Перейти до змісту

Де ремонтуєтесь?


Sidor

  

112 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Привіт!

Проводжу ось таке маркетенгове опитування.

Голосуйте, відписуйтесь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зробили б можливіть вибрати декілька варіантів :)

Бо є і машини на гарантії і без гарантії в одного власника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все це залежить від того яка машина.

В основному якщо вона супер-пупер наворочена то краще на СТО. А якщо проста як дрова то вже краще самому робити. Тому що ціни на одне і те саме в різних машинах будут приблизно одинакові... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В основному якщо вона супер-пупер наворочена то краще на СТО
На СТО працюють ті ж гаражні майстри, тільки є ще націнка для купи дармоїдів.

І було б добре кілька варіантів, бо дещо я ремонтую сам, а дещо в гаражних майстрів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На СТО працюють ті ж гаражні майстри, тільки є ще націнка для купи дармоїдів.

В цілому згоден. Особливо із дармоїдами. Окрім деяких моментів.

Те ж Волинь-АВТО (читати УКР-АВТО), може собі дозволити послати майстра вчитися до Києва (для прикладу) із 3-тижневим проживанням, для отримання знань та відповідного сертифікату, щодо ремонту тих чи інших агрегатів та вузлів авто. Для прикладу автоелектрик, який ремонтує ВИКЛЮЧНО Mercedes. То він про електрику та електроніку в мерсі самих нових моделей - знає ВСЕ! І тут я згоден із попереднім автором, якщо машина дійсно дорога і куплена в салоні, то я не хочу щоб майстер на ній тренувався. Та й відповідний інструментарій, зачасту, на СТО значно кращий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти ж знаєш як воно в ІТ, послали, забяшляли, повчився, повернувся з папірцем +до карми +до ЧСВ... а як був пеньком так ним і лишився. ;)

У кожного сертифікованого СТО є база по ремонту тої чи іншої моделі авто де покроково описано що і за чим треба робити в будь-якому вузлі авто.

Ось чому ті ж гаражні майстри працюють на СТО -- доступ до інформації виробника і клієнтська база.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Те ж Волинь-АВТО (читати УКР-АВТО)

всі адекватні майстри вже декілька років, як звідти розбіглись

частина з них зараз повідкривала гаражі, в які їздять люди, бо знають рівень майстра.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

всі адекватні майстри вже декілька років, як звідти розбіглись частина з них зараз повідкривала гаражі, в які їздять люди, бо знають рівень майстра.

Адекватні там і досі працюють і мають свої гаражі :) Бо вчать нахаляву. + клієнтура.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти ж знаєш як воно в ІТ, послали, забяшляли, повчився, повернувся з папірцем +до карми +до ЧСВ... а як був пеньком так ним і лишився.

Знову ж згоден, і знову ж не з усім :)

Хтось їде на курси за бумажкою, а хтось таки і за знаннями. Пам'ятаю курси, які нам прочитали за 4-5 годин, а розраховані були на 3 дні! Зате маю бумажку про "сертифікованого спєца по установці Віновс Віста" :lol:

Знаю, що на Волинь-Авто їхав не один чоловік на курси в Київ по Дженерал моторс, чи то по Мерседесу, не суть. На фіналі були екзамени. так от із 5-7 чоловік з першого разу здали 1-2! Решта доучувалися і перездавали.

А ти кажеш !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На СТО працюють ті ж гаражні майстри, тільки є ще націнка для купи дармоїдів.

В цілому згоден. Особливо із дармоїдами. Окрім деяких моментів.

Те ж Волинь-АВТО (читати УКР-АВТО), може собі дозволити послати майстра вчитися до Києва (для прикладу) із 3-тижневим проживанням, для отримання знань та відповідного сертифікату, щодо ремонту тих чи інших агрегатів та вузлів авто. Для прикладу автоелектрик, який ремонтує ВИКЛЮЧНО Mercedes. То він про електрику та електроніку в мерсі самих нових моделей - знає ВСЕ! І тут я згоден із попереднім автором, якщо машина дійсно дорога і куплена в салоні, то я не хочу щоб майстер на ній тренувався. Та й відповідний інструментарій, зачасту, на СТО значно кращий.

Угу, мій колєга, маючи Sprinter 318, мав неприємність. Треба було обнулити сервісний кілометраж. (Волинь-АВТО ВИКЛЮЧНО Mercedes знає ВСЕ!) після тижневого очікування поки звільниться спец комп, наряд-годину заплатив та почув, що тіко на легкові умієм комп"ютера кляпати. А штимердес, не старий. На 12 вольт 3 хв кляпання підрульовими та замком все вирішилось.

Єдине впевнений, що на Волинь-АВТО гарно налаштовували крб та запалення на москаля.... років 5 тому.... :_11:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я там працював у 2008-2010 роках, було все по-іншому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знання по Мерседесу дають дуже хороші, особливо німці, тренера в учбовому центрі Мерседес взагалі знають майже всі відповіді на будь-які питання, бо працюють технічними консультантами онлайн на всю Україну. Але справа в тім, що більшість механіків з ...-Авто в Київ їдуть не за знаннями і бумажкою, а бо їх туди послали боси (Корольчук і його сини до прикладу), та й горілки попити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На СТО працюють ті ж гаражні майстри, тільки є ще націнка для купи дармоїдів.

В цілому згоден. Особливо із дармоїдами. Окрім деяких моментів.

Те ж Волинь-АВТО (читати УКР-АВТО), може собі дозволити послати майстра вчитися до Києва (для прикладу) із 3-тижневим проживанням, для отримання знань та відповідного сертифікату, щодо ремонту тих чи інших агрегатів та вузлів авто. Для прикладу автоелектрик, який ремонтує ВИКЛЮЧНО Mercedes. То він про електрику та електроніку в мерсі самих нових моделей - знає ВСЕ! І тут я згоден із попереднім автором, якщо машина дійсно дорога і куплена в салоні, то я не хочу щоб майстер на ній тренувався. Та й відповідний інструментарій, зачасту, на СТО значно кращий.

Угу, мій колєга, маючи Sprinter 318, мав неприємність. Треба було обнулити сервісний кілометраж. (Волинь-АВТО ВИКЛЮЧНО Mercedes знає ВСЕ!) після тижневого очікування поки звільниться спец комп, наряд-годину заплатив та почув, що тіко на легкові умієм комп"ютера кляпати. А штимердес, не старий. На 12 вольт 3 хв кляпання підрульовими та замком все вирішилось.

Єдине впевнений, що на Волинь-АВТО гарно налаштовували крб та запалення на москаля.... років 5 тому.... :_11:

мав колись проблему з авто, стояла газова установка і в один прекрасний день авто перестало працювати на бензині, після неодноразових спроб знайти причину "гаражні майстри" тільки зводили плечима. Вирішив всеж таки звернутись на Волинь авто, після пару десятків тестів з приладами і з спец літературою так само поїхав нізчим, ось тільки хлопці з гаражів за 3 дні незнайшовши проблему нічого з мене не взяли, а Волинь авто за півтори години безрезультатних тестів і без жодного результату здерли з мене кругленьку суму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

більшість механіків з ...-Авто в Київ їдуть не за знаннями і бумажкою, а бо їх туди послали боси (Корольчук і його сини до прикладу), та й горілки попити.

Ну, не скажи.

Їх там не так і багато. Юра, той що якраз по Мерсу електрик - таки знає. І вчиться і вчить. А горілки попити можна і тут :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

більшість механіків з ...-Авто в Київ їдуть не за знаннями і бумажкою, а бо їх туди послали боси (Корольчук і його сини до прикладу), та й горілки попити.

Ну, не скажи.

Їх там не так і багато. Юра, той що якраз по Мерсу електрик - таки знає. І вчиться і вчить. А горілки попити можна і тут :)

То скоріше виключення. Особисто працівників Волинь-авто я не знаю, але загальну тенденцію в УкрАвто бачив сам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

загальну тенденцію в УкрАвто бачив сам.

Ну це класика жанру!

Послали на конференцію (навчання) послухали лекції, що робити далі??? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

загальну тенденцію в УкрАвто бачив сам.

Ну це класика жанру!

Послали на конференцію (навчання) послухали лекції, що робити далі??? :)

Як би тільки цим "далі" обходилося.

На наступний день тренінгів отримуємо овоч.

А фірма грошики, і немалі, то заплатила, а своїм "розумом" він до цих знань навряд дійде. От і виходить, як декількоми постами вище - Спринтер заїхав, а розуму\знань не вистачає його зробити, хоч і круте обладнання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ремонтуюсь лише у перевірених роками і досвідом власним.

на деяких і приватних, і фірмових СТО заїдеш на діагностику і тут тобі як чек суботній у ПАККО, на пів метра напишуть, заїдиш до других, половину викреслять, а до третіх то ще допишуть. Неодноразово натикався на шахраїв котрі робили вигляд роботи та заміни деталей, наприклад КП, сказали корзину купити повністю і там помелочі... а я маю звичку старі деталі забирати додому, от того разу й запитав, а де ж куча деталей старих? вони мовчки незадоволено тикнули пальцем на купу брухту в кутку гаража, я почав складати то діло у багажник, а тут ВАХ!!! моя бл...ь нова корзина блискуча від коробки лежить на самому дні. Я й питаю хо за нах... а вони дурника увімкнули мол вона у тебе і так стоїть ідеальна, цю ми хтіли віддати але якось закинули і забули... ппц, на той час це майже 600грн було (гольф 3). забрав, здав, отримав свої гроші назад, більше ноги моєї там небуло.

Де поправді ремонтують, якісно і не намахають (можливо не саме дешево, але 100% лишнього не напишуть і якісно зроблять з гарантією на деякі види робіт) то на воз'єднання площі у тому приміщенні де хімчистка тільки з протилежного боку біля шиномонтажу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

В майстрів з гаражів може совісті більше і немає фіксованих тарифів. Так само моє авто 2 дні тестували в гаражах і не змогли виявити проблему. При цьому нічого з мене не взяли і порадили куди звернутись. Але в будь-якому разі НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ ПОСЛУГАМИ СТО «РІО» що на замковій площі!!! Я побував на багатьох луцьких автосервісах (володію трьома авто) і хочу всіх водіїв застерегти від цієї діри!!! Таке враження що майстри там працюють методом втику але за ваш рахунок. Починають міняти цілу купу запчастин поки не натраплять на саму проблему. Відношення до клієнтів НАЙГІРШЕ з яким доводилося стикатися. Після їхнього ремонту вам все одно доведеться їхати на інше СТО і закінчувати ремонт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так а в чем проблема то была?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В машине :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В машине :)

Капитан очевидность :-)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поки авто було на гарантії то робив на сервісі Рено,потім і по гаражах спробував і все одно залишилося зараз більше довіри до спеціалізованої майстерні, зараз вони трохи адекватніші стали, ціни не ломлять як було раніше, замінював підшипник у колесі (на Рено) брав підшипник у них, гарантія іде якщо заміна у них зрозуміло, то сама заміна в межах 200грн (моніторив по Луцьку +;- адекватно), стояв дивився як людина трах@лась із цим підшипником, в гаражі десь би вже кувалдометром трахали, тут же акуратно мудохалися,  тому якби я за фірмові СТО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Життя воно таке непередбачуване

в одного баби в голові а в дома машини в друго машини в голові а в дома баби

 

короч я до чого веду, якщо є талант то він нікуди не дінеться, мій дядько сам камаза зібрав а батя електрику кінув,

пичому я цей апарат рулив :)

 

так от компутери навчання то фігня, якщо хоче навчитись то методом логічного аналізу можна розібратись, 

якщо електрик знає як комп комутує правий поворотник то він знає як вияснити де може бутти причина 

а вася який заливає сливку на начанні  а потім із сертифікатом каже  а воно шото отак,

 

в принципі нічого бачу не змінилось спеціалісти ціняться а з гамном не водяться

 

Вибачайте за офтоп, просто якось став глобальніше думати про СТО, 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...