Перейти до змісту

Geely, ваша думка


arimantaras

Яке авто ви б собі обрали?  

237 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Доброго дня, шановні форумчани, цікавить ваша думка про Geely MK, CK, можливо хто їздить чи стикався з нею, як машина і чи варто брати? Чи краще щось б/у?

  • Відповідей 96
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Проголосував за Skoda Fabia, але хотілося б уточнити для яких цілей планується покупка авто?

Якщо дешево й сердито, то можна й Lanos'а взяти. Головне знайти в гарному стані.

Опубліковано

Вольво, хулє :)

А взагалі, кажуть, китайський автопром вийшов на рівень вище по якості ніж 3-4 роки назад. Сам не в курсі бо їжджу на "пацанській" 99-й :)

Опубліковано

Я собі шукав-шукав підходящу Skoda Fabia, в результаті взяв Ford Fiesta. :)

На Geely їздив в автошколі, поки вчився - вроді нормально нею їздити, хоча щоб брати собі - не захотів.

Опубліковано

Жилі-Билі... Як на мене - то не машина. Я краще потриманого корейця візьму, ніж нового китайця.

До речі, продаю Авео. Тут:

Опубліковано

ТАк само, як в Нісанн Х-трейл 1-го покоління.

Щодо Джилі СК, МК - погані краш-тести.

Найбільш свіжий буде ланос, який, і вважаю оптимальним.

Цікавий тест по Ваших авто - http://www.autocentre.ua/ac/auto/test-drive/byudzhetnye-varianty-chto-zhe-vybrat-13674.html

Якщо бюджет дозволяє - тоді нова фабія.

Опубліковано

Якщо хочеш новий автомобіль - однозначно Geely! За такі гроші і в такій комплектації важко знайти щось краще.

СК - дешевше, але МК комфортніша, та й підвіска надійніша.

На рахунок центральної панелі. Незвично - це так. Але проїхали б ви в ній хоча б кілька кілометрів, то переконалися б, що це дуже зручно - показання приладів завжди перед очима а не десь під кермом.

Щодо Джилі СК, МК - погані краш-тести.

В порівнянні з якими авто? Ось реальний краш-тест а ось результат лобового зіткнення Geely MK i Лексуса.

Моя думка про Geely - можливо, до європейця трохи не дотягує, але на порядок вище, ніж Лади і Ланоси.

Опубліковано

Skoda Fabia певно, економічніша зі віх перечислених. При обємі 1,2; 1,4 конячок буде не менше, ніж в китайця. Крім того Європа то тобі не Чайна.

Опубліковано

показання приладів завжди перед очима

показання приладів завжди гарно видно середньому пасажиру ззаду, водію потрібно коситися вправо.

Опубліковано

я за Ланос 1,5 (не Сенс :0157: ) тому що:

- простий в обслуговуванні

- недорогий в обслуговуванні

- ціна/якість

- досить надійний

- народна машина №1 в Україні :_02:

з мінусів: розхід палива, шумоізоляція

Опубліковано

Саме так, ніссан прімера, х-тейл 1-го покоління, тойота яріс (здається) - теж мали центральне розміщення.

Але це був експеримент, який виявився не зовсім вдалим.

Китайці подумали, що це класно і модно та продовжують так робити.

Щодо крашів - подивіться ось це:

http://www.autoreview.ru/arcap/

Опубліковано
Ось реальний краш-тест
Ага, водій вбився об стійку )))))

Крім того китайські краш-тести проводяться на менших швидкостях за європейські.

Опубліковано

Я довго мучився з БУ авто ... взяв Geely (правда Еmgrand) і впевнений, що не прогадав.

ІМХО: БУ - лотерея. Ніхто авто з яким нема проблем не продає.

Опубліковано

Машина і телефон не повинні бути китайськими :)

Обгрунтую: в дальній дорозі трапляється всяке - то датчик якийсь заглючить, то в підступну яму на швидкості втрапиш, то будеш міняти запаску, домкрат вислизне і "приземлишся" на диск. Для того, щоб почуватися в машині впевнено, сконструйована і "доведена" вона повинна бути кількома поколіннями інженерів,

Крім того у китая проблеми з моторами - не по технології леговані сплави вони юзають імхо.

"Китайський підхід" він такий - аби ти купив, їздити воно довго не буде, а в ціні облітатиме кожного року "стремительным домкратом".

P.S. Б/у 2-3 роки - не лотерея, є купа ознак, за якими можна визначити: аварію, таксі, "гонщика", скручений спідометр та й просто погане відношення до машини. Якщо лінь/нема часу лазити по автофорумах і набиратися досвіду самому - найняти когось в якості експерта, бажано з досвідом роботи на СТО, вийде в результаті дешевше.

Та й самому знати більше про те, що в машини під капотом - теж окупиться, з часом.

Опубліковано

Знайомий катається на Geely СК, вже другій підряд. Першу продав через 2 роки після покупки, доклав, придбав нову. Кілька разів їздив з нею в Крим, серйозних пригод (з його слів) з роботою вузлів і механізмів не було. Мені, як пасажиру даної машини - один хрін що Ланос що Джилі (приблизно однаково наїздив що на одній що на другій) - не помітив жодної різниці. Панель по центру - перший раз бачу. Запамятався лище його вислів "кришталева підвіска", але з такими дорогами - де вона зараз не кришталева? Комплектація Geely дає +1 в карму в порівнянні з Ланосом (якщо вести мову про нові авто).

А якщо Б/В - імхо краще Гольф десятилітній.

Опубліковано

Треба брати машину з таким розрахунком, щоб її в майбутньому можна було вигідно продати. Є вислів-анекдот про Москвича, з появою китай-машин, цей вислів стали застосовувати для них: "Китайська машина - вічна машина, раз купив - х%р продасиш". Доля правди тут є, ось хто захоче купити б.у.шного китайця по нормальній ціні? Я таких ще не зустрічав. Про Фабію чи Ланоса такого не говорять, бо машини зарекомендували себе значно краще і мені здається, їх легше буде продати на вторичному ринку.

Опубліковано

P.S. Б/у пару років - не лотерея, є купа ознак, за якими можна визначити таксі, "гонщика", скручений спідометр та й просто погане відношення до машини. Якщо лінь виясняти самому - найняти когось, бажано з досвілом роботи на СТО.

І справді не вірно я написав. БУ - це не лотерея. Це в 90% замаскований розвод.

Наші плавуни за місяця 2 відремонтуються і будуть продаватися як і ненаші плавуни.

Відкрийте очі на офігенну к-ть СТО з передпродажною шаманкою підготовкою - вони не тільки не голодають, а й доволі ситі.

Також не відкрию таємницю, що СТО за 300$ зуб дадуть, що машина "нє біт нє крашен", а справді на ній 2 рази краштест проводили.

Щодо параної китайського гумна, то варто ознайомитись http://www.autosite.com.ua/news_article_19647.html.

Опубліковано

Щодо стереотипу "китайське гуано" варто додати, що китайці не такі й криворучки - може свого толкового і не створять, але з чужого зкопіюють непагано - згадайте їхню оборонну промисловість - не маючи своєї багаторічної танкової/авіаційної/корабельної (а в нашому контексті - і цивільної машинобудівної) школи вони доволі швидко починають клєпати свої досить пристойні екземпляри, хоч і на нижчому якісному рівні.

Коли Ланоси лише з"являлись (10-15 років тому) не раз чув що в них колеса на ходу відвалюються частіше ніж в інших, але вони ці "дитячі хвороби" якось пережили. Якщо ж вести мову про дешевизну в обслуговуванні - то тоді тра брати Славуту.

Опубліковано
Щодо параної китайського гумна, то варто ознайомитись
Краще з цим

Там є і про китайський пластик, і про краш-тести і про ремонт....

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...