші за квиток кондуктор повертати навідріз відмовляється. І кінцевому результаті приходиться далі їхати маршруткою, заплативши 2 рази.

  • Відповідей 164
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
13 часа назад, Zheny@ сказал:

Особливо - про халявщиків. А це в свою чергу - гроші від держави.

 

Якщо ближчим часом станеться перехід на адресну допомогу, сенсу у цьому 0,00...

 

13 часа назад, Zheny@ сказал:

Система оповіщення разом із GPS приведе цільового пасажира.

 

Згоден, GPS давно просився.

Опубліковано
5 годин тому, TFA сказано:

Якщо ближчим часом станеться перехід на адресну допомогу

Можна пруф?

16 годин тому, Serpent сказано:

і гроші за квиток кондуктор повертати навідріз відмовляється.

маразм. Всіх пересаджують з їхніми квитками у наступний тролейбус.

Якщо 15-ка зламалася, то у наступну пересідають із тими ж квитками і їдуть далі.

16 годин тому, Serpent сказано:

"Тролейбус далі не їде, бо немає струму/заклинило двері/спустило колесо/шешонібудь

Такі варіанти - одиничні. І трапляються не щодня. І це тільки через хєрові тролейбуси, і недофінансування на їхній ремонт.

Я зранку сідаю на 1-ку. БІля "Хурми". Він приїжджає до 7,30. (зазвичай о 7,25-7,27). І вже о 7,55-7,58 я біля ДЕПО. 2 хв до прохідної.

за 2 роки - ніразу не став посеред дороги.

 

Те, що трапляються негаразди - виправить електронний квиток.  Я сів у тролейбус і заплатив. По причині поломки - не доїхав. пересів у будь-що інше - доїхав.

Все.

Опубліковано

Та ні, маразм - це оце чекання на зупинці з квитком наступного підходящого тролейбусу. Якщо моя робота розміщена на "кільці" 15-тки, тоді мені всеодно, що їхатиме наступним. Але якщо потрібен транспорт на те ж ДПЗ - чекати наступний тролейбус (1 або 2) 10-15хв може коштувати вже запізнення на роботу. Маршрутчик у випадку поломки віддав тобі 3грн. і його зовсім не цікавить, що ти будеш далі з грошима робити (сідати на іншу чи пройдешся 20 метрів до точки призначення).

p.s. Сідав на Тр2 біля гот. "України" у 7:20. Один раз міг приїхати в 7:18, другий раз - в 7:28, третій - взагалі не дочекався. Тому наслідок, впринципі, очевидний...

Опубліковано
44 хвилин тому, Zheny@ сказано:

маразм. Всіх пересаджують з їхніми квитками у наступний тролейбус.

Zheny@, от тут ти не правий. Я одного разу був свідком знайомої всім тролейбусникам ситуації: не стало напруги в енергомережі, коли буде - невідомо. Пересісти в наступний тролейбус то можна, але він так же само стоїть ззаду без напруги. :) Частина людей (хто не поспішає) лишилася чекати, частина вийшла, а ще частина (яка не доїхала куди потрібно) почала вимагати у кондуктора повернути сплачені за квиток гроші. А кондуктор навідріз відмовилася це зробити, мотивуючи це тим що "квиток вже використаний, що я вам, зі своїх повертати буду?". Ніякі аргументи, вмовляння чи погрози скарг в адміністрацію не подіяли. На мою думку, такі моменти і відбивають у людей бажання їхати тролейбусом. Більшість вважає, що нехай заплатить у маршрутці на 1 гривню більше, але точно доїде в пункт призначення, а якщо ні - то водій без питань поверне кошти.

Проїзд пасажира у тролейбусі - це, по суті, міні-угода між надавачем послуг (ЛПЕ) і кінцевим споживачем. Споживач зобов'язується оплатити вартість надання послуги шляхом придбання проїзного документа (квитка), а ЛПЕ, зі свого боку, зобов'язується доставити споживача у пункт призначення. І що виходить у випадку форс-мажора зі сторони ЛПЕ? Споживач свою частину угоди виконав - оплатив проїзд, а ЛПЕ свою частину угоди (доставити споживача) - не виконав. Постає питання компенсації постраждалій від невиконання договору стороні (повернути кошти за ненадану послугу). І тут ЛПЕ, по суті, "кидає" клієнта, відмовляючись повертати кошти за не надану послугу, і навіть механізм повернення коштів, підозрюю, ніде не прописаний. Ти вважаєш такий стан речей нормальним?

Опубліковано
1 час назад, Zheny@ сказал:

Можна пруф?

http://dt.ua/ECONOMICS/v-uryadi-hochut-monetezivati-pilgi-na-proyizd-z-2017-roku-219929_.html

Крім того, не забувай, що цього року, НЯП, в бюджеті взагалі не було закладено грошей на компенсацію пільгових перевезень, місто змушене було шукати гроші. 

Опубліковано
15 хвилин тому, Serpent сказано:

І тут ЛПЕ, по суті, "кидає" клієнта,

Швидше окремі "індивідуми" у особі кондуктора.

В ідеалі - мала б повернути гроші і забрати квиток.  і написати пояснюючу.  Зателефонувавши диспетчеру. У всіх є "корпоративні" телефони, на подібні випадки.

Я ніде не чув про вказівку " ні в якому разі не повертати гроші, якщо поломка і людина вимагає".

 

Між іншим. Зараз у кожного кондуктора є бейдж, на синій стрічці. Де вказані його ПІБ.

Вони їх ховають проїзними квитками. А не мали б. Менше з тим. Якщо ви бачите якесь порушення з боку кондуктора (повторний продаж квитка, хамство, нетверезий стан і т.п. ) маєте повне право подивитися на її бейдж , запам'ятати (записати ) ініціали і номер тролейбуса (написаний на кабіні водія в салоні).

Згодом я придумаю мило, розміщу його тут, і можна буде скидати туди всі порушення. Можна із фото / відео / аудіо.

 

 

 

Опубліковано
1 година тому, Zheny@ сказано:

Згодом я придумаю мило, розміщу його тут, і можна буде скидати туди всі порушення. Можна із фото / відео / аудіо.

 

  мо тут? http://lpe.at.ua/

Опубліковано

я не знаю хто це, що це і ЛПЕ - не має до них ніякого відношення.

Це не офіційний сайт. І кому будуть приходити ті повідомлення - ХЗ!

 

Пошта буде якась GMail-овська. 

згодом буде оф. сайт - тоді все буде там. Типу Зворотній зв'язок, книга скарг і пропозицій.

А ще, на прохідній ЛПЕ є скринька для пропозицій.

 

 

Опубліковано
2 часа назад, Zheny@ сказал:

я не знаю хто це, що це і ЛПЕ - не має до них ніякого відношення.

 

 

 

Сайт був створений любителями електротранспорту у 2008 році. Тоді була співпраця з ЛПЕ, вони просили розмістити деякі матеріали, згодом була домовленість про розміщення графіків руху, яка триває досі. Оскільки цей ресурс свого часу був розрекламований, він став популярним. Так як офіційного сайту немає, ним користуються досі, бо там розміщені актуальні графіки. Підкреслюю, що з нашої сторони це відбувається на добровільних засадах, гроші ми за це не брали. Якщо буде створений офіційний сайт, де будуть актуальні графіки руху, потреба у існуванні цього сайту відпаде.

Опубліковано
В 26.10.2016 at 22:45, AnimaNoir сказал:

Оплата при виході це дебілізм. Виходиш і стоїш в черзі півгодини поки всі розплатяться. 

це сказано з досвіду чи припущення?

я схиляюся до думки, що припущення.

а з досвіду скажу - неручностей немає. в першу чергу це обумовлено тим, що різна відстань, яку хоче проїхати пасажир, має різну вартість.

Опубліковано
18 минут назад, Saddy сказал:

це сказано з досвіду чи припущення?

я схиляюся до думки, що припущення.

а з досвіду скажу - неручностей немає. в першу чергу це обумовлено тим, що різна відстань, яку хоче проїхати пасажир, має різну вартість.

В рівному не раз бував. І дуже незручно. А питання різної вартості проїзду явно потрібно вирішувати по іншому.

Опубліковано
8 годин тому, Saddy сказано:

а з досвіду скажу - неручностей немає. в першу чергу це обумовлено тим, що різна відстань, яку хоче проїхати пасажир, має різну вартість.

у наших сільських маршрутках так само - різна відстань, різна вартість, але платять при вході.

  • 3 тижня потому...
  • 2 тижня потому...
Опубліковано
В 28.10.2016 at 10:01, Zheny@ сказал:

Суть в тому, що потрібно триматися правого боку. А лівий тримати максимально вільний.

ось такі треба робити ескалатори

c7d0378967a3a710c95a1d8dc0b7594f04804ce00a4dc8d1662558c3c368dd2b_1.jpg

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...