Перейти до змісту

Наварена покришка


ineedmoney

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

де В ЛУЦЬКУ займаються?! НАВАРКОЮ?! :) Ти думаєш, що такe можна робити в коперативах чи на маленьких фірмочках? Це не жарти, це серйозна і відповідальна справа. Таке роблять на шинних заводах.

Колись в совку половина машин на "наварці" їздила. Ну то тоді це пояснювалось недостатнім виробництвом. А щоб зара?... На фурах, чув, що ставлять, а для легковушок - не чув і не бачив.

Опубліковано

Я поставиви собі для експерименту наварену гуму. Але вона привозна з Німеччини. Поки нічого негативного написати не можу. Виглядає як нова. Тест-драйв по зимі тільки починається.

Опубліковано

де В ЛУЦЬКУ займаються?! НАВАРКОЮ?!

- не чув і не бачив.

В Польші наварюють комплект 4 шт на 14" коштуе 1200 грн. на 15" відповідно 1500 грн.

Опубліковано

В Польші наварюють комплект 4 шт на 14" коштуе 1200 грн. на 15" відповідно 1500 грн.

немає сенсу возитися, так як тут на місці купити нові, Р14 в можна найти біля 400грн/шт :)

Опубліковано

де В ЛУЦЬКУ займаються?! НАВАРКОЮ?!

- не чув і не бачив.

В Польші наварюють комплект 4 шт на 14" коштуе 1200 грн. на 15" відповідно 1500 грн.

:) ну так не в Луцьку ж наварюють
Опубліковано

немає сенсу возитися, так як тут на місці купити нові, Р14 в можна найти біля 400грн/шт :)

Возитись з гумою не треба вже готову наварену гуму продають за ті гроші.

Опубліковано

Доводи зрозумів. Зробив висновок що краще їдучи в польщу вкинути собі парочку хороших б\в коліс по 200грн\шт. і не "придумувати велосипед"

Опубліковано

Доводи зрозумів. Зробив висновок що краще їдучи в польщу вкинути собі парочку хороших б\в коліс по 200грн\шт. і не "придумувати велосипед"

а краще нових по400грн/шт :_04:

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Раз знайомий підігнав наварені в Німеччині шини.

Ніколи в житті більш такого не куплю.

Чому? Я поки не бачу різниці.

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

Раз знайомий підігнав наварені в Німеччині шини.

Ніколи в житті більш такого не куплю.

Чому? Я поки не бачу різниці.

Від їздив зиму на наварених покришках. Жодного аргументу проти них назвати не можу.

Опубліковано

tihiy, ну а конкретніше?! Яка гума? Де купував? За скільки? Скільки їздив взимку?

Побачив колеса на автобазарі, продавали з буса (можу знайти телефон, якщо буде потрібно). До вечора думав, а забрав вже з дому продавця. Ціна в жовтні була 450 грн приблизно. Зовні, якщо не орієнтуєшся, не визначиш, що наварені. Резина R16 205*60.

Катаюсь з середини жовтня і ще зараз. Проїхав десь 4-5 тис. км. Зовні жодних дефектів поки не виявив. Завтра, може перекину резину, то огляну детально.

Опубліковано

Наварка на легковий автомобіль - це МАРАЗМ, ЖЛОБСТВО та нехтування безпекою, своєю і своїх пасажирів!

Опубліковано

ну і яким боком тут безпека? Ти думаєш, що наварка покришки - це вдома в кастрюлі над плитою? ;)

Ти спочатку поцікався, почитай, подивись, як проходить процес наварки, а тоді вже й пиши. А то показуєш своє невігластво.

Наварку роблять на спеціалізованих шинних заводах. Перед наваркою шина проходить ретельну перевірку! Перевірку на цілісність, перевірку геометрії (а, відповідно, на предмет неушкодження внутрішнього корду) і т.д. Якщо покришка проходить ці перевірки, то аж тільки тоді її пускають в обробку. Зфрезеровуть зовнішній шар і потім наварюють новий шар гуми з потрібним протектором. Саме наварюють! тобто нове покриття, новий шар гуми зварюється з старим.

Опубліковано

Ну значить так:

У всьому цивілізованому світі наварку ставлять, в основному тільки на грузовий транспорт, і то - тільки на спарку або там де дві і більше осі, на одиночні колеса - наварка не ставиться! На рульові колеса - ставити наварку, даже на грузовий транспорт, в більшості розвинутих країн світу - заборонено законом!

А все тільки тому, що не один виробник гуми не дає гарантії на 100% що його колеса будуть безпечно ходити по другому або третьому колу!

В бізнесі по вантажоперевезенням я уже майже 10 років, мав свої фури, працював з великими компаніями які віддавали свої мішеліновскі колеса назад на мішелін для наварки, бо їх можна наварювати 2-3 рази (сканують ренгеном і т.д. перед наваркою обовязково)... В общім, такі колеса в більшості випадків, абсолютно нормально служать, наварка коштує як мінімум в два рази дешевше ніж нові колеса... але, за статистикою, вони взриваються чи розуваються в пропорції тільки десь біля 5-10%... - що всегдно вигідніше ніж купувати кожен раз нові колеса. Так, маленька частина з них взривається, але на спарці, або на двух чи трьох осях, коли одне колесо взорветься - є інше яке підтримує машину, тобто нічого страшного не буде! А вот коли наварка взорветья при 120км на годину на одиночному, тимбільше рульовому колесі - знаєте що може бути...

В общім, стільки років працюючи в компаніях де декілька десятків ТІРів, коли майже на всіх машинах стоїть наварка - реально бачіш те процентне відношення випадків з наварною резиною і повністю новою оригінальною...

Це коротко про резину на великовантажний транспорт, про наварку для легковиків і бусів - допишу пізніше...

Опубліковано

На вигляд, нормально зроблена наварка - абсолютно нормально виглядає. Але, якщо розібратися глибше - то не в вигляді справа. В більшості випадків, такі колеса "вистрелюють" або "розуваються" по бокам, тобто там де найбільше навантаження на корд при експлуатації. Це стосується як і грузової гуми так і до легковиків. Скільки разів уже сам бачів, що інколи "китайска" чи інша дешева, а то й зовсім недешева б/у гума з Німеччини до бусів чи легковиків, ще не зовсім зносившись, а вже дає тріщини... а корд і зовсім без ренгена і не побачіш - він всередені... в общім, кому довелось вибирати на базарі б\у гуму - той знає скільки буває такого брака.

Але, вона нова, тому і витримала - хоча і вчасно її зняли з експлуатації, тобто або побачіли що з нею робиться, або просто вчасно змінили після терміну придатності...(і потім така гума попадає до України). Тобто, і з "ненаваркою" дуже часто після 3-5ти років експлуатації бувають "приколи". А з наваркою, тобто коли колесо уже проїздило своє "перше життя", в "другому житті" йому щось статися - шанс збільшується в десякі разів! Даже коли роблять повну інспекцію такої гуми перед наваркою ренгеном в заводських умовах, ніяких пошкоджень може і не бути... але, якщо гума відкатала уже 5-7 років, а потім ще скільки років той корд може витримувати постійні навантаження?

Кстаті, у нас в Україні це нормально практикується - на фури ставлять наварку даже на рульові колеса... на пасажирські буси без спарки теж ставлять наварку... (їхав з моєю дівчиною на ринок на одному з таких спрінтерів - теж задня наварка бахнула, а в бусі було 14 пасажирів... добре що все обійшлося) а потім, тільки після того як щось станеться, всі беруться за голову і гадають - чому ж воно все так виходить через "женю"...

Повірте мені, теж раніше на це все не дуже звертав увагу, поки не почав працювати з великою кількостю транспорту одночасно і бачити на власні очі реальну статистику... одна, дві, три машини вродє їздять на наварці нормально, а от коли на такій резині (причому оригінальній мішеліновській з мішеліновськой наваркой) одночасно 2-3 десятка фур (порахуйте самі скільки це буде колес поштучно) - тоді реально бачіш що буває з такою гумою і реально розумієш чому вона ставиться тільки на спарку або на дві-три осі на прицепі... 5-10% за декілька років експлуатації такої гуми - дуже велика цифра для ризику своїм та своїх пасажирів життям та здоровям.

На даний момент, працюю за кордоном з компанією яка має десь біля 90 фур - так вони зовсім відмовилися від наварки, причому більше по економічних показниках ніж тому що вона (наварка) просто інколи "вистрелює"... Тут теж, цю арифметику розумієш тільки з великою кількостю техніки і реальной статистики...

І ще... якщо великі і відомі фірми гуми (типу мішелін, континенталь, бриджстон...) вдосконалюють сплав своєї гуми десятиліттями (вона має певні властивості при різних навантаженнях і температурах, тобто певний коєфіцієнт щеплення з дорожнім покриттям при різних температурах, зношення і т.д) то, в багатьох випадках, маленькі конторки наварюють гуму зовсім не такої якості яка має бути... а потім водії і жалуються шо так дуже слизько на льоду, гума тверда и шумна, має більшу вагу - більші витрати пального... також відомо, що вся гума має свій коєфіцієнт швидкості... явно на наварці цей коєфіцієнт не дуже великий, тому для легковиків така гума точно не годиться.

І про відношення пального і гуми: На ТІРах, з їхньою кількостю і розмірах та вагою колес, економія палива на наварці, падає десь приблизно на 2-3%... кількість палива і сума вродє не велика і не замітна, але... коли рахуєш що 90 фур за робочий рік, спалюють на 7-8 мільйонів долларів солярки, то тих 2-3% - сума виходить не маленька...

В общім, можна продовжувати і продовжувати...

Але, ще раз повторю, що на власному превеликому досвіді, зрозумів що ставити наварку на одиночні колеса в авто - це повний МАРАЗМ! І даже тих 5%, для мене - дуже завелика цифра для ризику власним здоров'ям і здоров'ям моїх пасажирів...

Опубліковано

При виборі любої Б\У гуми, крім зовнішнього вигляду, потрібно ще дивитися і на інші показники... особливо на дату випуску та порахувати термін її експлуатації. Після 5-7 років - з такою гумою краще не звязуватися...

post-8562-0-59889600-1394479962_thumb.jp

Опубліковано

Мав досвід експлуатації наварок з зимовим протектором. Купив недорого, відїздив одну зиму і весну, проблем ніяких не виникало. Хоч протектор ще був доволі глибокий, але вся боковина шини покрилась тріщинами, вирішив не ризикувати: віддав людям на віз.

Опубліковано

+1 за наварку

з Німеччини привезли 215/65/16 - за 1900 грн./4шт.

зимовий сезон без жодних нарікань (єдине здалося що важкуваті) - а це, напевне, + до витрати пального...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...