Перейти до змісту

Інтернет магазин "Нова лінія"


Coding

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Мабуть багато хто знає, що у Нової лінії є можливість придбати товар через інтернет. От і я вирішив скористатись такою "послогою". Замовив кілька дрібних позицій. Оформив заявку ввечері, спосіб доставки вибрав самовивіз і розрахунок на місці. Ну все думаю, готово. Вранці передзвонила менеджер, гарним голосом сказала можна забирати і намісці оплатити.

Прихав... Все почалось з того, що ніхто не знає і не може підказати де можна отримати товар. За кілька "запитів" - знайшов. Дали мені внутрішню накладну, сказали йти на касу. На касі - перший раз таке побачили. Довго думали/гадали, дзвонили-питали, вирішили пробити як звичайний товар, дали чек. Товару я ще в очі не бачив. На касі послали мене у інший відділ (той що біля кас, навпроти світла). Ті - також ніколи не чули про ІМ, і на моє питання де забрати мій товар - показали рукою на ряди де я можу пошакати свій товар. Іду шукаю ряд з обраним товаром, іду знову на касу, на касі не пропускають так як товар вже оплачений, іду на вихід, там охорона. Вони також не чули ніколи про ІМ, і давай читати чеки, накладну, перевіряти товар, так як я щось краду у них! Дзвонять до адміністратора, той також толком нічого не знає. Після півгодинної перевірки, вирішили забрати ту накладну, і відпустити мене як покупця з чеком.

Отже, замість того, щоб потратити 10хв на покупку цих товарів в оффлайні, я на свою голову замовив в ІМ і потратив більше півгодини.

Як на мене, я мав би прийти на відділ оплатити, і забрати свій товар. На все про-все 5хв. Але не тут це було....

Моє враження від цього інтернет магазину залишилось не найкращим...

Опубліковано

Додаткове замовлення: Адекватні співробітники.

вот с этим уже хуже: кто адекватный пойдет к ним работать за 1500 грн. (минус штрафы)...:)

Опубліковано

Не забувай де ми живемо! Тут перш ніж думати, спочатку роблять.

Що це ви маєте наувазі?

Может "галочку" пропустил, "С доставкой"?...

Пропустив, але поставив іншу - самовивоз.... А не самовибір, самовинос і доставання охорони....

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Та ж сама ситуація з доставкою і у Львові - ніхто не розказав де знайти офіс перевізника, шукала його дуже довго, і все це в робочий час. Але це не найгірше, що було в моєму досвіді з ІМ: про доставку до Львова мене не повідомили, - коли я подзвонила через кілька днів сама запитатись про статус мого замовлення одразу ж вислали смс з кодом доставки і сказали що вже є у Львові можна забрати. Прийшла забрати я через 2 дні, бо раніше не було можливості - виявилось що товар на складі вже 7-ий день, і лише 5 днів він зберігається безкоштовно, за наступні два мене попросили оплатити. Коли я подзвонила в НЛ щоб мені повернули ці гроші, мені пообіцяли розібратись і передзвонити, але так цього і не зробили. Наступні рази коли я дзвонила ніхто не знав про цю ситуацію і мені доводилось ще раз розказувати що не так - а одного разу сказали: сьогодні немає того з ким ви розмовляли а я не знаю вашої проблеми, тому подзвоніть завтра коли він буде.

Але це теж не найгірше :) Товар мені доставили поломаний, на складі я цього не перевірила, тому претензій перевізник не приймає вже. Крім того, в накладній перевізника написано, що товар не був запакований належним чином. З НЛ теж вислали свою копію, де стоїть галочка біля поля: товар не запакований. НЛ перекладає всі скарги на перевізника і не бере на себе жодної відповідальності. Думаю, пошукаємо чим замінити поломану деталь і більше до них звертатись не будемо щоб зекономити нерви.

Доречі, почала шукати вже зараз відгуки про нову лінію, то знайшла масу негативних відгуків про жахливий сервіс:

http://www.otzyvua.net/novaya-liniya.html

Так розумію, що на тих хто там працює не можна ображатись, а можна тільки їх пожаліти))

Опубліковано

Так розумію, що на тих хто там працює не можна ображатись, а можна тільки їх пожаліти))

Це типу "на дурних не ображаються"?

Опубліковано

В ІМ "Ельдорадо" з сервісом ситуація аналогічна, тільки ціна дешевше. Дружина недавно купляла випрямляч для волосся. Розказувала, що працівники магазину теж з півгодини часу бігали і все щось виясняли та шукали.

"Фокстрот" свій ІМ створив, на мою думку, мудріше: неасоціативний бренд ("5ок"), окреме офісне приміщення зі своїм обслуговуючим персоналом. Звідси: відсутність хаосу, швидкість обслуговування і менше думок-запитань у середньостатистичного покупця, чому в одній і тій же торговій точці для тих, хто замовив товар "з дивану", і тих, хто прийшов його вибирати "на своїх двох", ціна різна.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...