Перейти до змісту

У украинцев могут принудительно отобрать автомобили старше 10 лет


relaxgood45

Рекомендовані повідомлення

мена батя буде опічалєн таким розкладом бо в нього "копійка" 1985 року і грошей на нову машину точно нема, а вона потрібна кожного дня

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Странные у нас люди, терпят все, вот интересно - когда уже они перегнут, и эта палочка сломается.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ось тут якраз і є що втрачати народу, з кожним разом їх сідає на шию все більше і більше, передушує її тугіше та тугіше поки голова не скаже досить і не зжене з себе цю заразу. Протести будуть як піддать а за ними і недовіра до влади підтягнется з усіма витікаючими. Це тільки діло часу...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На канале 1+1 тсн уже был сюжет : "смерть за рулем" - мол люди умирают за рулем через жару, а виной всему - наши старые автомобили без кондиционеров!

Вот тока не пойму, это они так заботятся о нас или пытаются оправдать свой законопроект!?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто підніметься? Куди? Щоб воювати за свою країну і права треба відчувати себе власником та відчувати відповідальність за країну та майбутнє людей. А у наши людей власніть закінчується за межами їхньої квартири чи штанів. От коли народ підніметься хочаб прибрати за собою-те що насмітили, от тоді можна і за державу говорити. (

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО, брєд сивої кобили!

Відмінили ТО, а тепер згідно чого будуть оцінюваьт авто. В когось авто 5-річне гірше, ніж у іншого 15-річне! ЧИ тае ж саме (стан). І навпаки.

Це все робиться для того через те, що у олігархів, власників великих корпорацій алая "УкрАвто" впали продажі, через неможливість купляти їхні корита. Бо 10-річне авто з-за кордону, має кращий стан ніж їхнє нове!

І через те, заборонили розтаможку старих машин, і через те, вводять обмеження по віку на ввезення авто в Україну.

Все просто!

Зробіть доступну ціну, і я мінятиму авто кожні 5 років! А не так, що в Кореї авто коштує 9 000 у.о. А у нас 27 000 у.о. (мінімум) те ж саме!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хай спочатку зроблять нормально розмитнення авто а потім вводять таку фігню. В нас багато хто купляє б/у авто яким більше 10 років і нормально їздить

автосалони кому треба проплатили і вийшло

По словам Назаренко, цель законопроектов - изъятие из оборота подержанных автомобилей и освобождение рынка для приобретения покупателями новых авто

Не всім покарману навіть пригнати авто із за кордону... Краще б приймали нормальні закони щоб люди могли самі злегкістю назбирати на те саме авто тоді і можна реалізовувати цей закон... Смисл буде тримати старе авто коли ти їздиш на новому...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О чем вообще разговор, обсуждать очередной маразм желтой прессы и громкого заголовка? Зачем. Неужели не понятно что это из серии Окна нагиева или там Экстрасенсы на СТБ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"С 1 сентября любой автомобиль можно будет классифицировать как вредный для окружающей среды, так как законопроектами не определены критерии, по которым определяются автомобили, которые необходимо отправлять в утилизацию"

Ці слова просто вбили. МІй Опель якому 27 років проїздить набагато довше ніж всякі там Чері , Джилі і т.д. Китайське гамно. Хрєнь це все не думаю що дойте до такого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну я, звичайно, розумію, що іномарка німецька краще за китайця, але оці фрази типу "мій 30 річний опель їздить краще за нову машину" це вже теж явний перегин палки. 30-річна машина це вже колекційний екземпляр, якому місце в приватному музеї, а не на дорозі, бо шо ви не кажіть, а навіть якби вона НЕ їздила взагалі за ті 30 років, все одно вона псувалася б з часом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"С 1 сентября любой автомобиль можно будет классифицировать как вредный для окружающей среды, так как законопроектами не определены критерии, по которым определяются автомобили, которые необходимо отправлять в утилизацию"

Ці слова просто вбили. МІй Опель якому 27 років проїздить набагато довше ніж всякі там Чері , Джилі і т.д. Китайське гамно. Хрєнь це все не думаю що дойте до такого.

В нас країна чудес все ймовірно все реально...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ні щоб якось цивілізовано давати достойну компенсацію за старе авто, щоб я зміг придбати нову...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

МІй Опель якому 27 років проїздить набагато довше ніж всякі там Чері , Джилі і т.д. Китайське гамно. Хрєнь це все не думаю що дойте до такого.

Не думаю, що твій Опель викидає в атмосферу менше викидів, ніж нове авто, нехай і китайське...

А мотивація саме в цю сторону йде...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не думаю, що твій Опель викидає в атмосферу менше викидів, ніж нове авто, нехай і китайське...

А мотивація саме в цю сторону йде...

Та діло не в атмосфері... Україна про екології недбає... Їм просто свої міліардів мало, от і придумують як герої Конан Дойла...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі мій опель екологічно чиста машина, їздить на газу тому викидів ніяких там не має. А нарахунок що краще старий німець чи китай це вже рішення кожного. Якщо руки ростуть з правильного місця я думаю можна і з Запорожця зробити ляльку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ні щоб якось цивілізовано давати достойну компенсацію за старе авто, щоб я зміг придбати нову...

невже мене почули?

Украинцам будут доплачивать за покупку отечественных авто

Кабинет министров в ближайшее время рассмотрит законопроект о денежной доплате украинским гражданам при покупке отечественных автомобилей.

«Отрабатываем законопроект… будем доплачивать, чтобы покупали отечественное. В ближайшее время направим его в правительство и в парламент», – сообщил вице-премьер-министр Юрий Бойко в эфире «5 канала» 16 июля.

Цікаво скільки і кому вони планують доплачувати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво скільки і кому вони планують доплачувати?

Мені цікаво - а з чого вони будуть доплачувати? Бюджет і так пустий.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В країнах прибалтики "вітчизняні "авто жигулі, диво(део), вишня(чері) вважаюються як небезпечні для життя-серед населення. Держава стимулює купувати більш безпечні, більш екомічні авто, а тут все тільки аби навпаки. "Країна Навпаки"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

будем доплачивать
від слова плач, плакати, короче поплачуть разом з "щасливим" власником, розрадять, підтримають добрим словом, можливо медальку вручать.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У кожній НОРМАЛЬНІЙ країні ринок нових авто стимулюється двома основними факторами: конкретно підвищеними вартостями страховок (цивілки і т.д.) та різних техоглядів та нормальними кредитними ставками. При сьогоднішніх 30% річних в гривні навіть китаєць стає мерседесом. Подібні кредитні ставки свідчать про можливість (очікування) сьогодні - завтра отримати дефолт чи гіперінфпяцію, про що в курсі усі нормальні фінансисти-економісти. Немає стабільності фінансової системи - немає розвитку ринку будь-яких ринків, чи то ринок автотранспорту, чи послуг. Згадайте "КУЧМУГЕТЬ". Народ із задоволенням купував новенькі Астри, Авейки, Диво, інші модніші авто, автосалони росли, як на грибах. Кредитна ставка - 9-12% в долларах, 7-10% в євро, а курс стоїть собі, або навіть падає. Це було недовго, але ринок б/у мотлоху похитнувся. Українці змогли відчути кайф від зирання поліетилену з новеньких сидінь та відклеювання захисної плівки з поліка. Дайте нормальну кредитну ставку і впевненість у ДЕРЖАВІ і я не піду купувати Гольф-2 1988 року за 3500 президентів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...