Перейти до змісту

Не заводиться авто.


arimantaras

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Доброго дня!!

Маю велику проблему, автомобіль не заводиться, і прицьому постійно заливає свёчі, свёчі поміняв поставив нові, трошки попрацювала нормально а потім знову ж та сама історія, підкажіть що це може бути і де можна цю проблему усунути, авто Опель Кадет 1987 року, карбюратор, 1,3 л мотор.

Прошу дуже "розумних" свої не розумні розсуди залишити при собі.

Опубліковано

може глючити датчик температури або електронний блок управління двигуном, готуеться неправильна суміш котра незгоряє в камері. для початку спробувати відключити аккумулятор і почекати може ЕБУ попустить. неприємна проблема, варіантів багато... навіть якість самого пального може бути причиною.

Опубліковано

бензонасос, ВВ провода, карбюратор перевіряй

може глючити датчик температури або електронний блок управління двигуном,

Читав взагалі пост ТС??? У нього старий кадет карбюраторний

Опубліковано

почекати може ЕБУ попустить

Там три з половиною транзистори - можна довго чекати поки їх попустить :_07:

Потрібно оглянути кришку трамблера - буває по конденсату доріжки "прошиває", лікується заміною кришки.

Для профілактики я ще замінив би вв проводи і бігунок до пари.

Опубліковано

почекати може ЕБУ попустить

Там три з половиною транзистори - можна довго чекати поки їх попустить :_07:

Потрібно оглянути кришку трамблера - буває по конденсату доріжки "прошиває", лікується заміною кришки.

Для профілактики я ще замінив би вв проводи і бігунок до пари.

Не хочеться купляти не знаючи чи точно це воно.

Опубліковано

Не хочеться купляти не знаючи чи точно це воно.

Для профілактики я ще замінив би вв проводи

Взагалі їх корисно деколи замінювати.

Опубліковано

По ВВ проводах = не для профілактики а звернути увагу на них, а ще навіть взяти і поміряти опір кожного з них, стикався з проблемою коли ВВ провід не щільно підходив до накінечника проводу і виходило був розрив - іскра то подавалась але слаба. Поміяв опір і визначив поганий провід - вкрутив його сильніше в накінечник і все було гуд.

Опубліковано

невірно налаштований рівень бензину в поплавковій камері карбюратора (загнувся язичок поплавка обо звасла голка-клапан), пального заьагато, от і витікає - версія

Опубліковано

Згоден з vaz75. Скоріше всього зносився або завис гольчатий клапан в карбюраторі і тому заливає свічки через високий рівень пального в поплавковій камері. ТС же писав, що ставив і нові свічки, їх теж залило, але перед тим двигун пропрацював трохи, значить іскра є.

Як перевірити голку? В принципі просто, треба зняти корпус повітряного фільтра, відкрити повітряну заслонку (втопити ручку підсоса до упора) і ОБЕРЕЖНО дивитись в камери карбюратора (звідти бува може полум"я вилитіти), а хтось в салоні нехай крутить стартером (якщо є ручна підкачка бензонасоса, то можна нею підкачувати бензин, тоді не треба крутити стартер). Якщо в камерах карба на дросельні заслонки буде набиратись бензин - тоді 100% щось з голтчатим клапаном або збите регулювання поплавка.

В принципі, можна навіть і з такою проблемою їхати, треба заводити с педалю газа в підлогу і без підсосу, якщо заведеться, то постійно підгазовувати і їхати до карбюраторщика...

Опубліковано

Проблема в трамблері (комутаторі, який по заводському повинен бути в середині) або в карбюраторі. В самого Корса з двигуном кадета 1,3.

якщо комутатор глючить, не подається іскра, свічки мокрі...

Опубліковано

http://www.kadett.in.ua/forum/

регаєшся там, і "куриш" форум

по свому досвіду можу сказати шо це або карбюратор або система запалювання... я би почав з системи запалювання двигуна...

П.С. і взагалі радив би поміняти всі розхідні матеріали і якшо не сильно туго з грошима то перебрав би всю проводку....

Опубліковано

може бути пошкоджений поплавок в поплавковій камері, краще звернутись до карбюраторщика

Опубліковано

як написали неодноразово вище, краще звернутися до спеціаліста, зекономите час і нерви. удачі. про результат відпишіться. в даний час кожен транспортний засіб важливий для обороноздатності нашої держави :_02:

Опубліковано

а двигун хоть схоплює?

Так ТС писав, як вкрутив сухі нові свічки, то завелась, але не на довго, бо знов залило. Скоріше всього - карб.

Опубліковано

После каких манипуляций, замен, вмешательств стало "заливать" свечи? Или может кто пользовался машиной?

Опубліковано

Тему можа заривати, виявив проблему, обламався дріт що йде з катушки запалювання на кришку трамблера, поміняв дріт все працює ідеально, всім дякую хто відгукнувся.

Опубліковано

Всі проблеми від нашого бензину. Навіть фільтр не допомагає. Система запалювання електронна та комутаторна відрізняються. Якщо переливає - карб. Ніякі ВВ провода переливати не можуть. Єдине це повітряний фільтр може бути грязний. В карбі є декілька систем, які відповідають за режими роботи (ХХ, середні, тяга і т.д.). Як варіант збився поплавок або як писали вище заклинило голку, яка відкривається поплавком. Треба розібрати, провірити голку та поплавок (він виставляється на певний хід до відкриття-закриття), а також перевірити прокладки та клапана в прискорювачі та в насосі.

Опубліковано

ТС же написал про решение проблемы, при чем тут бензин? Я тоже на ВАЗике своем осенью крутил все, что можно, а причина была тоже в электронной системе зажигания: провод поменял - и ВСЁ стало на свои места.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...