alexvvv Опубліковано 9 Жовтня, 2015 в 11:23 Поділитися #101 Опубліковано 9 Жовтня, 2015 в 11:23 Прикро що таким гігантом як Укрпошта керують "уїпани", тому що по іншому не назвеш, якби керували б правильно, то таких фірм як "Нова Пошта", "Делівері" і так далі б не було...у нас таке не тільки з укрпоштою - з тролейбусами наприклад те ж саме. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ko3bMa Опубліковано 9 Жовтня, 2015 в 11:24 Поділитися #102 Опубліковано 9 Жовтня, 2015 в 11:24 Ще декілька моментів з магазином одягу АСОС. З травня по липень мені НЕ ПРИЙШЛИ три мої замовлення (перше - на 26 відділення тільки не на мій адрес, два інші - на 26 відділення на мій адрес). За словами працівників: "За простими бандеролями ніхто не слідкуєі їх можна будь-де втратити, а от рекомендовані ніколи не пропадають". Не знаю чи це проблема ВПЗ 26, чи митниці, але роботою укрпошти я вкрай не задоволений! Из-за публикации в социальной сети Facebook фото сотрудницы Укрпочты в одежде из посылки, которую не доставили клиенту, в Днепропетровском отделении связи уволен ряд сотрудников. Об этом написала генеральный директор государственного предприятия почтовой связи Укрпочта Оксана Плотникова в материале на Forbes.ua. Ранее 25-летняя жительница Днепропетровска выложила в соцсети фото, на котором уличает к краже работницу Укрпочты. Наталья через интернет-сайт из британского каталога заказала мужскую толстовку, оплатила ее стоимость и доставку. Не дождавшись заказа, девушка пришла на почту, чтобы прояснить ситуацию, и увидела брендовую вещь на сотруднице почтового отделения. Девушка потребовала от работницы почты объяснить, каким образом одежда оказалась на ней, но в ответ услышала только грубость. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 9 Жовтня, 2015 в 12:26 Поділитися #103 Опубліковано 9 Жовтня, 2015 в 12:26 рекомендовану з Штатів чекаю вже восьмий тиждень, але в Україні ще не зареєстрована, то мабуть це проблема десь по дорозі. а "прості" (бандеролі з 8-11 значним цифровим треком) доходять через раз й це вже нажаль "нормально". "губляться" зазвичай такі, де всередині щось схоже на одяг – це правда ps. з днем пошти всіх причетних! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
inhelp Опубліковано 16 Жовтня, 2015 в 08:24 Автор Поділитися #104 Опубліковано 16 Жовтня, 2015 в 08:24 Знову відділення №26 в центрі уваги... Прошу допомоги порадою ))) Поставити питання фахівцю або звернутися з приводу якості надання послуг Ви можете за телефоном (044) 32-32-099, або за адресою [email protected] Напиши їм на мейл або зателефонуй, розкажи все, особливо про книгу скарг... Написав про свою проблему, пройшло декілька днів - відповіді немає ... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.