Перейти до змісту

Дизель VS Бензин


igorrrko

Рекомендовані повідомлення

В Коршовці ставлять фільтри тонкої очитки палива, (стандартний фільтр пропускає практично весь шмір). Коштує біля 1000грн. Заміна 50 000км/250грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 110
  • Створено
  • Остання відповідь

Ніхто не заливає Шел,по 12.50?

Шось всі в один голос не радять заливати ДП на Шелл.

солярка то може і однакова, а от двигуни різні достатньо глянути скільки коштують форсунки і насос і відпадає будь-яка охота лити в common rail різні "сумнівні присадки"

5 років досвіду користування такою штукою.

в знайомого Добло 2008 року почав шось двигун вимахуватися, ніби бадяги залив, почав лити цю штуку і каже все гуд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А до чого слово "БЕНЗИН" звучить в темі? Я вже чекав, що тут розпалюють черговий холівар на "нову" бородату тему ;)...

А виявляється, ТС хоче, щоб йому тут коротку інструкцію по дизелю виклали? ;) Бо читати багато томів Гугля ліньки? ;)

Про дизель можна говорити, говорити і говорити... як і про бензин... Тому й спеціалізованих форумів народилося купа, і тем на них створених теж купа... Так що не вийде тобі в одну темку "впіхнуть нєвпіхуємоє".

А оці пости типу "та заправка г...но, а тільки оця вєсчь!" ну це взагалі смішно... Я бачив насос, який всередині був покритий тонким шаром іржі!, хоча власник в машини був один і заправлявся він весь час тільки на одній "самій кращій" (на його переконання) заправці!

Хороший акумулятор, справні свічки накалювання (чи свічка, що там в тебе...), вчасно замінені ремінь ГРМ (!!!), масла, фільтра і будеш кататися і горя не знати. Тобто, нічого позаземного, супернаукового чи таємного тут нема, звичайні правила експлуатації всіх машин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яку заправку обрати?Зараз заправляюся на ОККО,Рівненська.

Для початку непогано. Ще ВОГ в межах міста. Шелл не раджу. На зиму май нормальний акумулятор, якщо немає гаража - 0,5-1 літр 92-го на бак соляри. (80-го немає, а дарма). Не слухай чудіків, у яких не було дизельного авто, також тих, хто радить ставити фільтри "тонкої очистки" - тонше, ніж твій фільтр зможе очистити лише "магнітний резонатор Павлова", але він коштує дорого(звертайся, єслі шо).

Якшо є час та бажання - можна теплоізолювати паливну магістраль.(можливо я туплю і вона в нових машинах вже в салоні проходить).

І да - мене також не слухай, в мене лише власні спостереження. Взагалі подібні питання потрібно задавати спєцам, яких на борді - вагон. Але відповідати все одно будуть Сірожи, які минулої зими з гаража не виїжджали, але мають пару порад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Діма,сееькс.А при якій,мінусовій температурі можуть виникнути проблеми з соляркою?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не слухай чудіків, у яких не було дизельного авто, також тих, хто радить ставити фільтри "тонкої очистки" - тонше, ніж твій фільтр зможе очистити лише "магнітний резонатор Павлова", але він коштує дорого(звертайся, єслі шо).
Чудіки ставлять магніті резонатори Павлова, хто їх продає називається інакше. Не знаю кращих дизелістів ніж в Кості в Коршовці. Хлопаки вже давно вивчили всі мотори б/у тачок. На рахунок фільтра казали, що стандартні паливні фільтри пропускають купу шміру, який з часом вбиває форсунки. Через це й ставлять додатковий фільтр для затримки найдрібнішого мусору, з всім решта мотор справиться. Жодного разу за п'ять років не заливав бензин в Віто зимою, нормальний мотор має заводитись без явних проблем в районі -20.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правильно хтось сказав - зареєструйся на профільному форумі, там мають бути старожили які непогано розбираються в 2.0 MultiJet120.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Штатний паливний фільтр на моїй Кенгу (1.5dCi) стоїть з чистотою фільтрації 3мкм (абс) / 5мкм (ном).

Ніколи не чув і нігде не читав щоб були автомобільні фільтри ще з тоншою фільтрацією. Цікаво. що ставлять в Коршовці? У кого стоїть - поділіться інфою, зфоткайте.

Як варіант, хочу поставити собі перед штатним фільтром так званий фільтр грубої очистки на 10/20мкм, щоб ловити "великі" механічні домішки (щоб не зас...ав основний фільтр "тонкої" очистки).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, еще я вставлю пару копеек, как владелец машинки с дизельным движком.. :)

Перечитал все что тут писали и ни разу никто не упомянул про свечи накала, что в дизелях, особенно при эксплуатации в зимний период очень важно! Но это так, к слову, а вообще дизель вещь специфическая и чтоб знать как правильно эксплуатировать именно ваш двигатель, нужно как минимум ознакомиться с его спецификой. Так как каждый тип дизельного двигателя имеет свои особенности: форкамерные или с прямым впрыском (особенно важен момент нагрева смеси), со стержневыми керамическими и со спиральными свечами накала, с турбонаддувом и без, с простыми и программно управляемыми форсунками, с 1 форсункой на 2 цилиндра и с 1 форсункой на 1 цилиндр, ну и так далее... и поверьте каждый из этих моторов имеет свои особенности. Так что практически любой совет на форуме будет субъективным.

Теперь ближе к сути, чем проще дизель, тем он менее прихотлив к нашему топливу, чем больше электроники тем больше проблем может возникнуть, для машин старше 2007 года даже рекомендуется перепрошить контроллер на низший экологический стандарт (например с евро-4 на евро-3).

А что касается базовых принципов эксплуатации они одинаковы: настроенный механизм ГРМ, исправные свечи накала, хорошее масло (на зиму желательно 5W-40), и прогревать двигатель после простоя (обязательно!). Про топливо уже все сказали до меня. :)

В заключение, по теме, выбор топикстартером как вижу сделан, по этому тема может быть закрыта, или переименована. )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот это написал, так написал.., аж два раза отправил...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Десь в неті бачив скан книжки по ремонту і обслуговуванню, там можна багато корисного нарити!

Маю таку,придбав в Епіцентрі.

http://www.youtube.com/watch?v=Lfi7EZ63h8w

Яка ціна в Епіцентрі?

На формулі - 205грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яка ціна в Епіцентрі?

На формулі - 205грн.

Брав для свого авто за 120 грн.

З.І. правда в мене не пижик і не дизель.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...А при якій,мінусовій температурі можуть виникнути проблеми з соляркою?

Це ж залежить від якості соляри :) З нормальною якісною соляркою проблем не повинно виникати взагалі в нашій кліматичній зоні. А з паршивою солярою проблема може виникнути навіть після нічних приморозків!

Також від стану твого фільтра, від наявності/відсутності його підігріву, від конструкції "обратки" (наприклад, якщо вертається в фільтр, то прогрівається тільки солярка в фільтрі і після нього, а якщо обратка йде аж в бак, то потрошки підігрівається солярка і в баку).

А ще від того, де ночує твоє авто - на вулиці, чи в гаражі (навіть неопалюваному, і то вже клас :) )

Яку заправку обрати?Зараз заправляюся на ОККО,Рівненська.

Для початку непогано. Ще ВОГ в межах міста. ...

...

А оці пости типу "та заправка г...но, а тільки оця вєсчь!" ну це взагалі смішно... Я бачив насос, який всередині був покритий тонким шаром іржі!, хоча власник в машини був один і заправлявся він весь час тільки на одній "самій кращій" (на його переконання) заправці!...

спочатку не хтів "рекламувати", але саме після ВОГа ;)
...

Як варіант, хочу поставити собі перед штатним фільтром так званий фільтр грубої очистки на 10/20мкм, щоб ловити "великі" механічні домішки (щоб не зас...ав основний фільтр "тонкої" очистки).

особисто я рахую це марною тратою грошей. Сітка стоїть в баку на крупне сміття, а далі вже фільтр тонкої очистки повинен справлятись. Встановлюючи ще один фільтр, ти, по-перше, збільшуєш навантаження на підкачуючий насос (а взимку йому і так несолодко), а по-друге, як ти перевіриш, що ти меньше почав засирати основний штатний фільтр тонкої очистки??? Фільтр тонкої очистки повинен мінятись як положено, регулярно, по кілометражу (а то й раніше, якщо сумніви в солярці), а встановивши перед ним ще один ти що, почнеш довше експлуатувати фільтр тонкої??? ;) Бо думаєш, що він тепер меньше засирається? ;) Думаю, це хибна ідея.

Ну, еще я вставлю пару копеек, как владелец машинки с дизельным движком.. :)

Перечитал все что тут писали и ни разу никто не упомянул про свечи накала, что в дизелях, особенно при эксплуатации в зимний период очень важно!

...

А что касается базовых принципов эксплуатации они одинаковы: настроенный механизм ГРМ, исправные свечи накала, хорошее масло (на зиму желательно 5W-40), и прогревать двигатель после простоя (обязательно!). Про топливо уже все сказали до меня. :)

неуважно, певно, перечитував ;)
...

Хороший акумулятор, справні свічки накалювання (чи свічка, що там в тебе...), вчасно замінені ремінь ГРМ (!!!), масла, фільтра і будеш кататися і горя не знати. Тобто, нічого позаземного, супернаукового чи таємного тут нема, звичайні правила експлуатації всіх машин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

и прогревать двигатель после простоя (обязательно!)

можна детальніше?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можна детальніше?

Когда двигатель продолжительное время постоит без работы (в зависимости от времени года и погодных условий это время сильно отличается) и остынет, его обязательно нужно прогреть, чтоб технологические зазоры приняли необходимый для нормальной эксплуатации размер. Момент достаточного прогрева двигателя можно определить по датчику температуры, по оборотам на тахометре, или по звуку самого двигателя (даже если нету тахометра, на слух можно легко уловить что обороты немного повысились).

Много кто говорит, что можно не спеша ехать и на холодную, но я считаю что за 3-5 минут прогрева на холостом ходу много не потеряете, а ресурс двигателя сохраните на длительное время.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Книжку купив за майже 230 грн.,виявилася самою дорожчою.

Чув ще таку річ,що неможна допускати,щоб бак в дизеля був пустим.Аби не хапрув насос повітря.Бо щось може страшне статися,принаймі страшніше ніж в бензинового двигуна.Правда?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Багато що залежить від конструкції і особливостей авто. В мене на Opel Omega B 2.2DTi це дійсно небезпечно. Може вийти з ладу транзистор в ПНВТ (ТНВД). На старому Мерсіку з OM601.911 такої небезпеки не було. Він і до якості пального менш вибагливий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а встановивши перед ним ще один ти що, почнеш довше експлуатувати фільтр тонкої???
по перше, мало хто використовує оригінальні фільтри від виробника - дорога ціна. Ставлять аналоги, і в багатьох випадках аналоги не завжди є фільтрами тонкої очистки і пропускають всякий шмір, який потін нагоряє на форсунках виводячи їх з ладу. Якщо ставлять додатковий фільтр, то тільки після штатного, як підстраховку для продовження ресурсу форсунок. Скажу так, їздив на ЦДІ-Віто п'ять років, масло заливав хороше, фільтри стандартні дешеві - проблем з мотором немав, заводилась в будь-які морози. Фільтр поставив, коли кришку повітряного колектора міняв, бо заслонки в ньому шміром забруднились. Поставив, бо сподобалась логіка майстра, а так як він в Вітовській паливній розбирається мене повністю влаштувало. зекономив купу грошей на дилетантах. Ставив бо робив її для себе, якщо на перепродаж, то звісно тупо 1000грн викидати.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чув ще таку річ,що неможна допускати,щоб бак в дизеля був пустим.Аби не хапрув насос повітря.Бо щось може страшне статися,принаймі страшніше ніж в бензинового двигуна.Правда?

На скільки на практиці це впливає не знаю, але багато хто так каже.

сам ніколи не заходжу в червону зону

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чув ще таку річ,що неможна допускати,щоб бак в дизеля був пустим.Аби не хапрув насос повітря.Бо щось може страшне статися,принаймі страшніше ніж в бензинового двигуна.Правда?

Чим більше солярки в бакові, тим менше може утворюватись конденсату на стінках бака. Антигель потрібно заливати до морозів (вони і воду поглинають).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Книжку купив за майже 230 грн.,виявилася самою дорожчою.

Чув ще таку річ,що неможна допускати,щоб бак в дизеля був пустим.Аби не хапрув насос повітря.Бо щось може страшне статися,принаймі страшніше ніж в бензинового двигуна.Правда?

Теж таке чув, ну і зимою при великих морозах бажано щоб в баку було не менше 15-20літрів, ну або чим більше тим краще. Перша моя зима на дизелі пройшла без проблем, ніяких присадок і звичайний дизель від Окко, машина стояла на вулиці і приходилось її заводити в 4-й,5-й годині ранку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можна детальніше?

Когда двигатель продолжительное время постоит без работы (в зависимости от времени года и погодных условий это время сильно отличается) и остынет, его обязательно нужно прогреть, чтоб технологические зазоры приняли необходимый для нормальной эксплуатации размер. Момент достаточного прогрева двигателя можно определить по датчику температуры, по оборотам на тахометре, или по звуку самого двигателя (даже если нету тахометра, на слух можно легко уловить что обороты немного повысились).

Много кто говорит, что можно не спеша ехать и на холодную, но я считаю что за 3-5 минут прогрева на холостом ходу много не потеряете, а ресурс двигателя сохраните на длительное время.

Ну во-первых с прогревом обороты не увеличиваются, а УМЕНЬШАЮТСЯ. (У меня с 1000 до 800)

А во-вторых Вы вот даёте совет по прогреву дизеля зимой на холостых...... позвольте спросить у Вас какая машина? Вы вообще пробовали прогреть дизель на холостых?

Ни когда не прогреваю - ну максимум 3 минуты (правда машина стоит ночью в гараже), но даже если приехал в гости и машина простояла на 30градусном морозе 5 часов - всё равно не прогреваю - НЕТ СМЫСЛА. Если нет догревателя - то за пол часа стрелка может и не подняться - скорее сам окочуришься.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Багато що залежить від конструкції і особливостей авто. В мене на Opel Omega B 2.2DTi це дійсно небезпечно. Може вийти з ладу транзистор в ПНВТ (ТНВД). На старому Мерсіку з OM601.911 такої небезпеки не було. Він і до якості пального менш вибагливий.

Офігенно зробили, виникає питання, чого б не зробити, щоб не транзистор горів, а відразу машина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щодо додаткового фільтра "грубої очистки" - чув колись про цікаву ідею, що варто поставити після рідного фільтра простий фільтр з металевої сіточки, наприклад той, що в ПАЗах дизельних використовується. Мотиви такі: в звичайних умовах краше фільтруватись пальне не буде, але спасе паливний насос в разі форсмажорної ситуації з фільтром тонкої очистки і буде індикатором смерті останнього. Суть в тому, що при експлуатації неякісних фільтрів тонкої очистки з них можуть вириватися окремі ворсинки самого фільтра і забивати насос високого тиску, призводячи до поломки останнього. Особливо сильно процес прискорюється взимку, коли домішки води в солярі підморожують фільтр. Насос з великою силою тягне пальне, і вириває кристали льоду з частками фільтра. Може навіть повністю фільтр розірвати. Додаткова ж сітка, затримає усе крупне сміття, і "повідомить," що терміново потрібно міняти паливний фільтр.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можна детальніше?

Когда двигатель продолжительное время постоит без работы (в зависимости от времени года и погодных условий это время сильно отличается) и остынет, его обязательно нужно прогреть, чтоб технологические зазоры приняли необходимый для нормальной эксплуатации размер. Момент достаточного прогрева двигателя можно определить по датчику температуры, по оборотам на тахометре, или по звуку самого двигателя (даже если нету тахометра, на слух можно легко уловить что обороты немного повысились).

Много кто говорит, что можно не спеша ехать и на холодную, но я считаю что за 3-5 минут прогрева на холостом ходу много не потеряете, а ресурс двигателя сохраните на длительное время.

Ну во-первых с прогревом обороты не увеличиваются, а УМЕНЬШАЮТСЯ. (У меня с 10000 до 8000)

А во-вторых Вы вот даёте совет по прогреву дизеля зимой на холостых...... позвольте спросить у Вас какая машина? Вы вообще пробовали прогреть дизель на холостых?

Ни когда не прогреваю - ну максимум 3 минуты (правда машина стоит ночью в гараже), но даже если приехал в гости и машина простояла на 30градусном морозе 5 часов - всё равно не прогреваю - НЕТ СМЫСЛА. Если нет догревателя - то за пол часа стрелка может и не подняться - скорее сам окочуришься.

Прогревается непосредственно мотор и жидкости, конечно стрелка не поднимется без нагрузки, но прогревать все равно нужно, так как рабочая температура явно не -20 -30 градусов и метал имеет свойство сужаться при минусовых температурах , так же масло сгущается . Получается , что мотор получает нагрузку в тот момент , когда метал слишком плотно друг к другу и при этом нормально не смазывается из-за вязкозти масла.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...