Перейти до змісту

Вибір велоконя


Рекомендовані повідомлення

http://www.bikedivision.ru/katalog/products/velosipedy/velosipedy-wheeler/velosiped-wheeler-pro-900

Навеска начального уровня. Обода двойные. Для города хватит с головой. Для лёгких поездок по лесам - тоже хватит. Мой первый байк был даже ниже такого уровня (что-то около 140 долларов, железная рама, жёсткая вилка, тяжёлый), но выдерживал нагрузки в течении года, хотя эксплуатировался очень жёстко (временами учился триалить и прыгать на дёртах :)).

При своевременном ТО проблем не должно возникнуть. Единственный минус - конструкция рамы. Просто она мне не нравится. Может, стоит взять обычную, с высокой трубой? (по причине того, что вдруг чего - легче продать будет)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 903
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

я плотно занимаюсь выбором велоконя для супруги. в данный момент привлекательным кажется предложение Wheeler Pro 900 Lady за $390 от atmavan. поскольку отзывов в сети по этой модели очень мало, прошу сведущих людей одобрить или оспорить этот выбор. заранее благодарю за любую информацию

Молодець. Недавно просив в оренду вел., а вже сьогодні хочеш придбати. Отже дружині сподобалось. Я ось зараз також збираю гроші на вел собі, але вже налаштовую свою дружину на те, що потрібно шукати місце в квартирі не одне, а два місця. Почав переконувати, як гарно виїхати на вихідні з дитиною в ліс, відпочити.

Я також зацікавився велосипедами Wheeler, але відгуків по ним досить мало. Знайшов тільки пару про 39Про модель. Сам хочу придбати або 39 або 49 модель, на що грошів вистачить. Ну на крайняк - прийдеться придбати б/в, але ціна на новий 39 віллер та б/в при схожій комплектації майже однакова.

До речі, хтось писав. 

"Venom, впечатление положительное. каких-то проблем я не заметил вовсе. переключение скоростей работает четко, вибрейки тормозят отлично и вполне предсказуемо, хорошо едет накатом на штатной резине, хода вилки мне вполне хватает для комфортной езды. после выходных напишу отчет подлиннее". 

Чекаю з нетерпінням. Хочу нарешті визначитися з вибором.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як буде використуваввутись вел?

Якщо для покатушок аля парк, траса, не спішно по лісі, а потім полем помаленько до річки... то підходить. :D

Але поторгуйся. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Нарешті остаточно вирішив з 2-х ніг перейти на 2 колеса. Посовався трохи по нету, подивився характеристики велів та теми в гілці Велоparty/VeloParty. І зупинився. Перед вибором. 

Що купувати. В смислі, що купувати я визачився, велосипед, MTB, але який?

1. Є варіанти купити в схожій ціновій категорії нове або б/в. Заїхав якось по пораді Ursa глянути вели до Юри Тимцо. Вели в нього коштують недешево, але гарної якості (як на мене, непрофесіонала). Дивився на вели вищої цінової категорії, в межах 550 уйов. Тоді, коли я там був, в такій ціновій категорії було 3 вела, NAKAMURA, Трек, та KTM (здається). Зрозуміло, що всі вели на люміньовій рамі, досить пристойні зовні (в плані не подерті, гарненькі). На Діорі, з гідравлічними гальмами. Але б/в. Але за 550 уйов.

В той самий час в Каравані з'явились вели Wheeler, про які мені люб'язно надав інформацію знову ж таки той самий Ursa. Там в той самий період стояло дві модельки, які меті також сподобались. Це модельки PRO39 http://www.wheelerworldwide.com/pro-39.html та PRO49 http://www.wheelerworldwide.com/pro-49.html. Коштували в той час вони 5000 та 7000 грн. відповідно. Зрозуміло що 39 модель по характеристикам відрізняється від 49 та б/в велосипедів, які можна придбати в Юри.

Запитання: що варто придбати б/в чи новий? Б/в кращого рівня чи новий але з нижчим рівнем навісного обладнання?

2. Якщо купувати новий (тобто якщо принципово викинути з голови придбання б/в вела по причині того, хто зна, як експлуатувався вел попереднім хазяїном, як поведе себе при подальшій експлуатації, і т.д.), то який вел вибрати краще.

В Луцьку обмежений вибір продавців велосипедів. В основному Велозона та знову ж таки представники Wheeler. Після періодичних походів в Велозону та в Караван, зупинився на Вілері. А тут ще в неті викопав, що в Kellys знижки на вели до 15%. І тут зовсім заплутався... 

Прошу поради, оскільки велосипед - річ не зовсім дешева, купується не на один день, та й не звик щось купувати, не порадившись відповідно з людьми, які в цьому розуміються. 

1. Велосипед Kellys MAGNUS http://www.kellys.com.ua/bike.php?b=kellys...B&n2=MAGNUS

2. Велосипед Wheeler Pro49 http://www.wheelerworldwide.com/pro-49.html

Ці вели приблизно в однаковій ціновій категорії

3. Велосипед Kellys QUARTZ DSC http://www.kellys.com.ua/bike.php?b=kellys...n2=QUARTZ%20DSC

4. Велосипед Wheeler Pro39 http://www.wheelerworldwide.com/pro-39.html

Трохи нижчий рувень велів, ну і ціна трішки відрізняється.

Велосипед хочу придбати для їзди по місту та вилазок (з часом сімейних) на природу, покатушок лісами. Але оскільки ні на чому крім Аіста раніше не їздив, прошу поради. Що вибрати, чи варто відразу купувати на дорогому обладнанні чи краще з часом при набутті досвіду апгрейдити? 

В майбутньому є бажання придбати крісло (доньці 2,3 роки), та вел для дружини (вона про це ще не знає :D), для проведення активного сімейного відпочинку в великій велогромаді міста. Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Я брав би Велосипед Wheeler Pro49

Це з моєї колокольні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я брав би Велосипед Wheeler Pro49

Це з моєї колокольні

А мона поцікавитись про причину такого вибору? 39 мало чим відрізняється, здається...

Тобто автоматом б/в відкидається?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Веном, я конечно не гуру, с прохвессиональной точки зрения сказать не могу, но думаеццо тебе для начала подойдет лисапет который визуально упадет на глаз. Все равно, то что тут обсуждают про вилки, тормоза, выносы, контакты и т.п. будет по началу филькиной грамотой.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Bergamont Icee?

Брав би новий. Гарантія, перше ТО. Спочатку це важливо, коли не дуже ще розбираєшся в конструкції.

Знижку 3-5% нескладно на "Велозоні" отримати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори
Я брав би Велосипед Wheeler Pro49

Це з моєї колокольні

А мона поцікавитись про причину такого вибору? 39 мало чим відрізняється, здається...

Тобто автоматом б/в відкидається?

49 Зібрана на обладнанні класом вище

FRONT CHAINWHEEL: SHIMANO Octalink / 44X32X22T. Front Derailleur: SHIMANO Deore Top Swing Rear Derailleur: SHIMANO SLX Shadow Shifting Lever: SHIMANO Deore Rapid Fire

БВ не відкидається.

Юра сидить і з речей які вже походили збирає байки.

Якщо так собі кататись то ці деталі в БВ будуть ходити ще довго.

При моїй експлуатації 20% зносу деталей це вже критично.

Брав би новий на який потім не треба тратитись :)

Повір заміна БУ деталей на нові (не в складі вела) обійдеться дорого.

Для того щоб вибрати собі БВ байк. потрібно знати мат частину.

Для того щоб орієнтуватись що тобі парять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потребую допомоги в виборі вела. Основні вимоги ті, що й у Venom, тобто MTB, для катання по місту і вилазок на природу, щоб завезти книжку з одного кінця міста в інший і т.д.. Проте ціновий діпазон в межах 2500 грн. Чи реально зараз в Луцьку знайти щось пристойне нове за такі гроші чи варто звертати увагу лише на б/в?

До якихось брендів особливо не тяжію, попередні 2 сезони відкатав на такому http://www.velosvit.com.ua/comanche/ontario_xm.htm. Повністю був задоволений ним, проте через певні причини, змушений був з ним розлучитися.

Зараз би хотів щось з більш ромбовидною геометрією рами і трохи іншим виносом, наприклад такий http://www.velosvit.com.ua/comanche/vector_fs.htm або такий http://www.velosvit.com.ua/comanche/team_fs_disk.htm.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримую КМД...

Рама у всіх майже однакова..

Треба вибирати по навісці.

А краще ІМХО з кимось з форумчан і в Тимца Б/В.

Так само і по RePlay

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рама у всіх майже однакова..

А GF?;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мдя, моя порада - бери алюміняшку, на 9 зірок, з простими ободними гальмами в любою вилкою(крім жорсткої). Б/у чи нове - вибір за покупцемі у плані фінансів.

Причина такої поради - якщо не захворієш на веломаньячество будеш кататить на стоковому (новому чи б/у - досить, досить довго (2 роки мінімум)), а якщо захворієш ... то втихаря проклинеш всіх хто тут радить :), бо на вкус і цвет - товаріща нет. І з часом будеш знать що і до чого, які деталі і яка тобі рама/колеса і сідулька і т.д тобі потрібна.

Підводячи підсумок - ціна такого нового буде рівна ціні б/у у Юри але з кращим обвісом (ймовірно або частково або у всьому).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім дякую за поради.

Зроблено висновки:

1. Рама - головний компонент (навіть не сумнівався :D ) вела. Все інше реально апгрейдити з часом, як душа того забажає та фінанси дозволять. Раму потрібно брать люмінь (мона й залізяку, але лишні пару десятків кіль тарабанити на 9-й поверх буде для мене занадто, а мона взяти карбон - звісно легше люміня, але по ціні..., ну і раптом вдарю випадково але сильно - може зламатися?). Рама майже в усіх велах має майже однакові характеристики, а якщо й відрізняється, то цієї різниці я на початковому рівні не помічу, хіба що візуально (наприклад Гарі Фішер). Головне - правильно підібрати раму по росту.

2. Наступним компонентом вела, який відносно суттєво впливає на ціну - вилка. Є вони різних типів та виробників. Ось тут задача, з якою вилкою слід вибирати вел? (якщо навіть в Аісті рама була основним компонентом, то вилка там не особо відігравала якусь суттєву роль). Звісно потрібно брати не жорстку вилку, з амо. 

3. Колеса. Мона взяти вела з ві-гальмами, але при переході на диски (а з часом до цього все-таки може дійти, оскільки в свій час дуже любив велосипеди), то необхідно буде міняти й колеса, по причині встановлення ротора. А це також немаленька копійка, на мою думку.

4. Навіска. Срам чи Шимано - це для мене темний ліс, до пори до часу. Звісно що це в велосвіті те саме що АМД та Інтел в компсвіті. Тут вже хто до чого звик, як кажуть "На вкус и цвет...". В кожного виробника є класи обладнання, які відповідно коштують явно по різному. З цим все зрозуміло. Думаю з Шимано нижче Діора не варто брати.

Звісно, при купівлі відразу хоцца врахувати всі ньюанси. 

Тому можливо хтось порадить якусь певну модель велосипеда, на яку варто звернути увагу, як по ціні так і по якості рами, вилки, навіски.

Ну по ходу можливо хтось проконсультує - в яку копійку виллється заміна гальм з ві на диски. Оскільки планую використовувати вел не залежно від сезону.

П.С. Крім того, багато хто має дітей та використовує дитячі сидіння  - порадьте, на яку модель варто звернути увагу. Ну і жіночий вел також цікавить, але вимоги до нього значно менші, оскільки агресивної їзди він бачити не буде. Хочу дружині також привити любов до двоколісного. 

Ще раз дуже дякую всім, хто висловив свою думку та відгукнувся!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де Фішер..? Щось я провтикав.

Покажіть....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де Фішер..? Щось я провтикав.

Покажіть....

Сашко, це маркетинг :D

Заміна колес обійдеться дорого, поїхали варіати :

1. Чисто ободні - тут уже приїхали (заміна втулкі - геморніше за зборку нових і т.д.)

2. Ободні, але втулкі під диск (при переході тільки ротора докупить і машинкі гальмівні).

3. Дискова механіка при заміні на гідравлічну потягне - роздільні манеткі або гріпшифти (каробка передач вела), і відповідно продаж старих гальмівних ручок (якщо були моноблокі чи дуалконтроли - то се ля ві - прийдеться попрощатися). Так само як і з ві-брейками, механічними дисковими...

Доповнять еслі чо, а якщо есть чо то 212622248 асько.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де Фішер..? Щось я провтикав.

Покажіть....

Ну не знаю, а хіба в GF не особлива геометрія рами?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В раме главное - попасть в ростовку свою. На вилку можна не смотреть - она амортизационная и все, стоковая эластомерка все-равно либо проездит пару лет, либо ты сменишь ее на масло или воздух, а какая она, РСТ или Сантур - пофиг. Мог бы дать еще советов, но скажу главное: бери любой велик, на сколько хватит денег, чтобы по размеру и цвету подходил, все остальное - религия: ты либо уверуешь и станешь маньяком, либо будешь обычным прихожанином.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За дитячі сидіння можеш стукати, покажу, розкажу (в принципі це вже є на форумі, але можу і показати наочно). Тим більше що маю обидва найпоширеніших види сидінь: на прутах і на багажник.

Якщо збираєшся використовувати вел незалежно від сезону, краще, мабуть, диски. І брати їх зразу, а не потім заморочуватись заміною. Хоча сам їжджу на ві-брейках і дисків не потребую.

За 550 USD на Deore новий велосипед мабуть не вийде... Але чи відчуєш ти різницію між Deore та Alivio?..

А по моделям: якщо брати новий, то краще глянути, що є зараз в наявності, і вибирати з них. А то нарадять тобі і будеш його півроку шукати :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В раме главное - попасть в ростовку свою. На вилку можна не смотреть - она амортизационная и все, стоковая эластомерка все-равно либо проездит пару лет, либо ты сменишь ее на масло или воздух, а какая она, РСТ или Сантур - пофиг. Мог бы дать еще советов, но скажу главное: бери любой велик, на сколько хватит денег, чтобы по размеру и цвету подходил, все остальное - религия: ты либо уверуешь и станешь маньяком, либо будешь обычным прихожанином.

Зрозуміло. Тобто для мене, майбутнього початківця, головне придбати вел з ростовкою під мене. Ну а по ходу при бажанні можна проводити апгрейд. Але навіть без нього мона буде їздити до певного зносу деталей. Тоді лишається поки що два варіанти, які відрізнялись в свій час на 2000 це 49 та 39 віллери. Різниця в ціні - клас навіски та вилка. Рама візуально едентична. Єдине - колір 49 більше до вподоби.

39 Pro з дисковою гідравлікою, можливо таки варто купувати вел з ві, при тій самій ціні?

Дякую.

За дитячі сидіння можеш стукати, покажу, розкажу (в принципі це вже є на форумі, але можу і показати наочно). Тим більше що маю обидва найпоширеніших види сидінь: на прутах і на багажник.

Якщо збираєшся використовувати вел незалежно від сезону, краще, мабуть, диски. І брати їх зразу, а не потім заморочуватись заміною. Хоча сам їжджу на ві-брейках і дисків не потребую.

За 550 USD на Deore новий велосипед мабуть не вийде... Але чи відчуєш ти різницію між Deore та Alivio?..

А по моделям: якщо брати новий, то краще глянути, що є зараз в наявності, і вибирати з них. А то нарадять тобі і будеш його півроку шукати :)

Дякую, на рахунок сидінь обов'язково стукну, приїду з дитиною, примірю, якщо не проти. Дитині 2,3 роки, думаю скоро вел прийдеться їй купувати, але це в перспективі. 

На рахунок гальм, звісно краще взяти диски відразу, але так розумію, що вели з ві при тій самій ціні будуть мати кращу навіску.

За 550 долярів мова йшла про б/в. На той період це було 4400 грн. 39 Про від Вілера в той час новий коштував 5000 грн.

В наявності в Луцьку? Тільки до Луцька не прив'язуюсь. Можу придбати як в Луцьку так і в Києві або Львові, чи Рівному. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если хватает денег на 49й - бери его. При всех остальных равных на ём система Окталинк, это весьма большой плюс в плане скрипов, регулировок и надежности.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если хватает денег на 49й - бери его. При всех остальных равных на ём система Окталинк, это весьма большой плюс в плане скрипов, регулировок и надежности.

Ню, якби грошів вистачало... Їх завжди не вистачає. Мабуть що буду брать 39... А там буду апати, якщо не залишусь "...прихожанином..." (цитата). А апати буду не тільки свій майбутній вел - буду апати дружину, дочку. :D . Але лишилось остаточно переконати дружину (з дочкою вже якось розберемося, вона в мене бандітка, хлопчик з косічками). Дружина в мене хоче машину, а мені вистачає її на роботі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А при чому тут ГФ..

Його в списку нема...

Да .. бери 49... і пробуй.. а там буде видно спдобається тобі катання чи ні..

І ще.. дешевий вел може назавжди відбити бажання кататися.. а дорожчий... тільки додасть кайфу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А при чому тут ГФ..

Його в списку нема...

Да .. бери 49... і пробуй.. а там буде видно спдобається тобі катання чи ні..

І ще.. дешевий вел може назавжди відбити бажання кататися.. а дорожчий... тільки додасть кайфу.

Про ГФ в пості №314 йшлася мова. Я про них не заікався по причині дороговизни. Сім'я - головне. Всі гроші йдуть на її утримання та утримання зйомної квартири. 

А 39 не вважаю дешевим. Є значно дешевші вели, я вже не говорю про ті китайські подєлкі, які на ринку продають. Велосипедами їх тяжко назвати, краще вже пішки ходити. А кайф від їзди отримував навіть на велі ММВЗ, в порівнянні з Україною, в якої була властивість при лобовому ударі наближати свою форму рами до геометрії рам ГФ.

Всім дякую за свою висловлювання та поради. Якщо виділять грошів, буду катати поки що на Про 39, шкода, що в Луцьку немає зараз 19 рами. Хотілося б помірятись, чи підійде під мій рост (178 см). Але вірячи продавцю, по Луцьку катають і 39 і 49 моделі. Як вони?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дешевий вел може назавжди відбити бажання кататися..

Да ладно, Саш, ти бачив на чому я приїхав до вас перший раз? І нічого, бажання не пропало, не від велосипеда воно залежить а від людини.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...