Перейти до змісту

У кого какой расход топлива? (Статистика)


flashhero

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
5 минут назад, sergkots сказал:

Мають бути підказки коли на яку передачу переключатись. Є таке?

Є, але вони не правильно підказують. Їхати 70-80 під горку, а підказує вмикати 5 передачу, а воно на 5 не тягне і задихається. На 4 краще.

Та й зараз зима, думаю, що влітку буде на півлітра менше

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

1) Renault

2) Megane Grandtour (рестайлінг)

3) 2013 року

4) Дизель (Євро V), сажевий фільтр.

5) 1.5 dCi (110 к.с., пробіг 142000 км), 6ст. МКПП, універсал.

6) Стиль їзди - на 85% помірно-стриманий.

 

Розхід на даний момент:

 

Місто: 5.0-5.5 л/100км;

Траса: 4.0-4.5 л/100 км.

  • +1 2
Опубліковано

1) Renault

2) Megane Grandtour

3) 2010 року

4) Дизель (Євро V), сажевий фільтр.

5) 1.5 dCi (110 к.с., пробіг 210000 км), 6ст. МКПП, універсал.

6) Стиль їзди - по місту агресивний на 60% (рухаюсь швидко), траса помірний (110-150)

 

Розхід на даний момент:

 

Місто: 6.0-8.0 л/100км;

Траса: 4.0-4.5 л/100 км.

Змішаний 5.7-6.5л/100км

  • +1 2
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

1) Opel

2) Astra G

3) 2000

4) дизель

5) 2.0 DTI (74kW, 101 к.с., пробіг 250 000км), 5ст. механіка

6) турбодизель

7) стиль їзди в більшості агресивний, по трасі (80-100)

 

Місто: не можу сказати, орієнтовно 6,0-9,0 л/100км

Траса: 4,0-4,8 л/100км

Змішаний: 6,0-6,3 л/100км (з повного баку отримую вкінці такий розхід)

  • 3 тижня потому...
Опубліковано
В 19.03.2017 at 22:23, Юріч сказал:

1) Renault

2) Megane Grandtour (рестайлінг)

3) 2013 року

4) Дизель (Євро V), сажевий фільтр.

5) 1.5 dCi (110 к.с., пробіг 142000 км), 6ст. МКПП, універсал.

6) Стиль їзди - на 85% помірно-стриманий.

 

Розхід на даний момент:

 

Місто: 5.0-5.5 л/100км;

Траса: 4.0-4.5 л/100 км.

 

Потепліло. Ставлю нові рекорди. Недавно раді інтересу провірив витрату пального чисто по трасі (авто прогріте). Скинув показники на ходу в с.Дачному і приїхав в Ківерці (на шрот по Меганам). Бортовий показав 2.8 л/100км. Потім, не скидаючи показник, переїхав з Ківерець в Ліпіни (на роботу), витрата по бортовому виросла до  3.3 л/100км. Швидкість при цьому була 60-80 км/год (5-та швидкість).

А зараз суто по місту (два дні як скинув показники при заправці) по бортовому 4.3-4.4 л/100км. Стиль їзди помірний, але не равликовий)). Бортовий не бреше, показує вірно, перевірено не раз. Думаю, що це ще не прєдєл, при жарі має бути ще меньша витрата палива. Але не суть. Мене і такі показники як зараз влаштовують. Певно залишу я собі це авто...:)

 

  • +1 1
Опубліковано
24 минуты назад, Юріч сказал:

 

Думаю, що це ще не прєдєл, при жарі має бути ще меньша витрата палива.

 

 

Будете їздити без кондея в жару?

Опубліковано
4 минуты назад, Antarius сказал:

 

Будете їздити без кондея в жару?

 

Я кліму по місту рідко вмикаю, так як місто в нас маленьке, а мої поїздки по місту короткі, 10-20 хв, так що нема коли ганяти кліму, та й хватає її вмикати періодично на пару хвилин, щоб потім ще пару хвилин йшло самотьоком холодне повітря. А ще в мене насос кондєя завжди в зацеплєнії, включена кліма чи ні, так що такої явної нагрузки при ввімкненій клімі не відчувається, ймовірно, що і на витрату пального кліма не так сильно впливає, як в звичайних системах. Поживем - побачим.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Привт,

я колись натнувся на тему їзди накатом, в америці є ціли автоклуб таких їздунів, там реальо на одному літрі палива накатували не реальні кілометражі )))), при тому всьому були унікали які заливали в автомобілі , просту ОЛІЮ після фрітюрниць ))), правда фільтрували , і доставляли систему підігріву палива і додаткові фільтра . 

А розхід на любому авто , залежить однаково від трьох факторів,

1. Манера їзди.

2. Якість палива .

3. Технічний стан систем подачі палива і випуску відпрацбованих газів, тобто як вона збалансована.

 і як варіант маса самого авто , теж впливає на розхід.

Дякую за увагу, гарного всім дня.

 

 

  • +1 2
Опубліковано

В неділю їхав на Львів і трохи далі , 4 чоловіка і  багажник чемоданів. Швидкість 100-120 , клімат і круїз не вмикав.  305 км, 27 л газу. Розхід 9.5 , по ціні це 5 л бензину. Авто Вектра Б 1.8  , 340т.км .  По місту  до 12л газу. 

 

 

Опубліковано

1) Skoda

2) Octavia

3) 12.2014

4) Дизель

5) 1598

6) Турбодизель

7) Стиль їзди помірний
Розхід в місті до 6 літрів, траса до 4.6 (при тому що по трасі в 90% випадках їзджу з велосипедом на фаркопі) Без веліка траса до 4.3 на 100км. В Білорусії середній розхід з повним дотриманням їхні правил ПДД був 3.8 л/на 100км, прям по паспорту, в житті не думав що побачу цю цифру, пруфи можу скинути)))  ( велік ззаді як завжди був присутній). 

Опубліковано
6 годин тому, 4erkeZ сказано:

1) Skoda

2) Octavia

3) 12.2014

4) Дизель

5) 1598

6) Турбодизель

7) Стиль їзди помірний
Розхід в місті до 6 літрів, траса до 4.6 (при тому що по трасі в 90% випадках їзджу з велосипедом на фаркопі) Без веліка траса до 4.3 на 100км. В Білорусії середній розхід з повним дотриманням їхні правил ПДД був 3.8 л/на 100км, прям по паспорту, в житті не думав що побачу цю цифру, пруфи можу скинути)))  ( велік ззаді як завжди був присутній). 

Клапан EGR вже міняли? Теж колись радів низькій витраті пального, поки клапан не накрився.

Опубліковано
21 час назад, UALucky сказал:

Привт,

я колись натнувся на тему їзди накатом, в америці є ціли автоклуб таких їздунів, там реальо на одному літрі палива накатували не реальні кілометражі

 

в нас теж є схожі екземпляри, їдеш за ним по трасі 90км/год, потім скидає до 60 ізнову набирає 90 і так поки десь не зверне , або не обжинеш :mdr:

Опубліковано
32 хвилин тому, St@S_ сказано:

в нас теж є схожі екземпляри, їдеш за ним по трасі 90км/год, потім скидає до 60 ізнову набирає 90 і так поки десь не зверне , або не обжинеш :mdr:

Таким чином навряд чи вони щось економлять - переходити на нейтралку був сенс лише на карбюраторних двигунах. Плюс витрати енергії на розгін автомобіля більша ніж на підтримання стабільної швидкості. 

Опубліковано
52 минуты назад, St@S_ сказал:

в нас теж є схожі екземпляри, їдеш за ним по трасі 90км/год, потім скидає до 60 ізнову набирає 90 і так поки десь не зверне , або не обжинеш :mdr:

Може він в населених пунктах скидає? ;)

  • +1 3
Опубліковано
3 минуты назад, nickel сказал:

Може він в населених пунктах скидає? ;)

та я ж тож по правилах їзджу :)

слава Богу, жодного протоколу за останні 3 роки :)

  • +1 1
Опубліковано
19 годин тому, sergkots сказано:

Клапан EGR вже міняли? Теж колись радів низькій витраті пального, поки клапан не накрився.

Я ще не міняв. Радію тому що є. Полетить, поміняю. До всього готовий і розумію що вічного нічого немає.

  • +1 1
Опубліковано
9 часов назад, sergkots сказал:

Таким чином навряд чи вони щось економлять - переходити на нейтралку був сенс лише на карбюраторних двигунах. Плюс витрати енергії на розгін автомобіля більша ніж на підтримання стабільної швидкості. 

 

Ну чому? Ще залежить, який накат в авто. Ось наприклад в моєму Рено ну дуже шикарний накат, таке відчуття, що авто на нейтралці щось підштовхує)). Ще ні в одній моїй машині такого і близько не було (а було в мене 11 машин + ще 3, на яких я їздив по місяцю часу). Наприклад, їду по Ровенській в сторону виїзду з міста, стаю на світлофорі, де бар "Околиця", стартую і напроти повороту до МодернЕкспо, може на десяток метрів далі, при набраній швидкості в ~50 км/год, пускаю в накат і доїхав на нейтралці до світлофора, що перед Епіцентром...якщо б не червоне, то котився і далі, а так прийшлось гальмувати. Сьогодні, наприклад, їхав по Ровенській від Лучеська до рівненського мосту, перед мостом швидкість була 55 км/год, пустив в накат ще до мосту, авто спокійно виїхало на міст (на самому верху швидкість була 35 км/год) і так же спокійно з'їхало до світлофору, де прийшлось гальмувати. І таких випадків в мене багато. І розхід палива при такій практиці суттєво знижується. Перевірено.

Тут говорили, що на літрі палива їздуни накатували нереальні кілометражі, так ось я з Ліпін в Ківерці і назад в Ліпіни (~25 км) потратив 0,8 л соляри.

  • +1 1
Опубліковано
11 хвилин тому, Юріч сказано:

 

Ну чому? Ще залежить, який накат в авто. Ось наприклад в моєму Рено ну дуже шикарний накат, таке відчуття, що авто на нейтралці щось підштовхує)). Ще ні в одній моїй машині такого і близько не було (а було в мене 11 машин + ще 3, на яких я їздив по місяцю часу). Наприклад, їду по Ровенській в сторону виїзду з міста, стаю на світлофорі, де бар "Околиця", стартую і напроти повороту до МодернЕкспо, може на десяток метрів далі, при набраній швидкості в ~50 км/год, пускаю в накат і доїхав на нейтралці до світлофора, що перед Епіцентром...якщо б не червоне, то котився і далі, а так прийшлось гальмувати. Сьогодні, наприклад, їхав по Ровенській від Лучеська до рівненського мосту, перед мостом швидкість була 55 км/год, пустив в накат ще до мосту, авто спокійно виїхало на міст (на самому верху швидкість була 35 км/год) і так же спокійно з'їхало до світлофору, де прийшлось гальмувати. І таких випадків в мене багато. І розхід палива при такій практиці суттєво знижується. Перевірено.

Мав на увазі по трасі - розганяються до 120 і накатом до 60. При такій їзді інжекторний двигун працює на холостих із витратою пального. Якби була увімкнена передача витрата була б відсутня - комп перекриває подачу пального. 

У тебе ж просто раціональний стиль їзди - немає сенсу газувати, щоб потім гальмувати. Спробуй коли їдеш накатом не вимикати передачі (звісно потрібно буде постійно перемикати) - не буде витрати пального на холостий хід. 

  • +1 2
Опубліковано

Як їхати накатом не вимикаючи передачі? Тримати вижатим зчеплення? Бо якщо не тримати , то буде гальмування двигуном.Тоді так, не буде витрати на холостий хід, але і накат буде малий.

 Можна звичайно і нейтралку включити і заглушити двигун. Тоді і накат буде і витрати пального не буде. Але і не буде працювати підсилювач керма і гальм. І можна довиключатись, що випадково замкнеться кермо і вся єкономія піде на ремонт кузова :).

  • +1 2
Опубліковано

шевлолє капріс, двигун 5,0 дефорсований, автомат

по місту - 15 літрів/100 км

за містом, при швидкості до 130 км/год - 12 літрів на 100 км, якщо більше 130 км/год - 10,5 літрів на 100 км

 

дивний анус (део ланос), двигун 1,6, корба

по місту - 10 літрів/100 км

за містом, при швидкості до 130 км/год - 8 літрів на 100 км, якщо більше 130 км/год - 15 літрів на 100 км

 

 

Опубліковано
38 хвилин тому, Андрій Віталійович сказано:

за містом, при швидкості до 130 км/год - 12 літрів на 100 км, якщо більше 130 км/год - 10,5 літрів на 100 км

Можливо двигун виходить на оптимальний режим роботи? Бо фізика каже, що чим вища швидкість тим більша витрата пального.

Опубліковано
Щойно, sergkots сказано:

Можливо двигун виходить на оптимальний режим роботи? 

швидше за все, тому й уточнив, що двигун дефорсований.

той самий V8 на коповських модифікаціях має майже вдвічі більше коней.

Опубліковано
2 часа назад, Андрій Віталійович сказал:

шевлолє капріс, двигун 5,0 дефорсований, автомат

по місту - 15 літрів/100 км

Якісь нереальні цифри. По паспорту вона має хавати не менше 17-ки.

 

1 час назад, sergkots сказал:

Бо фізика каже, що чим вища швидкість тим більша витрата пального.

Так і є. Впевнений, що при швидкості 140+ км/год там витрата пального знову різко піде вгору (мала максималка + 4 передачі).

Опубліковано
3 часа назад, Юріч сказал:

перед мостом швидкість була 55 км/год, пустив в накат ще до мосту, авто спокійно виїхало на міст (на самому верху швидкість була 35 км/год) і так же спокійно з'їхало до світлофору

Жесть. Надіюсь, поряд не було інших водіїв, бо вже б наслухався у свій адрес :).

  • +1 2
Опубліковано

@Savage , не було нікого поряд. Та навіть, якщо і був, то по-перше, це місто, нема чого гасати, по-друге, на мосту дві полоси, по-третє, нехрєна б я не наслухався, в мене музика завжди голосно грає)).

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...