Перейти до змісту

Дизель VS Бензин


igorrrko

Рекомендовані повідомлення

приблизно після 2000 року заводи вже не роблять більше "вічних" машин. після 2000 року випуску штампують одноразове гамно. яке по собівартості радує як покупця так і завод, а по довговічності і цінах на запчастини виключно завод :)

щоб і на складах свіже "пластікове" барахло не застоювалось, і запчастинками кормило :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 110
  • Створено
  • Остання відповідь

А до 2000 р.,що саме?Які авто?З власного досвіду,щось"щупали"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

приблизно після 2000 року заводи вже не роблять більше "вічних" машин

Ну.. хз.хз, у моего швагра пежо партнер 2005 года 1.9 простой дизель, прошел уже больше 500к км., двигатель в нормальном состоянии. Ездит по городу больше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я ті всякі машини ремонтую, так що можу вам більш-менш компетентно заявити, що вже з десять років виробників машин не цікавлять машини котрі не ламаються :)

просто комусь випадково повезло чуть більше інших, комусь чуть менше, але запчастини потрібні всім.

а маркетологи і конструктори на заводі не лохі сидять. там кожну деталь продумують, щоб була як можна дешевша, і гарантовано відхожувала гарантійний строк..

а далі, треба вже кормити :)

а наприклад тіж форсуночки на CDI чи ComonReil чи п'єзо до французів, ох як вартують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пройде 10 років і те саме будуть казати про нинішні машини - "От раніше все з металу робили, а зара гляньте - двигун з пласмаси!"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

погоджуюсь. технічна еволюція. нинішні машини вже і так як одноразові пластікові стаканики.

в салоні вже такий убогий пластік, що тріщить і ламається від одно тільки погляду на нього :)

вже не роблять більше солідних "м'яких" торпед, добротної велюрової, чи справжньої шкірної оббивки.

а кузова, як не метал товщиною з папір, то пластик ламкий як лід.

старіші машини були кожна модель як витвір конструкторів, який створювався роками, і ще доводився роками. одна на п'ять років.

а тепер заводи кльопають дешеве одноразове гамно, як клони одне на одне схоже, в рік по дві моделі.

скоро вже і запчастни не будуть робити. поламалась - купуй нову :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вже не роблять більше солідних "м'яких" торпед, добротної велюрової, чи справжньої шкірної оббивки.

машини то роблять, але не у всіх є на них гроші

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

такі машини не берем до уваги, бо після наших розтаможок вони вартують нереальні гроші.

їх можуть купляти тільки ті хто ці гроші висмоктує з наших кишень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а наприклад тіж форсуночки на CDI чи ComonReil чи п'єзо до французів, ох як вартують.

Имя,сестра,имя!!!

А якщо серйозно,то мень/більш - скільки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На мой CDTI одна форсунка 3500-4000 грн. Но необязательно сразу бежать покупать, достаточно заехать в с. Коршовец, там есть ремкомплекты в разы дешевле. Кому-как.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Terrable кучеряво :(. Думаю в мене не дешевше буде. А який ресурс на форсунки? Все залежить від палива? Вона,форсунка,міняється/реставрується,чи потрібно міняти всю паливну рампу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Форсунка, если без чипа (за чипованные не вкурсе), без проблем реставрируется, ремкомплекты до 1500 грн. на одну, смотря что в ней не так. Ну, если не отреставрируют то на EXIST.UA можно заказать новую, или еще где по инет-магазинам, та даже банально на формуле спросить можно.

Какой ресурс не скажу, я уже 17к отъездил, 3 форсунки нормально, а одна подстукивает, но пока ездит - не лезу.

Если турбодизель, то надо еще периодически чистить турбину, клапан ЕГР, интеркулер. От нашей солярки забивается сажа. У меня турбина как раз подходит к чистке уже )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О_о,блін. З бензином таки було мені простіше.

А що таке форсунка з чіпом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О_о,блін

Та не все так печально, я 17к проехал с уже подстукивающей форсункой и чистил на этой машине только клапан ЕГР за этот же пробег. Думаю до весны дотяну без чистки. А почистить клапан ЕГР до 100 грн, турбину и интеркулер до 350-400 грн, и не у дяди в гараже, а на сервисе. Мне наоборот, с бензином геммор. А чтобы дизель заглох, эт надо чтобы 4 форсунки одновременно не сработали, что редко бывает. Так что, не так все печально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О_о,блін

Та не все так печально, я 17к проехал с уже подстукивающей форсункой и чистил на этой машине только клапан ЕГР за этот же пробег. Думаю до весны дотяну без чистки. А почистить клапан ЕГР до 100 грн, турбину и интеркулер до 350-400 грн, и не у дяди в гараже, а на сервисе. Мне наоборот, с бензином геммор. А чтобы дизель заглох, эт надо чтобы 4 форсунки одновременно не сработали, что редко бывает. Так что, не так все печально.

Де чистив клапан ЕГР?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де чистив клапан ЕГР?

Автохаус, с. Маяки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О_о,блін. З бензином таки було мені простіше.

А що таке форсунка з чіпом?

zigorko, то з новими моторiами така бiда, тi якi common rail (CDi, CRDi, HDTi, TDi за виключенням Фольксiв). Старенькi дизелi iмхо поки-що рулять, допоки наша соляра ще не стала евро. Iмхо :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якраз в мене,тепер HDI. І авто,відносно,свіже. Тому і питаю поради в знаючих.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тому і питаю поради в знаючих.

тут тобі ніхто толком нічого не порадить, бо машини у всіх різні.

хіба що тобі потрібні загальні поради: на маслі не економ, фільтри купуй тільки оригінальні, різним "дядям васям" в машині колупатися не давай і т.д. і т.п.

є ж профільний форум http://fiat-club.org.ua/forum/

думаю там навіть і питати нічого не треба все вже давно запитане і всі відповіді дані

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

guest дякую. Вже третій тиждень читаю той форум. Мене цікавлять більше не двигуни ФІАТ конкретно,поради по юзанню авто з дизелем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О_о,блін

Та не все так печально, я 17к проехал с уже подстукивающей форсункой и чистил на этой машине только клапан ЕГР за этот же пробег. Думаю до весны дотяну без чистки. А почистить клапан ЕГР до 100 грн, турбину и интеркулер до 350-400 грн, и не у дяди в гараже, а на сервисе. Мне наоборот, с бензином геммор. А чтобы дизель заглох, эт надо чтобы 4 форсунки одновременно не сработали, что редко бывает. Так что, не так все печально.

Цікаво, що це за така чистка турбіни і інтеркуллера? Зняти і назад поставити турбіну напевно так само коштує, а то і більше, а то щей почистити треба.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обычная чистка с химией. К примеру, за клапан его с химией отдал 100 грн. По времени 2 часа ждал.

Если кто сомневается в качестве, я убеждать никого не буду. Автохаус это не мой сервис, просто пользуюсь ихними услугами давно уже. Делают качественно. И кофе на халяву )))

К примеру, на питстоп сервис дороже это делать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

одни говорят, что турбина не чистится, другие, что надо чистить и кому верить?))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На моей машинке чистится. Чистить надо, когда пропадет тяга, или когда комп покажет ошибку турбины. На других авто не знаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є турбіни з геометрією, що змінюється. У них рухомі лопатки. З часом вони закоксовуються і перестають нормально рухатися. Кажуть, на нашому пальному це відбувається значно швидше, ніж "там". Підшипники ще в нормі, масло не кидає, а от лопатки вже не рухаються. В такому випадку чистка допоможе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...