Перейти до змісту

Підкажіть який краще купити акумулятор для авто


Rodan

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 52
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Напишу транслітом,так як з телефона. 'Інч(ц)і аку' не купуйте. Вроді Туреччина виробник.Два роки експлуатації-дві банки вже коротить.Заніс на сервіс.Поміняли електроліт,долили дист. води,зарядили-немає щільності.Якраз чоловік приніс зарядити точно такий самий акум-та ж халепа.Коротить (посипалася) банка,найблища до '+'.Це видно їх боляка.

От jack74 правильні слова каже, що як повезе. У мене цей INCI ACU (правда мій виготовлений в Україні, м. Київ, вул. Велика Окружна, 4а) вже ПЯТЬ років їздить день в день, в морози завжди нормально запускав двигун. Ні разу йому нічого не робили, крутить зараз не гірше, ніж коли був новим.

Ось найшов навіть чек. Купляв його 28.04.08 на Львіській в Автотуристі за 446 грн., гарантія всього 12 місяців.

А перед цим стояв білоруський Vesta, і двох років не поїздив... Вроді сульфатація там йому трапилась..

Опубліковано

Напишу транслітом,так як з телефона. 'Інч(ц)і аку' не купуйте. Вроді Туреччина виробник.Два роки експлуатації-дві банки вже коротить.Заніс на сервіс.Поміняли електроліт,долили дист. води,зарядили-немає щільності.Якраз чоловік приніс зарядити точно такий самий акум-та ж халепа.Коротить (посипалася) банка,найблища до '+'.Це видно їх боляка.

От jack74 правильні слова каже, що як повезе. У мене цей INCI ACU (правда мій виготовлений в Україні, м. Київ, вул. Велика Окружна, 4а) вже ПЯТЬ років їздить день в день, в морози завжди нормально запускав двигун. Ні разу йому нічого не робили, крутить зараз не гірше, ніж коли був новим.

Ось найшов навіть чек. Купляв його 28.04.08 на Львіській в Автотуристі за 446 грн., гарантія всього 12 місяців.

А перед цим стояв білоруський Vesta, і двох років не поїздив... Вроді сульфатація там йому трапилась..

Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне

тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж

а не як для бензинового :0159:

Опубліковано
Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж а не як для бензинового
Акумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор.

Принцип роботи акумулятору однаковий від найдешевшого до найдорожчого. Я собі обирав акумулятор із середнього цінового діапазону (виробника не привожу навмисно), купував на варшавці, там на кутку біля Юванту :) тьху-тьху вже 2 роки працює :). Гловне по ємності бери ттакого що радить виробник (+10% максимум).

Ще є окрема група -- гелеві акумулятори, ціни х2...х3 від звичайних аналогів.

Опубліковано
Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж а не як для бензинового
Акумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор.

Принцип роботи акумулятору однаковий від найдешевшого до найдорожчого. Я собі обирав акумулятор із середнього цінового діапазону (виробника не привожу навмисно), купував на варшавці, там на кутку біля Юванту :) тьху-тьху вже 2 роки працює :). Гловне по ємності бери ттакого що радить виробник (+10% максимум).

Ще є окрема група -- гелеві акумулятори, ціни х2...х3 від звичайних аналогів.

Принцип то однаковий!

Але бензиновий легше заводиться, особливо в морози (якщо звичайно двигун не вбитий і компресія є) :0152:

Опубліковано
Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж а не як для бензинового
Акумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор.

Принцип роботи акумулятору однаковий від найдешевшого до найдорожчого. Я собі обирав акумулятор із середнього цінового діапазону (виробника не привожу навмисно), купував на варшавці, там на кутку біля Юванту :) тьху-тьху вже 2 роки працює :). Гловне по ємності бери ттакого що радить виробник (+10% максимум).

Ще є окрема група -- гелеві акумулятори, ціни х2...х3 від звичайних аналогів.

гелеві акб, дуже бояться перезаряду і низьких температур. подивись щось з агм

Опубліковано
Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж а не як для бензинового
Акумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор.

Принцип роботи акумулятору однаковий від найдешевшого до найдорожчого. Я собі обирав акумулятор із середнього цінового діапазону (виробника не привожу навмисно), купував на варшавці, там на кутку біля Юванту :) тьху-тьху вже 2 роки працює :). Гловне по ємності бери ттакого що радить виробник (+10% максимум).

Ще є окрема група -- гелеві акумулятори, ціни х2...х3 від звичайних аналогів.

гелеві акб, дуже бояться перезаряду і низьких температур. подивись щось з агм

Дивився, ціни чогось великі дуже :_09:

Опубліковано
Акумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор....

:) ні, не так. Щоб щось таке писати, спочатку потрібно читати ;)

Правильно, завів і працює. Але от щоб збулось те "завів" треба ой як багато!....

Бензиновий двигун можна завести на майже сівшому акумуляторі, тоді як холодного дизеля вже можна й не намагатись.

Щоб запалити бензин, достатньо іскри, а от щоб запалити солярку, потрібен тиск і температура! Зима, мороз - температури, значить, нема. Отже, нам потрібен тиск! Нам потрібно стиснути солярку настільки, щоб компенсувати відсутність температури.

В звичайної "запальнички" компресія двигуна 8-9 атмосфер, тоді як в "трактора" 21-25! І цю компресію нам потрібно перемогти! і не раз, а добре крутити! Крім того, перед пуском ще й працюють свічки накалу! А вони теж немало беруть!

Так що, для дизеля акумулятор взимку - це одне з найважливіших!!!

Акумулятори для дизелів мають більший пусковий струм.

Опубліковано
Щоб щось таке писати, спочатку потрібно читати
Ну почитай, почитай.
В звичайної "запальнички" компресія двигуна 8-9 атмосфер
Ця запальничка проектувалась років 30 тому, в 10и-літніх норма 14-15 (8 це уже межа зносу), в сучасних 19-21 ;)
Акумулятори для дизелів мають більший пусковий струм.
Гарний акумулятор важливий усім. Знову ж, проблема дизеля на 50% зимою це неякісне паливо з водою і парафіном.
Опубліковано

брав собі більше року тому BOSCH на Лідавській на шиномонтажу, великій вибір, приємні ціни.(без реклами)

Опубліковано

І так купив нарешті акум)

фірма Mutlu

продавці обіцяли що хороша фірма і буде працювати без проблем(850 пусковий ток)

Машинка завелась з пів оберта(при купівлі перевірив ток 13 вольт) акум був запакований!

Опубліковано

І так купив нарешті акум)

фірма Mutlu

продавці обіцяли що хороша фірма і буде працювати без проблем(850 пусковий ток)

Машинка завелась з пів оберта(при купівлі перевірив ток 13 вольт) акум був запакований!

кислота?

Опубліковано

І так купив нарешті акум)

фірма Mutlu

продавці обіцяли що хороша фірма і буде працювати без проблем(850 пусковий ток)

Машинка завелась з пів оберта(при купівлі перевірив ток 13 вольт) акум був запакований!

кислота?

свинцево - кислотний..

і казали що з елементами срібла!

  • 1 рік потому...
Опубліковано

Підніму тему.

Після зими, коротких поїздок і 3-4 років експлуатації акумулятор.... здав позиції :(.

Можливо порадите що і де краще взяти, а заодно і куди вигідніше здати старий.

Опубліковано

та сама мутлу Турки

Здати перед Вишківським переїздом , якщо із Стрілецької перед переїздом направо, контора втоорчермет, здається,1,5 коефіцієнт по ціні з акумними точкаи

Опубліковано

та сама мутлу Турки

Здати перед Вишківським переїздом , якщо із Стрілецької перед переїздом направо, контора втоорчермет, здається,1,5 коефіцієнт по ціні з акумними точкаи

За мутлу не скажу, а от 2 рік пішов і експлуатую акум Force ніби нашого виробництва, ще не разу не підводив ні в зиму, ні в будь-яку іншу погоду, звичайно доглядаю за ним, зимою знімав впринципі коли сильні морози були, а так безвідмовний акум, і пусковий ток хороший

мутлу на мерсі стояв 100сотка)червоний там щось з срібла ніби), так скажу що акум не поганий, але як на мене на Force кращий, поведінка в нього краща.

але якто кажуть як повезе, в кожного вони ходять по різному, від авто теж багато залежить і електроніки.

Опубліковано

А скільки служить в середньому хороший рідний акум, ну скажімо на ВАГівській машинці гольф-класу :) (середньостатистична експлуатація, без випадків повної розрядки) ??

Опубліковано

А скільки служить в середньому хороший рідний акум, ну скажімо на ВАГівській машинці гольф-класу :) (середньостатистична експлуатація, без випадків повної розрядки) ??

Продав Фабію товаришу 2006р.в. - так там досі рідний нормально ще крутить.

9 років думаю показник (пробіг правда 100 тис.)

Опубліковано

Продав Фабію товаришу 2006р.в. - так там досі рідний нормально ще крутить.

9 років думаю показник (пробіг правда 100 тис.)

Ясно, в мене 8ий рік пішов. Крутить нормально, але зо два рази після нового року обнулявся годинник і починала світитись лампа електропідсилювача керма. Треба до якогось автоелектрика під*їхати, щоб перевірив акум.

Доречі, на борді такі ж напевно є? До кого порадите?

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Купив позавчора 4Max Bateries 75Ah 700A R+(0) B13 Ecoline для свого дизеля 1.5 DCi. Кажуть Польський, ніхто не користувався таким, нормальний?

І питання, куди здати старий VARTA?

Опубліковано

Купив позавчора 4Max Bateries 75Ah 700A R+(0) B13 Ecoline для свого дизеля 1.5 DCi. Кажуть Польський, ніхто не користувався таким, нормальний?

І питання, куди здати старий VARTA?

Особисто я цю фірму знаю як виробник високовольтних проводів, вона йде більш з бюджетних, по якоості більш менш, хто зна може акуми норм., з часом побачите як себе буде вести)

на варшавці там де акуми продають раніше приймали, зараз не знаю, але здається теж приймають.

Опубліковано

Купив позавчора 4Max Bateries 75Ah 700A R+(0) B13 Ecoline для свого дизеля 1.5 DCi. Кажуть Польський, ніхто не користувався таким, нормальний?

І питання, куди здати старий VARTA?

на старому ринку теж мають приймати. або циганам)))

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...