Перейти до змісту

Вибір велоконя


Рекомендовані повідомлення

А що Аіст не велосипед? у мене їх аж два ;)

отакот вирішують власники аістів проблему запчастин - купують другий аіст :lol:

А фулі.. він коштує менше, як твоя касета.. :D :D :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 903
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Всім привіт.

Треба поради в виборі бюджетного вела.

Для чого: їзда по місту (щоденна), легке бездоріжжя, грунтовка, лісові дороги та в майбутньому трасса і дальні заїзди(200км наприклад)

Сума: 300$ (знаю що мало))) )

Основні вимоги: надійна алюм. рама,максимально хороша в такій ціні трансмісія і передня амортизована вилка щоб не УГ.

Варіант б/у цілком розглядається, проте і новий не відкидається.

Що порадите?

Змінено користувачем UB5PG
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

однозначно БУ, Тимцо, возле хлебзавода.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

однозначно БУ, Тимцо, возле хлебзавода.

а точніше? Якого хлібзавода?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їдеш по вул.Івана-Франка, проїзджаєш КХП №1, і на перехресті (направо поворот до Торгово-промислової палати на ліво Тимцо) якраз і є

однозначно БУ, Тимцо, возле хлебзавода.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що Аіст не велосипед? у мене їх аж два ;)

отакот вирішують власники аістів проблему запчастин - купують другий аіст :lol:

ти не повіриш, до одного з них купив планетарку як поливина ціни байка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім привіт.

Треба поради в виборі бюджетного вела.

Для чого: їзда по місту (щоденна), легке бездоріжжя, грунтовка, лісові дороги та в майбутньому трасса і дальні заїзди(200км наприклад)

Сума: 300$ (знаю що мало))) )

Основні вимоги: надійна алюм. рама,максимально хороша в такій ціні трансмісія і передня амортизована вилка щоб не УГ.

Варіант б/у цілком розглядається, проте і новий не відкидається.

Що порадите?

Bergamont Dark Dust 2010 - знаходиш ще 40-50 доларів і береш ось такого (думаю, що можна в "Велозоні" замовити і ціна буде приблизно така ж сама); їздиш один-два-три роки і паралельно збираєш гроші. Продаєш його за 150-200 доларів і купуєш собі новий вже залежно від того скільки назбирав і чого хочеться...

Змінено користувачем Igrek
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за пораду.

Я так розумію що хардтейл те, що мені потрібне.

А на яких виробників орієнтуватись при виборі б/у варіанту?

Та й з нових варіантів що ще можете порадити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При виборі б/в варіанту треба брати пиво і орієнтуватися на когось з форума, хто тобі допоможе :)

А з нових - в усіх майже виробників нижній ціновий рівень 300-400 доларів. Bergamont, Giant, Kellys, Comanche, Gary Fisher, Trek...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Надибав в інеті ось такого вела Orbea Sport Tuareg

Хтось їздить на велах цього виробника?

І як він в порівнянні з Bergamont Dark Dust 2010?

РАМА BERGAMONT 26" MTB Alloy 6061 Lite Tubing, Allround- Geometrie

РАЗМЕР РАМЫ 38,42,47,51,56 см

ЦВЕТ Shiny White-Blue, Matt Black

ВИЛКА RST 191 T 26V, 76mm

РУЛЕВАЯ КОЛОНКА TATTOO Cartridge A-Head

РУЛЬ TATTOO Comp

ВЫНОС Tattoo Comp

СЕДЛО Tattoo Color Line

ГЛАГОЛ Tattoo Comp

ЗАДНИЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ Shimano Altus RD-M310-L

ПЕРЕДНИЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ SHIMANO FD-C050 T/P

МАНЕТКИ SHIMANO Altus ST-EF50-7L

ТОРМОЗА TEKTRO RBP-Y837AL

ВТУЛКИ TATTOO Tour / Thread Tour

КАССЕТА SHIMANO MF-TZ21, 14-28Z

ЦЕПЬ SHIMANO CN-UG51

ОБОДА TATTOO BGM Z-1000

ПОКРЫШКИ SCHWALBE Black Jack, 26x2,10 (54-559)

СИСТЕМА SHIMANO FC-M151, 42/34/24T

КАРЕТКА TATTOO CH-52

ПЕДАЛИ WELLGO LU-945

ВЕС 13,3 кг

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти за такий вел готовий вивалити 350 баків??? :blink:

якщо чесно, їздив на обладнанні класу Альтус, туфта повна, даєш нагрузку і чуєш скрегіт... Хочеш рванути, а цеп зриває з зубів, при їзді в горку, якщо завтикав переключитись, то краще вже цього і не робити...

я радив би таки сходити до Тимца... думаю в нього за такі гроші клас Деор получиться(на вібрейках звичайно)

та і вилка можливо посерйозніша.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримую.

Брати новий байк за 350 баків.. ще й на такому обладнанні і плати за напис Орбеа 100... н*х.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти за такий вел готовий вивалити 350 баків??? :blink:

якщо чесно, їздив на обладнанні класу Альтус, туфта повна, даєш нагрузку і чуєш скрегіт... Хочеш рванути, а цеп зриває з зубів, при їзді в горку, якщо завтикав переключитись, то краще вже цього і не робити...

я радив би таки сходити до Тимца... думаю в нього за такі гроші клас Деор получиться(на вібрейках звичайно)

та і вилка можливо посерйозніша.

Для мене на даний момент, що клас Альтус, що інщий нічого не каже. Тому і питаю поради в тих хто шарить, щоб не купити уг.

В Тімца щойно був. Запропонували 2 варіанти в ціні 350-400$ (rockrider та genesis). В обох варіантах мене "смутило" розташування тросиків, зверху на рамі.

п.с.: доречі Альтус стоїть на Bergamont"і )))

Змінено користувачем UB5PG
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я написав про клас альтус і як він себе поводить при нагрузках...

Генезіс пам'ятаю а от рокрайдер щось не дуже...

а ростовки рам, наявних в нього велосипедів, тобі підходяться?

тема будова велосипеда тобі в допомогу, почитай...

або ж велочтівотобі в допомогу...

трохи почитай...

якщо ж в Тимца щось приглянулось, то пост 373 раджу перечитати ще разок :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В обох варіантах мене "смутило" розташування тросиків, зверху на рамі.

плануєш когось на рамі катати?:) нічого поганого в такому розташуванні тросиків нема :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В обох варіантах мене "смутило" розташування тросиків, зверху на рамі.

И правильно что смутило, признаки благородной рамы: грамотная прокладка тросов (под верхней трубой), красивый змеевидный шов места сварки (если не затерт руками негров как в Какондайлах), интегрированный или полу интегрированный рулевой стакан, гидроформинг и прочая лабуда изменения формы и толщины труб перев и треугольников, упоры для гидролиний, крепления дисков, отсуствие крепления вибрейков (холивар - диски против вибрейков), отсуствие крепления для багажника и болотников(и такое возможно), сменный петух, вес рамы.

Удачи с приобретением.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Dimaxa, дякую за статті. Про вибір бюджетного байка я вже раніше читав. Тому приблизно орієнтуюсь. А от по тех. частині буде корисно.

vampirich, ні, не планую. Просто троси зверху труби не дуже практично як на мене. Хоча...все пізнається в порівнянні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И правильно что смутило, признаки благородной рамы: грамотная прокладка тросов (под верхней трубой), красивый змеевидный шов места сварки (если не затерт руками негров как в Какондайлах), интегрированный или полу интегрированный рулевой стакан, гидроформинг и прочая лабуда изменения формы и толщины труб перев и треугольников, упоры для гидролиний, крепления дисков, отсуствие крепления вибрейков (холивар - диски против вибрейков), отсуствие крепления для багажника и болотников(и такое возможно), сменный петух, вес рамы.

Удачи с приобретением.

Я бы сказал что это ты описал гоночную раму. Про гидроформинг - 2-3 года назад топовые рамы были без хитроформинга. А толщина труб это баттинг. Прокладка тросов - вообще пофиг сверху или снизу. Сверху даже удобнее(когда вел подымаешь, тросики в руки не врезаются).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я бы сказал что это ты описал гоночную раму.

При чем новую гоночную раму. По цене бюджетного велосипеда. Не грузите человека, Bergamont Dark Dust и Сomanche Tomahawk тоже велосипеды. А убитый б.у Деор у Тимца тоже не фонтан. У него уже надо чтобы смотрел глазками знающий человек, а то купить можно все что угодно...

Б.у есть на котором 200 км проехали по парку, а есть совсем ушатаные экземпляры.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Альтус... Діор ... Ви йому ще ХТ скажіть щоб брав і не класом нижче.Людина купляє,я так зрозумів, перший байк і якщо його попре то все можна поміняти.А як буде тільки за пивом їздити то і альтуса йому вистачить

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Альтус... Діор ... Ви йому ще ХТ скажіть щоб брав і не класом нижче.Людина купляє,я так зрозумів, перший байк і якщо його попре то все можна поміняти.А як буде тільки за пивом їздити то і альтуса йому вистачить

Не за пивом це точно.)

Катання мене пре, так як і перло років 7-8 тому, коли викручував максимум з складного ромета за 250 грн на той час купленого, і по лісі в Струмівці на ньому літав.

Але той Дженезіс який у Тімца висить принаймні зовнішнім виглядом каже, що на ньому точно не за пивом іздили, і точно не по асфальтованій дорозі на роботу щодня.

Рокрайдер ніби ціліший але білий.

В цій ціновій категорії більше нічого в нього нема, далі +200$

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сподобався Генезіс? Бери.. головне щоб вел подобався..

Потім розбереш його , відрегулюєш.. або подивишся, як це робить мехінік.. нариєш купу мануала.. і.... першого разу будеш пів ночі крутити байк на сходовій клітці..., нічого не вийде... і поведеш його в руках знову до механіка. ))))

Жартую звичайно.

Бери, що подобається. Головне (повторюсь) в такій ціні без заднього аморта і без дискових гальм.

Купуй і викатуй.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О брат, купи "Украину", лучший байк до 300$ :ok:

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

признаки благородной рамы: грамотная прокладка тросов (под верхней трубой)

Маю байка з неблагородною рамою і неграмотною прокладкою тросів:

http://www.trekbikes.com.ua/index.php?b=trek_2009&n1=MTB%20Hardtails&n2=6500

Поки що влаштовує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гарний байк. В топових хардтейлів трека теж троси чомусь "неграмотно" прокладені. В карбонових не так, але там вже свої правила.

http://www.trekbikes.com.ua/index.php?b=trek_2009&n1=MTB%20Hardtails&n2=8500

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...