Перейти до змісту

Сьогоднішня чергова ДТП - 2012


GoDDrill

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 1 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано
нє щоб чоловікові допомогти... =)
Ти про цигана чи про водія мерса? ;) Цигану цигани допоможуть, а мерс буде робити авто за свій рахунок так як цигани йому нічого не дадуть навідь якщо він доведе свою правоту.

Ну а пасату треба було триматись далі якщо немає реєстратора то його ще можуть зробити винним якщо попадеться досвідчений адвокат. Єдине що водій мерса визнає що увімкнув задню сам, бо ситуацію можна трактувати як пасат штовхнув мерса на коня.

Опубліковано

Ну а пасату треба було триматись далі якщо немає реєстратора то його ще можуть зробити винним якщо попадеться досвідчений адвокат.
пассат стояв справа, під кутом градусів 15..30 від мерса. Я лише не зауважив в якої машини точка дотику бамперів зі сторони крила була. Тут вже тре дивитись що в ушкодженнях дайці написали.
Цигану цигани допоможуть, а мерс буде робити авто за свій рахунок так як цигани йому нічого не дадуть навідь якщо він доведе свою правоту.
адмінпозов до цигана хоча б спробувати. Але знову ж - що написали дайці в протоколі???
Опубліковано
пассат стояв справа, під кутом градусів 15..30 від мерса. Я лише не зауважив в якої машини точка дотику бамперів зі сторони крила була. Тут вже тре дивитись що в ушкодженнях дайці написали.
Ну так маневрував. Але це вже інша історія.
адмінпозов до цигана хоча б спробувати.
Да позов то можна спробувати і довести:
7.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на гужовому транспорті необхідно увімкнути ліхтарі: спереду — білого кольору, ззаду — червоного кольору, що встановлюються з лівого боку воза (саней).

7.4. У разі виїзду на дорогу з прилеглої території або з другорядної дороги в місцях з обмеженою оглядовістю водій воза (саней) повинен вести тварину за вуздечку, повід.

Тепер підкресліть пункт(и) який(і) порушив циган. Цигани в нас грошей апріорі не мають тому на компенсацію зі сторони водя я б не сильно розраховував хіба є важелі щоб на них натиснути.

Опубліковано
Цигани в нас грошей апріорі не мають
таке твердження дуже вигідне циганам. :) Хай продадуть трохи золота і зроблять капот.

І так - певно вже тре в іншу тему переходити. Але перед тим тре Vorobeff-а дочекатись - що він скаже.

Опубліковано

це дтп - це просто дзеркало всього нашого життя))))

темно, забор церкви, через який не видно транспорту зліва, один висунув морду і став на переході , другий теж висунувся і теж став на переході, і тут віз! з циганом!, їде по зустрічній!!!

це було б смішно, якби не було б так сумно...

Опубліковано
1. Ви знаєте інший спосіб виїзду з Кравчука окрім як "висунути" трішки "носа", щоб мати можливість слідкувати за рухом?

Не висовувати. Якщо там в бочіну прилетить авто, то винний ти будеш. :)

Ну а як? Не висовуватись не вийде, не видно ж нічого. Я не кажу на пів смуги висунутись, трішки. Та й розпочинати рух з глибини без можливості впевнитись чи ніхто не їде по дорозі з вищим пріорітетом, по моєму небезпечніше.

2. Давати перевагу кому? Коню, котрий без ніяких опізнавальних знаків, в сутінки, при досить щільному русі, в місті, з "водієм", котрий біжить поряд з ним?

Так. А ще пішоходам та велосипедистам.

Пішоходам надавати перевагу необхідно лише на переходах або в містях відмічених спец. знаком. Велосипедисти, коні і т. п. повинні забеспечити свою видимість. Якшо я їх не бачу то як я Їм перевагу надам?

3. Кінь рухався по зустрічній смузі, в бік Варшавського.

4. Кінь вискочив зза зупинки на дорогу.

О! Нові ньюанси! Чому раніше не сказали? Даі було? Цигана в протокол вписали?

Кінь взагалі злякався і його винесло на дорогу, вони напевно нікуди в той момент і не їхали. Даі було але запропонувало нам самим розбиратись в данній ситуації.

6. Кінь зачіпився возом за мою машину і продовжував ставати на диби і пручатись. Якби я не здав назад, кінь по меньшій мірі потопкався б по капоту, а міг і в салон потрапити.

Якщо кінь зачепився возом за авто, за праве крило, то чому він не зачепив пассата, який був справа від Вас? Нехай навіть кінь і валив по зустрічці. Як не крути, ІМХО, виходить що Ви не надали переваги у русі, незважаючи на то, що гужовий транспорт рухався по зустрічній, вискочив з тротуара і порушив купу пунктів ПДР.

Пассат стояв трохи позаду мене, я вже коли здав назад то з ним порівнявся. Я коня то побачив майже перед своїм капотом, і я не рухався взагалі, я чекав поки звільниться обидві смуги щоб виконати поворот.

Йдіть-но в протоколом до якогось адвоката і вже з ним вирішуйте.

Адвокат також з циганів гроші отримати не допоможе.

Опубліковано
нє щоб чоловікові допомогти... =)
Ти про цигана чи про водія мерса? ;) Цигану цигани допоможуть, а мерс буде робити авто за свій рахунок так як цигани йому нічого не дадуть навідь якщо він доведе свою правоту.

Ну а пасату треба було триматись далі якщо немає реєстратора то його ще можуть зробити винним якщо попадеться досвідчений адвокат. Єдине що водій мерса визнає що увімкнув задню сам, бо ситуацію можна трактувати як пасат штовхнув мерса на коня.

З Пассатом все вирішилось європротоколом.

Ну а пасату треба було триматись далі якщо немає реєстратора то його ще можуть зробити винним якщо попадеться досвідчений адвокат.
пассат стояв справа, під кутом градусів 15..30 від мерса. Я лише не зауважив в якої машини точка дотику бамперів зі сторони крила була. Тут вже тре дивитись що в ушкодженнях дайці написали.
Цигану цигани допоможуть, а мерс буде робити авто за свій рахунок так як цигани йому нічого не дадуть навідь якщо він доведе свою правоту.
адмінпозов до цигана хоча б спробувати. Але знову ж - що написали дайці в протоколі???

Дайці нічого не написали. На виклику ДАІ наполягли саме цигани, потім передумали)))

Цигани написали розписку, з Пассатом європротокол.

Опубліковано

Вот, если ДТП не зафиксированно - это ДТП?

Только что напротив моего окна деваху с мобилой сбила десятка. Деваха переходила вне перехода, из-за припаркованного буса, разговаривая по мобиле, держа ее в левой руке. Водила, видать был готов, скорость небольшая, экстренно затормозил, слегка зацепил левым крылом. Она упала, встала и поковыляла сама дальше. Хотелось догнать ее и добавить. Водила еще немного постоял, поматерился и поехал дальше с протертым от пыли крылом.

Опубліковано
Цигани в нас грошей апріорі не мають
таке твердження дуже вигідне циганам. :) Хай продадуть трохи золота і зроблять капот.

І так - певно вже тре в іншу тему переходити. Але перед тим тре Vorobeff-а дочекатись - що він скаже.

Цигани на те і напирають шо грошей нема. Але відшкодовувати не відмовляються, просять більше часу. Поживем побачим.

це дтп - це просто дзеркало всього нашого життя))))

темно, забор церкви, через який не видно транспорту зліва, один висунув морду і став на переході , другий теж висунувся і теж став на переході, і тут віз! з циганом!, їде по зустрічній!!!

це було б смішно, якби не було б так сумно...

Там ще іноді хтось автомобілі паркує перед тим поворотом, часто навіть фури)

Опубліковано

По дтп 25.10.2012 на Конякіна.

Даі було але запропонувало нам самим розбиратись в данній ситуації.
Що циган сказав на це? :)
Пішоходам надавати перевагу необхідно лише на переходах або в містях відмічених спец. знаком.
Не тільки. Читай п.10.2 ПДР.
Адвокат також з циганів гроші отримати не допоможе.
Так що ж Ви від борди то хочете? :) Імхо, тре було вимагати від дайців складати протокол дтп гужового транспорту і вашого авто, де описати що кінь наніс такі-то пошкодження авто. І з тим протоколом, знову ж, до адвоката.
Опубліковано
пассат стояв справа, під кутом градусів 15..30 від мерса. Я лише не зауважив в якої машини точка дотику бамперів зі сторони крила була. Тут вже тре дивитись що в ушкодженнях дайці написали.
Ну так маневрував. Але це вже інша історія.
адмінпозов до цигана хоча б спробувати.
Да позов то можна спробувати і довести:
7.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на гужовому транспорті необхідно увімкнути ліхтарі: спереду — білого кольору, ззаду — червоного кольору, що встановлюються з лівого боку воза (саней).

7.4. У разі виїзду на дорогу з прилеглої території або з другорядної дороги в місцях з обмеженою оглядовістю водій воза (саней) повинен вести тварину за вуздечку, повід.

Тепер підкресліть пункт(и) який(і) порушив циган. Цигани в нас грошей апріорі не мають тому на компенсацію зі сторони водя я б не сильно розраховував хіба є важелі щоб на них натиснути.

Циган багато правил порушив, діло ж не в тому. По закону він повинен і мені і Пассату відшкодувати збитки, ще й купу штрафів заплатити. Але то в теорії, а на практиці це зовсім інакше.

На практиці мене б забрали на експертизу, в мене б забрали права, можливо штраф за ДТП впаяли б.

А коня ДАЙці повинні були б на "штрафплощадку" забирати. Як Ви це уявляєте?

Натиснути на циган? Собі дорожче.

Опубліковано
пассат стояв справа, під кутом градусів 15..30 від мерса. Я лише не зауважив в якої машини точка дотику бамперів зі сторони крила була. Тут вже тре дивитись що в ушкодженнях дайці написали.
Ну так маневрував. Але це вже інша історія.
адмінпозов до цигана хоча б спробувати.
Да позов то можна спробувати і довести:
7.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на гужовому транспорті необхідно увімкнути ліхтарі: спереду — білого кольору, ззаду — червоного кольору, що встановлюються з лівого боку воза (саней).

7.4. У разі виїзду на дорогу з прилеглої території або з другорядної дороги в місцях з обмеженою оглядовістю водій воза (саней) повинен вести тварину за вуздечку, повід.

Тепер підкресліть пункт(и) який(і) порушив циган. Цигани в нас грошей апріорі не мають тому на компенсацію зі сторони водя я б не сильно розраховував хіба є важелі щоб на них натиснути.

Циган багато правил порушив, діло ж не в тому. По закону він повинен і мені і Пассату відшкодувати збитки, ще й купу штрафів заплатити. Але то в теорії, а на практиці це зовсім інакше.

На практиці мене б забрали на експертизу, в мене б забрали права, можливо штраф за ДТП впаяли б.

А коня ДАЙці повинні були б на "штрафплощадку" забирати. Як Ви це уявляєте?

Натиснути на циган? Собі дорожче.

Опубліковано

По закону він повинен і мені і Пассату відшкодувати збитки
Пасату не повинен. Пасату Ви відшкодовуєте а циган Вам, але нічого не заважає Вам включити у відшкодування і ціну ремонту для пасату.
Опубліковано
Даі було але запропонувало нам самим розбиратись в данній ситуації.

Що циган сказав на це? :)

Циган спочатку просив не викликати ДАІ, потім вимагав викликати, потім просив розібратись без ДАІ. Цигани вони такі цигани)

Пішоходам надавати перевагу необхідно лише на переходах або в містях відмічених спец. знаком.

Не тільки. Читай п.10.2 ПДР.

Ок. Згідний. Але не у цьому випадку.

Адвокат також з циганів гроші отримати не допоможе.

Так що ж Ви від борди то хочете? :) Імхо, тре було вимагати від дайців складати протокол дтп гужового транспорту і вашого авто, де описати що кінь наніс такі-то пошкодження авто. І з тим протоколом, знову ж, до адвоката.

Я цікавився як на думку бордівців слід діяти в такій ситуації. Свої дії я здійснив ще на місці пригоди і змінити вже нічого не зможу. Мені просто цікаво чи були в мене варіанти іншого вирішення ситуації.

З протоколом, ДАІ, адвокатом і т. п. думаю воно того не варте було. Мені обійшлося б дорожче, а в цигана нічого нема і не віддав би він мені навіть частину тієї суми.

Опубліковано
По закону він повинен і мені і Пассату відшкодувати збитки
Пасату не повинен. Пасату Ви відшкодовуєте а циган Вам, але нічого не заважає Вам включити у відшкодування і ціну ремонту для пасату.

Ну наразі відшкодовую я. Але ж я уникав більших пошкоджень ві коня і через те здав назад, по вині цигана.

Опубліковано
Але ж я уникав більших пошкоджень ві коня і через те здав назад, по вині цигана
10.1. Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху.

10.9. Під час руху транспортного засобу заднім ходом водій не повинен створювати небезпеки чи перешкод іншим учасникам руху. Для забезпечення безпеки руху він у разі потреби повинен звернутися за допомогою до інших осіб.

Необхідне підкреслити.

Що до перехрестя, у нас всі водії так поспішають їхати що забувають про те що початком маневру вважається виїзд за уявну лінію почтку перехрестя створюючи при цьому перешкоди і затори для інших учасників руху. А ті хто позаду так їх підпирають, що якби і хотів уступити дорогу то тобі в потилицю дихає наступний не лишаючи місця для відступу.

16.4. Забороняється виїжджати на будь-яке перехрестя, у тому числі при сигналі світлофора, що дозволяє рух, якщо утворився затор, який змусить водія зупинитися на перехресті, що створить перешкоду для руху інших транспортних засобів і пішоходів.

перехрестя - місце перехрещення, прилягання або розгалуження доріг на одному рівні, межею якого є уявні лінії між початком заокруглень країв проїзної частини кожної з доріг. Не вважається перехрестям місце прилягання до дороги виїзду з прилеглої території;

Опубліковано
Але ж я уникав більших пошкоджень ві коня і через те здав назад, по вині цигана
10.1. Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху.

10.9. Під час руху транспортного засобу заднім ходом водій не повинен створювати небезпеки чи перешкод іншим учасникам руху. Для забезпечення безпеки руху він у разі потреби повинен звернутися за допомогою до інших осіб.

Необхідне підкреслити.

Що до перехрестя, у нас всі водії так поспішають їхати що забувають про те що початком маневру вважається виїзд за уявну лінію почтку перехрестя створюючи при цьому перешкоди і затори для інших учасників руху. А ті хто позаду так їх підпирають, що якби і хотів уступити дорогу то тобі в потилицю дихає наступний не лишаючи місця для відступу.

16.4. Забороняється виїжджати на будь-яке перехрестя, у тому числі при сигналі світлофора, що дозволяє рух, якщо утворився затор, який змусить водія зупинитися на перехресті, що створить перешкоду для руху інших транспортних засобів і пішоходів.

перехрестя - місце перехрещення, прилягання або розгалуження доріг на одному рівні, межею якого є уявні лінії між початком заокруглень країв проїзної частини кожної з доріг. Не вважається перехрестям місце прилягання до дороги виїзду з прилеглої території;

Згідний. Але у разі виникнення аварійної ситуації, думаю, у водія є деякі можливості для маневрів навіть у правовому полі.

З перехрестями складна ситуація. Там без виїзду не обійтись і таких перехресть в Луцьку багато. І припарковані на поворотах автомобілі і паркани прилеглих територій і різні будівлі біля поворотів - усе це створює аварійні обставини.

Опубліковано

З перехрестями складна ситуація. Там без виїзду не обійтись і таких перехресть в Луцьку багато. І припарковані на поворотах автомобілі і паркани прилеглих територій і різні будівлі біля поворотів - усе це створює аварійні обставини.
А тут вже треба нагинати відповідні служби які отримують гроші за те на що видають дозволи закриваючи очі (встановлення парканів які перекривають огляд) і ДАІ які мають слідкувати за дорожньою обстановкою щоб всіляки "кракаділи" паркувальсь там де можна.
Опубліковано

Погана видимість? Великий потік транспорту? Замість повороту наліво повертаєш направо, а потім розвертаєшся в першому доступному місці. Ваш КО. :)

Опубліковано
Погана видимість? Великий потік транспорту? Замість повороту наліво повертаєш направо, а потім розвертаєшся в першому доступному місці. Ваш КО.

На перекрёстке Бандеры-Винниченка, например, такой фокус не пройдёт

Опубліковано

Погана видимість? Великий потік транспорту? Замість повороту наліво повертаєш направо, а потім розвертаєшся в першому доступному місці. Ваш КО. :)

Сьогодні вже так і поїхав) Але нормально розвернутись там можливо тільки на заправці WOG, а то є трохи далеко.

З перехрестями складна ситуація. Там без виїзду не обійтись і таких перехресть в Луцьку багато. І припарковані на поворотах автомобілі і паркани прилеглих територій і різні будівлі біля поворотів - усе це створює аварійні обставини.
А тут вже треба нагинати відповідні служби які отримують гроші за те на що видають дозволи закриваючи очі (встановлення парканів які перекривають огляд) і ДАІ які мають слідкувати за дорожньою обстановкою щоб всіляки "кракаділи" паркувальсь там де можна.

Яким таким чином? Що в нас, простих аодіїв, для цього є? Не юридично, а реально.

Опубліковано

Скажіть, будь ласка, хто ви є і що сталось?

- Я Богдан Трофимович з села Крехівців, фірман. Всьо! :0151: Віз гною. Гній людям віз. Я проїжджаю сюда по правій стороні – кобилу тримаю по правій стороні. Я знаю. Бо я може випив, хоч я може не випив – всьо! Я їду по правій стороні! Чую, мля, тілько так бех на№уй! Курва, по дишлю №уярить! Кобила туда, я туда! Я №уй його знає де я є! Розбила коні на№уй!

:0155::D

http://www.youtube.com/watch?v=9g-wn8li49I
Опубліковано

Яким таким чином? Що в нас, простих аодіїв, для цього є? Не юридично, а реально.
В цивілізованому світі якщо людям щось не подобається вони виходять на вулицю і говорять про це відкрито в демонстраціях чи акціях протесту (і чим більше людей тим швидше влада реагує). Коротше вимагають щоб їх дослухались у будь-який спосіб.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...