Перейти до змісту

Покупка отечественного автомобиля


Makoro

Рекомендовані повідомлення

Покупка отечественного автомобиля. Я герой или ...? )) Стоит ли брать или ну его нафиг?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Який саме атєчєствєнний?

По ходу ти не герой, а ваще супер-герой :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лучше взять китайца, прокатать 50к, продать и купить следующего :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лучше взять китайца, прокатать 50к, продать и купить следующего :)

А хто його купить після пробігу 50к ???

Хіба самовбивця :0162:

Як на мене - краще за ті самі кошти взяти нормальне б/в європейське авто :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для мене єдиний суттєвий недолік нового Сенсу, що він дофіга їсть бензину.

Але якщо зразу перевести на газ, то вдала покупка за адекватні гроші імхо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви самі дали відповідь.

Покупка отечественного автомобиля

ну его нафиг?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене - краще за ті самі кошти взяти нормальне б/в європейське авто

За ті гроші б/в европейському авто буде 12 років і більше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Один чоловік купив новий Черрі, і посивів, коли обгоняв фуру-йшла зустрічна і тут зламалась педаль газу..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за нове вітчизняне авто треба віддати не менше 10к дол. США. за ці гроші можна знайти свіжопригнану іномарку - якщо седан і популярних марок (БМВ, Мерседес, Ауді) то буде рік так 96-98, якщо бус або черевичок (Т4, Віто, Добло, Кадді і т.д.) то буде трохи новіший. Зате ці авто ще відбігають ого-го. ІМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Выбирая между этим

за нове вітчизняне авто треба віддати не менше 10к дол. США.

и этим

за ці гроші можна знайти свіжопригнану іномарку - якщо седан і популярних марок (БМВ, Мерседес, Ауді) то буде рік так 96-98,

имхо, лучше выбрать первое

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

zaz Vida нормальне відчизняняне авто за свої гроші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

скільки людей, стільки думок (с)

кожному своє.

а для ТС - походіть в салон, подивіться, пощупайте, посидіть в авто, яке маєте намір купувати. потім сходіть на автобазар - подивіться, проїдьтеся на авто. Потім робіть вибір

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Один чоловік купив новий Черрі, і посивів, коли обгоняв фуру-йшла зустрічна і тут зламалась педаль газу..

а хто вам сказав, що таке саме не може статися на іноземному авто? (96-98рр.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

отечественного

Офф: Тут би уточнити (або ж взагалі не вказувати) на рахунок вітчизняного.

Не все ж те українське, що виробляється на Україні.

ПС. "на природу" в планах є придбати Луаза. :0147:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та якби сам їздив на гольфі 1984 р.колись, ну і не від кого такого не чув, а знайомих гонщиків у мене дуже багато.

Хоча на авто старше 10 років(якщо тільки воно не коштувало новим тис 50 дол) бажання сідати нема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у коллеги ваз 99ка, та що новіша, з салону брав, так за 90тис/2 роки нічого серйозного в ній не робив...

можливо просто вдалий екземпляр попався...

та якщо й шось зломиться - цінник на з/ч до вазів на порядок дешевший...

і ще як не дивно, на вазі найменше втрачаєш при продажі... цінуються вони у нас чимось!

взяв нову, відкатав 3-4 роки, і продав майже за ті ж гроші))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ваз 2115, рос.зборка. Новий був 65тис.грн. 44,5К км, з яких раз - в Крим, раз - за Одесу. Пішов 4 рік експлуатації. З серйозного ремонту тільки заміна радіатора, пайка переднього бампера, заміна задніх стійок і трошки по мєлочі. Як ви розумієте - то не вина виробника :)

цінуються вони у нас чимось!

дешевизною в ремонті.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Makoro,

Бюджет і приорітети озвучте, а то черговий холівар провокуєте!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Покупка отечественного автомобиля. Я герой или ...? )) Стоит ли брать или ну его нафиг?

бюджет хоча би озвучте

випередили :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ця тема на автофорумах вже піднімалася не раз. Якщо тезово, то:

1. краще б/в іномарка, ніж новий ТАЗ. Хоч і дорожчі з/ч, але ламається значно рідше, таз може тупо задовбати вічним ремонтом.

2. якщо вибирати між ТАЗ і китай, то за ті самі гроші в ТАЗа буде база, а в Китая - кондей з АБСом. Якість - приблизно однакова.

3. "дешево і сердито" (прийнятно) - це "вітчизняний олігарх виробник" -Ланос/Сенс :) Ще "черевик" - народний вибір - там не платиться збір в ПФ, тому дешево, а як сімейне авто такий "напівбус" - ідеальний (тільки Азірову і Клименко не кажіть ;))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ця тема на автофорумах вже піднімалася не раз. Якщо тезово, то:

Більше 5 років їздив/їжджу на Ланосі. Останні два роки їжджу ще й на 21099.

Розписувати +- які мені там і там подобаються/неподобаються не буду, врахувавши ті ж +-, свої "можливості", обрав би, як Ви виразились ВАЗ.

Звісно, якщо авто не береться, виключно, для возіння "п"ятої" точки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лучше взять китайца, прокатать 50к, продать и купить следующего :)

А хто його купить після пробігу 50к ???

Хіба самовбивця :0162:

Як на мене - краще за ті самі кошти взяти нормальне б/в європейське авто :)

Коли ж ми позбудемось цих стереотипів?

Китайський автопром сьогодні - зовсім не той, що був 4-5 років назад,

До того ж оригінальне китайське авто і те ж саме, тільки вітчизняної зборки (КрАСЗ) - це дві великі різниці, причому далеко не на користь вітчизняних.

До речі, погана якість зібраних в Україні автомобілів - одна з причин, через яку автоконцерн Geely відмовився збирати свої авто у нас...

А б/у європейське за ті самі гроші - це автомобілю як мінімум 12 років, А це означає, що в нього відразу потрібно буде вкладати додаткові кошти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я за фольц :0123: . В основному катався на Passat B3, B4, Golf 2 - невбиваєме авто ( звісно якщо зламка некупувати). Комфорту не особо, зато по розходах перепльовує майже всіх ( було з чим рівняти).

Я краще буду їздити на 20- ти річному фольці ніж сяду на таз, ланос чи китай- телегу.

Приклад - купив Гольф 2 (+ 4 колеса майже нові, "музика" норм, кіло 40 запчастин) за 4000$, проїздив 3 роки і місяця 2 назад продав за 4300 (без тих же коліс, музики і остального) :_07:

В авто на першому плані стоїть "універсальність", ціна як авто так і розходи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановні поціновувачі "шедеврів" китайського автопрому, будь-ласка не полінуйтесь і перегляньте хочаб декілька

краш-тестів "автівок" типу чері, джилі і тп. і зробіть висновки - чи варті такого ризику згадані вище "не базові" комплектіції з "кондеями" та ін.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановні поціновувачі "шедеврів" китайського автопрому, будь-ласка не полінуйтесь і перегляньте хочаб декілька

краш-тестів "автівок" типу чері, джилі і тп. і зробіть висновки - чи варті такого ризику згадані вище "не базові" комплектіції з "кондеями" та ін.

Прочитайте

якщо на такі авто є попит, значить не все так погано :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...