mariolast Опубліковано 23 Березня, 2014 в 19:23 #26 Опубліковано 23 Березня, 2014 в 19:23 Не карета, шатун мав на увазі.Ні, не попередив, Інструментом не розжився ще для заміни касети. Прийдеться тут когось просити. Останній раз міняв все у Юри на Франка.
vetalforever Опубліковано 19 Травня, 2014 в 06:55 #27 Опубліковано 19 Травня, 2014 в 06:55 Прохав 3,5к. Улюблена шестерня проскакує.... скільки буде вартувати цеп+касета+робота?
sanbOK Опубліковано 23 Травня, 2014 в 19:08 #28 Опубліковано 23 Травня, 2014 в 19:08 Прохав 3,5к. Улюблена шестерня проскакує.... скільки буде вартувати цеп+касета+робота? я собі касету (CS-HG41-8 11-30T) + цеп (KMC Narrow Z72) замінив за 270 грн. з роботою спеціально обученого чАлавечка
vetalforever Опубліковано 26 Травня, 2014 в 08:54 #29 Опубліковано 26 Травня, 2014 в 08:54 Дякую за поради. Звязувався з Yaryk'ом, не було в нього необхідної запчастини. Разом з касетою і цепом прийшлось замінити шатуни...Стерлися, зарази. Висновок очевидний: не лінуватися дивитися за системою у несприятливу погоду і, згодом, замінити її на кращу, з більшим ресурсом. Дякую Денису - після його рук у вела неначе крила приросли. Ну і на останок, картинка, яка була в голові всю дорогу від велозони і до самої хати:
Ukrainec Опубліковано 30 Березня, 2015 в 20:17 #30 Опубліковано 30 Березня, 2015 в 20:17 доходить в мене діло з пробігом до 4-х кілокм, цікавить таке статистичне питання: на скільки в кого вистачає трансмісії допоки ви її замінюєте і в яких умовах експлуатується ваш велотранспорт?
ant@res Опубліковано 30 Березня, 2015 в 20:35 #31 Опубліковано 30 Березня, 2015 в 20:35 доходить в мене діло з пробігом до 4-х кілокм, цікавить таке статистичне питання: на скільки в кого вистачає трансмісії допоки ви її замінюєте і в яких умовах експлуатується ваш велотранспорт?В мене на CUBE стоїть касета slx-10 шатуни deore і 3 цепи хт кидаю по колу через 450 км, знос ~30%. Режим їзди агресивний. Пробіг 6800км Кілька гонок, багато походів, в різні погодні умови. Замітив таку річ, якщо цеп змажеш в норму а не над, краще відображається для зірок. Правда ходову я люляю і сюсюкаюсь. Думаю компановка касети нехай 9ки алівіо з цепом кампа ультра Матиме більший ресурс аніж касета 9ка slx з цепом slx
Miro Опубліковано 31 Березня, 2015 в 08:12 #32 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 08:12 У мене стояли шатуни Діор, 22-32-44. Касета 11-32. Ставив 3ланцюги СЛХ, до розтяжки 1,0. Після цього 3 ланцюги 10-ка (рівень ХТ, брав у Шкодера), розтягнутість 0,75. Добив до 1,0. Піля цього 2Кампи, з розтягнутістю 0,75. Пробіг трохи більше 14 тисяч. Це при тому, що саму систему до кінця не вбив, була ще у досить пристойному стані. Касета також до кінця не вбита (ще до тисячі км її думаю вистачило б), особливо 9зірка, найменша. В кінці-кінців мене усе це замучило (скільки ж її можна вбивати?? ), і усе це добро просто задарував. Може ще одній хорошій людині згодиться, так чому у мене повинно пилитися? А зараз перейшов на більш вигіднішу для себе систему з касетою. Також був не пошкодував грошей і купив 4 кампи 9-ки і касету СЛХ 11-28. Виїздив 5,5 тисяч, досяг на розтягнутості Камп (по кругу, звісно ж) трохи менше 0,75. Продав вдало як і касету (половина ціни від нової), так і 2-і кампи. Системні зірки також знайшли нового власника. Думаю, продав непогано, враховуючи пройдений кілометраж. Але завдячуючи саме ланцюгам система мала такий малий знос. Так що повністю підтримую Ярика. Дуже багато що залежить від якості ланцюгів.
Ukrainec Опубліковано 31 Березня, 2015 в 18:23 #33 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 18:23 Що, більше в нівкого немає даних? Ніхто більше не бажає поділитись інформацією?
odna Опубліковано 31 Березня, 2015 в 19:40 #34 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 19:40 Що, більше в нівкого немає даних? Ніхто більше не бажає поділитись інформацією? Нє. Не хочу. Бо це - УГ
Ukrainec Опубліковано 31 Березня, 2015 в 20:00 #35 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 20:00 З тобою мені і так все зрозуміло
Саня94 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 20:06 #36 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 20:06 Що, більше в нівкого немає даних? Ніхто більше не бажає поділитись інформацією?В мене є дані) 3 ланцюги CH-HG53 - два пройшли по 3к, зараз на трєтьому відкатав 0,7к!Шатуни Деор, 22-32-44 - середня після 6к із старими ланцюгами деколи проскакує на малих зірках касети! 44- ще добре тримається - пробіг 7- 9к.Касета деор дев"ятка пробіг 7- 9к( просто ще трохи до мене наїздили того і пишу приблизно) на останньому ланцюгу працює без проблем, но по зовніш. вигляду на 18,21 швидкості вже значний знос!
sanbOK Опубліковано 31 Березня, 2015 в 20:07 #37 Опубліковано 31 Березня, 2015 в 20:07 В мене Shimano CS-HG41 Alivio, 11-32 відкатала більше 5500 км. катав в 3 цепи (один за другим KMC Z82 (менше 1,0), KMC X8 (менше 1,0), Shimano IG-51 (піз@ц)). Катав з початку осені до минулої суботи. Зимою практично на очах зносилась касета. Режим поїздок на роботу в будь-яку погоду + покатушки по грунтах, болотах і т.п.. Чистка проводилась вчасно. Масло використовувалось не дешеве і достатній кількості.
Ukrainec Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 11:49 #38 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 11:49 Теж катаю в 3 ланцюги: касета Deore 9sp HG62-10 12-36, три ланцюги PowerChain II PC-971, система Deore М590. пробіг 3800, ланцюги міняв по колу через 600-800км, але виявилось, що просто міняти по колу не ефетивно, бо: ланцюг №1 з пробігом 1400 км розтянутий лише - 0,8мм №2 пробігом 1200км - 1,2ммІ самий ідеальний з них №3 з пробігом вже понад 1200км розтянувся лише на - 0,6мм.Методом кореляцї складних вимірювань і аналізу статистичних даних можу сказати, що зношення ланцюга напряму залежить від умов експлуатації і догляду за ним. Так вийшло, що №2 попадав якраз в саму брудну пору року забивався брудом. на №1 прокатав десь 100км майже в суху, а ось №3 завжди катав вчасно митим і змащеним.Тому виходячи з цього, коли прийшла черга міняти №3 на №1 я залишив його катати на 3-й термін.Далі буду ставити ланцюги по ступеню зношення.
Miro Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 17:00 #39 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 17:00 Ще така штука виходить. Я, коли користувався чотирма ланцюгами Компанйоло, пускав їх по колу в середньому через 600км. Думка була така - тягнуться вони важко, сталь дуже якісна. Але саме на 4ому ланцюгові отримав ефект "стрибання". Тобто реально, коли користуватися кількома, потрібно пускати їх км через 300 - max400. Тому що виходить, що четвертий ланцюг уже "приходить" на попередній знос зубів системи та касети після трьох ланцюгів - а це немало-небагато 1800км шляху.Так. звісно, мороки багато, але за вчасні заміни ланцюгів система віддячує сповна. Перевірено))
Miro Опубліковано 25 Червня, 2015 в 00:28 #40 Опубліковано 25 Червня, 2015 в 00:28 У продовження теми. Можливо, хтось також цікавиться. Вопрос о цепях (кампа vs 2 HG53 по кругу ) Особисто я вже давно надав перевагу ланцюгам Campagnolo.
SergeyS Опубліковано 19 Липня, 2015 в 13:13 #41 Опубліковано 19 Липня, 2015 в 13:13 товарищи форумчане, нужен совет.Катаю на хардтейле, 28 колёса. Втулки шимановские М510, система М440 со звёздами 24-32- 44, цепь CN HG 72 и касета 9ск. 11-32 ( думаю что чего то из Деора)Вел брал бу, мой пробег 500, до меня думаю около 1000. На сегодня замерял цепь на вытянутость штангелем, показал 119.8мм.Вот вопрос, как чем мыть цепь и чистить касету? И какую цепь взять для смены по кругу в две цепи.?
odna Опубліковано 19 Липня, 2015 в 17:38 #42 Опубліковано 19 Липня, 2015 в 17:38 Вот вопрос, как чем мыть цепь и чистить касету?
SergeyS Опубліковано 20 Липня, 2015 в 21:48 #43 Опубліковано 20 Липня, 2015 в 21:48 odna, дякую, за мийку та змазку прочитав, а от щодо того який цеп взяти для заміни по кругу поки гуглю. Хто з бувалих підкаже?
odna Опубліковано 21 Липня, 2015 в 18:41 #44 Опубліковано 21 Липня, 2015 в 18:41 odna, дякую, за мийку та змазку прочитав, а от щодо того який цеп взяти для заміни по кругу поки гуглю. Хто з бувалих підкаже?Це жарт такий? А на декілька постів вище глянути, хоча б, як нема змоги спочатку теми погортати?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.