Ukrainec Опубліковано 19 Травня, 2013 в 15:52 #1 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 15:52 Доброго дня, АЛ! Вилка: Через занадто м"який хід передньої вилки, наявне шкреготання під час її роботи, відсутності можливості проведення регулювання її жорсткості, сьогодні було прийняти рішення трішки з цим розібратися. Відкрутивши дві верхні пробки і діставши звідси пружину з поршнями виявив таку картину: Заглянувши в середину труби, виявив там воду і кучу бруду. За допомогою імпровізованого шомполів зроблених з тряпки та з 60см сверла і 5мм шпильки було проведено наступні не хитрі маніпуляції: Після чого оглякув внутрішню поверхню труб/циліндрів а вона вся в раковинах: Внутрішні деталі були вимиті та просушені, але на поверхнях пружин наявні оснаки корозійного зношення у вигляді значного потоншення її дроту. Поршеньки ніби нічого, але певно від роботи по такій поверхні циліндрів їм теж "хана": Ось вам і Б/В Постало питання: що робити далі: 1) зібрати, як є; Перед цим заливши все це діло нігролом, чи іншою трансмісійкою? чи 2) підшукувати нову вилку?
HWman Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:09 #2 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:09 Як ті пробочки відкрутив? пасатіже чи якось по іншому?
TARAS96 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:10 #3 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:10 (я саме по таких критеріях теж підбирав і зупинився на б/в, і мені повезло. ) Ключевое слово - повезло. И с продавцом и с велом. Тут надо хорошо разбираться, чтобы на хлам не попасть. ...ага, саме повезло! бо я якраз і не розбираюсь Краще вибирати зі спецом, а не віддавати вибір інтуїції (як я (Правда і моя інтуїція має певне "коріння" )) Все-таки не повезло А як це все звідти повиймати? Може і в мене таке всередині?
HWman Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:14 #4 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:14 А як це все звідти повиймати? Може і в мене таке всередині?Споримо зараз не тільки ти таке себе запитав?Ukrainec давай колись як туди добрався...
Ukrainec Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:16 Автор #5 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:16 Як ті пробочки відкрутив? пасатіже чи якось по іншому? Ключигом:
HWman Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:18 #6 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:18 покажи самі "пробки" будь ласка, вони пластикові чи металічні?
Ukrainec Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:21 Автор #7 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:21 Все-таки не повезло А як це все звідти повиймати? Може і в мене таке всередині? ну спец туди не залізе, а зовнішній огляд нічого не виявив. Та при огляді кількома спецами і "райдерами" було дано заключення, що він практично новий. Думаю даний дефект виник після потрапляння води в середину вилки і подальші корозіаційні процеси зробили свою справу чорний бруд це ні що інше, як суміш мастила, води і окису металу. покажи самі "пробки" будь ласка, вони пластикові чи металічні? Пластикові
Ukrainec Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:49 Автор #8 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:49 Ну що? Будуть думки з цього приводу?Кататись піпесь як хошу...
HWman Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:52 #9 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 16:52 Я так зрозумів тут віддають перевагу купити нове аніж розбиратись із причинами несправності... Звісно найлегший вихід, але як на мене то не правильний...Я не експерт у цих справах так, що можу бути не правий.
Lexx_Giant Опубліковано 19 Травня, 2013 в 17:15 #10 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 17:15 Звернирсь до Урси.. не муч "животінку".http://board.lutsk.ua/topic/35508-na-kolenke-preparacija-vilok-vzgljad-iznutri/
Andruha_gpz28 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 17:30 #11 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 17:30 Ну ніякий спец чи райдер, не заглянувши в середину вилки, не скаже тобі в якому вона стані.Якщо вся вже в раковинах всередині, то Урса їй не допоможе. Я б заміну шукав. Такого добра багато продається, треба тільки знати яка там в тебе рульова, і яка довжина штока потрібна.
Lexx_Giant Опубліковано 19 Травня, 2013 в 17:46 #12 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 17:46 Ще... як варіант.. встановити жорстку і забути про проблеми перебору назавжди.Плюс змінииться в меншу сторону вага вела.
Ukrainec Опубліковано 19 Травня, 2013 в 18:05 Автор #13 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 18:05 Ще... як варіант.. встановити жорстку і забути про проблеми перебору назавжди.Плюс змінииться в меншу сторону вага вела.Ніі !справа не в вазіЖорстка не катить! Хочу амортизуючуhttp://www.srsuntour-cycling.com/index.php?screen=sh.detail&tnid=983&sid=1
ursa Опубліковано 19 Травня, 2013 в 18:18 #14 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 18:18 Споримо зараз не тільки ти таке себе запитав? А потому что следить за вилками всё-таки надо, даже когда они ещё работают нормально Я так зрозумів тут віддають перевагу купити нове аніж розбиратись із причинами несправності... Звісно найлегший вихід, але як на мене то не правильний... Другого варианта нет. Не лечится оно. Дешевле взять ещё одну такую же - а там уже пустить её на донора или просто в работу. Или же взять кардинально новую за другие деньги Через занадто м"який хід передньої вилки,Но это же хорошо? Мы же все любим, когда вилка мягкая и жрёт всё подряд відсутності можливості проведення регулювання її жорсткості Там на фото у тебя два регулятора (в пробках) выкручены на ноль, т.е. на самое мягкое положение. Они в выкрученном состоянии могут сантиметра на два урезать ход пружин - небольшое ужесточение получить можно. Після чого оглякув внутрішню поверхню труб/циліндрів а вона вся в раковинах Ну это не критично. Вообще не критично, пока раковины не стали отверстиями на поверхнях пружин наявні оснаки корозійного зношення у вигляді значного потоншення її дроту Не паникуй. Пружины могут быть разного сечения, не круглые, а плоские и т.д. діставши звідси пружину з поршнями... Поршеньки ніби нічого, але певно від роботи по такій поверхні циліндрів їм теж "хана" Улыбнул Это не поршни, до поршней ты не добрался Это всего-навсего эластомеры, которые часто выкидывают или обрезают, чтобы получить более мягкую работу. Ось вам і Б/В А ты думал? План действий: 1. Снять штаны. Извратное дело будет... 2. Вычистить грязь из штанов. 3. Почистить ноги и "реальные поршни". 4. Почистить "подпружиненные" сальники на штанах. 5. Обильно смазать пружины "густым_солидолом". 6. Вернуть пружины на место, правильно сориентировав их. Помнишь, как доставал? По идее, более плотные витки должны быть снизу. 7. Собрать всё в кучу, залив в штаны немного жидкого масла. И - конечно же - собирать деньги на воздушную вилку начального уровня
Ukrainec Опубліковано 19 Травня, 2013 в 18:28 Автор #15 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 18:28 План действий: 1. Снять штаны. Извратное дело будет... 2. Вычистить грязь из штанов. 3. Почистить ноги и "реальные поршни". 4. Почистить "подпружиненные" сальники на штанах. 5. Обильно смазать пружины "густым_солидолом". 6. Вернуть пружины на место, правильно сориентировав их. Помнишь, как доставал? По идее, более плотные витки должны быть снизу. 7. Собрать всё в кучу, залив в штаны немного жидкого масла. И - конечно же - собирать деньги на воздушную вилку начального уровня Люблю всякі плани! 1. Щоб зняти "штани, це тра довгий шестигранник? Бо бачу в середині з низу вилки якийсь борт на 5 чи то на 6мм 6. так запам"ятав, "густими" витками до низу
ursa Опубліковано 19 Травня, 2013 в 18:35 #16 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 18:35 Да-да, именно такой длинный ключик. На 5 мм, кажется. А может быть чуть меньше - тут пока не попробуешь, не узнаешь. Приваривать головку на штырь и пробовать откручивать. Идиотское решение было делать вилки таким образом - не могу его понять до сих пор Через занадто м"який хід передньої вилки... Жорстка не катить! Хочу амортизуючу Вот эти две фразы чуть не согласуются
Ukrainec Опубліковано 19 Травня, 2013 в 18:40 Автор #17 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 18:40 Ого?! 30см! ключиг! На роботі є всілякого подібного добра (сам такі робив), але 30см це занадто! Тра робити новий, але якщо він там ще закис, то є ризик зламати його в середині. Ці болти часом не в алюміній закручені? в когось на ДПЗ є такий ключик, щоб на день позичити? Через занадто м"який хід передньої вилки... Жорстка не катить! Хочу амортизуючу Вот эти две фразы чуть не согласуются Та то я так, щоб виправдати розборку м"яка вилка це добре. якраз я сідаю і вилка на 30-35 мм сідає, що відповідає половині її ходу.
Ukrainec Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:01 Автор #18 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:01 Звідкіля там вода береться? чи можливо якимось чином покращити ущільнювачі?Верхні пробки я перевірив, точно що не герметичні. про сальники не знаю?Раз вода в трубці, значить вона потрапила туди через пробки?
ursa Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:14 #19 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:14 Вода через сальники попадает, вместе с грязью. Роль пробок в попадании воды намного меньше Если хочешь, можешь поставить на них резиновые колечки. Ключ можно попробовать самому сделать. Их в Луцке, насколько я знаю, лишь два (разного размера), самопальные, да и те у одного человека - и не факт, что он не скажет приносить вилку к нему на переборку
HWman Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:18 #20 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:18 ursa, а що то знизу вилки за болти , для чого вони?
Ukrainec Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:18 Автор #21 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:18 Ок, завтра спробую зробити, він точно на 5? бо розгледіти важко.На рахунок води, якби через ущільнювачі, то її не будо б на верхньому пластиковому "поршеньку" пружини.
ursa Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:28 #22 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:28 а що то знизу вилки за болти , для чого вони? Для того, чтобы вилку разобрать по-человечески Ок, завтра спробую зробити, він точно на 5? бо розгледіти важко. Он может оказаться на 4.7 или 4.5 ли даже 4. Говорю ж, видел два ключа разных размеров, для разных моделей вилок. Если есть возможность выточить - делай на 5, потом срежешь лишнее, если вдруг. На рахунок води, якби через ущільнювачі, то її не будо б на верхньому пластиковому "поршеньку" пружини. Поршни/штоки, которые ты ещё не видел... Они сжимают пружину снизу и ходят через дырку в ногах, благодаря которой вода долетает и до самых пробок
TARAS96 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:39 #23 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:39 И - конечно же - собирать деньги на воздушную вилку начального уровня Яка приблизно ціна "повітряної вилки початкового рівня"?
ursa Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:50 #24 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:50 Не знаю по ценам. Надо смотреть, искать.Когда-то RS Tora брал за 1000 грн. Какой-нить Santour Epicon или Raidon, возможно, дешевле будут.Это б/у. Новые... в магазинах цены есть.
HWman Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:59 #25 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 19:59 Мда... ціни як на деталі до літака...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.