sanbOK Опубліковано 11 Липня, 2013 в 20:59 #26 Опубліковано 11 Липня, 2013 в 20:59 мена батя буде опічалєн таким розкладом бо в нього "копійка" 1985 року і грошей на нову машину точно нема, а вона потрібна кожного дня
nikblack Опубліковано 11 Липня, 2013 в 21:02 #27 Опубліковано 11 Липня, 2013 в 21:02 Странные у нас люди, терпят все, вот интересно - когда уже они перегнут, и эта палочка сломается.
sanbOK Опубліковано 11 Липня, 2013 в 22:14 #28 Опубліковано 11 Липня, 2013 в 22:14 от коли "зламається" то може бути п%здєц і хтось по шапці получить
sasha1132 Опубліковано 11 Липня, 2013 в 22:50 #29 Опубліковано 11 Липня, 2013 в 22:50 ось тут якраз і є що втрачати народу, з кожним разом їх сідає на шию все більше і більше, передушує її тугіше та тугіше поки голова не скаже досить і не зжене з себе цю заразу. Протести будуть як піддать а за ними і недовіра до влади підтягнется з усіма витікаючими. Це тільки діло часу...
VelViTi Опубліковано 12 Липня, 2013 в 03:53 #30 Опубліковано 12 Липня, 2013 в 03:53 На канале 1+1 тсн уже был сюжет : "смерть за рулем" - мол люди умирают за рулем через жару, а виной всему - наши старые автомобили без кондиционеров! Вот тока не пойму, это они так заботятся о нас или пытаются оправдать свой законопроект!?
madkot Опубліковано 12 Липня, 2013 в 04:51 #31 Опубліковано 12 Липня, 2013 в 04:51 Хто підніметься? Куди? Щоб воювати за свою країну і права треба відчувати себе власником та відчувати відповідальність за країну та майбутнє людей. А у наши людей власніть закінчується за межами їхньої квартири чи штанів. От коли народ підніметься хочаб прибрати за собою-те що насмітили, от тоді можна і за державу говорити. (
Zheny@ Опубліковано 12 Липня, 2013 в 04:56 #32 Опубліковано 12 Липня, 2013 в 04:56 ІМХО, брєд сивої кобили!Відмінили ТО, а тепер згідно чого будуть оцінюваьт авто. В когось авто 5-річне гірше, ніж у іншого 15-річне! ЧИ тае ж саме (стан). І навпаки.Це все робиться для того через те, що у олігархів, власників великих корпорацій алая "УкрАвто" впали продажі, через неможливість купляти їхні корита. Бо 10-річне авто з-за кордону, має кращий стан ніж їхнє нове!І через те, заборонили розтаможку старих машин, і через те, вводять обмеження по віку на ввезення авто в Україну.Все просто!Зробіть доступну ціну, і я мінятиму авто кожні 5 років! А не так, що в Кореї авто коштує 9 000 у.о. А у нас 27 000 у.о. (мінімум) те ж саме!
Denton Опубліковано 12 Липня, 2013 в 05:19 #33 Опубліковано 12 Липня, 2013 в 05:19 хай спочатку зроблять нормально розмитнення авто а потім вводять таку фігню. В нас багато хто купляє б/у авто яким більше 10 років і нормально їздитьавтосалони кому треба проплатили і вийшлоПо словам Назаренко, цель законопроектов - изъятие из оборота подержанных автомобилей и освобождение рынка для приобретения покупателями новых автоНе всім покарману навіть пригнати авто із за кордону... Краще б приймали нормальні закони щоб люди могли самі злегкістю назбирати на те саме авто тоді і можна реалізовувати цей закон... Смисл буде тримати старе авто коли ти їздиш на новому...
dimmon Опубліковано 12 Липня, 2013 в 06:37 #34 Опубліковано 12 Липня, 2013 в 06:37 О чем вообще разговор, обсуждать очередной маразм желтой прессы и громкого заголовка? Зачем. Неужели не понятно что это из серии Окна нагиева или там Экстрасенсы на СТБ.
Andreyxxx Опубліковано 14 Липня, 2013 в 08:27 #35 Опубліковано 14 Липня, 2013 в 08:27 "С 1 сентября любой автомобиль можно будет классифицировать как вредный для окружающей среды, так как законопроектами не определены критерии, по которым определяются автомобили, которые необходимо отправлять в утилизацию"Ці слова просто вбили. МІй Опель якому 27 років проїздить набагато довше ніж всякі там Чері , Джилі і т.д. Китайське гамно. Хрєнь це все не думаю що дойте до такого.
Bit Опубліковано 15 Липня, 2013 в 03:28 #36 Опубліковано 15 Липня, 2013 в 03:28 ну я, звичайно, розумію, що іномарка німецька краще за китайця, але оці фрази типу "мій 30 річний опель їздить краще за нову машину" це вже теж явний перегин палки. 30-річна машина це вже колекційний екземпляр, якому місце в приватному музеї, а не на дорозі, бо шо ви не кажіть, а навіть якби вона НЕ їздила взагалі за ті 30 років, все одно вона псувалася б з часом
Denton Опубліковано 15 Липня, 2013 в 05:28 #37 Опубліковано 15 Липня, 2013 в 05:28 "С 1 сентября любой автомобиль можно будет классифицировать как вредный для окружающей среды, так как законопроектами не определены критерии, по которым определяются автомобили, которые необходимо отправлять в утилизацию"Ці слова просто вбили. МІй Опель якому 27 років проїздить набагато довше ніж всякі там Чері , Джилі і т.д. Китайське гамно. Хрєнь це все не думаю що дойте до такого.В нас країна чудес все ймовірно все реально...
Basil Опубліковано 15 Липня, 2013 в 05:59 #38 Опубліковано 15 Липня, 2013 в 05:59 Ні щоб якось цивілізовано давати достойну компенсацію за старе авто, щоб я зміг придбати нову...
Basil Опубліковано 15 Липня, 2013 в 06:08 #39 Опубліковано 15 Липня, 2013 в 06:08 МІй Опель якому 27 років проїздить набагато довше ніж всякі там Чері , Джилі і т.д. Китайське гамно. Хрєнь це все не думаю що дойте до такого.Не думаю, що твій Опель викидає в атмосферу менше викидів, ніж нове авто, нехай і китайське...А мотивація саме в цю сторону йде...
Denton Опубліковано 15 Липня, 2013 в 09:57 #40 Опубліковано 15 Липня, 2013 в 09:57 Не думаю, що твій Опель викидає в атмосферу менше викидів, ніж нове авто, нехай і китайське...А мотивація саме в цю сторону йде...Та діло не в атмосфері... Україна про екології недбає... Їм просто свої міліардів мало, от і придумують як герої Конан Дойла...
Andreyxxx Опубліковано 15 Липня, 2013 в 14:18 #41 Опубліковано 15 Липня, 2013 в 14:18 Взагалі мій опель екологічно чиста машина, їздить на газу тому викидів ніяких там не має. А нарахунок що краще старий німець чи китай це вже рішення кожного. Якщо руки ростуть з правильного місця я думаю можна і з Запорожця зробити ляльку.
Basil Опубліковано 18 Липня, 2013 в 06:03 #42 Опубліковано 18 Липня, 2013 в 06:03 Ні щоб якось цивілізовано давати достойну компенсацію за старе авто, щоб я зміг придбати нову...невже мене почули?Украинцам будут доплачивать за покупку отечественных автоКабинет министров в ближайшее время рассмотрит законопроект о денежной доплате украинским гражданам при покупке отечественных автомобилей.«Отрабатываем законопроект… будем доплачивать, чтобы покупали отечественное. В ближайшее время направим его в правительство и в парламент», – сообщил вице-премьер-министр Юрий Бойко в эфире «5 канала» 16 июля.Цікаво скільки і кому вони планують доплачувати?
Smith Опубліковано 18 Липня, 2013 в 06:37 #43 Опубліковано 18 Липня, 2013 в 06:37 Цікаво скільки і кому вони планують доплачувати? Мені цікаво - а з чого вони будуть доплачувати? Бюджет і так пустий.
CosmoPilot Опубліковано 18 Липня, 2013 в 06:49 #44 Опубліковано 18 Липня, 2013 в 06:49 Перший ремонт безкоштовно
Onil Опубліковано 18 Липня, 2013 в 06:58 #45 Опубліковано 18 Липня, 2013 в 06:58 В країнах прибалтики "вітчизняні "авто жигулі, диво(део), вишня(чері) вважаюються як небезпечні для життя-серед населення. Держава стимулює купувати більш безпечні, більш екомічні авто, а тут все тільки аби навпаки. "Країна Навпаки"
romaxa11 Опубліковано 18 Липня, 2013 в 07:05 #46 Опубліковано 18 Липня, 2013 в 07:05 будем доплачивать від слова плач, плакати, короче поплачуть разом з "щасливим" власником, розрадять, підтримають добрим словом, можливо медальку вручать.
Alexus65 Опубліковано 18 Липня, 2013 в 07:51 #47 Опубліковано 18 Липня, 2013 в 07:51 У кожній НОРМАЛЬНІЙ країні ринок нових авто стимулюється двома основними факторами: конкретно підвищеними вартостями страховок (цивілки і т.д.) та різних техоглядів та нормальними кредитними ставками. При сьогоднішніх 30% річних в гривні навіть китаєць стає мерседесом. Подібні кредитні ставки свідчать про можливість (очікування) сьогодні - завтра отримати дефолт чи гіперінфпяцію, про що в курсі усі нормальні фінансисти-економісти. Немає стабільності фінансової системи - немає розвитку ринку будь-яких ринків, чи то ринок автотранспорту, чи послуг. Згадайте "КУЧМУГЕТЬ". Народ із задоволенням купував новенькі Астри, Авейки, Диво, інші модніші авто, автосалони росли, як на грибах. Кредитна ставка - 9-12% в долларах, 7-10% в євро, а курс стоїть собі, або навіть падає. Це було недовго, але ринок б/у мотлоху похитнувся. Українці змогли відчути кайф від зирання поліетилену з новеньких сидінь та відклеювання захисної плівки з поліка. Дайте нормальну кредитну ставку і впевненість у ДЕРЖАВІ і я не піду купувати Гольф-2 1988 року за 3500 президентів.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.