Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

ТОВ "Волинські Оптичні Мережі" вітають всіх з наступаючим новим роком та Різдвом Христовим!

Бажаємо всім високої швидкості, найменшого пінгу та стабільного зв'язку!

Графік роботи офісу та техпідтримки у січні:

http://www.vom.lutsk.ua/rezhym-roboty-u-svyata/

  • Подобається 1
  • 2 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

@serega-cool Добрий день. Пишу тут, бо вже не бачу інакшої можливості достукатися до вашої тех. підтримки.

 

Останній тиждень часу швидкість в обидві сторони не перевищує 3 мегабіта (хоча по договору має бути в районі 50). Про дану ситуацію неодноразово повідомляв і через особистий кабінет і по телефону. Останній раз сьогодні о 9й ранку.

Мене запевнили, що працівники мені зателефонують і приїдуть. Вже 17-а година, а дзвінку так і не було. Мені також необіхдно якимось чином планувати свій час, щоб я міг приїхати і буду присутнім при роботі ваших працівників.

 

Технічна служба при спілкуванні постійно наголошує, що проблема на моїй стороні і виїзд ваших спеців — платний. Окей, хай так. Але якщо проблема виявиться все ж на вашій стороні, то яким чином ви будете компенсовувати фактично тиждень відсутності інтернету? Я клієнт абсолютно не конфліктний, але все має якісь свої межі.

 

При потребі надам необхідну додаткову інформацію в ПП або за телефоном +380 95 26-26-897. Дякую.

 

6950317636.png

Змінено користувачем adebt
  • Подобається 1
Опубліковано

Тільки шо зацінив новий рівень тех. підтримки. Чесно, я оцінив. Давно такого не бачив.

 

Так як за цілий день мені ніхто не передзвонив і не приїхав, то дзвоню ще раз на тех. підтримку. Бере трубку той самий спеціаліст, з яким я зранку спілкувався. Питаю в чому причина, чому ніхто не передзвонив? У відповідь чую прекрасне: а я не оформляв заявку на виїзд. Сказать шо я охрєнєл, то це не сказати нічого взагалі. На моє законне запитання: а якого собствєнно хєра? Почув знову прекрасне: а я перевірив, з нашої сторони все добре. Отлічно, нема базара. Але я скаржуся вже тиждень через різні канали. І знову прекрасне: а я нічо не знаю шо там у вас не так, я сьогодні тільки на роботу вийшов.

 

Альо, народ! Ви серйозно? А зараз ви приїдете в неробочі години і будете з мене трусити (цитую!): 

 

Цитата

у позаробочий час (8:00-9:00; 18:00-21:00), вихідні та святкові дні – 200грн. + вартість наданих послуг подвоюється (послуга оплачується в будь якому випадку не залежно від причини несправності.)

 

Какая прєлєсть, да? Послуга оплачується не залежно від причини несправності. Норм! Отлічний бізнес.

Опубліковано

Дик проголосуйте гривнею – змініть провайдера.
Такий сервіс бо конкуренції немає. І поки не з'явиться – нічого вони міняти не будуть.

Опубліковано
1 минуту назад, Соромітник сказал:

Дик проголосуйте гривнею – змініть провайдера.
Такий сервіс бо конкуренції немає. І поки не з'явиться – нічого вони міняти не будуть.

 

Змінити провайдера в моєму районі немає фізичної можливості.

Опубліковано
7 хвилин тому, adebt сказано:

Змінити провайдера в моєму районі немає фізичної можливості.

Вони про це знають, мабуть тому так і вийо...

  • +1 1
Опубліковано
1 минуту назад, Bliksss сказал:

Вони про це знають, мабуть тому так і вийо...

 

Та мене це дивує просто. Я один з перших клієнтів в цьому районі, через 2 тижні буде як 5 років. Не скандалю, намагаюся нормально розмовляти з працівниками, в мене найдорожчий тариф з доступних для мене, закриваю очі на якісь дрібні невідповідності заявленої і фактичної швидкості. При пакеті 50 мегабіт ніколи не буду дзвонити, якщо на спідтесті бачу 35, торентів не качаю/не роздаю, в іграшки не лабаю, хєрньою в мережі не страдаю. Нє, пох. Треба ставитися до клієнтів, як хєр зна до кого.

Опубліковано (змінено)
4 хвилин тому, adebt сказано:

Треба ставитися до клієнтів, як хєр зна до кого.

Значить, така в них "бізнес-модель" :(

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано

така "бізнес-модель" притаманна усім. принцип простий - чим більше клієнтів, тим важче їх всіх якісно обслужити. нічого тут дивного нема. можна безкінечно називати приклади коли фірма була мала і все було чудово, а як розрослась, то згавнянилась.

я не думаю що тут хлопці навмисне на когось клали болт, але коли просто не справляються з масштабами, то це діло трохи інше.

те ж саме з виїздними працівниками. це не тільки до ВОМ відноситься а і до усіх інших і ВОМ в тому числі.

усі дорослі люди, усі на роботах. ти сидиш на роботі, дзвінок на телефоні - ало, - ми до вас приїхали, - я дуже радий, мене нема вдома...

невже важко набрати за годину до виїзду хочаб, поцікавитись чи попередити.

  • +1 2
Опубліковано
2 hours ago, laser said:

така "бізнес-модель" притаманна усім. принцип простий - чим більше клієнтів, тим важче їх всіх якісно обслужити. нічого тут дивного нема. можна безкінечно називати приклади коли фірма була мала і все було чудово, а як розрослась, то згавнянилась.

я не думаю що тут хлопці навмисне на когось клали болт, але коли просто не справляються з масштабами, то це діло трохи інше.

те ж саме з виїздними працівниками. це не тільки до ВОМ відноситься а і до усіх інших і ВОМ в тому числі.

усі дорослі люди, усі на роботах. ти сидиш на роботі, дзвінок на телефоні - ало, - ми до вас приїхали, - я дуже радий, мене нема вдома...

невже важко набрати за годину до виїзду хочаб, поцікавитись чи попередити.

 

Це все брєд повний. Люди або створюють сервіс для клієнта, або не створюють. Ці вирішили не заморочуватися і зробити все в українському стилі – от вам продукт/послуга і користуйтеся. А якщо не подобається – то тіпа у вас сусідів багато, на довго вистачить. Ніхто не заморочується з якоюсь культурою та позитивним враженням про компанію бо піпл і так хаває. Звичайно, що вони не навмисно кладуть болт саме на цього клієнта :) просто немає регламенту та відповідальності, там же вроді одні директора :) Один день в нього є настрій заморочитися і допомогти, а в Різдво він бухає і йому не до тебе.
Чи відрізняється це чимось від Волі чи Київстару ? Та фіг там. Щасливі лише ті, кому пощастило не мати якогось непонятного глюка, що треба діагностувати.

 

  • Збентежений 1
  • Cумний 1
  • +1 1
Опубліковано

Христос народився!

Всіх зі святом вітаю!

ADEPT чому Ви мені в особисте повідомлення не написали про Вашу проблему, а відразу сюди пишете?

ТОВ "Волинські Оптичні мережі" старається як найшвидше виконувати виклики та ремонти.

Прошу вибачення, кого образили наші працівники. Будемо старатись працювати краще!

Опубліковано
1 час назад, serega-cool сказал:

Христос народився!

Всіх зі святом вітаю!

ADEPT чому Ви мені в особисте повідомлення не написали про Вашу проблему, а відразу сюди пишете?

ТОВ "Волинські Оптичні мережі" старається як найшвидше виконувати виклики та ремонти.

Прошу вибачення, кого образили наші працівники. Будемо старатись працювати краще!

 

Добрий день @serega-cool

 

1. Ви неправильно написали мій нік :)

2. Сергій, мене дивує те, що я взагалі змушений сюди писати, адже довго й нудно намагаюся розрулити проблему через "офіційні" канали, хоча й безуспішно.

3. Знову ж таки, ви прочитавши декілька моїх постів, не написали мені в ПП чи не зателефонували, хоча я лишив номер телефону.

4. Навчіть, врешті решт, ваших працівників представлятися по телефону.

  • +1 1
Опубліковано
52 минуты назад, Dima4s сказал:

все ж з чиєї сторони була проблема?)

 

Скажімо так: за виїзд спеціаліста я не платив :) Про працівника, який приїжджав можу сказати: швидко, вічливо, компетентно.

Опубліковано (змінено)

Якщо зайти на сторінку статистики з увімкненим проксі, то можна побачити наступне:

 

image.thumb.png.facc066f1f6ec28a6140512c8b41ed43.png

 

Якщо так перейти на вкладку "Пополнить счёт" і ввести туди числа з ваучера, то гроші уходять в нікуди, будьте уважні.

 

image.thumb.png.58f88f9fac5b1afb46122f34c66fcbd2.png

 

А якщо ваучер викинули то все, ніяк не докажеш що поповняв рахунок. А чи не хитрить провайдер? Вже 3.7к так назбиралось <_<


На сторінці "Квитанции" наступне:
 

image.png.94ca47904cd17b11a4bfc099996e7536.png

 

Тільки хто ж сюди заглядає? Вже краще напис великими буквами на головній сторінці що невірна авторизація.

Змінено користувачем HWman
Опубліковано
22 годин тому, adebt сказано:
23 годин тому, Dima4s сказано:

все ж з чиєї сторони була проблема?)

Скажімо так: за виїзд спеціаліста я не платив :) Про працівника, який приїжджав можу сказати: швидко, вічливо, компетентно.

ти так і не відповів на запитання. То в чому була проблема? Можливо, хтось ще з таким зтикнеться

  • Подобається 1
Опубліковано
4 часа назад, jack74 сказал:

ти так і не відповів на запитання.

 

А я шо, на допиті? Ти нічо не попутав?

 

4 часа назад, jack74 сказал:

То в чому була проблема?

 

Я написав, що я за виклик не платив, з цього випливає, що проблема була на стороні провайдера. Яка саме проблема — представник компанії її озвучить, якщо захоче.

 

4 часа назад, jack74 сказал:

Можливо, хтось ще з таким зтикнеться

 

З чим? З викликом тех. працівників на протязі 7 днів по всім каналам, включаючи форум? Все може бути, чим я тут можу зарадити?

  • Cумний 1
Опубліковано
11 годин тому, adebt сказано:

А я шо, на допиті?

:blink: якась неадекватна в тебе реакція... Який допит? Тебе всього лиш запитують.

  • +1 1
Опубліковано
2 часа назад, jack74 сказал:

:blink: якась неадекватна в тебе реакція... Який допит? Тебе всього лиш запитують.

 

Угу, ти тут самий адекватний.

Опубліковано

Підкажіть будь ласка чи варто звертатись до цього інтернет провайдера? Є можливість підключення, але чув багато негативних відгуків. Так ніби все влаштовує, аби якість була хороша

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...