arimantaras Опубліковано 2 Березня, 2014 в 08:41 #1 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 08:41 Доброго дня!!Маю велику проблему, автомобіль не заводиться, і прицьому постійно заливає свёчі, свёчі поміняв поставив нові, трошки попрацювала нормально а потім знову ж та сама історія, підкажіть що це може бути і де можна цю проблему усунути, авто Опель Кадет 1987 року, карбюратор, 1,3 л мотор.Прошу дуже "розумних" свої не розумні розсуди залишити при собі.
Vitaliy L Опубліковано 2 Березня, 2014 в 08:50 #2 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 08:50 може глючити датчик температури або електронний блок управління двигуном, готуеться неправильна суміш котра незгоряє в камері. для початку спробувати відключити аккумулятор і почекати може ЕБУ попустить. неприємна проблема, варіантів багато... навіть якість самого пального може бути причиною.
vrm Опубліковано 2 Березня, 2014 в 08:53 #3 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 08:53 бензонасос, ВВ провода, карбюратор перевіряйможе глючити датчик температури або електронний блок управління двигуном,Читав взагалі пост ТС??? У нього старий кадет карбюраторний
BanderaLutsk Опубліковано 2 Березня, 2014 в 08:58 #4 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 08:58 почекати може ЕБУ попустить Там три з половиною транзистори - можна довго чекати поки їх попустить Потрібно оглянути кришку трамблера - буває по конденсату доріжки "прошиває", лікується заміною кришки. Для профілактики я ще замінив би вв проводи і бігунок до пари.
arimantaras Опубліковано 2 Березня, 2014 в 08:59 Автор #5 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 08:59 почекати може ЕБУ попустить Там три з половиною транзистори - можна довго чекати поки їх попустить Потрібно оглянути кришку трамблера - буває по конденсату доріжки "прошиває", лікується заміною кришки. Для профілактики я ще замінив би вв проводи і бігунок до пари. Не хочеться купляти не знаючи чи точно це воно.
BanderaLutsk Опубліковано 2 Березня, 2014 в 09:02 #6 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 09:02 Потрібно оглянути кришку трамблера - буває по конденсату доріжки "прошиває"
Barkas Опубліковано 2 Березня, 2014 в 09:03 #7 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 09:03 краще спочатку поїхати до тямущого карбюраторщика!!!!!!!!!!!
yura2281 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 09:18 #8 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 09:18 Не хочеться купляти не знаючи чи точно це воно.Для профілактики я ще замінив би вв проводиВзагалі їх корисно деколи замінювати.
Andrew_Best Опубліковано 2 Березня, 2014 в 09:37 #9 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 09:37 По ВВ проводах = не для профілактики а звернути увагу на них, а ще навіть взяти і поміряти опір кожного з них, стикався з проблемою коли ВВ провід не щільно підходив до накінечника проводу і виходило був розрив - іскра то подавалась але слаба. Поміяв опір і визначив поганий провід - вкрутив його сильніше в накінечник і все було гуд.
vaz75 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 09:42 #10 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 09:42 невірно налаштований рівень бензину в поплавковій камері карбюратора (загнувся язичок поплавка обо звасла голка-клапан), пального заьагато, от і витікає - версія
slk35 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 10:06 #11 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 10:06 Згоден з vaz75. Скоріше всього зносився або завис гольчатий клапан в карбюраторі і тому заливає свічки через високий рівень пального в поплавковій камері. ТС же писав, що ставив і нові свічки, їх теж залило, але перед тим двигун пропрацював трохи, значить іскра є.Як перевірити голку? В принципі просто, треба зняти корпус повітряного фільтра, відкрити повітряну заслонку (втопити ручку підсоса до упора) і ОБЕРЕЖНО дивитись в камери карбюратора (звідти бува може полум"я вилитіти), а хтось в салоні нехай крутить стартером (якщо є ручна підкачка бензонасоса, то можна нею підкачувати бензин, тоді не треба крутити стартер). Якщо в камерах карба на дросельні заслонки буде набиратись бензин - тоді 100% щось з голтчатим клапаном або збите регулювання поплавка.В принципі, можна навіть і з такою проблемою їхати, треба заводити с педалю газа в підлогу і без підсосу, якщо заведеться, то постійно підгазовувати і їхати до карбюраторщика...
Koly4ui Опубліковано 2 Березня, 2014 в 10:10 #12 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 10:10 Проблема в трамблері (комутаторі, який по заводському повинен бути в середині) або в карбюраторі. В самого Корса з двигуном кадета 1,3. якщо комутатор глючить, не подається іскра, свічки мокрі...
HelloBoy Опубліковано 2 Березня, 2014 в 10:26 #13 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 10:26 http://www.kadett.in.ua/forum/регаєшся там, і "куриш" форумпо свому досвіду можу сказати шо це або карбюратор або система запалювання... я би почав з системи запалювання двигуна...П.С. і взагалі радив би поміняти всі розхідні матеріали і якшо не сильно туго з грошима то перебрав би всю проводку....
Koly4ui Опубліковано 2 Березня, 2014 в 10:27 #14 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 10:27 http://www.kadett.in.ua/
tolam Опубліковано 2 Березня, 2014 в 10:29 #15 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 10:29 може бути пошкоджений поплавок в поплавковій камері, краще звернутись до карбюраторщика
Vitaliy L Опубліковано 2 Березня, 2014 в 10:40 #16 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 10:40 як написали неодноразово вище, краще звернутися до спеціаліста, зекономите час і нерви. удачі. про результат відпишіться. в даний час кожен транспортний засіб важливий для обороноздатності нашої держави
Koly4ui Опубліковано 2 Березня, 2014 в 11:34 #17 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 11:34 а двигун хоть схоплює?
slk35 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 12:00 #18 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 12:00 а двигун хоть схоплює?Так ТС писав, як вкрутив сухі нові свічки, то завелась, але не на довго, бо знов залило. Скоріше всього - карб.
rusel33 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 12:36 #19 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 12:36 После каких манипуляций, замен, вмешательств стало "заливать" свечи? Или может кто пользовался машиной?
arimantaras Опубліковано 2 Березня, 2014 в 14:08 Автор #20 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 14:08 Тему можа заривати, виявив проблему, обламався дріт що йде з катушки запалювання на кришку трамблера, поміняв дріт все працює ідеально, всім дякую хто відгукнувся.
foma144 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 14:10 #21 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 14:10 Всі проблеми від нашого бензину. Навіть фільтр не допомагає. Система запалювання електронна та комутаторна відрізняються. Якщо переливає - карб. Ніякі ВВ провода переливати не можуть. Єдине це повітряний фільтр може бути грязний. В карбі є декілька систем, які відповідають за режими роботи (ХХ, середні, тяга і т.д.). Як варіант збився поплавок або як писали вище заклинило голку, яка відкривається поплавком. Треба розібрати, провірити голку та поплавок (він виставляється на певний хід до відкриття-закриття), а також перевірити прокладки та клапана в прискорювачі та в насосі.
rusel33 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 14:29 #22 Опубліковано 2 Березня, 2014 в 14:29 ТС же написал про решение проблемы, при чем тут бензин? Я тоже на ВАЗике своем осенью крутил все, что можно, а причина была тоже в электронной системе зажигания: провод поменял - и ВСЁ стало на свои места.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.