Перейти до змісту

"Капець" передній вилці?


Рекомендовані повідомлення

  • 3 тижня потому...
  • Відповідей 65
  • Створено
  • Остання відповідь
Планую щось не дуже "одіозне", так щось масляне з бокуванням ходу і до 100$

А вот тут продают чёрную воздушку на 28" за вполне разумные деньги :) Я бы задумался ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На один ротор, один калипер, одну втулку... ну не знаю... но ведь воздух, блин :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Планую щось не дуже "одіозне", так щось масляне з бокуванням ходу і до 100$

А вот тут продают чёрную воздушку на 28" за вполне разумные деньги :) Я бы задумался ;)

Говорив з продавцем вчора о 9:15, так вже був другим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А вот тут продают чёрную воздушку на 28"...

Нажаль вже продали... :(

Так ось: катаючись після "переборки", на цих вихідних вирішив "капнути" трішки мастила в вилку. Не багато, 50...70 г в кожну штанину ііііі... І воно в мене потікло через ці отвори:

post-5408-0-34423100-1370953071_thumb.jp

На скільки я зрозумів, що через ці отвори і потрапляла вода в середину вилки.

Огледівшо ці отвори помітив, що вони мають різьбу і в них легко закручується 5мм гвинт. Припускаю, що це можуть бути дренажні отвори, або "баластаційні" отвори для скидання надлишкового тиску з штанів вилки?

При заглушуванні цих отворів помічається "булькання" мастила в середині вилки і дещо змінюється її робота: відскок стає більш плавним і затянутим (на зразок принципу роботи автомодільного амортизатора). При відкритих отворах вилка працює, як звичайна пружина.

Так ось хтось зможе поястини призначення цих отворів? Чи дати посилання де це описується? Бо я схиляюся до думки щоб їх заглушити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При заглушуванні цих отворів помічається "булькання" мастила в середині вилки і дещо змінюється її робота: відскок стає більш плавним і затянутим (на зразок принципу роботи автомодільного амортизатора). При відкритих отворах вилка працює, як звичайна пружина.

Что-то слабо представляю, как закрытие дырочек может настолько изменить поведение вилки, в которой напрочь отсутствует даже подобие хоть какого-нибудь масляного дэмпфера... :)

Масло булькает, т.к. типа разряжается воздух в штанах... Но неужели в СанТурах настолько офигитительно плотные пыльники, которые не убиты и не расшатаны, несмотря на тонну мусора в ногах??? Не верю в это :)

Может, это нечто схожее с эффектом плацебо, а на самом деле отскок остаётся прежним? Там же нет никаких клапанов, через которые текло бы масло, замедляя работу вилки...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, наявність масла в ній не передбачається. але я пару капель "капнув" (десь 50г)

схема вилки:

post-5408-0-36217400-1370984520_thumb.jp

Якщо перекрити отвори 1, вилка починає "дихати" через отвори в пробці 2.

Там же нет никаких клапанов, через которые текло бы масло, замедляя работу вилки...

Так немає, але чомусь відстріл сповільнюється???

питання: тра ті отвори глушити чи ні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Пару капель" - это не 50 грамм :)

Даже в мега-супер-пупер-дорогих вилках в штаны заливают 10-15 грамм. Да и то в последнее время жестоко не доливают ;)

А глушить их или нет - да как тебе нравится. Хуже от этого не станет, т.к. все вилки имеют цельные штаны безо всяких "дренажных отверстий". Ну и с учётом "чугунности" сантуровских штанов... ничтожный перепад давления воздуха не сможет их разорвать :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Пару капель" - это не 50 грамм :)

:0146:

А глушить их или нет - да как тебе нравится. Хуже от этого не станет, т.к. все вилки имеют цельные штаны безо всяких "дренажных отверстий". Ну и с учётом "чугунности" сантуровских штанов...

магнієвий сплав. Я теж розумію що не лопне, але все одно цікаво, а нафіга вони, та й ще з різьбою?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для какого-нибудь хитрорукого болотника? :)

... з контолем бруду на дорозі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мануала на твою вилку нет даже на сайте производителя :)

Там так лаконично названо "2006 and older" - и в этом разделе есть лишь 930-я модель :)

Это может означать, что вилочка твоя - не моложе 2005-го года, и даже сами конструкторы не верят, что она столько может прожить :D

Ну а если серьёзно - то порывшись по схожим древним мануалам можно селать вывод о предназначении этих резьб. Даже иллюстрации можно найти. Это место для крепления адаптеров (или направляющих) для ролерных тормозов (изврат наподобие ситибайкных динамовтулок весом в полтора килограмма) :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот на картинке видно. С одной стороны (слева) крепёж для троса роллерного тормоза, а с другой (справа) - крепёж для проводов от динамки :)

Поэтому отверстия на вилке с двух сторон :)

20130328151907813.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...