LSD Опубліковано 11 Січня, 2015 в 16:40 #126 Опубліковано 11 Січня, 2015 в 16:40 ну при замовленні як правило завдаток. Повну суму рідко просять, але при видчі чеку чи квитанції нічого страшного в цьому немає. Єдине доставка має бути до тижня, якщо датуть чек про сплату то 14 днів стануть коротшими. На рахунок недобросовісної конкуренції(акції які невідповідають дійсності) пишіть листа чи телефонуйте : http://www.amc.gov.ua/amku/control/vol/uk/publish/article/80138
Oli Опубліковано 11 Січня, 2015 в 16:50 #127 Опубліковано 11 Січня, 2015 в 16:50 якщо датуть чек про сплатуможливо просто дадуть чек на певну суму і все? модель та таке інше не вказуватимуть....
LSD Опубліковано 11 Січня, 2015 в 16:55 #128 Опубліковано 11 Січня, 2015 в 16:55 по усім логічним нормам: Рахунок\замовлення (із вказаною точною назвою) і чек про сплату, зі скороченою назвою.
vaz75 Опубліковано 11 Січня, 2015 в 17:32 #129 Опубліковано 11 Січня, 2015 в 17:32 якщо датуть чек про сплатуможливо просто дадуть чек на певну суму і все? модель та таке інше не вказуватимуть....вказують скорочено, двічі так купував, вродє все нормально
Laborant Опубліковано 12 Січня, 2015 в 08:56 #130 Опубліковано 12 Січня, 2015 в 08:56 Це нормально, можна оплачувати та чекати доставки?Саме нормально. Особливо для крупногабаритної побутової, типу холодильник, пралка. Приїжджає товар у заводській упаковці із наклейкою, що він саме для такого-то покупця і така-то адреса доставки. Заводська упаковка забезпечує цілісність товару при транспортуванні. Взята із вітрини пралка вже на вітрині само собою подряпана, запакують в пузирчасту плівку (кажуть, що в них немає місця для зберігання упаковок - скоріше здають на картон і мають за що бухати), коли довезуть, ще кілька раз перекантують і скажуть, що так було - ви ж дивилися, коли вибирали, і ці вм'ятини вже були.Зазвичай, привозять із наступною машиною доставки товару, яка їде із того складу, де замовляли.Слід нагадати, що коли товар береться в магазині в заводській упаковці без перевірки, то навіть коли ви вдома розпакували телевізор 42 діагоналі і виявили побитий екран, вам повинні товар просто замінити. Якби довести, що побили саме ви, а не доставка до магазину, нереально. Але не через рік, звичайно.
Oli Опубліковано 13 Січня, 2015 в 14:49 #131 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 14:49 LSD, vaz75, Laborant, бл*, ну це пі*дец... приходжу сьогодні в магазин бачу є мій планшет(забув вказати вище що замовляв планшет), кажу "******** в рот" вдома дитина сидить чекає планшет, а ти не дзвониш... коробок напевно 6 тих планшетів... показую чек, оплачено в суботу, повна сума є картка постійного клієнта. Вони давай щось там пробивати той чек, і кажуть НІ!!! чекайте свого замовлення 5-7днів а ці планшети які приїхали вчора ми вам продати незможем... з роботи щойно дзвонив до них, зєднали з адміністратором магазину що у Луцьку (дівчина в кінці розмови навіть мене перебивати почала своїми запрограмованними фразами), сказав що нічого зробити незможем, чекайте "завіз" з Києва. ось так, ніби все нормально!!! товар на себе не замовляв, замовляв продавець на магазин а я вже мав його забрати. (не плутати з інтернет магазином)
Jack Опубліковано 13 Січня, 2015 в 14:52 #132 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 14:52 Ще раз повторюю повний ігнор для цього Eldorado
Oli Опубліковано 13 Січня, 2015 в 14:59 #133 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 14:59 ладно замовив би на себе чи через інтернет... тоді да чекай.це власні справи магазину та таке інше. навіть незнають як мене звати...
san4ez1 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 15:14 #134 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 15:14 Запам"ятайте - дивіться спочатку в інтеренет магазині Ельдорадо, прийдіть в "стаціонарний" магазин і порівняйте ціну - в інтеренет магазині майже завжди дешевше, при чому суттєво, в магазині підходьте до консультанта, набирайте інтеренет магазин по телефону і обирайте товар чекрез нього - єкономите купу коштів - сам брав так вєе два рази, перший раз мені хотіли телефон білий впарити, перетелефонуваав виявилося що чорний для інтеренет магазину є, так і взяв, другий раз купував електроплитку, в інтеренет магазині виявилася на 200 грн дешевше чим в такому, причому ціна її 300 грн в інтеренет магазині і 500 в такому, різницю я так і не зрозумів і ніхто так і не пояснив))
Oli Опубліковано 13 Січня, 2015 в 15:19 #135 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 15:19 в інтернеті на 50грн дорожче був.+ ще накинули 22грн на прибуткову картку.
san4ez1 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 16:52 #136 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 16:52 Напевно коли як...в моїх випадках дешевше або так само, тільки колір інший
Laborant Опубліковано 13 Січня, 2015 в 18:33 #137 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 18:33 Зазвичай, привозять із наступною машиною доставки товару, яка їде із того складу, де замовляликоробок напевно 6 тих планшетів... показую чек, оплачено в суботу, повна сума є картка постійного клієнта. Вони давай щось там пробивати той чек, і кажуть НІ!!! чекайте свого замовлення 5-7днів а ці планшети які приїхали вчораІз іншого складу по інших накладних і інших цінах.1С -штука темна! Податки то заплачено на іншого постачальника. Типу, якби на базарі, то пофіг. Можна і інший віддати, а новприбувший на те місце покласти. Но тут якщо ревізія - недостача.інший колір=інший код=інший товар, при ревізії прирівнюється до недостачі.Якби юристів наплодили ВУЗИ, всі і кричать ЕВРОПА, а елементарні речі - кажуть "******** в рот"Свято, образити нікого не хочу, і тих, які в свято біля прилавків задовольняють ВОЗРОСШИЕ ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ
Oli Опубліковано 13 Січня, 2015 в 18:44 #138 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 18:44 і інших цінах.ціна та сама.Но тут якщо ревізія - недостача.по телефону мене зєднали з луцьким адміністратором, він теж відмовив. Для ревізії нехай кладуть мій чек,адміністратор магазину це майже як заступник, чи ні?на**алово ще те, у мене там знайомий працює але на іншому відділі нічого неможе зробити. почекаю тих 2-3дні.
Laborant Опубліковано 13 Січня, 2015 в 19:04 #139 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 19:04 ціна та сама.закупочна інша. Звідти і "нехочуть"Як вихід - якщо ВЖЕ треба, то пишіть заяву на повернення товару і обмін на цей же із магазину. Процедура - до 20 хв не рахуючи стояння в черзі. Паспорт і код затребують, но це вимога нашої любимої податкової.у мене там знайомий працює - міг би підказати цю процедуру. Але це 9 листків А4, мінус до бонусу - бо повернення, і наше НЕ ХОЧУ.
Oli Опубліковано 13 Січня, 2015 в 20:02 #140 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 20:02 Laborant,та ні, почекаю. дякую.
Vadimm Опубліковано 14 Січня, 2015 в 18:48 #141 Опубліковано 14 Січня, 2015 в 18:48 нший колір=інший код=інший товар, при ревізії прирівнюється до недостачі.до пересорту, нє?
Oli Опубліковано 14 Січня, 2015 в 18:56 #142 Опубліковано 14 Січня, 2015 в 18:56 хм... дивно, сьогодні зранку самі набрали сказали заберіть планшет.і в магазині продавець брав з купки звязаних разом планшетів(4шт.), ніякого мого окремого планшета небуло.тільки голову морочать.
Єретик Опубліковано 14 Січня, 2015 в 19:04 #143 Опубліковано 14 Січня, 2015 в 19:04 І магазин в них лайно і інтернет магазин від них лайно.Замовив товар 30.12.2014 р. СМС про достувку товару отримав 06.01.2015 р. в 20:00. Пішов за товаром 08.01.2015 р. А товару мого вже немає. Відмазка - я не прийшов за ним 07.01.2015р. Тобто щоб забрати товар в мене було 10 годин часу. Зате запропонували такий же товар але на 30% дорожче. Прикро що це мав бути подарунок на ДН. Довелось різко міняти плани.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.