Перейти до змісту

Веломобіль з кабіною, на скільки реально?


VojinSvitla

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

На етапі проектування закинув веломобіль. Основна причина власна безпека. На наші дороги на такій штуці небезпечно як зі сторони дорожнього полотна так зі сторони інших учасників дорожнього руху.

Ну це для великих міст, от наприклад по Турійську думаю буде комфортно на такому їздити

Веломобілі завжди нижчі за звичайні велосипеди, а тому й менш помітні для водіїв інших транспортних засобів, огляд з кабіни легковика обмежений, а з буса чи грузового авто тим більше. Імхо, їздити на веломобілі по загальних дорогах = наражати себе на не виправдану небезпеку. Знову ж таки імхо веломобіль можна безпечно використовувати в пішохідних зонах, в парках і місцях проведення піших екскурсій і прогулянок, на курортах.

Як варіант, чіпляти прапорці на високих "антенах" на рівні очей водіїв авто, щоб вони привертали увагу і робили низький веломобіль помітнішим, так як в нормальних супермаркетах роблять з дитячими машинками-корзинами. Але я б не ризикував. Класичний ровер безпечніший.

Опубліковано

nickel,

Не зовсім з Вами згідний. На першій сторінці теми всі веломобілі по висоті, такі самі як і легкові автівки. Якщо Ви маєте на увазі "класичні" веломобілі на базі Тадполів, тоді Ви праві.

23092010116_0.jpg

DSCN1744c.JPGЯк на мене, якщо веломобіль буде за висотою на рівні з легковими, небезпека їзди буде така ж сама як і на звичайному велосипеді + як Ви кажете можна встановити прапорці на антенах, а в нічну пору зробити щоб ті антени ще й світилися. Але в міському потоці таки краще на звичайному велосипеді. Але в моєму випадку, в місті веломобіль експлатуватися не буде.

може краще так?

Варіант, але не серйозно якось. Та й класична посадка велосипеда мені не подобається, спина весь час напружена
Опубліковано

Підтримую nickel'я. Веломобіль цікавий як прогулянковий транспорт з долею фізичних навантажень, а не як засіб пересування. Типу як на катамарані по озеру поплавати. При цьому не ставиться за мета допливсти від точки А до точки Б, а це просто як розвага і спосіб відпочинку.

Опубліковано

Саня, При толковому конструюванні, цілком може стати засобом пересування на кожен день, враховуючи ціни на бензин.

Гляньте відео в 7 пості від HWmanа, якщо туди добавити ще привід мускульної тяги, взагалі апарт класний вийде.

Опубліковано

проблема в тому, що на дорозі за часту хами сидять в автівках, а якби були всі адекватними то я думаю багато б хто крутив педалі їхаючи на роботу, а не крутив кермо авто, зокрема в Луцьку, можна за декілька годин з одного кінця в інший дійти піши.

Опубліковано

nickel,

Не зовсім з Вами згідний. На першій сторінці теми всі веломобілі по висоті, такі самі як і легкові автівки. Якщо Ви маєте на увазі "класичні" веломобілі на базі Тадполів, тоді Ви правЯк на мене, якщо веломобіль буде за висотою на рівні з легковими, небезпека їзди буде така ж сама як і на звичайному велосипеді + як Ви кажете можна встановити прапорці на антенах, а в нічну пору зробити щоб ті антени ще й світилися. Але в міському потоці таки краще на звичайному велосипеді. Але в моєму випадку, в місті веломобіль експлатуватися не буде.

Давай на "ти".

Ти ж сам їздив на триколісній Десні і повинен розуміти що чим вищий веломобіль, тим більше шансів завалитися на бік в повороті, бо веломобіль не "покладеш" як двоколісний ровер в повороті. Тому прийдеться або зкидати швидкість або робити веломобіль ширшим, щоб забечпечити стійкість в поворотах. Більші габарити = більша вага, що = меншій швидкості навіть на прямих ділянках. Знайти баланс розмірів-ваги-швидкості важко, а терпіння зазвичай вистачає на 1-2 експериментальних зразка. Ну але з твоїх постів розумію, що на меті не стоїть створеня супервелокара, тому відмовляти не буду.

Колись був журнал "Моделист-конструктор", там майже в кожному номері були креслення веломобілів, погугли скани чи пошукай паперову версію.

Опубліковано

nickel, Давай)))

Власне я і через і перестав їздити на Десні, центр ваги став надто високим як для колії в 60 см. Зараз просто захотів якісь засіб пересування, банальний трай якось не прикалує. В принципі можна купити інвалідного електроскутера з кабіною, але мене не влаштовує його динаміка, та й не для наших доріг він.201171717503141163.jpg

До цієї всієї катавасії, такого могли привезти з Європи за 2000 баксів, але веломобіль краще.

Ти правий, якогось мега боліда мені не треба, просто транспортний засіб на кожен день, але щоб при потребі міг розігнатися хоча б до 40, тому в планах поставити мотор колеса, після того як ноги звикнуть до тієї ваги, яка буде. Тільки треба ще знайти когось, хто зможе таке зробити.

Опубліковано

Народ! Тема для мене актуальна, але я завтра їду на не визначений термін на Хмельниччину, тому буду відповідати по мірі можливості.

Опубліковано

Саня, для меншої ваги думаю нормально три колеса, два поперду. Загалом подобається коцепція американського веломобіля. Просто гадаю що рульову колонку легше зробити, ніж модрувати над мостом і обгонною муфтою в варіанті коли 2 колеса по заду. Думаю спочатку потрібно потрібно зробити просто трайка, подивитися як він буде їхати, а вже потім робити кабіну.

Опубліковано

Я також за таку концепцію. Спочатку зробити раму, спробувати як воно буде їздити. Напевно доведеться доробляти-переробляти кілька варіантів.

Три колеса - менша вага, менший опір коченню, простіша конструкуція. Два колеса попереду і одне заднє дає змогу організувати простіший привід ведучого колеса. Та й стійкість в повортах має бути краща, ніж у Reliant Robin

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

вам скоріше за все потрібна річ, що називається велорикша.

наприклад, ось така.

800px-Bicycle_taxi_Amsterdam_february_2005.JPG

їх часто використовують для перевезення пасажирів. один крутить педалі-інші собі комфортно їдуть, платячи по 2 долара за блок. Можна і самому їздити, і друзів катати.

Опубліковано

......... Тільки треба ще знайти когось, хто зможе таке зробити.

тут багато хто писав, що свого часу хотів зробити "вело\етектро\мобіль", але з різних причин не завершили почате.

Шановні, а може ми якось усі спільними силами, створимо тимчасове "конструкторське бюро", для роботи над транспортом майбутнього) ?

кожен докладе невеликих зусиль, реалізує свою стару мрію, і буде пишатися результатом!

Плюс до всього, допоможемо

VojinSvitla

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

вам скоріше за все потрібна річ, що називається велорикша. наприклад, ось така. їх часто використовують для перевезення пасажирів. один крутить педалі-інші собі комфортно їдуть, платячи по 2 долара за блок. Можна і самому їздити, і друзів катати.

Я знаю що таке велорикша, така як на Вашому фото коштує 65000 грн, при чому б/у тиць, трохи не по кишені))))))) Але загалом ця велорикша мені подобається.

Шановні, а може ми якось усі спільними силами, створимо тимчасове "конструкторське бюро", для роботи над транспортом майбутнього) ? кожен докладе невеликих зусиль, реалізує свою стару мрію, і буде пишатися результатом! Плюс до всього, допоможемо VojinSvitla

Загалом ідея хороша, підтримую!

  • 3 місяця потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...