Перейти до змісту

У кого какой расход топлива? (Статистика)


flashhero

Рекомендовані повідомлення

26 хвилин тому, Vikvik Mawr сказано:

3000оборотів це вже 110км/год.

в мене десь при 120 2000 обертів. А так при меншій швидкості машина тримає 1600-1800 обертів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, yu2007 сказано:

 

Підтверджую. В мене на 1,6 щоб вийти на 3000 обертів в круїзі, це треба тримати всі 120, чи 110, коли 5 пасажирів і повний багажник)

 

Правда не зрозуміло, що таке "нові", бо мій корчик позаминулого десятиліття :) 

у мене кінця минулого десятиліття, теж 1,6  бензин і без турбінки, механіка....

так що не особливо і міняються такі двигуни....

на 90км показує 2000обертів

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Lisovic сказал:

в мене десь при 120 2000 обертів. А так при меншій швидкості машина тримає 1600-1800 обертів.

da028141e784752e3eed7ea6fb63b9425c717d41

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, Kiolan сказал:

da028141e784752e3eed7ea6fb63b9425c717d41

 

33 минуты назад, Vikvik Mawr сказал:

у мене кінця минулого десятиліття, теж 1,6  бензин і без турбінки, механіка....

так що не особливо і міняються такі двигуни....

на 90км показує 2000обертів

 

1 час назад, Lisovic сказал:

в мене десь при 120 2000 обертів. А так при меншій швидкості машина тримає 1600-1800 обертів.

 

1 час назад, yu2007 сказал:

 

Підтверджую. В мене на 1,6 щоб вийти на 3000 обертів в круїзі, це треба тримати всі 120, чи 110, коли 5 пасажирів і повний багажник)

 

Правда не зрозуміло, що таке "нові", бо мій корчик позаминулого десятиліття :) 

У всех автомат?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 минут назад, Waver сказал:

В любому випадку, зрозумів що по місту та на короткі дистанції, їздити можна на бензині а на трасі уже перемикатись на газ…  

у мене на форді приблизно виходить 150 гривнів газу кожних 100 км, на бензині - 250… (їзжу швидко та багато, топлю в педальку як бажаю).

якщо багато коротких дистанцій і постійно на газу, то на 500 км виходить 750 гривнів газу плюс 10 літрів бензину… економія зовсім невелика… а от якщо по трасі на далекі відстанні - то економія дійсно суттєва. 

И это новая малолитражка? У меня жена на старой в городе 5,6л газа укладывается.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, romanc сказано:

У всех автомат?

Автомат 9ст

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 хвилин тому, Waver сказано:

В любому випадку, зрозумів що по місту та на короткі дистанції, їздити можна на бензині а на трасі на дальші відстані можна уже перемикатись на газ…

В тебе яке покоління газового обладнання, що потрібно перемикатись? Нове газове обладнання автоматом все перемикає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, sergkots сказал:

В тебе яке покоління газового обладнання, що потрібно перемикатись? Нове газове обладнання автоматом все перемикає.

Так кнопкой газ отключается везде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 hours ago, Kiolan said:

da028141e784752e3eed7ea6fb63b9425c717d41

18,5 л при 198 км/год? Економний якийсь двигун, певно дизель))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 hours ago, Vikvik Mawr said:

у мене кінця минулого десятиліття, теж 1,6  бензин і без турбінки

А таке можливо в кінці минулого десятиліття? Це ж вже Євро 6 полюбасу двигун...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, romanc сказано:

У меня жена на старой в городе 5,6л газа укладывается.

Що ж це за така неймовірна техніка? 

А бензину скільки жре в аналогічному режимі? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 хвилин тому, yu2007 сказано:

А таке можливо в кінці минулого десятиліття? Це ж вже Євро 6 полюбасу двигун...

Фіат і досі продає нові авто з 16 клапанним атмосферником 1,4 літра 95к.с. 

І навіть блок у нього олдскульний -- чавунний. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 годин тому, Asashi сказано:
Спойлер

Прочитав декілька сторінок , я в шоці з цих теревеньок, що з того зміниться коли ти узнаєш у кого який розхід пального, цеж сугубо особисте значення і може бути по різному як їздиш, а подруге нерозумію ніяких оцих бідових власників дизельних авто з європи, ви ж повинні розуміти суть європейської економіки і нашої, у європі оці авто їздять до останнього , своєї критичної межі пробігу і їх одразу продають, і продають їх не від того, що машина погана, а продають від того, що європейці от дійсно економні і раціональні вони розуміють, що авто яке проїхало 250-300 пробігу уже відїздило свій ресурс заявлений, а далі вже це як повезе, бо дуже технологічно складні стали авто і особливо мотори, а у нас ці авто автоматично молодшають і у них стає 150-170 тисяч пробігу, і ви економісти купляєте такі авто від 10тисяч долларів і догори, і говорите про паливну економію? Це треба розглядати  коли ти взяв машину як засіб пересування а саме робочий транспорт, так як у європі наїзжають кожен день і по робочих питаннях 200-300км , коли ти кожен день їздиш і їздиш багато тоді паливна економія це велике діло і має сенс основний при виборі авто, і такі авто беруть максимум на 2-3 роки щоб відбилася , заробила і зекономи тай все, і ця європейська логіка економічно обгрунтована. А якщо, ти  збирав на ту машину  роками, і купив те нещастя  в перекупів на базарі з величезною накруткою, і ти максимум виїзжаєш в день до 50-60км  і інколи десь раз в квартал їздиш далеко, і для тебе паливна економія це дуже важливо, то це просто повний брєд бо якісне обслуговування і ремонт оцих сучасних економних авто  просто множить на нуль  усі ці заощадження з ніби економії на паливі, бо євронорми так задушили авто, що технологічно вони стали дуже затратними і це сказується на обслуговуванні, наприклад обслуга 4 гольфа і 7 гольфа відрізняється в рази, якщо говорити про паливну економію то  це доцільно коли для людини авто необхідне для робочої діяльності от тоді  і видно результат і раціональність, де авто може себе окупити на нове авто, так працює система в європі але в нас люди безтолкові і до цього не дійдуть,  їздять до останнього і потім знову на базар і знову машина проходить 7 кіл пекла поки сама не дасть дуба і хтось не попаде на конкретні бабкі з нею, бо я це говорю не з проста, це просто повсюди тенденція покупляли класних комфортних  європейських авто економних, а як обслуговувати їх нормально так як треба по книжці то за голову беруться від озвучених цін, бо на останні гроші він чи вона купили те авто і щей хочуть щоб економне було, а ось заміна цепу під тисячу долларів  і деколи більше на деяких авто то все повергає людей в шок, у мене друг має свій автосервіс, і я в нього обслуговуюсь  то він вже не автослюсар  а щей психологом став в процесі роботи , приїзжають на оцих шикарних економних дизелях з автобазару від перекупів на обслугу, і нерозуміють за, що їм стільки платити, бо заміна цепу і всього що треба по регламенту при певному пробігу то немала сума виходить , і більшість цього просто не робить, і їздять поки їздить  і економлять на паливі проїзжаючи кожен день із роботи додому і в магазин максимум, і потім щей при продажі втрачають до 40% від вартості авто за яку брав у перекупа, бо це ж звичайні авто які позаганяли пачками сюди і на них пропозиція перевищує попит, дизельні французи та німці, їх вже кожна собака купила, і якщо тако прикінути якщо ти брав машину не для роботи а просто передвигатися особисто самому, то це виходить повна лажа і ніякої економії немає взагалі ніякої, обслуга дорога, втрачаєш в ціні пару тисяч баксів, а паливна економія при невеликих відстанях це просто мізерні копійки в наш час, висновок у мене тільки один паливна економія доцільна тільки тоді коли ти використовуєш авто  в комерційних робочих цілях, тобто авто інструмент чи помічник для заробітку,  і це нормальна європейська практика. Набагато краща і дієвіша економія це економія в супермаркетах, бо там затрати ого-го по 1000грн за візит, а візити у людей туди часті  майже кожен день, а ще суші і піци  додому, портсіті, випивка, бари і кабаки ось де реальне поле для економії  а не якихось нещасних 50-80грн зекономлених на 100 кілометрах.... 

 

Може все-таки розділимо обговорення і статистику?

Тут в назві вказано, що тема для статистики, а для обговорень була інша тема! @kmd попереджав.

 

Змінено користувачем Саня
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, Unknown said:

Фіат і досі продає нові авто з 16 клапанним атмосферником 1,4 літра 95к.с. 

І навіть блок у нього олдскульний -- чавунний. 

В ЄС теж продає? Він вкладається в норми євро 6?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, yu2007 сказал:

18,5 л при 198 км/год? Економний якийсь двигун, певно дизель))

18.5  - температура повітря :)

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Unknown сказал:

Що ж це за така неймовірна техніка? 

А бензину скільки жре в аналогічному режимі? 

Столько же

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

56 минут назад, Asashi сказал:

Єс скоро получить багато газу від путіна за трубу, то переходитимуть на газ і євронорми будуть не указ, вже це там починається напару з електрокарами, звязка газовий мотор і батарея, тільки це ще не підхватили великі гіганти але обовязково підхватять, доречі оці беушні мани маршутки що колесять по луцьку, газові.

 

раша вроде метан им продает.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, yu2007 сказано:

В ЄС теж продає? Він вкладається в норми євро 6?

Про ЄС не знаю,  в Україні пишуть євро 6.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, romanc сказано:

Столько же

Так усе ж,  що за двигун?  Бо 5,5 для бензину по місту то цікаво.  В мене економний бензодвигун,  але в такий розхід не вкладуся по місту. 

 

Пропан-бутану має хоча б на відсотків 10, а в реальності на 15 більше палити,  якщо він правильно налаштований.  На це є фізичні причини. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 минут назад, Unknown сказал:

Так усе ж,  що за двигун?  Бо 5,5 для бензину по місту то цікаво.  В мене економний бензодвигун,  але в такий розхід не вкладуся по місту. 

 

Пропан-бутану має хоча б на відсотків 10, а в реальності на 15 більше палити,  якщо він правильно налаштований.  На це є фізичні причини. 

Хонда джаз 1,25 2002г

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти впевнений,  що газ нормально налаштований і не гробить двигун? 

Бо не може розхід бути однаковий за адекватного налаштування.  Причиною є те,  що влітку літра бензину має на 15-20% більшу теплоту згоряння ніж літра пропан-бутану,  а взимку до +30% може доходити. 

Змінено користувачем Unknown
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ford Fusion є америкос і європеєць - це два дуже різних авто.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

39 минут назад, Waver сказал:

Ford Fusion для тебе то малолітражка?  
для мене це прожерливий та дуже низенький корабель який жре на 25-30% більше ніж більшість інших нормальних європейок. Але… я його орендував по ціні європейскої малолітражки і набагато дешевше ніж розраховував взяти наприклад Октавію, тому якось пофіг скільки він жре бо мені це всеодно вигідніше. Але, жре той форд дофіга (9-10 літрів на сотню) і ніфіга не їде коли давиш в топку (в порівнянні з шкодами, фольцами чи ауді), тобто від авто задоволення ніякого, просто прожерливий засіб пересування, тому нікому не рекомендую… 

Перепутал с европейкой

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...