Перейти до змісту

Вибір авто


MrVes

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Вітаю.

Прийшов час заміни авто.

Основні вимоги: економічне (низька витрата палива або ж ГБО, дизель в крайньому випадку), адекватні ціни на запчастини, адекватні ціни на сервісне обслуговування, кондиціонер та бортовий компютер. Бюджет коливається від мінімума до 155 тис .гр. (саме на таку верхню межу вмовив себе на TFSI Шкоду Рапід). Катаюсь часто і багато (5к в місяць). Перелопатив море інфи і ніяк не можу дійти згоди сам з собою. Найпростіший та найдешевший варіант щось на зразок "9" (звичайно без останніх 2-х вимог), а найбільш прийнятний по ціні це бу Октавія з встановленням ГБО обладнання. Хочу почути відгуки людей, які мають практичні знання у вирішенні подібних задач, а не тільки начитано-грамотні.

  • Відповідей 60
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Цікавий варіант, почитайте, прицініться.

Радив би універсал року 2007-2009, з мотором - K9K 1.5dci 106hp.

Також мав Opel Combo 2009 1.3cdti 75hp. Розхід дуже радував. Траса 3.3-3.9, місто район 5-6 (це вже як педальку акселератора будете пестити :) )

Опубліковано

Чисто суб'єктивна думка, купіть б/в Skoda Octavia Tour 1.9 TDI (витрата дизеля в місті 6.5 за містом 4.5-5 л. на 100 км.) кузов ліфтбек (холодильник при складених сидіннях влазить без питань) оцинкований, підвістка від фольца 4, мотор пройшов крим і рим, до 500 тис. ходить без питань (тільки з турбоною можуть бути проблеми). Під усі ваші вимоги підпадає в комплектації 5+. Сам маю таку уже проїхав 95 тис. км, дуже задоволений.

Про ГБО краще забудьте, це збочення, якщо хочете економити то краще уже дизель. Ще можете глянути на Citroen C4 з 1.6 crdi там також показники витрат пального радують. Тільки от по надійності поки нічого сказати не можу.

Опубліковано

Чисто суб'єктивна думка, купіть б/в Skoda Octavia Tour 1.9 TDI (витрата дизеля в місті 6.5 за містом 4.5-5 л. на 100 км.) кузов ліфтбек (холодильник при складених сидіннях влазить без питань) оцинкований, підвістка від фольца 4, мотор пройшов крим і рим, до 500 тис. ходить без питань (тільки з турбоною можуть бути проблеми). Під усі ваші вимоги підпадає в комплектації 5+. Сам маю таку уже проїхав 95 тис. км, дуже задоволений.

Про ГБО краще забудьте, це збочення, якщо хочете економити то краще уже дизель. Ще можете глянути на Citroen C4 з 1.6 crdi там також показники витрат пального радують. Тільки от по надійності поки нічого сказати не можу.

Щодо нового авто, то це скоріш за все кредит, а відтак вимоги по сервісу, що влітає в конкретну копійчину з моїм кілометражем.

Щодо надійності, то при проблемах з мотором одна форсунка дизеля коштує як збитий літак, а тому орієнтуюсь на бензин і встановлення ГБО нового покоління (благо є кому поставити).

Опубліковано

Вітаю.

Прийшов час заміни авто.

Основні вимоги: економічне (низька витрата палива або ж ГБО, дизель в крайньому випадку),

вважаю, що треба писати *дизель, ГБО в крайньому випадку* Iмхо прiорiтети виставляю так, виключенням може бути ГБО встановлене з заводу. Одним з моментiв, що укрiпило мою думку по поводу ГБО, е от така повчальна iсторiя, яку я не полiнився таки знайти : http://forum.autoua.net/showflat.php?Cat=0&Number=6553904&Main=6553773#Post6553904

Опубліковано

вважаю, що треба писати *дизель, ГБО в крайньому випадку* Iмхо прiорiтети виставляю так, виключенням може бути ГБО встановлене з заводу. Одним з моментiв, що укрiпило мою думку по поводу ГБО, е от така повчальна iсторiя, яку я не полiнився таки знайти : http://forum.autoua....773#Post6553904

Є думка, що поршні горять через не підходячу температуру горіння пального. Для газ ставлять окрему ємність з спец. маслом, яка прокапує в форсунки і забирає тепло,як при подачі бензину. Якось так ;)

З.І. Не перша історія про прогорівші форсунки в Шкода, однак ГБО 2-го покоління...

Опубліковано

Є думка, що поршні горять через не підходячу температуру горіння пального. Для газ ставлять окрему ємність з спец. маслом, яка прокапує в форсунки і забирає тепло,як при подачі бензину. Якось так ;)

З.І. Не перша історія про прогорівші форсунки в Шкода, однак ГБО 2-го покоління...

питання в основному не в тому, чого й як горять поршнi, питання в тому, а нафiга той геморрой ? нафiга втручатись хай й не кривими руками в те, що iнженери придумували й тестували декiлька рокiв й витратили на це мiльйони долларiв ? машини й так щороку стають все складнiшими й надiйнiсть не покращуется, а тут ще й допомiжнi шанси попасти в халепу заради якоiсь там нiбито економii, про вiдносну малоросповсюдженнiсть газозаправок я вже мовчу, хоча вибирати звичайно ж Вам

Опубліковано

питання в основному не в тому, чого й як горять поршнi, питання в тому, а нафiга той геморрой ? нафiга втручатись хай й не кривими руками в те, що iнженери придумували й тестували декiлька рокiв й витратили на це мiльйони долларiв ? машини й так щороку стають все складнiшими й надiйнiсть не покращуется, а тут ще й допомiжнi шанси попасти в халепу заради якоiсь там нiбито економii, про вiдносну малоросповсюдженнiсть газозаправок я вже мовчу, хоча вибирати звичайно ж Вам

Питання як завжди банальне - гроші. При кілометражах 1К в тиждень. Витрати складають орієнтовно 11,65 грн * 8 (л/100 км) * 10 = 932 грн, а на газі 6,15 * 8 (останнє покоління витрати фактично ідентичний до бензинового) * 10 = 492 грн. В місяць економія складе +/- 2к грн, а тому такий варіант я розглядаю як можливий. І саме тому цікавлять відгуки живих людей, які з цим стикалися, а то майстри також гарно вміють розповісти...

Опубліковано

Питання як завжди банальне - гроші. При кілометражах 1К в тиждень. Витрати складають орієнтовно 11,65 грн * 8 (л/100 км) * 10 = 932 грн, а на газі 6,15 * 8 (останнє покоління витрати фактично ідентичний до бензинового) * 10 = 492 грн. В місяць економія складе +/- 2к грн, а тому такий варіант я розглядаю як можливий. І саме тому цікавлять відгуки живих людей, які з цим стикалися, а то майстри також гарно вміють розповісти...

тому я й за дизель, незалежно вiд пробiгу, витрати приблизно тi ж самi, а надiйнiсть вища, плюс якщо мотор *атмосферник* то можна й соляру калимити у трактористiв чи у фур (треба читати вiдгуки по конкретно взятому мотору), плюс тяга й таке iнше, а на рахунок форсунок, то шроти нiхто не вiдмiняв й аналогiв вiд меньш iменитих брендiв теж (знову ж таки треба монiторити вiдгуки)

Опубліковано

На рахунок газу скажу тільки, що сам подумував поставити собі ГБО, але порахувавши дійшов до того що окупиться мені воно не менше як за 5 років . Що до прогорання, поршні від газу не прогорають ;) температура горіння газу десь в районі 500 градусів, бензину біля 2000 (чому бензин водою не гасять?) :) тому при однаковій теплоємності горіння розхід обох ну ніяк не може бути однаковим. Крім того бентежить той факт що природньо у газі присутня сірка (іі звичайно видаляють, але все ж не відділиш), а при горінні утворюється оксид сірки і вода (згадуємо шкільний курс хімії) що при поєднанні дає сірчану кислоту.

Опубліковано

зараз катаюсь на форді фокусі 2004 року. 1,6 автомат. кондиціонер. газ 4 покоління.

на бензині: місто - 10л. (110-120грн); траса - 6,5л (70-80грн).

на газі: місто - 10л.(60-70грн); траса - 7-8л (42-48грн).

Опубліковано

зараз катаюсь на форді фокусі 2004 року. 1,6 автомат. кондиціонер. газ 4 покоління. на бензині: місто - 10л. (110-120грн); траса - 6,5л (70-80грн). на газі: місто - 10л.(60-70грн); траса - 7-8л (42-48грн).

Катаюсь сейчас на Opel Combo 1.3 cdti 70hp. Расход по городу 5.2 (заправка WOG), расход за городом 4.4. Стоимость литра соляры 10.49. Можно заливать и по 9.70 за литр, но дороже обойдется с форсунками потом.

З.Ы. почистить клапан ЕГР - 100 грн с химией, почистить турбину 300 грн с химией, ремкомплект на 4 форсунки - около 1500 грн. Итого тратим 1900 грн з все вместе и катаемся минимум 50-60 тысяч без проблем. (затраты на офф. сервисе, а не у дяди в гараже.)

Опубліковано

З.Ы. почистить клапан ЕГР - 100 грн с химией, почистить турбину 300 грн с химией, ремкомплект на 4 форсунки - около 1500 грн.

Це якщо все райдужно, а якщо ні - б.у турбіна від 300 у.е,нова - 600 і вище, форсунки, насос високого тиску і т.д. і т.п.

В нашій солярі на сірку нарватись дуже легко, а фільтрами вона не затримується - дизель дуже гарний в ойропі, і лотерея в нас.

Хоча турбіна і не дуже постраждає від сірки в солярі, але ж і масло не всі в європу їздять міняти.

ГБО при грамотній установці в сучасний бензиновий авто, двигун якого має високу степінь стиснення досить непоганий варіант.

Це якщо не бути в полоні ілюзій щодо витрат, і не скупитись на комплектуху.

Опубліковано

Я вам скажу больше, турбины неплохо ходят и на масле, которое продается у нас, вот только не все знают правила эксплуатации турбированных двигателей...

Опубліковано

У-у-у....Про ГБО - читаємо матчастину, в короткому викладі звучить приблизно так: Газ, маючи значно більше октанове число (102-108) згоряє, відповідно, з більшою тепловіддачею. Плюс до того - повільніше. Відповідно архіважливим є регулювання запалювання (приблизно на 5-8 градусів) раніше від бензинового оптимуму. Якщо цим знехтувати, то і розхід більший, і прогар випускних клапанів та поршнів цілком нормальне явище.

Для скептиків - перевірено особисто, оскільки ГБО на Жужику стоїть вже майже 3 роки.

До того ж, на старших авто, або авто, двигуни яких "заточені" під низькооктанове паливо, варто "посадити" головку (або, при наявності, всі). Себто зменшити камеру згоряння, чим піднімаємо ступінь зтискування суміші (чим вища, тим октанове число може бути вищим).

Ще одне по ГБО. З якістю нашого бензину, проблеми з інжекторною системою, здихання свічок і лямбда-зондів є звичайним явищем. На газу такого не буде ніколи. Та й газ при згорянні не загаджує двигун, як бензин. Розібравши двигун після ГБО,подивувався чистотою поршньової, клапанів і т.д. Після бензину ж - все в нагарі, відкладеннях і т.д. Тож "вбити двигун" газом можна лише у вищеописаному випадку. Більше того, "ледь дихаючі" на бензині двигуни працюють довго і досить непогано на газу. Живий приклад теж є, можу поділитися при потребі.

П.С. Нічого проти дизельних двигунів не маю

Опубліковано

Це якщо все райдужно, а якщо ні - б.у турбіна від 300 у.е,нова - 600 і вище, форсунки, насос високого тиску і т.д. і т.п.

С этим согласен, но если правильно эксплуатировать турбо-дизель и вовремя прочищать турбину, клапан и "слушать" форсунки, то можно много накатать без проблем.

З.Ы. если выбор падет на дизельное авто, то не покупайте с сажевым фильтром, геммор еще тот.

Опубліковано

З.Ы. если выбор падет на дизельное авто, то не покупайте с сажевым фильтром, геммор еще тот.

Какой гемор?)

Опубліковано

Геммор если его не менять, а чистить итд, т.к. от нашей соляры забивается очень быстро, и не всегда "прожигами" чистится. Его вырезать мало, надо еще отшивать программно. На счет Луцка не знаю, знаю что во Львове это делают, по деньгам до 3000 грн вроде.

Опубліковано

З.Ы. если выбор падет на дизельное авто, то не покупайте с сажевым фильтром, геммор еще тот.

Какой гемор?)

Бачив як авто автоматично випалює сажу .... спершу побіг за вогнегасником ... враження ще ті, однако :)

Опубліковано

Ага, и в среднем такие выпаливания будут каждые 1000-1500 км, смотря какой фильтр стоит. Поэтому лучше покупать без него или вырезать.

Опубліковано

За такі гроші можна взяти шкоду суперб 2007-2008 року з пробігом до 100 тисяч км, авто зроблене на базі фольксвагена б5, запчастини дешеві і авто економне і виглядає стильно.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...