Перейти до змісту

Скутер - недоделанное средство передвижения?


ursa

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Сегодня возле "Варшавки" наблюдал такую картину:

Едет тело на чёрном скутере с музыкой на пол-квартала. Дорога сухая. Машин спереди-сзади нет. Пешеходы отсутствуют...

И тут его то ли глючит, то ли ещё что-то - и он аккуратно ложится на бок с характерным звуком удара металла об асфальт и матами из-под агрегата. Музыка продолжала играть :D

Я так и не смог понять, что произошло. Отсюда и вопрос - неужели скутер настолько неустойчив на дороге? Как тогда на нём не страшно ездить >50 км/ч?

Опубліковано

Коли на ньому їдуть якісь "телята", то це взагалі стає страшна річ. А так при нормальних розкладах все повинно йти нормально. А коли щолкати ї#@%ом на всі сторони тоді з чого хоч можна впасти :D

Опубліковано

ursa, этим девайсам присущи все автомобильные неисправности при более низком качестве запчастей (если равнять с иномарками, конечно). а если учесть, что "недобайкеры" 12-16 лет на скутерах только ездят не вдаваясь в технические подробности, то можешь представить себе техническое состояние какого-нить ушатаного скутера перепроданого раз десять :D новые "китайцы" тоже качеством не блещут.. поэтому причин может быть масса, самые вероятные : заклинил разбитый подшипник в колесе, перегрелся и заклинил непосредственно двигатель или коробка передач / вариатор (там где они есть), перегретый / кривой / треснутый тормозной диск лопнул и переклинил, да мало ли что.. хорошо что ездок хоть жив остался, многим меньше везет

Опубліковано

Скутери нам конкретно роботи в лікарні добавляють, особливо п"яні неповнолітні за кермом. ДТП за їх участю трапляються майже кожен день, іноді по кілька за день, іноді з летальними наслідками. Це дійсно серйозна проблема.

Опубліковано

На скутері при гальмуванні заднім колесом, якщо колесо заблокується, скут лягає на бік за півсекунди. Не велосипеді можна ефективно зробити "розворот", втриматись із заблокованим колесом та поїхати далі, а на скутері це можливо лише на невеликій швидкості (до 20 км/год), тому що в ньому інший центр ваги, чи що... Якщо це 40-50 км/год - то він лягає на бік.

Крім того, багато хто "тюнінгує" скутера, ставлячи на заднє колесо гуму більшого діаметру - для наших доріг воно краще, хоча й тяга зменшується... але гуму поставлять - а просвіт між колесом і болотником/рамою зменшується до кількох мм. Варто туди потрапити камінцю - і колесо заблоковане.

А взагалі япошки надійні. Сам мав три роки "Сузукі Летс-2" - так він літав піді мною. А я його не щадив... і тим не менше, щорічний ремонт обходився прочисткою карбюратора і фільтра. Якщо мозги є, і особо в техніку з кривими руками не лізти - скут не небезпечніший за велосипед.

Опубліковано

Ходять страшні слухи про скутери складені пополам в районі підставок для ніг при аваріях - кажуть що фраза "прощайте ніженьки" м"яко сказана...

Опубліковано

справа в тому, що воно може й не дуже небезпечно, якщо їхати 40-50 км на годину і строго по правилам, як це роблять ті самі японці....

у нас же малята по 12 років сядуть за кермо, правил не знають, з ряду в ряд проскакують як їм хочеться, на світлофорах не зупиняються (імхо, то ж не машина, шо ви здуріли?)... А на швидкості 40 км їм їхіти не цікаво, от і маємо аварійність та летальність...

До того ж сам раз бачив як на такому скутері їхало 5 чоловік (найстаршому було років 15 не більше)...

Опубліковано

Так може бути тільки з якимось мудаком. Я вже п'ять років на скутерах різних літаю і не разу не лягав (тьфу-тьфу)... Проблема в тому що в основному на скутерах їздять діти (воно й на велосипеді толком їздити не вміє) звідси й таке ставлення до правил й аварійність. А техніка взагалі дуже надійна, ніколи нічого не ламалось. Купив останнього і соїм ходом зразу з Києва приїхав 140 їде хоч би що. Коли блокується заднє колесо скутер не лягає, просто ці діти його втримати не можуть в таких випадках, я буквально сьогодні біля старого базару на повороті заблоківав (асфальт дуже мокрийбув) його досить сильно занесло майже розвернуло, але нічого я навіть не злякався. Просто треба знати що робити в таких випадках.

А батьків які купляють дітям таку небезпечну іграшку я не розумію

Опубліковано

Взагалі в києві піднімається питання про встановлення на такі транспортні засоби номерів(хоча якшо враховувати об'єм тарахталки....), бо останнім часом виникає дуже велика кількість аварій за участю скутерів і винуватці "розчиняються в тумані", а далі шукай вітра в полі..........

Опубліковано

в BMW мого брата в Києві в'їхали два тінейджера на скутері -- догнали і побили задній бампер. Поки брат вийшов з машини, то ті уроди кинули скутер на дорозі і втекли в підземний перехід. І шукай вітра в полі...

Шкода тільки, що брат не здогадався вкинути скутера в багажник, а поїхав ні з чим. Так би продав і хоч на ремонт машини заробив

Опубліковано

От вам і яскравий приклад ситуації, але у випадку реєстрації скутерів потрібно буде частково змінити закон...

Опубліковано

Нормально скутери зроблені. Особливо японські та італійські. Їхав просто великий майстер.

Одного не можу зрозуміти - чим думають батьки, купуючи неповнолітньому балбєсу скутер і тим самим наражаючи його на небезпеку залишитись інвалідом або взагалі попрощатись з життям. Дуже оригінальний прояв батьківської турботи та любові. ;) І чому ДАІшники ніяк на цих дітей не реагують? Забирали б скутер, а потім повертали татові після сплати доброго штрафу, то хоч якийсь стримуючий фактор був би. ПДР же всіх учасників руху стосуються, а не тільки тих, хто на місці може розрахуватись. А реєстрація то фігня. Це більше для обліку, для поповнення бюджету за якийсь папірець і т.п. Хоча коли через такого ахтунга стається ДТП а він тікає, то за номером(треба ще його побачити) можна знайти власника а далі вже стандартна процедура.

Опубліковано

реєструвати потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО! По-перше, як і будь-який учасник дорожнього руху, водій скутера зобов'язаний платити податок з власника транспортного засобу. Цей податок (по правильному) повинен йти на ремонт доріг. Чи водіям скутерів дороги не потрібні?

Та й шукати винуватців ДТП по номеру було б зручно... або труп власника опізнавати, якщо документів не має при собі ;)

Опубліковано

В мене з скутерами лише одна проблема була. Ставлять їх на стоянку як повноцінний моторзасіб, а його невидно. Здавав задом, вирулюючи з стоянки і в останній момент це чудо замітив. Ще б пів метра і були б проблеми. Вважаю що місця для паркування скутерів повинні бути, щось на зразок паркування велосипедів.

Опубліковано

В свій час я не мав мопеда, бо мама вважала, що це надто небезпечно. Тато в молодості на "Вятці" відкатався, потім були й серйозніші апарати, а мені от не довелося. Відривався на велосипеді. Як показала практика - щоб заробити серйозні травми цього достатньо :-)

Сьогоднішні скутери значно переважають за характеристиками "Карпати" чи "Дельту" п'ятнадцятирічної давності. Для їзди літом по місту - саме те що треба. 50 куб. см. і максималки в 60 км/год. цілком досить. Треба лише з головою ними розпорядитися.

На жаль, в 12-15 досвіду мало, а дурі в голові забагато. А ще відверто нехтують Правилами дорожнього руху. От і додається роботи лікарям.

Опубліковано
Вважаю що місця для паркування скутерів повинні бути, щось на зразок паркування велосипедів.

Ви хочете цим сказати, що їх не повинно бути взагалі ? Щось я в Луцьку місць парковки велосипедів не бачив.

Тепер звернемось до ПДР України.

1. Мопед(слова "скутер" тоді не знали)- двоколісний транспортний засіб, що має двигун з робочим об"ємом до 50 куб.см. (переважна більшість скутерів якраз такий двигун і має)

2. Державній реєстрації та обліку підлягають призначені для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування атомобілі, автобуси, самохідні машини сконструйовані на шассі автомобілів, мотоцикли всіх типів, марок і моделей, причепи, напівпричепи та мотоколяски.

Слова "мопед" в цьому переліку нема, отже ніяк не заставиш власників зареєструвати скутери, не змінивши ПДР.

Інша справа, що є достатня кількість скутерів з двигунами 80 і 125 куб.см., власники яких успішно переконують працівників ДАІ, що на двигуні 50 куб.см. вони розвивають швидкість 120 км/год. От цими розумниками треба було б зайнятись.

3. Знову ПДР. Рухатися по проїзній частині на мопедах дозволяється особам, які досягли 16-річного віку. А в нас їздять всі, хто на скутер може вилізти і до ручки газу дістати. Так що за цим ділом, крім мами з татом, теж повинна слідкувати відповідна служба. Нема паспорта - на штрафмайданчик !!!

Опубліковано

Закони у нас хороші. Тільки от поряду нема кому навести :-(

Якби відповідні служби зайнялися ділом, то і аварій на дорогах менше було б.

Опубліковано
Тепер звернемось до ПДР України.

1. Мопед(слова "скутер" тоді не знали)- двоколісний транспортний засіб, що має двигун з робочим об"ємом до 50 куб.см. (переважна більшість скутерів якраз такий двигун і має)

2. Державній реєстрації та обліку підлягають призначені для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування атомобілі, автобуси, самохідні машини сконструйовані на шассі автомобілів, мотоцикли всіх типів, марок і моделей, причепи, напівпричепи та мотоколяски.

Слова "мопед" в цьому переліку нема, отже ніяк не заставиш власників зареєструвати скутери, не змінивши ПДР.

Не зовсім правильно. Правила дорожнього руху не потрібно змінювати. Цитую пункт 6.1 цих же правил:

6.1. Рухатися по дорозі на мопедах дозволяється особам, які досягли 16-річного, на велосипедах - 14-річного віку.

Для водіїв мопедів і велосипедів місцевими органами виконавчої влади може бути встановлена картка, в яку заноситься інформація про водія і яку водії мопедів чи велосипедів у такому разі повинні мати при собі.

Реєстрація скутерів таким чином цілком можлива, і введення такої реєстрації - ініціатива виключно органів місцевої виконавчої влади.

Опубліковано

От зразу відчувається, що за діло взявся професіонал. Нічого я не змінював, просто не дописав про велосипедистів.

І таке я бачив теж "може бути встановлена картка, в яку заноситься інформація про водія і яку водії мопедів чи велосипедів у такому разі повинні мати при собі." Але ж написано "МОЖЕ БУТИ",

а місцевим органам влади поки не до того. От хай-но якогось перця дитятко на скутері в якусь халепу втрапить, тоді візьмуться, напевно. Але краще, нехай ніхто нікуди не втрапляє, а всі будуть розумні, живі і здорові.

Опубліковано

такі картки введуть відразу після того, як якесь дитя на скутері в'їде Шибі або Бондарю в джипа і втече :)

Опубліковано

Такі картки - досить непогана річ. Як бачимо, ввести їх можна рішенням органів місцевої влади. Думаю, для початку таке нововедення варто запровадити на міському рівні. Тільки ж немає кому це робити :-( Вони радше виборами будуть займатися, ніж наводити порядок в рідному місті.

Опубліковано
От зразу відчувається, що за діло взявся професіонал. Нічого я не змінював, просто не дописав про велосипедистів.

ТИ НАПИСАВ, ЩО ТРЕБА ЗМІНЮВАТИ ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ:

Слова "мопед" в цьому переліку нема, отже ніяк не заставиш власників зареєструвати скутери, не змінивши ПДР.

Читай уважно свої ж пости.

Опубліковано

Такі картки треба заводити зразу при народжені, або при першому медогляді на людей. Нормальни білі , ненормальним жовті.

Опубліковано

Ваня, ти не правий. Тут діло не в тому, що вони не нормальні, а в тому, що вік в них такий. Все кажеться простим, і здається що все погане станеться з кимось іншим, а не з тобою. А коли стається все-ж з тобою, то вже пізно голову чухати.

І винуваті в цьому в першу чергу батьки. Звичайно, хочеться виконати всі прохання дітей. Але ж не варто давати дітям те, чим вони можуть покалічити/вбити себе і/або інших. Бойову гранату ж вони дітям не дають, а в даному випадку між гранатою і скутером не така вже й велика різниця

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...