tihiy Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 10:30 #1 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 10:30 Цікавить інформація про досвід встановлення ксенонових лінз в Луцьку. Хто де встановлював, що коштувало? В мережі відгуки по Луцьку відсутні.
Yarchik Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 11:04 #2 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 11:04 А чи дійсно треба ставити ксенон, лінзи і т.п.? Можливо, краще поставити якісні галогенки? Розповім (точніше, переповім те, що вже писав на борді) про свій досвід з ксеноном. В мене в авто (Chevrolet Epica) стояли стокові галогенки, світили не дуже добре, замінив їх на ксенон. Благо, оптика в мене лінзована - то нікого своїм ксеноном не сліпив, ні разу мені ніхто не "моргнув" дальнім світлом... Але щось я не помітив покращення, ну, хіба світло в фарах стало "моднішим", біло-синім... Останнім часом взагалі відчув, що ну ніфіга не видно. Метрів 30 - і все, далі тьма. Ще якщо розмітка на дорозі є - то розмітку можна було побачити метрів на 60. Як мене наздоганяють інші автомобілі - то від їхніх фар свою тінь бачив попереду, тобто мої фари світили істотно гірше... На чужих автівках класом нижче зі звичайними галогенками куди краще освітлення. Зняв ксенон, поставив лампи Philips Diamond Vision, і - о чудо! Так гарно моя машина ще не світила! Додатково поїхав на регулювання фар, треба було трішки підняти, бо занизько стояли - тепер на 120-150 метрів уперед світить, а може й більше - не заміряв. Свої враження від ксенону. Якщо ставити ксенон на оптику з лінзами, не пристосовану для ксенонових лампочок - ефект сильно втрачається, тому що світло розсіюється зовсім не так, як заплановано оптикою. Я, коли під'їжджав до стіни з увімкненим ксеноном - бачив на стіні безформенні плями світла. А коли з галогенками - бачу чіткі контури світлових пучків, причому кожна фара додатково має пучок світла, який освітлює праву обочину. Отже, в ідеалі форма, розміри ксенонової лампи для лінзованої оптики мають бути такі ж, як і галогенки з відповідним цоколем. Плюс до того ж випромінювач світла має бути розташований там же, а таких "ксенонок" я не зустрічав, хоча й не шукав. Якщо оптика не лінзована, а з простим дзеркальним світловідбивачем - то ксенон додасть яскравості, але й істотного гемору зустрічним машинам. Я на дальньому ксенон залишив, тому що їхати з ним вночі одне задоволення, а особливо серед засніжених лісів. Адже в ксенона є фішка - вихоплювати і підсвічувати світлі об'єкти, то гілки зі снігом в світлі ксенонових фар виглядають просто казково. Нині для ближнього світла я для себе варіант вибрав: хороші галогенки Philips Diamond Vision з білим світлом і відрегульовані фари. Можливо, є щось і краще - світліше, потужніше... поставив би, якби знав А так - поки що на 100% задоволений порівняно з тим, що в мене було. Ну, і в контексті топікстарту - міняти, очевидно, треба дві лампи, в т.ч. ту, яка не згоріла. Як на мене, хороше освітлення - запорука безпеки і можливість вчасно побачити п'яного пішохода чи велосипедиста. А якщо порівнювати зі звичайними лампами, то ці Філіпси однозначно світять краще. Деякий час в мене був під дупою Сітроен С3 зі звичайними галогенками, в який потім поставили такі ж Філіпси - різниця відчутна дуже сильно! До того ж власники інших автомобілів, побачивши, як змінився Сітроен, в тому числі зовні (бо світло стало біло-синім), поставили такі ж лампи собі - й дуже задоволені. Аж після того я поставив їх собі, і теж вдовольнився.
tihiy Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 12:31 Автор #3 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 12:31 В мене трішки інша ситуація: в Avensis є заводський дефект - вигорає модуль лінзи через 2 роки. Якщо міяти лінзу то по ціні що галогенка, що ксенон - не велика різниця.
EleKtrik Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 12:46 #4 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 12:46 too Yarchik -є один нюанс, який неВраховують наші "встановлювачі"- у виробників гуляє фокус на лампі. Якщо ксенон ставити по правильному - то тра підбирати з декількох ламп( див. комплектів). В деяких оптиках тра розвертати лампу, для досягнення максимальної ефективності( той же Lexus !) Тобто то дуже індивідуально... too tihiy cтавив з4 комплекти. Світло гут, але промудохатись з встановленням-виставлянням тра добряче...На відміну від біксенона - там ходить шторка а не сам блок. Теоретично надійність вища. Але у твому варіанті - начебто проста лінза, лише ближній на ній! в Avensis є заводський дефект - вигорає модуль лінзи через 2 роки ця проблема- не лише у твоєї марки.
tihiy Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 14:58 Автор #5 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 14:58 http://www.drive2.ru...ed/blog/595137/ Знайшов цікавий експеримент - міняли лінзу та за одне встановили оченята та пофарбували в чорний матовий колір фару
MANJAK11 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 16:06 #6 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 16:06 А чи дійсно треба ставити ксенон, лінзи і т.п.? Можливо, краще поставити якісні галогенки? Розповім (точніше, переповім те, що вже писав на борді) про свій досвід з ксеноном. В мене в авто (Chevrolet Epica) стояли стокові галогенки, світили не дуже добре, замінив їх на ксенон. Благо, оптика в мене лінзована - то нікого своїм ксеноном не сліпив, ні разу мені ніхто не "моргнув" дальнім світлом... Але щось я не помітив покращення, ну, хіба світло в фарах стало "моднішим", біло-синім... Останнім часом взагалі відчув, що ну ніфіга не видно. Метрів 30 - і все, далі тьма. Ще якщо розмітка на дорозі є - то розмітку можна було побачити метрів на 60. Як мене наздоганяють інші автомобілі - то від їхніх фар свою тінь бачив попереду, тобто мої фари світили істотно гірше... На чужих автівках класом нижче зі звичайними галогенками куди краще освітлення. Зняв ксенон, поставив лампи Philips Diamond Vision, і - о чудо! Так гарно моя машина ще не світила! Додатково поїхав на регулювання фар, треба було трішки підняти, бо занизько стояли - тепер на 120-150 метрів уперед світить, а може й більше - не заміряв. Свої враження від ксенону. Якщо ставити ксенон на оптику з лінзами, не пристосовану для ксенонових лампочок - ефект сильно втрачається, тому що світло розсіюється зовсім не так, як заплановано оптикою. Я, коли під'їжджав до стіни з увімкненим ксеноном - бачив на стіні безформенні плями світла. А коли з галогенками - бачу чіткі контури світлових пучків, причому кожна фара додатково має пучок світла, який освітлює праву обочину. Отже, в ідеалі форма, розміри ксенонової лампи для лінзованої оптики мають бути такі ж, як і галогенки з відповідним цоколем. Плюс до того ж випромінювач світла має бути розташований там же, а таких "ксенонок" я не зустрічав, хоча й не шукав. Якщо оптика не лінзована, а з простим дзеркальним світловідбивачем - то ксенон додасть яскравості, але й істотного гемору зустрічним машинам. Я на дальньому ксенон залишив, тому що їхати з ним вночі одне задоволення, а особливо серед засніжених лісів. Адже в ксенона є фішка - вихоплювати і підсвічувати світлі об'єкти, то гілки зі снігом в світлі ксенонових фар виглядають просто казково. Нині для ближнього світла я для себе варіант вибрав: хороші галогенки Philips Diamond Vision з білим світлом і відрегульовані фари. Можливо, є щось і краще - світліше, потужніше... поставив би, якби знав А так - поки що на 100% задоволений порівняно з тим, що в мене було. Ну, і в контексті топікстарту - міняти, очевидно, треба дві лампи, в т.ч. ту, яка не згоріла. Як на мене, хороше освітлення - запорука безпеки і можливість вчасно побачити п'яного пішохода чи велосипедиста. А якщо порівнювати зі звичайними лампами, то ці Філіпси однозначно світять краще. Деякий час в мене був під дупою Сітроен С3 зі звичайними галогенками, в який потім поставили такі ж Філіпси - різниця відчутна дуже сильно! До того ж власники інших автомобілів, побачивши, як змінився Сітроен, в тому числі зовні (бо світло стало біло-синім), поставили такі ж лампи собі - й дуже задоволені. Аж після того я поставив їх собі, і теж вдовольнився. Скорiше за все, в вас стояв так би мовити *колхозний* ксенон, нормальний ксенон коштуе (в зборi) приблизно 500 уе одна штука !!! (тобто на одну фару) iтого обидвi фари влiзуть приблизно в штуку баксiв й то без роботи. Лайт версiя (й не факт що гiрша) це ставити ксенон з б/у фар бiльш меньш сучасних фольксвагенiв (чи авто iх группи), якi вважаются одними з кращих по свiтлу. Там ДУЖЕ багато нюансiв, якi треба враховувати, щоб добитися правильного й якiсного свiтла. Не знаю чи е в Луцьку майстри, що зроблять дiйсно якiсний ксенон, про який я читав на рiзних автофорумах
EleKtrik Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 21:27 #7 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 21:27 Скорiше за все, в вас стояв так би мовити *колхозний* ксенон, нормальний ксенон коштуе (в зборi) приблизно 500 уе одна штука !!! (тобто на одну фару) iтого обидвi фари влiзуть приблизно в штуку баксiв й то без роботи. Лайт версiя (й не факт що гiрша) це ставити ксенон з б/у фар бiльш меньш сучасних фольксвагенiв (чи авто iх группи), якi вважаются одними з кращих по свiтлу. Там ДУЖЕ багато нюансiв, якi треба враховувати, щоб добитися правильного й якiсного свiтла. Не знаю чи е в Луцьку майстри, що зроблять дiйсно якiсний ксенон, про який я читав на рiзних автофорумах Ну з 500, ти перегнув, але якісна Філя чи Хелка, не є дешевою... ( вони, доречі, в дорожчих версіях, пишуть: марка-модель-авто для яких призначені). Крім того є багато якісних аналогів! Ставити Б/У ксенон - ще те збочення( тим більше воно в сучасних авто все вузькоспеціалізованене!!!!) P.S. У Луцьку є майстри, але так як їх роботу оцінюють - так вони і "встановлюють" :_04:
MANJAK11 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 21:57 #8 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 21:57 Ставити Б/У ксенон - ще те збочення( тим більше воно в сучасних авто все вузькоспеціалізованене!!!!) Сделали "рукастые" ребята из глубинки... Очень нравитсяЛинзы Hella Intemo (Оригинальная Хелла под лампу D3S), ДХО, маска , бленда и блоки оригинальные от Туарега (покупал фары в сборе). Корпус фары Eagle Eye (Тайвань, заказывал по почте) Светят изумительно, "галка" четкая, "внедорожная" (с провалом в р-не салонного зеркала - исключает ослепление впереди идущего авто), лампы Osram D3S 4250K, блоки Osram. Ни ближний, ни дальний не слепят - поднял корректором свет на максимальный уровень, ослепления впереди идущего нет, света - море! ДХО - отдельная тема, машина совершенно по-новому смотрится, "свежо и благородно" ПОТРОХА фар (линзы, ДХО, блоки ДХО, блоки ксенона) от оригинальных фар VW Toureg (New). По мнению спецов ДХО VW на данный момент лучшие по исполнению и яркости Работа 30-35 т.р., если с их запчастями, то 50-55 т.р. С учетом того, что новые оригинальные фары (на Экзисте) стоят порядка 17 т.р. штука, то вышеобозначенный ценник, на мой взгляд, вполне разумный збочення кажеш ? ну ну
EleKtrik Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 22:44 #9 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 22:44 Ставити Б/У ксенон - ще те збочення( тим більше воно в сучасних авто все вузькоспеціалізованене!!!!) Сделали "рукастые" ребята из глубинки... Очень нравитсяЛинзы Hella Intemo (Оригинальная Хелла под лампу D3S), ДХО, маска , бленда и блоки оригинальные от Туарега (покупал фары в сборе). Корпус фары Eagle Eye (Тайвань, заказывал по почте) Светят изумительно, "галка" четкая, "внедорожная" (с провалом в р-не салонного зеркала - исключает ослепление впереди идущего авто), лампы Osram D3S 4250K, блоки Osram. Ни ближний, ни дальний не слепят - поднял корректором свет на максимальный уровень, ослепления впереди идущего нет, света - море! ДХО - отдельная тема, машина совершенно по-новому смотрится, "свежо и благородно" ПОТРОХА фар (линзы, ДХО, блоки ДХО, блоки ксенона) от оригинальных фар VW Toureg (New). По мнению спецов ДХО VW на данный момент лучшие по исполнению и яркости Работа 30-35 т.р., если с их запчастями, то 50-55 т.р. С учетом того, что новые оригинальные фары (на Экзисте) стоят порядка 17 т.р. штука, то вышеобозначенный ценник, на мой взгляд, вполне разумный збочення кажеш ? ну ну Так... P.S. Вже були прецинденти коли лінзи від Acura в Peugeot ставили.... То все діло смаку, кому і катафоти на жигулю - тютінг. Доречі в описі лишень якісна складова, фактичних фото з світлом не наведено...
MANJAK11 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 23:15 #10 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 23:15 на тому форумi iх теж нема, особливо нiхто й не просив, вiрять на слово мабуть, та й чому в Туарезi вони мають свiтити, а в ТЛК 120 нi ? якщо люди зi знанням дiла до цього пiдiйшли
Scorpio Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 23:24 #11 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 23:24 Prado получився вилупок ще той, але я багато їздив на новому Туарезі вночі і хочу запевнити - ближній і дальній на біксенонових фарах просто суперові, в дощ і суху погоду дорогу видно чудово. Ні про одну китайську бі-лінзу такого сказати не можу і пройшло їх через мої руки не мало, їхній плюс тільки у тому що їх легше у фарі встановить.
MANJAK11 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 23:26 #12 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 23:26 Prado получився вилупок ще той, а менi навпаки такий варiант найбiльше сподобався, з того всього що бачив
Scorpio Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 23:46 #13 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 23:46 Ну з 500, ти перегнув, але якісна Філя чи Хелка, не є дешевою... ( вони, доречі, в дорожчих версіях, пишуть: марка-модель-авто для яких призначені). Крім того є багато якісних аналогів! Ставити Б/У ксенон - ще те збочення( тим більше воно в сучасних авто все вузькоспеціалізованене!!!!) P.S. У Луцьку є майстри, але так як їх роботу оцінюють - так вони і "встановлюють" :_04: Ще не один "якісний аналог" не світив довше і краще, і яскравіше ОЕМ. Єдина радість від тих аналогів це тільки їх ціна. Prado получився вилупок ще той, а менi навпаки такий варiант найбiльше сподобався, з того всього що бачив Ходові вогні від туарега там лишні - http://www.adme.ru/tribune/stavite-levye-zapchasti-pri-remonte-svoej-hondy-primerte-pyatachok-9416/
SysR Опубліковано 19 Листопада, 2013 в 10:39 #14 Опубліковано 19 Листопада, 2013 в 10:39 Хтось щось чув/пробував/бачив про ЛЕД автосвітло? По параметрах вихідної потужності воно вже приблизно рівняється звичайним галогеновим лампам 55Вт.
MANJAK11 Опубліковано 19 Листопада, 2013 в 15:23 #15 Опубліковано 19 Листопада, 2013 в 15:23 Хтось щось чув/пробував/бачив про ЛЕД автосвітло? По параметрах вихідної потужності воно вже приблизно рівняється звичайним галогеновим лампам 55Вт.якщо в двух словах то :Кто хочет поставить диоды в оптику, советую лампы с диодными кластерами НР (к примеру _http://dled.ru/products/super-mownye-w5w-t10-5hp) - на eBay 10 - 40 баксов за пару. Есть ещё отличные диоды Cree, но у них один минус - светят узконаправленным пучком (диод в радиаторе, линза), а лампы на диодах НР хорошо светят в отражателе - сила света у 6 ваттной диодной лампы как у обычной 21 ваттной лампы накаливания. Поставил себе диодные лампы НР в задний ход и во все поворотники (пришлось поменять реле поворотов) - результат очень нравится - четкость срабатывания поворотников на порядок лучше. Пробовал поставить Cree - точечный свет, узкий пучок света, слабая заметность, хотя эти диоды считаются самыми мощными (все штатные ходовые огни делают на диодах Cree). Для Прадика с его оптикой лампы на диодах НР наиболее оптимальный выбор.Все "люстры", "кукурузы" и прочее - лажа полная, для получения приемлемой светосилы необходимо использовать лампы с числом диодов НЕ МЕНЕЕ: 35-ти светодиодов SMD 5050 или 60-ти диодов Пиранья - такие "кукурузины" в Прадовскую оптику не влезут и результат будет посредственный (проверено на себе - перепробовал много вариантов). И совет - не гонитесь за дешевизной, в дешевом продукте ни качественного монтажа, ни стабилизаторов тока не будет, а отсюда и низкая надежность
Saddy Опубліковано 19 Листопада, 2013 в 18:28 #16 Опубліковано 19 Листопада, 2013 в 18:28 почитав тему, хочу собі поставити нові галогенки.Зупинився на Філіпс, але потрібно вибрати:Philips Blue Vision UltraPhilips Crystal VisionPhilips Diamond VisionPhilips X-treme Vision +100%Що порадите?
Scorpio Опубліковано 19 Листопада, 2013 в 18:34 #17 Опубліковано 19 Листопада, 2013 в 18:34 Із власного досвіду - http://avtosvitlo.com.ua/phpr.html і не забивати собі мізки рекламним мусором.
St@S_ Опубліковано 19 Листопада, 2013 в 19:21 #18 Опубліковано 19 Листопада, 2013 в 19:21 Із власного досвіду - http://avtosvitlo.com.ua/phpr.html і не забивати собі мізки рекламним мусором. або http://avtosvitlo.com.ua/osallseason.html на таку погоду як зараз - тільки позитивні емоції
St@S_ Опубліковано 20 Листопада, 2013 в 11:53 #19 Опубліковано 20 Листопада, 2013 в 11:53 почитав тему, хочу собі поставити нові галогенки. Що порадите? перегляньте як варіант, якщо у вас Н4, можна і в протитуманки, або в "ближнє" OSRAM ALLSEASON якщо розділена оптика в "дальнє" OSRAM Night Breaker Plus Extra Lifetime всі, так звані з "ефектом ксенона" тільки гарно виглядають, швидше перегоряють і дорого коштують, хорошого світла в погану погоду, коли воно найбільш потрібне ви не отримаєте
tihiy Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 19:37 Автор #20 Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 19:37 http://ledsvitlo.com.ua/s25-cree-7w-lens/де в Луцьку таке добро можна купити?
SysR Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 19:54 #21 Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 19:54 де в Луцьку таке добро можна купити?Подібні є на формулі по 30грн/шт
tihiy Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 20:02 Автор #22 Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 20:02 Ні не ті. В мене стоять ліхтарі заднього ходу з формули, то стоп-сигнал звичайний краще світить. Формуловські на габарити можна ставити.
foma144 Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 21:49 #23 Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 21:49 У Михайлівні (1000 дрібниць) бачив щось подібне до 50 грн. здається.
Barkas Опубліковано 5 Грудня, 2013 в 08:06 #24 Опубліковано 5 Грудня, 2013 в 08:06 привіт!!!! в мене стоять бі-ксенонові лінзи G5 виробник - китай,але не одна лампа розжарювання не давала такого ефекту як лінза(перепробував багатенько) і бі-ксенон теж не те!!!!!! замовів в одноклубника за 500 чи 550грн,встановлював сам!!!!!П,С в михайлівни ціни просто космос!!!!!!!
tihiy Опубліковано 6 Грудня, 2013 в 09:09 Автор #25 Опубліковано 6 Грудня, 2013 в 09:09 http://aukro.ua/super-diodnaya-zadnij-hod-stop-linza-ba15s-p21w-i3738280644.htmlНа світло заднього ходу автомобіля саме те. Собі вже поставив.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.