Перейти до змісту

Сигналізація розряджає АКБ


special

Рекомендовані повідомлення

Було замічено що сигналізація розряджає АКБ, і то так нормально, після невеликого "пілікання" не міг завести з першого разу. Сигналізація шериф, двохстороння. Підкажіть що це таке може бути, може підключили не так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не факт , що сигналізація .

Треба міряти струм споживання авто і відключати підозрілі системи .

А може просто раптово здох акумулятор

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як перевіряли мені АКБ, то зняли клему і потім дотронулись нею до вивода, була іскра і чути було клацання сирени.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Було замічено що сигналізація розряджає АКБ, і то так нормально, після невеликого "пілікання" не міг завести з першого разу. Сигналізація шериф, двохстороння. Підкажіть що це таке може бути, може підключили не так?

Спостерігав аналогічні проблеми на попередньому авто. Активізувалися вони з зниженням середньодобової температури, а зимою взагалі перетворилися на кару. Все пропало з придбанням нового акумулятора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Активізувалися вони з зниженням середньодобової температури.

Во во, останніх два тижні відчувається добре. До нового придивляюсь вже давно, але щоб з ним не сталось такого самого...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо є мінімальне поняття в електриці - є дідовський метод. В авто є блок із запобіжниками, кожен запобіжник живить певні системи авто. При вимкнених споживачах потрібно проміряти споживання струму через кожен запобіжник. Якщо знайдено велике споживання - тоді рухатись далі по "колу", оскільки від одного запобіжника можуть живитись декілька елементів. Для нештатних елементів, таких як сигналка, центральний замок, склопідйомники, запобіжники в основному розміщенні поза основним штатним блоком - їх теж потрібно проміряти. Але проблема може бути й в самому акумуляторі.

Якщо момент розряджання акб співпав із монтажем додаткової електроніки - тоді можливо щось напартачили при установці. Але я ще не чув, щоб навіть сама дешева сигналка реагувала на перепади температури і вбивала АКБ.

В мене для прикладу сигналка в авто не перший рік, і коли вдягаю "клєму" - так само є іскра і короткий тихий "пік" із сирени, але проблем з акумулятором поки не маю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читав, що за кордоном ставлять суперконденсатори які вирішуютиь проблему з використанням свинцево кислотними акумуляторами у холодну пору року.

На цьому відео автор взагалі замінив акумулятор на суперконденсатори, але тут є одна проблема, суперконденсатори мають відносно малу ємність якої і вистачить на десяток стартів двигуна.

Ось хороше відео, для загального розвитку так сказати.

http://youtu.be/own84wtNfj8

По темі, щоб акумулятор не "мерз" зазвичай його забирають додому :) .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сигналка бере о,ххххххххххххххххххх10 ампер, шукай причину в іншому

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можу підказати де перевірити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну напевно мій рівень в електриці нижчий мінімального)

При вимкнених споживачах потрібно проміряти споживання струму через кожен запобіжник.

Це як, тестером? Можна детальніше...

Хотів відключити сигналізацію через запобіжник, то все перепробував але так і його не знайшов. Можливо він стоїть там де сигналізація?

Сигналізацію ставив вкінці зими, проблеми появились тільки тепер.

P.S. Скоро буде 8 років як ця АКБ крутить мій дизель :)

Можу підказати де перевірити

Підкажіть, тільки АКБ я вже перевірив, треба по електриці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це як, тестером? Можна детальніше... Хотів відключити сигналізацію через запобіжник, то все перепробував але так і його не знайшов. Можливо він стоїть там де сигналізація? Сигналізацію ставив вкінці зими, проблеми появились тільки тепер. P.S. Скоро буде 8 років як ця АКБ крутить мій дизель

Від’єднуєш клему від аккумулятора, мультиметр ставиш на вимірювання максимального струму (10A чи 20А), один щуп на аккум другий на клему. Нормальне споживання 0,02-0,03А не більше. Якщо більше то вище описаним дідовським способом по одному запобіжнику виймаєм, поки струм не впаде до вказаною межі. І в тому колі кулупатись далі

ЗІ 8 років то поважний вік аккумулятора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що замітив сьогодні, після зарядки проїхав 400км, напруга на АКБ впала з 13,0 до 12,5 В, норма наскільки я знаю десь 12.68 В. Попробую махнутись з татом, думаю вже буду знати, чи то акумулятор труп чи може генератор не повністю заряджає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну напевно мій рівень в електриці нижчий мінімального)

Це як, тестером? Можна детальніше...

Хотів відключити сигналізацію через запобіжник, то все перепробував але так і його не знайшов. Можливо він стоїть там де сигналізація?

Сигналізацію ставив вкінці зими, проблеми появились тільки тепер.

P.S. Скоро буде 8 років як ця АКБ крутить мій дизель :)

Звичайно якщо рівень нижче мінімального краще буде звернутись до того, хто розбирається. Зазвичай запобіжники встановлюються десь не далеко від блоку сигналізації, але можуть бути і в іншому місці, все залежить від фантазії установщика.

Міряти звичайно потрібно приладом (тестером, мультиметром, амперметром). Щоб поміряти струм потрібно включитись в коло послідовно. Звичайно простіше включитись в коло між клемою та наклемником (дотримуючись полярності приладу), але якщо споживання струму надто велике - потрібно ставити прилад на максимальну поділку і бажано щоб він ще мав захист.

8 років для акумулятора на дизелі - як на мене досить не погано :_04:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що замітив сьогодні, після зарядки проїхав 400км, напруга на АКБ впала з 13,0 до 12,5 В, норма наскільки я знаю десь 12.68 В. Попробую махнутись з татом, думаю вже буду знати, чи то акумулятор труп чи може генератор не повністю заряджає.

З приводу часткової зарядки - можливо графітові стержні в генераторі (таблетка) майже стерлися.

Перевірити не тільки варто, а й просто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З приводу часткової зарядки - можливо графітові стержні в генераторі (таблетка) майже стерлися.

Перевірити не тільки варто, а й просто.

Дивлячись, який автомобіль, тобто доступ до генератора.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну в мому випадку зробити це буде ой як не просто, вкінці літа чистив клапан ЕГР то пів машини прийшлось розбирати щоб його добути :0016:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що замітив сьогодні, після зарядки проїхав 400км, напруга на АКБ впала з 13,0 до 12,5 В, норма наскільки я знаю десь 12.68 В. Попробую махнутись з татом, думаю вже буду знати, чи то акумулятор труп чи може генератор не повністю заряджає.

Значить як радили вище перевірити генератор, для цього мультиметр в режим вольтметра на 20 вольт, на заведенему двигуні повинно бути 14-14.1В. На гарячому двигуні не менше 13.8В. Якщо щіткам приходить день, то вольтаж може навіть бути в нормі, але батарея недозаряджається, також виною у всьому може бути регулятор напруг. Щітки як правило виявляється або з допомогою потужного амперметра або включається все що є (фари, обігірів, протитуманки...) і спостерігається за напругою, якщо просідає від вказаних вище номіналів генератор на диагностику. Радив би перевірити плотность електроліту.

Як на мене в данній ситуації комплекс проблем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Було в кума на машині,такі самі симптоми, завезли на перевірку акумулятор і виявилась що одна банка накрилась. Хоча напруга 12-5-13В.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Було замічено що сигналізація розряджає АКБ, і то так нормально, після невеликого "пілікання" не міг завести з першого разу. Сигналізація шериф, двохстороння. Підкажіть що це таке може бути, може підключили не так?

Все таки велика вірогідність, що проблема в ланцюгу акум-зарядка... Сіга може брати на себе за умови невірного підключення НЗ блокування, хоча бувало що і з часом виникали трабли з споживанням.

1.- Перевірити споживання в спокої, на охороні.

2.- Грати від першого,обезструмлення ланцюгів альбо перевірка "плотністі" електроліту, зарядки....

Моє імхо - акум нетримає ємності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

P.S. Скоро буде 8 років як ця АКБ крутить мій дизель :)

Сигналізація, навіть двостороння, у стані спокою споживає струм максимум 20-50мА. Так що купуй новий аккумулятор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Значить як радили вище перевірити генератор, для цього мультиметр в режим вольтметра на 20 вольт, на заведенему двигуні повинно бути 14-14.1В. На гарячому двигуні не менше 13.8В. Якщо щіткам приходить день, то вольтаж може навіть бути в нормі, але батарея недозаряджається, також виною у всьому може бути регулятор напруг. Щітки як правило виявляється або з допомогою потужного амперметра або включається все що є (фари, обігірів, протитуманки...) і спостерігається за напругою, якщо просідає від вказаних вище номіналів генератор на диагностику. Радив би перевірити плотность електроліту.

Як на мене в данній ситуації комплекс проблем.

От що в мене вийшло: заведений двигун 14,05В, включив все що є напруга впала до 12,4 В і далі продовжувала падати. Плотність електроліту і все інше перевірив на Сафроні, електроліт долили, з банками все гуд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо так впевнені, що справа не в акумуляторі, то шукайте де "витікає" струм, мультиметра маєте?

http://youtu.be/PASbP5_fXF0

Попереджу, не варто міряти скільки ампер в акумуляторі ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От що в мене вийшло: заведений двигун 14,05В, включив все що є напруга впала до 12,4 В і далі продовжувала падати. Плотність електроліту і все інше перевірив на Сафроні, електроліт долили, з банками все гуд.

Однозначно недозаряд. Найвірогідніші причини говорили вище, та всеж повторюсь:

1) щітки довжина повинна бути більше 6мм (раджу також перевірити і їх пружини)

2) дотираються токоз’ємні кільця

3) силові провода

4) перевірити добре массу

5) регулятор напруг (малоймовірно)

6) окислені контакти

Успіху!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Друже, твій аккумулятор вичерпав ресурс своєї роботи, так що купуй новий і не "кохай" людям мозок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Якщо напруга на клемах батареї більше ніж 14.5В на ХХ - батарею треба замінити (опір батареї збільшується, а зарядки немає).

2. Якщо вищезгадані експерименти проводили на ХХ, то вивід не правильний. Зарядка аккума почитається при обертах близьких до 2000, на холостому зарядки ніколи не буде, а нагрузку дали велику, з відси і спад напруги і розряд батареї.

3. Перевірити маси, їх декілька, контакти на самій батареї.

4. В мене магнітола новий аккум за 4-5 днів садила в ноль, мусив поставити вимикач, а все через те, що в нових магнітолах немає фізичного вимикача, а кномпа вкл/викл., при цьому вихідні канали в деяких (як в мене) під напругою, просто відсутній вхідний сигнал, а ток споживання великий, а якщо стоїть ще і підсилювах і т.д. і там теж не все добре...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...