Lisovic Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 12:32 #276 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 12:32 26 хвилин тому, Vikvik Mawr сказано: 3000оборотів це вже 110км/год. в мене десь при 120 2000 обертів. А так при меншій швидкості машина тримає 1600-1800 обертів.
Vikvik Mawr Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 13:44 #277 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 13:44 1 година тому, yu2007 сказано: Підтверджую. В мене на 1,6 щоб вийти на 3000 обертів в круїзі, це треба тримати всі 120, чи 110, коли 5 пасажирів і повний багажник) Правда не зрозуміло, що таке "нові", бо мій корчик позаминулого десятиліття у мене кінця минулого десятиліття, теж 1,6 бензин і без турбінки, механіка.... так що не особливо і міняються такі двигуни.... на 90км показує 2000обертів 1
Kiolan Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 14:01 #278 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 14:01 1 час назад, Lisovic сказал: в мене десь при 120 2000 обертів. А так при меншій швидкості машина тримає 1600-1800 обертів.
romanc Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 14:18 #279 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 14:18 15 минут назад, Kiolan сказал: 33 минуты назад, Vikvik Mawr сказал: у мене кінця минулого десятиліття, теж 1,6 бензин і без турбінки, механіка.... так що не особливо і міняються такі двигуни.... на 90км показує 2000обертів 1 час назад, Lisovic сказал: в мене десь при 120 2000 обертів. А так при меншій швидкості машина тримає 1600-1800 обертів. 1 час назад, yu2007 сказал: Підтверджую. В мене на 1,6 щоб вийти на 3000 обертів в круїзі, це треба тримати всі 120, чи 110, коли 5 пасажирів і повний багажник) Правда не зрозуміло, що таке "нові", бо мій корчик позаминулого десятиліття У всех автомат?
romanc Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 14:21 #281 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 14:21 28 минут назад, Waver сказал: В любому випадку, зрозумів що по місту та на короткі дистанції, їздити можна на бензині а на трасі уже перемикатись на газ… у мене на форді приблизно виходить 150 гривнів газу кожних 100 км, на бензині - 250… (їзжу швидко та багато, топлю в педальку як бажаю). якщо багато коротких дистанцій і постійно на газу, то на 500 км виходить 750 гривнів газу плюс 10 літрів бензину… економія зовсім невелика… а от якщо по трасі на далекі відстанні - то економія дійсно суттєва. И это новая малолитражка? У меня жена на старой в городе 5,6л газа укладывается.
Lisovic Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 14:24 #282 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 14:24 5 хвилин тому, romanc сказано: У всех автомат? Автомат 9ст
sergkots Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 14:25 #283 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 14:25 31 хвилин тому, Waver сказано: В любому випадку, зрозумів що по місту та на короткі дистанції, їздити можна на бензині а на трасі на дальші відстані можна уже перемикатись на газ… В тебе яке покоління газового обладнання, що потрібно перемикатись? Нове газове обладнання автоматом все перемикає.
romanc Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 14:26 #284 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 14:26 Только что, sergkots сказал: В тебе яке покоління газового обладнання, що потрібно перемикатись? Нове газове обладнання автоматом все перемикає. Так кнопкой газ отключается везде.
yu2007 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 17:00 #285 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 17:00 2 hours ago, Kiolan said: 18,5 л при 198 км/год? Економний якийсь двигун, певно дизель))
yu2007 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 17:05 #286 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 17:05 3 hours ago, Vikvik Mawr said: у мене кінця минулого десятиліття, теж 1,6 бензин і без турбінки А таке можливо в кінці минулого десятиліття? Це ж вже Євро 6 полюбасу двигун... 1
Unknown Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 17:24 #287 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 17:24 3 годин тому, romanc сказано: У меня жена на старой в городе 5,6л газа укладывается. Що ж це за така неймовірна техніка? А бензину скільки жре в аналогічному режимі?
Unknown Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 17:28 #288 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 17:28 20 хвилин тому, yu2007 сказано: А таке можливо в кінці минулого десятиліття? Це ж вже Євро 6 полюбасу двигун... Фіат і досі продає нові авто з 16 клапанним атмосферником 1,4 літра 95к.с. І навіть блок у нього олдскульний -- чавунний.
Саня Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 18:14 #289 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 18:14 (змінено) 19 годин тому, Asashi сказано: Спойлер Прочитав декілька сторінок , я в шоці з цих теревеньок, що з того зміниться коли ти узнаєш у кого який розхід пального, цеж сугубо особисте значення і може бути по різному як їздиш, а подруге нерозумію ніяких оцих бідових власників дизельних авто з європи, ви ж повинні розуміти суть європейської економіки і нашої, у європі оці авто їздять до останнього , своєї критичної межі пробігу і їх одразу продають, і продають їх не від того, що машина погана, а продають від того, що європейці от дійсно економні і раціональні вони розуміють, що авто яке проїхало 250-300 пробігу уже відїздило свій ресурс заявлений, а далі вже це як повезе, бо дуже технологічно складні стали авто і особливо мотори, а у нас ці авто автоматично молодшають і у них стає 150-170 тисяч пробігу, і ви економісти купляєте такі авто від 10тисяч долларів і догори, і говорите про паливну економію? Це треба розглядати коли ти взяв машину як засіб пересування а саме робочий транспорт, так як у європі наїзжають кожен день і по робочих питаннях 200-300км , коли ти кожен день їздиш і їздиш багато тоді паливна економія це велике діло і має сенс основний при виборі авто, і такі авто беруть максимум на 2-3 роки щоб відбилася , заробила і зекономи тай все, і ця європейська логіка економічно обгрунтована. А якщо, ти збирав на ту машину роками, і купив те нещастя в перекупів на базарі з величезною накруткою, і ти максимум виїзжаєш в день до 50-60км і інколи десь раз в квартал їздиш далеко, і для тебе паливна економія це дуже важливо, то це просто повний брєд бо якісне обслуговування і ремонт оцих сучасних економних авто просто множить на нуль усі ці заощадження з ніби економії на паливі, бо євронорми так задушили авто, що технологічно вони стали дуже затратними і це сказується на обслуговуванні, наприклад обслуга 4 гольфа і 7 гольфа відрізняється в рази, якщо говорити про паливну економію то це доцільно коли для людини авто необхідне для робочої діяльності от тоді і видно результат і раціональність, де авто може себе окупити на нове авто, так працює система в європі але в нас люди безтолкові і до цього не дійдуть, їздять до останнього і потім знову на базар і знову машина проходить 7 кіл пекла поки сама не дасть дуба і хтось не попаде на конкретні бабкі з нею, бо я це говорю не з проста, це просто повсюди тенденція покупляли класних комфортних європейських авто економних, а як обслуговувати їх нормально так як треба по книжці то за голову беруться від озвучених цін, бо на останні гроші він чи вона купили те авто і щей хочуть щоб економне було, а ось заміна цепу під тисячу долларів і деколи більше на деяких авто то все повергає людей в шок, у мене друг має свій автосервіс, і я в нього обслуговуюсь то він вже не автослюсар а щей психологом став в процесі роботи , приїзжають на оцих шикарних економних дизелях з автобазару від перекупів на обслугу, і нерозуміють за, що їм стільки платити, бо заміна цепу і всього що треба по регламенту при певному пробігу то немала сума виходить , і більшість цього просто не робить, і їздять поки їздить і економлять на паливі проїзжаючи кожен день із роботи додому і в магазин максимум, і потім щей при продажі втрачають до 40% від вартості авто за яку брав у перекупа, бо це ж звичайні авто які позаганяли пачками сюди і на них пропозиція перевищує попит, дизельні французи та німці, їх вже кожна собака купила, і якщо тако прикінути якщо ти брав машину не для роботи а просто передвигатися особисто самому, то це виходить повна лажа і ніякої економії немає взагалі ніякої, обслуга дорога, втрачаєш в ціні пару тисяч баксів, а паливна економія при невеликих відстанях це просто мізерні копійки в наш час, висновок у мене тільки один паливна економія доцільна тільки тоді коли ти використовуєш авто в комерційних робочих цілях, тобто авто інструмент чи помічник для заробітку, і це нормальна європейська практика. Набагато краща і дієвіша економія це економія в супермаркетах, бо там затрати ого-го по 1000грн за візит, а візити у людей туди часті майже кожен день, а ще суші і піци додому, портсіті, випивка, бари і кабаки ось де реальне поле для економії а не якихось нещасних 50-80грн зекономлених на 100 кілометрах.... Може все-таки розділимо обговорення і статистику? Тут в назві вказано, що тема для статистики, а для обговорень була інша тема! @kmd попереджав. Змінено 5 Серпня, 2021 в 18:16 користувачем Саня 1
yu2007 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 19:05 #290 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 19:05 1 hour ago, Unknown said: Фіат і досі продає нові авто з 16 клапанним атмосферником 1,4 літра 95к.с. І навіть блок у нього олдскульний -- чавунний. В ЄС теж продає? Він вкладається в норми євро 6?
Kiolan Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 19:17 #291 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 19:17 2 часа назад, yu2007 сказал: 18,5 л при 198 км/год? Економний якийсь двигун, певно дизель)) 18.5 - температура повітря 1
romanc Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 20:02 #292 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 20:02 2 часа назад, Unknown сказал: Що ж це за така неймовірна техніка? А бензину скільки жре в аналогічному режимі? Столько же
romanc Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 20:07 #293 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 20:07 56 минут назад, Asashi сказал: Єс скоро получить багато газу від путіна за трубу, то переходитимуть на газ і євронорми будуть не указ, вже це там починається напару з електрокарами, звязка газовий мотор і батарея, тільки це ще не підхватили великі гіганти але обовязково підхватять, доречі оці беушні мани маршутки що колесять по луцьку, газові. раша вроде метан им продает.
romanc Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 05:49 #294 Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 05:49 9 часов назад, Cherman сказал: Продаються в ЄС: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=328664947&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=40&minFirstRegistrationDate=2021-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=7ab4356d-9980-3ba9-2a70-e5f709236ccc Похоже это остатки предыдущих модельных годов. На офиц сайтах уже 0,9 и 1.0 на 100лс.. https://www.fiat.de/tipo/tipo-city-cross-5-tuerer/technologie
Unknown Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 06:02 #295 Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 06:02 10 годин тому, yu2007 сказано: В ЄС теж продає? Він вкладається в норми євро 6? Про ЄС не знаю, в Україні пишуть євро 6.
Unknown Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 06:06 #296 Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 06:06 9 годин тому, romanc сказано: Столько же Так усе ж, що за двигун? Бо 5,5 для бензину по місту то цікаво. В мене економний бензодвигун, але в такий розхід не вкладуся по місту. Пропан-бутану має хоча б на відсотків 10, а в реальності на 15 більше палити, якщо він правильно налаштований. На це є фізичні причини.
romanc Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 06:25 #297 Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 06:25 18 минут назад, Unknown сказал: Так усе ж, що за двигун? Бо 5,5 для бензину по місту то цікаво. В мене економний бензодвигун, але в такий розхід не вкладуся по місту. Пропан-бутану має хоча б на відсотків 10, а в реальності на 15 більше палити, якщо він правильно налаштований. На це є фізичні причини. Хонда джаз 1,25 2002г
Unknown Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 06:54 #298 Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 06:54 (змінено) Ти впевнений, що газ нормально налаштований і не гробить двигун? Бо не може розхід бути однаковий за адекватного налаштування. Причиною є те, що влітку літра бензину має на 15-20% більшу теплоту згоряння ніж літра пропан-бутану, а взимку до +30% може доходити. Змінено 6 Серпня, 2021 в 06:55 користувачем Unknown
Саня Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 09:04 #299 Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 09:04 Ford Fusion є америкос і європеєць - це два дуже різних авто. 1
romanc Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 09:06 #300 Опубліковано 6 Серпня, 2021 в 09:06 39 минут назад, Waver сказал: Ford Fusion для тебе то малолітражка? для мене це прожерливий та дуже низенький корабель який жре на 25-30% більше ніж більшість інших нормальних європейок. Але… я його орендував по ціні європейскої малолітражки і набагато дешевше ніж розраховував взяти наприклад Октавію, тому якось пофіг скільки він жре бо мені це всеодно вигідніше. Але, жре той форд дофіга (9-10 літрів на сотню) і ніфіга не їде коли давиш в топку (в порівнянні з шкодами, фольцами чи ауді), тобто від авто задоволення ніякого, просто прожерливий засіб пересування, тому нікому не рекомендую… Перепутал с европейкой
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти